Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6781/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin pahuus ja hulluus LOL kuolen nauruun. Teistä tulis loistavia salaliittoteoreetikkoja. Qanoniin ajateltu liittyä?

Vierailija
6782/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä tää ketju kaipaa ton skorpionivihaajan kaltaista provoa ja ylitseampuvaa todellisuuden kieltämistä jotta syntyy jotain väittelyä.

Muuten ketju kuolisi omaan tyhjyyteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6783/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirottu kirjoitti:

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Minulla on Jupiterissa paljon parjattu Skorpioni, ainoa vesimerkki kartassani. JupiterSkorpionista oli mielenkiintoista lukea, tiivistettynä kultainen sydän väärinymmärretyn kuoren alla.

VenusHärkä on minulla Skorpionin huoneessa (8.) ja on sanottu että se tuo rakkauselämään vahvaa intensiteettiä ja vastustamatonta charmia.

Saturnus ja Pluto Vaakoja. Marsini (ilmeisesti nouseva Mars) on myös Vaaka huoneessa 12. joka on ilmeisesti jotenkin monimutkainen juttu.

Mielelläni itsekin kuulisin lisää näistä.

Vierailija
6784/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, ehkä tää ketju kaipaa ton skorpionivihaajan kaltaista provoa ja ylitseampuvaa todellisuuden kieltämistä jotta syntyy jotain väittelyä.

Ei provoa, ei todellisuuden kieltämistä.

Vain totuus, ei muuta.

Vierailija
6785/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei provoa, ei todellisuuden kieltämistä.

Vain totuus, ei muuta.

Hän luulee että hänen mutunsa tai mieltymyksensä on "totuus" :)

Vierailija
6786/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaalla on hyvin skorpionimainen katse. Skorpparin tunnistaa yleensä silmistä. Katsokaa vaikka Bideniäkin.

Kyllä! Tai ihan vaikka Sanna Marinia. Silmien sanotaan olevan sielun peili ja skorppareilla on usein tietynlaista salamyhkäistä syvyyttä katseessaan juurikin Pluton vaikutuksesta. Moni skorpioni on myös halutessaan erittäin sielukas tapaus, jos vain suostuu päästämään irti kovasta kuorestaan, mikä on vesimerkkien ongelmakohta.

Sanna Marinin silmistä ei löydy sielukkuutta, ei edes sielua.

Tyhjyttä lautasina toljottavat androidin silmät.

Mietin samaa. Kauniit silmät joo, mutta tyhjät ja tuijottavat kuin nukella. Ja Bidenin tihrusilmienkö pitäisi olla jotenkin sielukkaat tai salamyhkäiset? Ok.

Vierailija
6787/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan tavalliset silmät ja katse, niissä mitään mystiikkaa ole kuten ei ole minussa muutenkaan, skorpionina. En usko ulkonäkö juttuihin astrologiassa lainkaan, se on tarttunut jonain sivujuonteena mukaan matkan varrella.

Vierailija
6788/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ohis mutta Biden on vanha mies jo, mutta googlatkaapa nuori mies, siis oikeasti nuori Joe.

Vierailija
6789/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli

Joe Biden young

Hitto miten hyvän näköinen

Vierailija
6790/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaalla on hyvin skorpionimainen katse. Skorpparin tunnistaa yleensä silmistä. Katsokaa vaikka Bideniäkin.

Kyllä! Tai ihan vaikka Sanna Marinia. Silmien sanotaan olevan sielun peili ja skorppareilla on usein tietynlaista salamyhkäistä syvyyttä katseessaan juurikin Pluton vaikutuksesta. Moni skorpioni on myös halutessaan erittäin sielukas tapaus, jos vain suostuu päästämään irti kovasta kuorestaan, mikä on vesimerkkien ongelmakohta.

Mietin samaa. Kauniit silmät joo, mutta tyhjät ja tuijottavat kuin nukella. Ja Bidenin tihrusilmienkö pitäisi olla jotenkin sielukkaat tai salamyhkäiset? Ok.

Rouva pääministerillä on ollut useissa kuvissa ns. Sanpaku-silmät (kolme valkoista).

Nämä silmät kertovat erittäin voimakkaasta sisäisestä häiriötilasta.

Sanpakut olivat myös skorpioni Charles Mansonilla.

Mielipuolisuus kulkee skorpionien rinnalla.

Vierailija
6791/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva pääministerillä on ollut useissa kuvissa ns. Sanpaku-silmät (kolme valkoista).

Just. Heittoni sulle sopivasta salaliittoteoreetikon urasta osui näemmä 100% maaliin.

Sujuvasti sekoilet täysin häiriintymättä muusta infosta, esimerkeistä tai puhtaasta järjestä.

Vierailija
6792/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on ehdottomasti skorpioni. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. He ovat vieraskoreita kaikille muille paitsi juuri niille lähimmille, joille uskaltavat näyttää todellisen minänsä. Skorpionit ovat mustasukkaisia, vainoharhaisia, vähättelevät sinua, alistavat, he vertailevat sinua muihin, ovat ilkeitä ellei jopa todella julmia suustaan, joskus saattavat olla väkivaltaisia, he iskevät sanallisesti juuri sinne minne eniten sattuu. Heitä kiinnostaa vain se kuka on oikeassa ja väärässä, sekä kumpi on voittaja ja häviäjä. Mitään kritiikkiä heille ei saa antaa, mutta he kyllä saavat antaa sitä sinulle. Älkää koskaan kertoko mitään henkilökohtaisia asioita skorpionille, he käyttävät näitä kertomiasi asioita sinua vastaan. Tavalla tai toisella. Lista on loputon. Ne jotka sanoo ettei tunnista skorpionia näistä, niin te ette tunne häntä joka hän oikeasti on.

Kauris on myös yksi joita välttäisin. He ovat mukamas aina oikeassa ja he tekevät kaiken oikein. Jos asiat ei mene heidän pillinsä mukaan, niin sitten väännetään ja käännetään. Kauriit on ovat myös yksinkertaisia, älyllisesti.

Leijonat on kaksinaamaisia ilkeitä paskanjauhajia.

Itse olen vaaka. Tulen toimeen kaikkien kanssa, niidenkin kanssa joista en tykkää. Pyrin olemaan asiallinen ja neutraali heidän seurassaan (jos on pakko olla sellaisten seurassa). En kuitenkaan ystävysty tai ole halukas tutustumaan sellaisten kanssa, joista huomaan etten tule toimeen tai jos joku asia mättää. Minä vaakana olen luotettava, en jauha toisista paskaa. Inhoan sellaista. Olen myös tasapainoinen (vaikka vaa'oista sanotaan muuta), minulle on myös sanottu että olen yllättävän vahva ihminen henkisesti. Toki olen vaakanaisena mukavuudenhaluinen, toisinaan sorrun laiskuuteen. Osaan myös olla itsepäinen, mutta en liioin. Tunnistan kyllä vaakana teidän kirjoittamia kuvauksia vaa'oista. :)

Kuulostat vaa'aksi vähän liian mustavalkoiselta etkä ihan järkevältä. Olen vaaka, ja tapaamani skorpparit eivät ole kuvauksesi kaltaisia edes silloin, kun heihin tutustuu pintaa syvemmältä ajan kanssa.

Vierailija
6793/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppareitakin pahempia ovat oman kokemukseni mukaan kalat ja ravut! Ravut voivat olla hyvinä päivinä ja tasapainoisina oikeinkin mahtavia, pidän heistä tällöin kovasti, mutta kalat ovat aina vain olleet kohdallani vaikeita tapauksia. Pahempia menneisyydessä vellojia ja roikkujia kuin muiden merkkien edustajat yhteensä!

Onko muille käynyt niin, että menettää usein hermonsa kalat-ihmisten läheisyydessä? Johtuuko se silloin enemmän oman merkin vaikutuksesta vai tuosta kalat-merkistä?

Vierailija
6794/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Heittoni sulle sopivasta salaliittoteoreetikon urasta osui näemmä 100% maaliin.

Sujuvasti sekoilet täysin häiriintymättä muusta infosta, esimerkeistä tai puhtaasta järjestä.

Ei ole salaliittoja, kaikki on avoimesti nähtävissä ja kuultavissa.

Kellä on silmät nähkööt, kellä on korvat kuulkoot.

Vierailija
6795/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Vierailija
6796/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vesimies-miehet tuntuu aina enemmän kavereilta mitä romanttisilta kumppaneilta?

Joskus Kaurismiehetkin.

Mikä on romanttisin merkki miehellä? Monet sanoo että Rapu ja Kalat?

Jousimies-mies on mun mielestä aina enemmän sellainen kapinallinen bad boy rakastaja.

Jouskarit on kyllä seikkailijoita, osaavat ilmeisesti kuitenkin myös sitoutua, kunhan ei kahlita liiaksi.

Rapu ja Kalat, joo romanttisia ehkä alkuun, palvovat, pitävät kukkaa kämmenellä, kunnes läsähtää se vetinen puoli. Joka kerta! Enää en jaksa antaa näille kuoreenkaivautujille ja kynnysmatoille mahiksia ,:D

Vierailija
6797/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Tässäkö skorpioni-kysymykseen lopullinen ratkaisu?

Jokaiselle psykopaatti skorpioni-vitipäälle oma vaaka tasoittamaan  kaiken läpäisevää mielipuolisuutta ja hulluutta.

Voi vaaka raukkoja.

Vierailija
6798/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Jokaiselle psykopaatti skorpioni-vitipäälle oma vaaka tasoittamaan  kaiken läpäisevää mielipuolisuutta ja hulluutta.

Voi vaaka raukkoja.

Sä varmaan itsekin ymmärrät että sulla on aika isoja ongelmia

Vierailija
6799/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaoista voi ottaa mallia, mitä on hyvä käytös. Ja tietysti kenestä vain, kenellä on kauniit käytöstavat. Ei tarvita "omaa" vaakaa, voi sitä oppia etäämmältäkin olevilta ihmisiltä.

Minulla on ikioma jousimies ja hän on minulle hyvä pari. Tarpeeksi lempeä ja toisaalta tarpeeksi suorasanainen. Lämmin ja ystävällinen.

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Voi vaaka raukkoja.

Vierailija
6800/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Voi vaaka raukkoja.

Sä varmaan itsekin ymmärrät että sulla on aika isoja ongelmia

En ymmärtänyt aiemmin, mutta tämä kirjoituksesi avasi silmäni näkemään, että olen umpihullu.

Kiitos sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän