Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6761/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta tällaisista aspekteista, miehellä:

Neitsyt, kuu Oinas, merkurius Neitsyt, venus Vaaka ja mars Jousimies.

Vierailija
6762/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice. Redrama vaaka, Maija skorpioni, Toni oinas, Sipe jousimies, Juha Tapio vesimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voice. Redrama vaaka, Maija skorpioni, Toni oinas, Sipe jousimies, Juha Tapio vesimies.

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
6764/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa yllätys on tuo Redin vaaka! Muut merkit jotenkin heti aistii kyseisistä tuomareista.

Vierailija
6765/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaalla on hyvin skorpionimainen katse. Skorpparin tunnistaa yleensä silmistä. Katsokaa vaikka Bideniäkin.

Vierailija
6766/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies paras ja Kaksonen, Oinas ja skorppari pahin

Vierailija
6767/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pahuus ja hulluus (LOL :-) asuu juuri skorppareissa niin kai nyt joku löytää jonkun tekemän listan rikollisista, murhaajista, diktaattoreista ja pettureista jossa ko. merkki on edes kärkisijoilla.

Charles Manson, Hannoverin vampyyri, Toy Box Killer ja Golden State Killer oli skorpioneja. Esimerkiksi. Lisäksi vähemmän tunnettuja naismurhaajia on skorpionin merkissä paljonkin. Kyllä niitä rikollisia ja hulluja joka merkistä löytyy :)

Kyllä kyllä. Tiedossa on, enkä tarkoittanut tätä että joka merkistä löytyy, sitähän itsekin ajoin takaa kun noita diktaattori- ja murhaajalistoja linkkasin.

Mun väite koskee tätä vaahtoamista kuinka skorpioni on "pahin", "pysykää erossa" , "kunpa ei olisi syntyneetkään", "tuohoavat läheisensä", "ilkeitä" ja blaa, blaa blaa.

Kun tuota ei tue mikään, ei mikään. Sinunkin esimerkit murhaajista oli vanhoja. Tämänpäivän otsikoista luulisi skorpionien löytyvän helpolla jos ovat noin pahoja mutta kun EI VAAN KOROSTU vaan saa hakemalla hakea, vaikka muita merkkejä on pilvin pimein.

Skorppari toteuttaa itseään silmiinpistävän tarmokkaasti muista  välittämättä.  Yhtä hyvin henkisesti hyvä pistiäinen voi saada paljonkin hyvää aikaiseksi. 

Vierailija
6768/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremman tekemisen puutteessa katsonut syntymäaikoja nykypäivän tavalla tai toisella negatiivisessa valossa kunnostautuneilta. Skorpparin pitäisi olla "pahin" luulis että osuis heti haaviin... 

Epstein ja prinssi Andrew vesimiehiä, sukellusvenemurhaaja Madsen ja Epsteinin oikea käsi Maxwell kauriita, seksuaalirikoksista syytetyt Cosby ja Spacey leijonia, humehista yms. syytetyt Rantis ja eräs tunnettu Late jousimiehiä, Harvey Weinstein kalat, Aarnio neitsyt, huumeidenkäyttäjiä massamurhauttava Duterte oinas, Turkin edistyksen tieltä takapajulaan vetänyt Erdogan kalat...

Sarjaseksuaalisaalistaja Peter Nygård leijona.

Eihän nuo pervoudet tule aurinkomerkistä sinällään vaan joistain aspekteista sen kanssa yhdessä tai erikseen.   Muutenhan tiedettäisiin että kun syntymäaika tuo, niin varma sarjamurhaaja. 

Vierailija
6769/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Jaaha, Nuuskamuikkunen on palannut reissuiltaan ja kirjoittelee taas.

Tuli mieleen yksi tilanne pitkän ajan takaa. Seurustelin yhden jousimiehen kanssa tiiviisti. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisseikkailuja, lähinnä yhden yön juttuja. Aluksi en niistä mitään sanonut, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että nyt on nostettava kissa pöydälle. Muistan, kun hän sanoi, että "ai, luulin, ettet niistä mitään välittänyt, kun et mitään puhunut". No sitten meni hetki ja hän oli lähdössä jonnekin teatteriin yhden näistä naisista kanssa, joitten kanssa hänellä oli ollut näitä yhden yön juttuja. Kun kysyin, että miksi hän vielä menee, niin hänen piti kuulema "jättää jäähyväiset" ja ilmoittaa, ettei hän voi tapailla enää, kun tyttöystävä ei halua. No eikö sitä voinut puhelimessa ilmoittaa, kun tätäkin naista tuskin tunsi edes.

Me ajateltiin niiiiin eri lailla tämän jousimiehen kanssa ja hänen mielestään olin varmaan hirveän omistushaluinen ja mustasukkainen riitelijä. Itse hän oli aina niin semmoinen viaton tai tekeytyi viattomaksi. Mielestäni tuossakin suhteessa se jousimies vehkeili koko ajan ja itse olin rehellinen.

Minä taas jousimiehenä en näe tuossa mitään pahaa. No olenhan itse jousimies ja naimisissa jousimiehen kanssa. Suhteemme alkuaikoina halusimme kumpikin henkilökohtaisesti ilmoittaa suhteillemme, että nyt olemme tavanneet sellaisen ihmisen, mistä ei pääse yli, eikä ympäri. Kummallakin on ollut aina vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta kumpikin olemme luonteeltamme sellaisia, että kun sitoudumme, niin sitoudumme kunnolla. Mutta tämä vaatii vapauden.

En voinut koskaan sietää sitä, että minua ahdistettiin nurkkaan ja vaadittiin selityksiä. Olen uskollinen, kun niin lupaan. Mutta kun minulta alettiin sitä vänkäämään, keräsin tavarani ja lähdin.

Ehkä siksi juuri toinen jousimies on paras, koska ehkä hän vain voi ymmärtää sen, että vapaus antaa vastuun. Ja jos olen mennäkseni, niin menen, vaikka minulta kuinka tivaisi ja vaatisi ja haluaisi omistaa. Minua ei voi kukaan omistaa. Olen suhteessa vapaaehtoisesti ja silloin olen uskollinen ja lojaali puolisolleni

Vierailija
6770/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen on pahin. Petollinen ja äärettömän itsekäs. Entinen paras ystäväni. Herrajumala, mitä kaikkea se teki ja annoin vuosia anteeksi. Ei enää.

Vierailija
6771/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa alkoi uusi aikakausi! Työpareina empaattinen ja järkevä skorpioni Joe, oikeana kätenään empaattinen ja järkevä vaaka Kamala.

Mistä tiedät, että nuo on empaattisia ja järkeviä? Olen itse juuri kuvaukseen sopiva vaaka, joka pitää juuri tuontyyppisistä skorppareista ystävinä.

Vierailija
6772/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Mitäs Nuuskamuikkuselle kuuluu nyt?

Ja tottakai minäkin olen tehnyt vaikka ja mitä vääriä asioita elämässäni. Parisuhteessa olen ollut itse hölmö, että olen uudestaan ja uudestaan hakeutunut ei-niin-sitoutumishaluisten toisten osapuolien luo ja ollut sitten mustasukkainen ja huonokäytöksinen. Olisi pitänyt heti ymmärtää, että olen ollut ihan itselleni sopimattomien ihmisten kanssa, joitten seurassa kaikki huonoimmat puoleni ovat tulleet esille. Nyt kun on uskollinen puoliso, niin ei ole mitään ongelmaa.

Hei skorpioni.

Minulle kuuluu hyvää.

Muistathan, että olen talvisin täällä Etelänmailla.

Kevään tullessa kuulet taas huuliharppuni sävelet.

Minulla on taas monta uutta tarinaa kerrottavana, uusista maista ja uusista ihmisistä sekä maailman

loppumattomista ihmeistä.

Mukavaa talven jatkoa sinulle.

Älä ole paha skorpioni, ole hyvä skorpioni. ( taisin antaa mahdottoman haasteen)

Vierailija
6773/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaalla on hyvin skorpionimainen katse. Skorpparin tunnistaa yleensä silmistä. Katsokaa vaikka Bideniäkin.

Kyllä! Tai ihan vaikka Sanna Marinia. Silmien sanotaan olevan sielun peili ja skorppareilla on usein tietynlaista salamyhkäistä syvyyttä katseessaan juurikin Pluton vaikutuksesta. Moni skorpioni on myös halutessaan erittäin sielukas tapaus, jos vain suostuu päästämään irti kovasta kuorestaan, mikä on vesimerkkien ongelmakohta.

Vierailija
6774/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Jaaha, Nuuskamuikkunen on palannut reissuiltaan ja kirjoittelee taas.

Tuli mieleen yksi tilanne pitkän ajan takaa. Seurustelin yhden jousimiehen kanssa tiiviisti. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisseikkailuja, lähinnä yhden yön juttuja. Aluksi en niistä mitään sanonut, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että nyt on nostettava kissa pöydälle. Muistan, kun hän sanoi, että "ai, luulin, ettet niistä mitään välittänyt, kun et mitään puhunut". No sitten meni hetki ja hän oli lähdössä jonnekin teatteriin yhden näistä naisista kanssa, joitten kanssa hänellä oli ollut näitä yhden yön juttuja. Kun kysyin, että miksi hän vielä menee, niin hänen piti kuulema "jättää jäähyväiset" ja ilmoittaa, ettei hän voi tapailla enää, kun tyttöystävä ei halua. No eikö sitä voinut puhelimessa ilmoittaa, kun tätäkin naista tuskin tunsi edes.

Me ajateltiin niiiiin eri lailla tämän jousimiehen kanssa ja hänen mielestään olin varmaan hirveän omistushaluinen ja mustasukkainen riitelijä. Itse hän oli aina niin semmoinen viaton tai tekeytyi viattomaksi. Mielestäni tuossakin suhteessa se jousimies vehkeili koko ajan ja itse olin rehellinen.

Minä taas jousimiehenä en näe tuossa mitään pahaa. No olenhan itse jousimies ja naimisissa jousimiehen kanssa. Suhteemme alkuaikoina halusimme kumpikin henkilökohtaisesti ilmoittaa suhteillemme, että nyt olemme tavanneet sellaisen ihmisen, mistä ei pääse yli, eikä ympäri. Kummallakin on ollut aina vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta kumpikin olemme luonteeltamme sellaisia, että kun sitoudumme, niin sitoudumme kunnolla. Mutta tämä vaatii vapauden.

En voinut koskaan sietää sitä, että minua ahdistettiin nurkkaan ja vaadittiin selityksiä. Olen uskollinen, kun niin lupaan. Mutta kun minulta alettiin sitä vänkäämään, keräsin tavarani ja lähdin.

Ehkä siksi juuri toinen jousimies on paras, koska ehkä hän vain voi ymmärtää sen, että vapaus antaa vastuun. Ja jos olen mennäkseni, niin menen, vaikka minulta kuinka tivaisi ja vaatisi ja haluaisi omistaa. Minua ei voi kukaan omistaa. Olen suhteessa vapaaehtoisesti ja silloin olen uskollinen ja lojaali puolisolleni

Huutelen vieraisiin pöytiin, mutta tämä oli hyvin kiteytetty ihan näin toisenkin jouskarin näkökulmasta! Allekirjoitan jokaisen sanan.

Vapaus ja vastuu kulkevat käsi kädessä, ja toisen näistä kasvaessa kasvaa myös toinen puoli. Kaksiteräinen miekka, josta moni vain haluaa ottaa rusinat pullasta ilman vastuuta!

Vierailija
6775/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Tai ihan vaikka Sanna Marinia. Silmien sanotaan olevan sielun peili ja skorppareilla on usein tietynlaista salamyhkäistä syvyyttä katseessaan juurikin Pluton vaikutuksesta. Moni skorpioni on myös halutessaan erittäin sielukas tapaus, jos vain suostuu päästämään irti kovasta kuorestaan, mikä on vesimerkkien ongelmakohta.

Sanna Marinin silmistä ei löydy sielukkuutta, ei edes sielua.

Tyhjyttä lautasina toljottavat androidin silmät.

Vierailija
6776/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kolmekymppiset Neitsytmiehet vähän aralla asenteella varustettuja, nössöjä?

Pari kiinnostavaa ollut kiikarissa, mutta huomattavissa jotenkin itseään pienentävää käytöstä, joka ei oikein iske...

Vierailija
6777/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ehdottomasti skorpioni. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. He ovat vieraskoreita kaikille muille paitsi juuri niille lähimmille, joille uskaltavat näyttää todellisen minänsä. Skorpionit ovat mustasukkaisia, vainoharhaisia, vähättelevät sinua, alistavat, he vertailevat sinua muihin, ovat ilkeitä ellei jopa todella julmia suustaan, joskus saattavat olla väkivaltaisia, he iskevät sanallisesti juuri sinne minne eniten sattuu. Heitä kiinnostaa vain se kuka on oikeassa ja väärässä, sekä kumpi on voittaja ja häviäjä. Mitään kritiikkiä heille ei saa antaa, mutta he kyllä saavat antaa sitä sinulle. Älkää koskaan kertoko mitään henkilökohtaisia asioita skorpionille, he käyttävät näitä kertomiasi asioita sinua vastaan. Tavalla tai toisella. Lista on loputon. Ne jotka sanoo ettei tunnista skorpionia näistä, niin te ette tunne häntä joka hän oikeasti on.

Kauris on myös yksi joita välttäisin. He ovat mukamas aina oikeassa ja he tekevät kaiken oikein. Jos asiat ei mene heidän pillinsä mukaan, niin sitten väännetään ja käännetään. Kauriit on ovat myös yksinkertaisia, älyllisesti.

Leijonat on kaksinaamaisia ilkeitä paskanjauhajia.

Itse olen vaaka. Tulen toimeen kaikkien kanssa, niidenkin kanssa joista en tykkää. Pyrin olemaan asiallinen ja neutraali heidän seurassaan (jos on pakko olla sellaisten seurassa). En kuitenkaan ystävysty tai ole halukas tutustumaan sellaisten kanssa, joista huomaan etten tule toimeen tai jos joku asia mättää. Minä vaakana olen luotettava, en jauha toisista paskaa. Inhoan sellaista. Olen myös tasapainoinen (vaikka vaa'oista sanotaan muuta), minulle on myös sanottu että olen yllättävän vahva ihminen henkisesti. Toki olen vaakanaisena mukavuudenhaluinen, toisinaan sorrun laiskuuteen. Osaan myös olla itsepäinen, mutta en liioin. Tunnistan kyllä vaakana teidän kirjoittamia kuvauksia vaa'oista. :)

Vierailija
6778/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on ehdottomasti skorpioni. Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. He ovat vieraskoreita kaikille muille paitsi juuri niille lähimmille, joille uskaltavat näyttää todellisen minänsä. Skorpionit ovat mustasukkaisia, vainoharhaisia, vähättelevät sinua, alistavat, he vertailevat sinua muihin, ovat ilkeitä ellei jopa todella julmia suustaan, joskus saattavat olla väkivaltaisia, he iskevät sanallisesti juuri sinne minne eniten sattuu. Heitä kiinnostaa vain se kuka on oikeassa ja väärässä, sekä kumpi on voittaja ja häviäjä. Mitään kritiikkiä heille ei saa antaa, mutta he kyllä saavat antaa sitä sinulle. Älkää koskaan kertoko mitään henkilökohtaisia asioita skorpionille, he käyttävät näitä kertomiasi asioita sinua vastaan. Tavalla tai toisella. Lista on loputon. Ne jotka sanoo ettei tunnista skorpionia näistä, niin te ette tunne häntä joka hän oikeasti on.

Tämän kirjoittaja on nähnyt ja ymmärtänyt skorpionien pahuuden ja hulluuden täyttämän olemuksen

täysin oikein.

Valitettavasti ilmeisesti omien kokemustensa kautta.

Toisaalta omat kokemukset eivät jätä sijaa epäilyksille ja kysymyksille, ne ovat totta.

Toivottavasti nämä kirjoitukset saavat edes muutaman ihmisen ymmärtämään, mitä tarkoittaa

konkreettisesti elämä skorpionin kanssa.

Skorpionit ovat lihaksi tulleita psykopaattisia moniongelmia.

Kavahda näitä, sinua on ainakin nyt varoitettu.

Vierailija
6779/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei skorpioni.

Minulle kuuluu hyvää.

Muistathan, että olen talvisin täällä Etelänmailla.

Kevään tullessa kuulet taas huuliharppuni sävelet.

Minulla on taas monta uutta tarinaa kerrottavana, uusista maista ja uusista ihmisistä sekä maailman

loppumattomista ihmeistä.

Mukavaa talven jatkoa sinulle.

Älä ole paha skorpioni, ole hyvä skorpioni. ( taisin antaa mahdottoman haasteen)

Onpa hyvä tietää, etteivät skorpionit Sinua lytistäneet. Iloinen huuliharppusi soikoon skorppareista välittämättä! Huomaatko, tänne on tullut muitakin merkkikaimojasi kirjoittamaan, se on hyvä se.

Mitäpä minä vanha myrkkypistiäinen osaisin enempää nyt sanoa, parempi että vaikenen ja kuuntelen, mitä viisaat puhuvat.

Toivon Nuuskamuikkuselle ja kaikille muille sopuisaa ja ystävällistä eloa ja oloa.

Vierailija
6780/12740 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän