Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6741/12740 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius, Venus, Mars, Jupiter... kirjoitti:

Millainen on

Jupiter oinas

Saturnus härkä

Pluto jousimies

?

Nuo eivät ole ns. henkilökohtaisia planeettoja eli eivät kerro persoonasta paljonkaan. Kokonaisella sukupolvella on jousimies Plutossa.

Kannattaa tarkastella aurinkomerkkiä, nousevaa merkkiä, Kuuta, Merkuriusta, Venusta ja Marsia mikäli haluaa osviittaa luonteenpiirteistä. Aspektit ovat toki tärkeitä myös.

Vierailija
6742/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos pahuus ja hulluus (LOL :-) asuu juuri skorppareissa niin kai nyt joku löytää jonkun tekemän listan rikollisista, murhaajista, diktaattoreista ja pettureista jossa ko. merkki on edes kärkisijoilla.

Charles Manson, Hannoverin vampyyri, Toy Box Killer ja Golden State Killer oli skorpioneja. Esimerkiksi. Lisäksi vähemmän tunnettuja naismurhaajia on skorpionin merkissä paljonkin. Kyllä niitä rikollisia ja hulluja joka merkistä löytyy :)

Kyllä kyllä. Tiedossa on, enkä tarkoittanut tätä että joka merkistä löytyy, sitähän itsekin ajoin takaa kun noita diktaattori- ja murhaajalistoja linkkasin.

Mun väite koskee tätä vaahtoamista kuinka skorpioni on "pahin", "pysykää erossa" , "kunpa ei olisi syntyneetkään", "tuohoavat läheisensä", "ilkeitä" ja blaa, blaa blaa.

Kun tuota ei tue mikään, ei mikään. Sinunkin esimerkit murhaajista oli vanhoja. Tämänpäivän otsikoista luulisi skorpionien löytyvän helpolla jos ovat noin pahoja mutta kun EI VAAN KOROSTU vaan saa hakemalla hakea, vaikka muita merkkejä on pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremman tekemisen puutteessa katsonut syntymäaikoja nykypäivän tavalla tai toisella negatiivisessa valossa kunnostautuneilta. Skorpparin pitäisi olla "pahin" luulis että osuis heti haaviin... 

Epstein ja prinssi Andrew vesimiehiä, sukellusvenemurhaaja Madsen ja Epsteinin oikea käsi Maxwell kauriita, seksuaalirikoksista syytetyt Cosby ja Spacey leijonia, humehista yms. syytetyt Rantis ja eräs tunnettu Late jousimiehiä, Harvey Weinstein kalat, Aarnio neitsyt, huumeidenkäyttäjiä massamurhauttava Duterte oinas, Turkin edistyksen tieltä takapajulaan vetänyt Erdogan kalat...

Sarjaseksuaalisaalistaja Peter Nygård leijona.

Vierailija
6744/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kohdalleni sattuneet miehet on aina olleet kuuskorpioneja.

Vierailija
6745/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että usein miehet eivät niinkään ilmennä kuumerkin ominaisuuksia itse, vaan projisoivat ne kumppaniin...

Vierailija
6746/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat ovat härkä, skorpioni ja oinas. Härkä ja oinas jästipäisiä vastaan väkättäjiä, ja skorpioni vaikeasti lähestyttävä, laskelmoiva, viileä ja aina etäisen tuntuinen. 

Parhaat mielestäni empaattiset vaaka ja rapu. Ja neitsyt, molemmat poikaystävät olleet neitsyitä, toisen kanssa juttu kesti vuosia ja toisen kanssa kestää edelleen. :)

Olen skorpioni. 

Hyvin outoa. Minun parhaat ystäväni ovat härkiä ja enkä tunnista lainkaan tuota mitä kerrot. Kuusi härkää parhaissa ystävissä ja osa heistä lapsuudesta saakka. Heissä on naisia ja miehiä. Neitsyt on hyvä merkki he keitä tunnen ovat hyvin samanlaisia. Lämpimiä, empaattisia ja myös hyvin tarkkoja kaikessa mitä tekevät.

Olen itsekin härkä ja hyvin empaattinen, joustava , luotettava( minulla pysyy salaisuudet) koti- ihminen, taide kaikissa lajeissa on intohimoni. Olen pitkävihainen enkä unohda hevin toisten ilkeyksiä enkä anna helposti anteeksi.

Härkä ja tuntemani härät ovat lojaaleja ystävilleen ja erottavat herkästi kuka on aito ihminen.

Sitten tunnen useita oinaita ja rapuja. Heitä yhdistää ainakin narsismi. Myös pahuus ja ilkeys varsinkin rapuja.

En suvaitse lähipiiriini.

Vierailija
6747/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla he ovat pahimpia mielestäsi?

Vierailija
6748/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Pahuus ja ilkeys ei ole yhdenkään merkin erityinen ominaisuus.

Paitsi mitä nyt tämän ketjun mukaan oinaan, härän, kaksosen, ravun, leijonan, neitsyen, vaa-an, skorpionin, jousimiehen, kauriin, vesimiehen ja kalojen.

Vierailija
6749/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Pahuus ja ilkeys ei ole yhdenkään merkin erityinen ominaisuus.

Paitsi mitä nyt tämän ketjun mukaan oinaan, härän, kaksosen, ravun, leijonan, neitsyen, vaa-an, skorpionin, jousimiehen, kauriin, vesimiehen ja kalojen.

Pahuus ja ilkeys ovat tiettyjen ihmisten ominaisuuksia, olivat nämä syntyneet ihan millä päivämäärällä ja kellonajalla hyvänsä.

Vierailija
6750/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat ovat härkä, skorpioni ja oinas. Härkä ja oinas jästipäisiä vastaan väkättäjiä, ja skorpioni vaikeasti lähestyttävä, laskelmoiva, viileä ja aina etäisen tuntuinen. 

Parhaat mielestäni empaattiset vaaka ja rapu. Ja neitsyt, molemmat poikaystävät olleet neitsyitä, toisen kanssa juttu kesti vuosia ja toisen kanssa kestää edelleen. :)

Olen skorpioni. 

Hyvin outoa. Minun parhaat ystäväni ovat härkiä ja enkä tunnista lainkaan tuota mitä kerrot. Kuusi härkää parhaissa ystävissä ja osa heistä lapsuudesta saakka. Heissä on naisia ja miehiä. Neitsyt on hyvä merkki he keitä tunnen ovat hyvin samanlaisia. Lämpimiä, empaattisia ja myös hyvin tarkkoja kaikessa mitä tekevät.

Olen itsekin härkä ja hyvin empaattinen, joustava , luotettava( minulla pysyy salaisuudet) koti- ihminen, taide kaikissa lajeissa on intohimoni. Olen pitkävihainen enkä unohda hevin toisten ilkeyksiä enkä anna helposti anteeksi.

Härkä ja tuntemani härät ovat lojaaleja ystävilleen ja erottavat herkästi kuka on aito ihminen.

Sitten tunnen useita oinaita ja rapuja. Heitä yhdistää ainakin narsismi. Myös pahuus ja ilkeys varsinkin rapuja.

Itse en suvaitse lähipiirissäni ihmisiä, jotka horoskooppien perusteella diagnosoivat ja luokittelevat ihmisiä. Huh huh.

Vierailija
6751/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas, mieheni neitsyt, ollaan semmonen taistelupari ettei kumpikaan anna periksi. Molemmat aina oikeassa. Yhdessä kohta 25 vuotta.

Vierailija
6752/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni. 

Olipa harvinaisen ilkeästi sanottu. Nyt puhutaan kuitenkin horoskoopeista, aikamoista tuomitsemista.

Vierailija
6753/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että usein miehet eivät niinkään ilmennä kuumerkin ominaisuuksia itse, vaan projisoivat ne kumppaniin...

Eli siis, jos mies on kuumerkiltään kalat? Niin...?

Vierailija
6754/12740 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni. 

Omalla kohdalla pahimpia taas ovat olleet juuri härät. Kateellisempaa ja ahneempaa merkkiä ei olekaan. Materialismin himo on loputon ja aina täytyy keksiä tarinoita siitä miten on itse muita parempi. Hyvin kuluttavaa seuraa. Uskon että toimitte keskenänne kyllä hyvin yhteen!

Omat suosikkini ovat kalat ja jousimies. Itse olen neitsyt.

Vierailija
6755/12740 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin horoskooppimerkki ehdottomasti Oinas.

Vierailija
6756/12740 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa horoskoopeissa on hyvät ja huonot ominaisuudet. Tuntuu pahalta kun täällä sanotaan toisista että on kauhea tai paha jne.

Eihän kukaan tunne kaikkia merkin edustajia. Harmi kun suuren horoskooppiketjun otsikko on noin mustavalkonen ja negatiivinen. Löydän kaikkien merkkien edustajista hyviä tyyppejä ja kaikilla on ne hyvät puolet. Jos joku on narsistinen tai vastaava niin ei se merkistä ole kiinni. Eikä kaikista voi kaikki pitää, mutta että tuomitaan ihminen täysin jonkun horoskoopin perusteella. Ei tee hyvää tuomitulle eikä tuomitsijalle.

Vierailija
6757/12740 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun saman tähtimerkin edustajat on erilaisia kuitenkin. Vaikkapa minä olen skorpioni ja haluan vaan elää rauhassa tässä taloyhtiössä ja minulle on aivan sama, millainen etupiha tai takapiha kullakin on. Sitten naapurissa asuu toinen skorpioni, joka puuttuu jokaisen asioihin ja laittelee kaikenlaisia ikäviä viestejä tämän talon asukkaille ja kaikesta on jotain huomauttamista. Kaikki vähän pelkäävät häntä. Ja saman tähtimerkin edustajia ollaan, mutta aivan erilaisia. Kuin yö ja päivä. Minä en puutu kenenkään asioihin, en ole edes kiinnostunut.

Vierailija
6758/12740 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa alkoi uusi aikakausi! Työpareina empaattinen ja järkevä skorpioni Joe, oikeana kätenään empaattinen ja järkevä vaaka Kamala.

Vierailija
6759/12740 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa alkoi uusi aikakausi! Työpareina empaattinen ja järkevä skorpioni Joe, oikeana kätenään empaattinen ja järkevä vaaka Kamala.

Mm. Donald Trump on kaksoset ja sen edeltä Barack leijona.

Vierailija
6760/12740 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Nuuskamuikkuselle kuuluu nyt?

Ja tottakai minäkin olen tehnyt vaikka ja mitä vääriä asioita elämässäni. Parisuhteessa olen ollut itse hölmö, että olen uudestaan ja uudestaan hakeutunut ei-niin-sitoutumishaluisten toisten osapuolien luo ja ollut sitten mustasukkainen ja huonokäytöksinen. Olisi pitänyt heti ymmärtää, että olen ollut ihan itselleni sopimattomien ihmisten kanssa, joitten seurassa kaikki huonoimmat puoleni ovat tulleet esille. Nyt kun on uskollinen puoliso, niin ei ole mitään ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän