Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6821/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirottu kirjoitti:

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Minulla on Jupiterissa paljon parjattu Skorpioni, ainoa vesimerkki kartassani. JupiterSkorpionista oli mielenkiintoista lukea, tiivistettynä kultainen sydän väärinymmärretyn kuoren alla.

VenusHärkä on minulla Skorpionin huoneessa (8.) ja on sanottu että se tuo rakkauselämään vahvaa intensiteettiä ja vastustamatonta charmia.

Saturnus ja Pluto Vaakoja. Marsini (ilmeisesti nouseva Mars) on myös Vaaka huoneessa 12. joka on ilmeisesti jotenkin monimutkainen juttu.

Mielelläni itsekin kuulisin lisää näistä.

Älä välitä, minulla on Pluto, Hessu ja Heluna keittiössä, vaaka kylppärissä, virtahepo olohuoneessa ja saturnuksen renkaat autotallissa.

Saturnuksen renkaat autotallissa :D.

Mä varastan ton.

Vierailija
6822/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Tässäkö skorpioni-kysymykseen lopullinen ratkaisu?

Jokaiselle psykopaatti skorpioni-vitipäälle oma vaaka tasoittamaan  kaiken läpäisevää mielipuolisuutta ja hulluutta.

Voi vaaka raukkoja.

Miten tämä vuodatus kuulostaa tutulta...aivan! Katkeroituneelta psykostalkkeri skorpionilta.

Eikös tuossa yllä juuri skorpioneja arvosteltu?

Miksi psykostalkkeri skorpioni itseään haukkuisi?

Onko ne niin hulluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6823/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona ja Härkä on pahin. Syntyy vain luita kasa.

Vierailija
6824/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen härkä ja miespuolinen. Kelpaako kenellekään. Neitsyt ja vesimies naisista pidän.

Vierailija
6825/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihana vaaka! Tässä näkyy ne vaakojen kauniit käytöstavat ja vieno hienostuneisuus. Tällainen puhe on lääke.

Puheella voi haavoittaa, mutta sillä voi myös parantaa.

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Kiitos. Skorpionit tuovat syvyyttä ja haastetta ystävyyssuhteeseen vaakojen kanssa ja ovat kaikkein älyllisimpiä keskustelukumppaneita. Äly ei tarkoita rapumaista tiedolla ylpeilyä vaan todellista herkkyyttä. He näkevät ympäristönsä niin teräväst, että käytän heitä tutkanani. Ja vaikka he olisivat vain ystäviä, he ovat varmaan aina tavalla tai toisella sexyjä. Se piristää vaakoja aina.

Vierailija
6826/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirottu kirjoitti:

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Jousimies Pluto 3

.

.

Minulla on Jupiterissa paljon parjattu Skorpioni, ainoa vesimerkki kartassani. JupiterSkorpionista oli mielenkiintoista lukea, tiivistettynä kultainen sydän väärinymmärretyn kuoren alla.

VenusHärkä on minulla Skorpionin huoneessa (8.) ja on sanottu että se tuo rakkauselämään vahvaa intensiteettiä ja vastustamatonta charmia.

Saturnus ja Pluto Vaakoja. Marsini (ilmeisesti nouseva Mars) on myös Vaaka huoneessa 12. joka on ilmeisesti jotenkin monimutkainen juttu.

Sama täällä! Minulla Jupiterissa ainoa Skorppari ja samalla kartan ainoa vesimerkkikin! :D

t. leijona-neitsyt-kaksonen

Minä Kaksoset-Vaaka-Härkä :)

t. tuo Jup.Skorp.

Vierailija
6827/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan tavalliset silmät ja katse, niissä mitään mystiikkaa ole kuten ei ole minussa muutenkaan, skorpionina. En usko ulkonäkö juttuihin astrologiassa lainkaan, se on tarttunut jonain sivujuonteena mukaan matkan varrella.

Paitsi että kaikilla tuntemillani leijonilla, sekä miehillä ja naisilla, on näyttävä, tuuhea, liehuva kampaus.

Sama, kolmella naisLeijonaystävälläni paksut pitkät hiukset, veljelläni kunnon kuontalo.

NousuLeijona tyttärelläni mahtavat korkkiruuvikiharat, lapsuudenystävälläni nousuLeijonalla myös silmiinpistävä luonnonkiharapörrö.

Onko Kaksosilla joku tietty ulkonäköpiirre? Entä nousuVaaoilla?

Vierailija
6828/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirottu kirjoitti:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Jousimies Pluto 3

.

.

Älä välitä, minulla on Pluto, Hessu ja Heluna keittiössä, vaaka kylppärissä, virtahepo olohuoneessa ja saturnuksen renkaat autotallissa.

Äh, mä en lemmikkieläimistä piittaa, autotalliakaan ei ole ja vaaka on makkarissa. Ainoa Vaaka muuten jonka sinne enää huolin :D

Vierailija
6829/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset on yleensä hoikkia. Pitävät huolta kunnostaan ja ulkonäöstään. Pukeutuvat trendikkäästi. Huoliteltuja ja siistejä. Miellyttävän näköisiä, kaksosethan on ystävällisiä ja heillä on ystävällinen ilme.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan tavalliset silmät ja katse, niissä mitään mystiikkaa ole kuten ei ole minussa muutenkaan, skorpionina. En usko ulkonäkö juttuihin astrologiassa lainkaan, se on tarttunut jonain sivujuonteena mukaan matkan varrella.

Paitsi että kaikilla tuntemillani leijonilla, sekä miehillä ja naisilla, on näyttävä, tuuhea, liehuva kampaus.

Sama, kolmella naisLeijonaystävälläni paksut pitkät hiukset, veljelläni kunnon kuontalo.

NousuLeijona tyttärelläni mahtavat korkkiruuvikiharat, lapsuudenystävälläni nousuLeijonalla myös silmiinpistävä luonnonkiharapörrö.

Vierailija
6830/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Kaksoset on yleensä hoikkia. Pitävät huolta kunnostaan ja ulkonäöstään. Pukeutuvat trendikkäästi. Huoliteltuja ja siistejä. Miellyttävän näköisiä, kaksosethan on ystävällisiä ja heillä on ystävällinen ilme.

Nouseva merkkihän vaikuttaa juuri ulkonäköön. Eli nouseva vaaka näyttää vaa'alta. Miltä vaa'at näyttävät? Kuka tietää?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
6831/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka narsistisin kun huolehtii että on ykkösenä listalla koko ajan.

Vierailija
6832/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpitäjä on vaaka ilmeisesti.

Vierailija
6833/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppioni piikikäs oman edun tavoittelija. Ei piittaa muiden tunteista.

Vierailija
6834/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti on täydellisen kyvytön ja haluton kohtaamaan muille aiheuttamansa pahan seuraukset.

Tietää tehneensä väärin, mutta ei välitä pätkääkään tuhotuista elämistä.

Skorpioneissa elää vahvana psykopaattius ja muut mustat piirteet.

Olkaahan varovaisia, että ette polta itseänne.

Jalommat ihmiset palavat skorpionien tuhoavassa ja synkässä pahuuden tulessa.

Vierailija
6835/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, alapeukutin tätä. Juttelin tänään pitkään miespuolisen työkaverin kanssa, skorpioni hänkin. Mielestäni hän on oikein mukava. Ja onhan tuo naapurikin skorpioni, hän on ehkä jotenkin pelottava, mutta tosi tarmokas ja koittaa pitää taloyhtiössä järjestystä ja säntillisyyttä yllä, hyväähän hän tarkoittaa. En muuten tunne montaakaan skorpionia.

Minne se Nuuskamuikkunen muuten katosi? Onko täällä yhä? Se jousimiesmies, jonka mielestä me ei pystytä muuttumaan ja jos nyt jokin luonteenpiirre on parantunut, niin latenttina se tulee ongelmatilanteissa esille.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
6836/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten muihin astrojuttuihin uskot? Yhtä huuhaata ne ovat. Perimästä ja kasvuolosuhteista se luonnekin muovautuu, eikä taivaankappaleiden vaikutuksesta.

Vierailija
6837/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni/voimakas Pluto tekee ihmisestä helposti toisten projektioiden kohteen.

Eivät nämä ymmärrä, mitä tarkoitat. Skorpionit ovat hirveitä, koska se yksi työkaveri tai exäkin 10 vuotta sitten oli. Vai olikohan sekin sittenkin Jousimies...

Vierailija
6838/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten muihin astrojuttuihin uskot? Yhtä huuhaata ne ovat. Perimästä ja kasvuolosuhteista se luonnekin muovautuu, eikä taivaankappaleiden vaikutuksesta.

Ovatko ne sinusta jotain toisistaan erillisiä asioita? Vähän kuin olisit putkahtanut tänne jostain universumimme ulkopuolelta, etkä olisi siten osa tätä kaikkea.

Vierailija
6839/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne sinusta jotain toisistaan erillisiä asioita? Vähän kuin olisit putkahtanut tänne jostain universumimme ulkopuolelta, etkä olisi siten osa tätä kaikkea.

Juu, kyllähän minäkin taidan olla osa tätä kaikkea. Siitä vaan ei ole mitään viitteitä, että taivaankappaleet ihmiseen vaikuttaisivat, sen enempää ulkonäköön kuin henkisiin ominaisuuksiin. Astrologia sitäpaitsi perustuu astronomiaan eli planeettojen ym. todellisiin sijainteihin vain löyhästi. Mutta eihän se teitä häiritse.

Vierailija
6840/12740 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllähän minäkin taidan olla osa tätä kaikkea. Siitä vaan ei ole mitään viitteitä, että taivaankappaleet ihmiseen vaikuttaisivat, sen enempää ulkonäköön kuin henkisiin ominaisuuksiin. Astrologia sitäpaitsi perustuu astronomiaan eli planeettojen ym. todellisiin sijainteihin vain löyhästi. Mutta eihän se teitä häiritse.

Ei häiritsekkään. Yritätkö taas implikoida, että prekessio olisi jotain uutta hienoa tiedettä, joka tuli meille shokkina ja yllätyksenä? Se on kuule yli 2000 vuotta vanha juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä