Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6801/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni/voimakas Pluto tekee ihmisestä helposti toisten projektioiden kohteen.

Vierailija
6802/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni/voimakas Pluto tekee ihmisestä helposti toisten projektioiden kohteen.

Mita sina sanoa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirottu kirjoitti:

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Minulla on Jupiterissa paljon parjattu Skorpioni, ainoa vesimerkki kartassani. JupiterSkorpionista oli mielenkiintoista lukea, tiivistettynä kultainen sydän väärinymmärretyn kuoren alla.

VenusHärkä on minulla Skorpionin huoneessa (8.) ja on sanottu että se tuo rakkauselämään vahvaa intensiteettiä ja vastustamatonta charmia.

Saturnus ja Pluto Vaakoja. Marsini (ilmeisesti nouseva Mars) on myös Vaaka huoneessa 12. joka on ilmeisesti jotenkin monimutkainen juttu.

Mielelläni itsekin kuulisin lisää näistä.

Sama täällä! Minulla Jupiterissa ainoa Skorppari ja samalla kartan ainoa vesimerkkikin! :D

t. leijona-neitsyt-kaksonen

Vierailija
6804/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan tavalliset silmät ja katse, niissä mitään mystiikkaa ole kuten ei ole minussa muutenkaan, skorpionina. En usko ulkonäkö juttuihin astrologiassa lainkaan, se on tarttunut jonain sivujuonteena mukaan matkan varrella.

Paitsi että kaikilla tuntemillani leijonilla, sekä miehillä ja naisilla, on näyttävä, tuuhea, liehuva kampaus.

Vierailija
6805/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan tavalliset silmät ja katse, niissä mitään mystiikkaa ole kuten ei ole minussa muutenkaan, skorpionina. En usko ulkonäkö juttuihin astrologiassa lainkaan, se on tarttunut jonain sivujuonteena mukaan matkan varrella.

Paitsi että kaikilla tuntemillani leijonilla, sekä miehillä ja naisilla, on näyttävä, tuuhea, liehuva kampaus.

Se tukka on yksi asia, mutta itse olen tunnistavinani leijonat myös silmistä. Heillä on usein kissamaiset, kauniit silmät ja katse on avoin ja lämmin mutta samalla jotenkin vaativa. Sellainen, jota tavallaan tekee mieli väistää.

Skorpioneista tulee välillä sama olo, kun katse on niin intensiivinen. Skorpioni ei pelkää tuijottaa ihmisiä suoraan silmiin - vaikka siihenkin asti, että se on toisesta epämukavaa. Näin skorpioni näyttää voimaansa.

Kaloilla on yleensä myös todella kauniit silmät. Niissä on jotain utuista ja harhailevaa, lempeääkin.

Vierailija
6806/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sillä onkin Saturnus siinä ja siinä aspektissa, niin se haluaakin ajaa tukkansa siiliksi. Ulkonäön päätteleminen astrologian avulla on kyllä sellainen mutta jossien suo, että sitä ratkomaan pitäisi kehittää joku teköäly.

Vierailija
6807/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mietittyäni jatkan vielä silmistä:

Neitsyen tarkka, viileä katse havainnoi kaiken. Se on terävä ja levoton, jopa skannaava tarkastellessaan ihmisiä nopeasti sivusilmällä päästä varpaisiin.

Ravulla on myös lempeä katse, mutta varautuneempi kuin kaloilla. Ravun lempeys kääntyy sisäänpäin siinä missä kalojen katse on maailmaa syleilevä.

Oinaiden katse on ennen kaikkea suora ja haastava - kirkas ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Siinä on jotain melkein lapsenomaista mutkattomuutta.

Vierailija
6808/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmiset projisoi eli heijastaa omia tunteitaan skorpioneihin? Ainakin meissä on mihin projisoida, kun tunteet on niin voimakkaita.

Ulkonäöstä:

Leijonan liehuvat hiukset -pitäähän leijonalla komea harja olla.

Jousimiesten ulkonäkö: lapsenomaista suloisuutta. Viattomat silmät.

Kaksoset, ikinuoria. Kivat vaatteet ja niitä on aika paljon erilaisia.

Neitsyitten seurassa jännitän niin paljon, etten ole ikinä oikein uskaltanut katsoa, miltä he näyttävät. Neitsyet on niin tarkkoja ja aina vähän jännittää, ettei vaan itse tee jotain virhettä neitsyen seurassa.

Vierailija
6809/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmiset projisoi eli heijastaa omia tunteitaan skorpioneihin? Ainakin meissä on mihin projisoida, kun tunteet on niin voimakkaita.

Ulkonäöstä:

Neitsyitten seurassa jännitän niin paljon, etten ole ikinä oikein uskaltanut katsoa, miltä he näyttävät. Neitsyet on niin tarkkoja ja aina vähän jännittää, ettei vaan itse tee jotain virhettä neitsyen seurassa.

Skorpioni on salaisuuksien merkki. Se pääsee ihon alle. Se vainuaa ihmisten salaisuudet, ja ihmiset tietävät sen jollain tasolla. Myrkyllisemmät skorpionit osaavatkin sanoa sinulle juuri sen mitä sisäinen kriitikkosi sanoo sinusta, ja sekös sattuu. Hyvät skorpionit taas ymmärtävät, että mikään inhimillinen ei ole vierasta, ja siksi ei voi parempaa ystävää löytääkään.

Vierailija
6810/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen ikäinen nainen että pitkähköjä 5-15v. parisuhteita on ollut elämässä 5.

Jokaisen hienon miehen kanssa on säilyneet erosta selvittyämme hyvät välit, joidenkin kanssa vaihdetaan kuulumisia useinkin. Tarvittaessa apuakin saa molemmin puolin, kuten neuvoja, pakettiautoja lainaksi muuttoon, tai vaikka lastenhoitoapua. On hienoa elää sovussa, suosittelen lämpimästi muillekin merkeille.

TV. "hirmuinen skorpioninainen" :-D

Juuri tyypillistä skorp naiselle. Pitää edelleen pihdeissään exiään ja myrkyttää näin mahdolliset exien uudet suhteet. Hän kun on niin kiva ihminen. Pitää otteessaan, hänen motiivinsa on aina tuhota.

Vierailija
6811/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä:

Skorpioni on salaisuuksien merkki. Se pääsee ihon alle. Se vainuaa ihmisten salaisuudet, ja ihmiset tietävät sen jollain tasolla. Myrkyllisemmät skorpionit osaavatkin sanoa sinulle juuri sen mitä sisäinen kriitikkosi sanoo sinusta, ja sekös sattuu. Hyvät skorpionit taas ymmärtävät, että mikään inhimillinen ei ole vierasta, ja siksi ei voi parempaa ystävää löytääkään.

Ei ole olemassa hyviä skorpioneja.

Kaikkien aurassa väreilee enemmän tai vähemmän kätkettynä luonnoton pahuus.

Lihaksi tulleet paholaisen lapset.

Vierailija
6812/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä:

Ei ole olemassa hyviä skorpioneja.

Kaikkien aurassa väreilee enemmän tai vähemmän kätkettynä luonnoton pahuus.

Lihaksi tulleet paholaisen lapset.

Mene trollaamaan muualle.

Vierailija
6813/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen vastaa : täysin uskollinen 25 vuoden avioliiton ajan. Leskenä seurustelut päättänyt, kyllä. En ole jäänyt kitumaan tai toista kiduttamaan, jos olen huomannut että onneen ei ole mahdollisuutta. Tämäkö on pettämistä? Ei, vaan viisautta ja näin toteutuu kaikkien etu. En ole jäänyt odottamaan tuskaista riitelyvaihetta. No niin, nyt saatte taas haukkua tuuliviiri kaksosnaista.

Vierailija
6814/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosnainen vastaa : täysin uskollinen 25 vuoden avioliiton ajan. Leskenä seurustelut päättänyt, kyllä. En ole jäänyt kitumaan tai toista kiduttamaan, jos olen huomannut että onneen ei ole mahdollisuutta. Tämäkö on pettämistä? Ei, vaan viisautta ja näin toteutuu kaikkien etu. En ole jäänyt odottamaan tuskaista riitelyvaihetta. No niin, nyt saatte taas haukkua tuuliviiri kaksosnaista.

Voi juku sinua tuuliviiri kaksosnaista.

Vierailija
6815/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juku sinua tuuliviiri kaksosnaista.

Kaksosnaiset Jes! Priscilla Presley, Marilyn Monroe, Ang. Jolie, Kylie Minogue, Saimi Hoyek, Paula K., Brooke Shields

Vierailija
6816/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Kiitos. Skorpionit tuovat syvyyttä ja haastetta ystävyyssuhteeseen vaakojen kanssa ja ovat kaikkein älyllisimpiä keskustelukumppaneita. Äly ei tarkoita rapumaista tiedolla ylpeilyä vaan todellista herkkyyttä. He näkevät ympäristönsä niin teräväst, että käytän heitä tutkanani. Ja vaikka he olisivat vain ystäviä, he ovat varmaan aina tavalla tai toisella sexyjä. Se piristää vaakoja aina.

Vierailija
6817/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Minä se en malta olla hiljaa, kun on niin kiinnostava ketju. Vaaoilla on minuun rauhoittava vaikutus. Vaa'an ilmava tasapainoisuus, eleganttius ja ystävällinen järkevyys ovat kuin lääkettä syvissä vesissä uivalle sisimmälleni. He tuovat ilmaa, valoa ja fiksuja ajatuksia tämmöiseen skorpionin ummehtuneeseen sisimpään. Vaakojen kanssa ei tule riitaa eikä epäsopua. Eilen asioin yhden vaa'an kanssa ihan minuutin verran ja hän hymyili niin kauniisti, että tuntui, että monen kilometrin säteellä koko tienooseen syttyi valot. Itse arvostan vaakoja kovasti.

Tässäkö skorpioni-kysymykseen lopullinen ratkaisu?

Jokaiselle psykopaatti skorpioni-vitipäälle oma vaaka tasoittamaan  kaiken läpäisevää mielipuolisuutta ja hulluutta.

Voi vaaka raukkoja.

Miten tämä vuodatus kuulostaa tutulta...aivan! Katkeroituneelta psykostalkkeri skorpionilta.

Vierailija
6818/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eucalyptus alligaattorissa, romulus kolibrissa ja nouseva labradori taaborinvuorella. Voiko siitä johtua että puolisoni laskeva konsensus ei täsmää minun keskitaivaan gurgumaani?

Vierailija
6819/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eucalyptus alligaattorissa, romulus kolibrissa ja nouseva labradori taaborinvuorella. Voiko siitä johtua että puolisoni laskeva konsensus ei täsmää minun keskitaivaan gurgumaani?

Voi.

Vierailija
6820/12740 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirottu kirjoitti:

Miksi kukaan ei puhu koskaan huoneiden sijainneista?

Vaikka henkilökohtaisia planeettoja ovat vain merkurius, Venus, Mars, itseäni kiinnostaa Jupiter, Saturnus ja Pluto.

Muistaakseni kukaan ei ole kertaakaan maininnut Jupiteria, kun taas Saturnus ja Pluto on mainittu muutaman kerran härän ja skorpionin roolissa.

.

.

.

.

.

No miksi kysyn tästä täällä, vaikka tietoa näistä asioista olisi löydettävissä englanninkielellä? No se johtuu sellaisesta asiasta nimeltä dysfasia minkä vuoksi olen melkein joka yö ala-asteen 5 ja 6 luokalla itkenyt unettomia öitä, koska olin niihin aikoihin helvetin ahdistunut englannista ja yläasteella olinkin jo sitten sisältä kuollut

(tärkein oppi minkä englanti minulle antoi on se, että pessimisti ei pety, koska sillä ei ole mitään menetettävää)

.

.

.

.

.

No takaisin aiheeseen. Se mitä minä ymmärsin, Jupiter lienee onnenplaneetta, kun taas Saturnus liittynee talouteen(?)

Ja koska minä uskon olevani dysfasiani vuoksi kirottu, uskon kirouksen johtuvan Jupiter-oinaasta joka saattaa kuulostaa Mensan jäsenen mielestä typerältä, mutta koska tämä dysfasia vainoaa minua ikuisesti, tieto/uskomus kirottuna olemisesta on minun ainoa lohtu johon haluan kuitenkin saada varmistuksen astrologian tasolta.

Kiitos, kun luit ja anteeksi avautumiseni

Ps: kun aloitin puheen alunperin huoneilla (ja ei-henkilökohtaisilla planeetoilla) mitä nämä huoneet kertovat näissä sijainneissa

Aurinko rapu 10

Jousimieskuu 3

Merkurius - Venus leijona 11

Mars vaaka 2

Jupiter oinas 8

Saturnus härkä 8

Uranus - Neptunus vesimies 5

Jousimies Pluto 3

.

.

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi

Minulla on Jupiterissa paljon parjattu Skorpioni, ainoa vesimerkki kartassani. JupiterSkorpionista oli mielenkiintoista lukea, tiivistettynä kultainen sydän väärinymmärretyn kuoren alla.

VenusHärkä on minulla Skorpionin huoneessa (8.) ja on sanottu että se tuo rakkauselämään vahvaa intensiteettiä ja vastustamatonta charmia.

Saturnus ja Pluto Vaakoja. Marsini (ilmeisesti nouseva Mars) on myös Vaaka huoneessa 12. joka on ilmeisesti jotenkin monimutkainen juttu.

Mielelläni itsekin kuulisin lisää näistä.

Älä välitä, minulla on Pluto, Hessu ja Heluna keittiössä, vaaka kylppärissä, virtahepo olohuoneessa ja saturnuksen renkaat autotallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän