Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Serial Killer Statistics Based On Zodiac Signs
Capricorn – 55 Killers.
Leo – 46 Killers.
Sagittarius – 43 Killers.
Aquarius – 42 Killers.
Aries – 42 Killers.
Libra – 42 Killers.
Scorpio – 42 Killers.
Gemini and Pisces – 40 Killers.
lähdesivusto: https://www.insightfulpsychics.com/zodiac-signs-the-relationship-betwee…
Who is the worst?
Based on the information from the Federal Bureau of Investigations (fbi.gov), Cancer are the most arrested criminals, which shows they are one of the more dangerous signs in the zodiac circle. After Cancer, Taurus is the ones that commit the most crimes. Both signs don’t have much but they’re quite temperamental. Sagittarius is listed as number three. The remaining nine of the zodiac fall in the following order for arrests:
1. Cancer
7. Libra
2. Taurus
8. Pisces
3. Sagittarius
9. Scorpio
4. Aries
10. Leo
5. Capricorn
11. Aquarius
6. Virgo
12. Gemini
Pahimmat ovat härkä, skorpioni ja oinas. Härkä ja oinas jästipäisiä vastaan väkättäjiä, ja skorpioni vaikeasti lähestyttävä, laskelmoiva, viileä ja aina etäisen tuntuinen.
Parhaat mielestäni empaattiset vaaka ja rapu. Ja neitsyt, molemmat poikaystävät olleet neitsyitä, toisen kanssa juttu kesti vuosia ja toisen kanssa kestää edelleen. :)
Olen skorpioni.
Copypaste heitti rivit sekaisin, tässä oikea järjestys:
1. Cancer
2. Taurus
3. Sagittarius
4. Aries
5. Capricorn
6. Virgo
7. Libra
8. Pisces
9. Scorpio
10. Leo
11. Aquarius
12. Gemini
Aloitusviestin äänestystilanteesta voitaneen päätellä, että kauriit, härät ja neitsyet roikkuvat kaikista vähiten av-palstalla. ;)
minne on kadonnut astral-tv'n sotia ennustava karmea vesimies-Karpov?
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta. Luulis että ihan julkisestikin kamalina pidettyjä ihmisiä -törkeitä poliitikkoja, instatyrkkyjä, "bitch"naisia, pettureita, diktaattoreita, kodinrikkojia, rikollisia yms.- olisi sitten yliedustettuina skorpioneissa. Vaan ei. Kaikkia merkkejä löytyy ja varsinkin muutamaa tiettyä merkkiä huomattavan paljon. Hassua ettei skorpioni kuulu niihin. Asian objektiivinen tarkastelu vaatii mutuilun ja henk.koht. kaunaisuuden sijaan viitseliäisyyttä ottaa selvää yksi kerrallaan mitä merkkiä jokin ikävyyksiä, tuohoa, petoksia, rikoksia yms. hankaluuksia muille ihmisille aiheuttavat yksilöt on.
Eikun naputtelemaan googlea ja listaamaan. Tulet yllättymään skorpparivihaaja. Toivotan jaksamista :)
Henkilökohtaisten näkemysten muodostamisen luotettavin tapa ovat henkilökohtaiset kokemukset.
Näihin argumentteihin vetoamalla totean seuraavaa.
Skorpionit ovat lähes poikkeuksetta tuhoavia ja henkisesti hyvin sairaita.
Nämä ominaisuudet tulevat esiin viimeistään ongelmatilanteissa ja korostuvat ihmissuhteissa.
Ongelmatilanteita skorpionit tarkastelevat oman subjektiivisen tuntemuksensa pohjalta ja
usein tämä oma subjektiivinen tunne ei tavoita objektiivista totuutta lainkaan.
Skorpioneista kannattaa pysyä erossa.
Hmm, mitähän eräs Kimi oisi mieltä skorpioneista erossa pysymisestä.
Jaaha, Nuuskamuikkunen on palannut reissuiltaan ja kirjoittelee taas.
Tuli mieleen yksi tilanne pitkän ajan takaa. Seurustelin yhden jousimiehen kanssa tiiviisti. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisseikkailuja, lähinnä yhden yön juttuja. Aluksi en niistä mitään sanonut, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että nyt on nostettava kissa pöydälle. Muistan, kun hän sanoi, että "ai, luulin, ettet niistä mitään välittänyt, kun et mitään puhunut". No sitten meni hetki ja hän oli lähdössä jonnekin teatteriin yhden näistä naisista kanssa, joitten kanssa hänellä oli ollut näitä yhden yön juttuja. Kun kysyin, että miksi hän vielä menee, niin hänen piti kuulema "jättää jäähyväiset" ja ilmoittaa, ettei hän voi tapailla enää, kun tyttöystävä ei halua. No eikö sitä voinut puhelimessa ilmoittaa, kun tätäkin naista tuskin tunsi edes.
Me ajateltiin niiiiin eri lailla tämän jousimiehen kanssa ja hänen mielestään olin varmaan hirveän omistushaluinen ja mustasukkainen riitelijä. Itse hän oli aina niin semmoinen viaton tai tekeytyi viattomaksi. Mielestäni tuossakin suhteessa se jousimies vehkeili koko ajan ja itse olin rehellinen.
https://www.bustle.com/life/these-are-the-most-common-zodiac-signs-amon…
Tämän listan mukaan suurin osa sarjamurhaajista olisi merkkiä Kalat (esim. Aileen Wuornoos, John Wayne Gacy, Richard Ramirez, BTK Killer) Seuraavaksi Kaksonen (esim. Jeffrey Dahmer, Son of Sam) ja Jousimies (esim. Ted Bundy, Dennis Nilsen, Rosemary West).
Nyt jos pahuus ja hulluus (LOL :-) asuu juuri skorppareissa niin kai nyt joku löytää jonkun tekemän listan rikollisista, murhaajista, diktaattoreista ja pettureista jossa ko. merkki on edes kärkisijoilla.
Skorpioni kirjoitti:
Tuli mieleen yksi tilanne pitkän ajan takaa. Seurustelin yhden jousimiehen kanssa tiiviisti. Hänellä oli siinä sivussa muitakin naisseikkailuja, lähinnä yhden yön juttuja. Aluksi en niistä mitään sanonut, mutta pikkuhiljaa alkoi tuntua siltä, että nyt on nostettava kissa pöydälle. Muistan, kun hän sanoi, että "ai, luulin, ettet niistä mitään välittänyt, kun et mitään puhunut". No sitten meni hetki ja hän oli lähdössä jonnekin teatteriin yhden näistä naisista kanssa, joitten kanssa hänellä oli ollut näitä yhden yön juttuja. Kun kysyin, että miksi hän vielä menee, niin hänen piti kuulema "jättää jäähyväiset" ja ilmoittaa, ettei hän voi tapailla enää, kun tyttöystävä ei halua. No eikö sitä voinut puhelimessa ilmoittaa, kun tätäkin naista tuskin tunsi edes.
Me ajateltiin niiiiin eri lailla tämän jousimiehen kanssa ja hänen mielestään olin varmaan hirveän omistushaluinen ja mustasukkainen riitelijä. Itse hän oli aina niin semmoinen viaton tai tekeytyi viattomaksi. Mielestäni tuossakin suhteessa se jousimies vehkeili koko ajan ja itse olin rehellinen.
Hei skorpioni.
Ikävää tuo kohtaamasi vääryys.
En iloitse siitä, vaikka edustatkin minulle elämässäni eniten vastoinkäymisiä aiheuttanutta horoskooppimerkkiä.
Sinä et, kaiketi, ole niitä minulle henkilökohtaisella tasolla aiheuttanut.
Väärin on väärin ja oikein on oikein, riippumatta siitä kuka teot suorittaa.
Mukavaa viikonloppua ja toivottavasti löydät itsellesi sopivan ja rehellisen kumppanin.
T: Nuuskamuikkunen
Terve Nuuskamuikkunen
Minäkin toivon Sinulle mukavaa viikonloppua ja mukavan matkatoverin löytymistä. Omani olen löytänyt jo vuosia sitten. Jousimies hänkin, tosin eri jousimies kuin aiemmin kertomani
Ja varsin erilainen.
On nämä keskustelut olleet silmiä avaavia: ihmiset on ihmisiä eikä mitään "merkkejä". Ja jos niille merkeille haluaa antaa painoarvoa, niin onhan lisäksi ne muut, kuten nouseva merkki, planeetat ja huoneet yms. jotka muodostaa kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Hei skorpioni.
Ikävää tuo kohtaamasi vääryys.
En iloitse siitä, vaikka edustatkin minulle elämässäni eniten vastoinkäymisiä aiheuttanutta horoskooppimerkkiä.
Sinä et, kaiketi, ole niitä minulle henkilökohtaisella tasolla aiheuttanut.
Väärin on väärin ja oikein on oikein, riippumatta siitä kuka teot suorittaa.
Mukavaa viikonloppua ja toivottavasti löydät itsellesi sopivan ja rehellisen kumppanin.
T: Nuuskamuikkunen
Paremman tekemisen puutteessa katsonut syntymäaikoja nykypäivän tavalla tai toisella negatiivisessa valossa kunnostautuneilta. Skorpparin pitäisi olla "pahin" luulis että osuis heti haaviin...
Epstein ja prinssi Andrew vesimiehiä, sukellusvenemurhaaja Madsen ja Epsteinin oikea käsi Maxwell kauriita, seksuaalirikoksista syytetyt Cosby ja Spacey leijonia, humehista yms. syytetyt Rantis ja eräs tunnettu Late jousimiehiä, Harvey Weinstein kalat, Aarnio neitsyt, huumeidenkäyttäjiä massamurhauttava Duterte oinas, Turkin edistyksen tieltä takapajulaan vetänyt Erdogan kalat...
Millainen on
Jupiter oinas
Saturnus härkä
Pluto jousimies
?
Järkyttää, että tällaiseen tähtikuvioshaibaan niin moni näyttää perustavan elämänsä...
Unuskomus kirjoitti:
Järkyttää, että tällaiseen tähtikuvioshaibaan niin moni näyttää perustavan elämänsä...
Painu helvettiin
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos pahuus ja hulluus (LOL :-) asuu juuri skorppareissa niin kai nyt joku löytää jonkun tekemän listan rikollisista, murhaajista, diktaattoreista ja pettureista jossa ko. merkki on edes kärkisijoilla.
Charles Manson, Hannoverin vampyyri, Toy Box Killer ja Golden State Killer oli skorpioneja. Esimerkiksi. Lisäksi vähemmän tunnettuja naismurhaajia on skorpionin merkissä paljonkin. Kyllä niitä rikollisia ja hulluja joka merkistä löytyy :)
jätän tän vaan tähän. maailmanhistorian diktaattorit. (trumppia ei oo laskettu mukaan)
https://www.lipstickalley.com/threads/dictators-by-sun-sign.1206486/