Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6221/12740 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aurinkokaksonen, jolla kuu jouskarissa ja nousu vaa’assa. Vaakanousuni hämää ihmiset saamaan minusta miellyttävän ensivaikutelman, mutta todellisuudessa olen kaksinaamainen selän takana v*ttuilija ja kännissä tai huvikseni saatan antaa täyslaidallisen ihan face to face.

Osaan olla todella miellyttävä, jos se hyödyttää minua jotenkin, etenkin ihmissuhteissa ja työelämässä. Kiipeän häpeämättä reittä pitkin sekä otan, petän ja jätän tuntematta sen suurempia tunnontuskia. Vaakamaisen hillitysti ja tyylikkäästi, of course.

Valitsen leikkikaluikseni mieluiten herkkiä vesimerkkejä ja mielipuuhaani on erityisesti jäykkien maamerkkien järkyttäminen. Itketän vesimerkkejä ja saan suurta nautintoa maamerkkien avoimesta paheksunnasta. Tulimerkeistä etenkin leijona ja oinas provosoituvat naurettavan helposti ja otan tästäkin tietysti ilon irti.

Bileissä laitan aina soimaan Erika Vikmanin Cicciolinan ja isken muiden miehet. Kun ilmaiset juomat on juotu, lähden tyytyväisenä kotiin ja luen iskemieni miesten limaisia viestejä taksin takapenkillä. Lähetän ne myöhemmin miesten tyttöystäville ja vaimoille prepaid-liittymästäni ja nautin aiheuttamastani draamasta ja äksönistä.

Peukkuja kehiin, rakkaat astroharrastajakollegani!

2/5. Prepaidit meni vähän liian pitkälle.

Vierailija
6222/12740 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten leijona ja skorppari sopii yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6223/12740 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten leijona ja skorppari sopii yhteen?

Nosto, itseäkin kiinnostaisi tämä. Olen iskenyt silmäni yhteen upeaan leijonanaiseen mutta hänellä vaikuttaisi olevan ottajia joka sormelle. En tiedä miten lähestyä häntä, tai onko hän edes naisiin päin kallellaan. 

T. Skorpioninainen

Vierailija
6224/12740 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on omahyväinen piiloleuhka nousukas. Narsistikin kun kattoo äänestystulosta.

Vierailija
6225/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaako hyvää/huonoa jos pariskunnan merkeissä aurinko, merkurius ja venus ovat samaa merkkiä?

Marsit vastamerkeissä, kuut m Härkä ja n Vaaka.

Vierailija
6226/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypeille on selvitelty tähtisiemeniä ja tiesmitälapsihahmoja, mutta kukaan ei osaa selittää kolmea jumalansormea kartallani.

Vierailija
6227/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja leijonat pahimpia

vaakanaiset kateellisia ja katkeria jos eivät saa kaikkea huomiota, kaverina selkäänpuukottajia

Vierailija
6228/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka ja leijonat pahimpia

vaakanaiset kateellisia ja katkeria jos eivät saa kaikkea huomiota, kaverina selkäänpuukottajia

Veikö Vaaka sulta miehen? Tiedän vain yhden Vaakanaisen, mutta ihmetellen seurasin sitä miehen vaihtamista lennosta. Varatun työkaverinsa iski, vaikka aikansa yritti muuta väittää, pikkukylän juorumyllyssä... Sitten nopeaan pykäsi lapsenkin tämän kanssa.

Vaakamiehiä tiedän liikaakin. Vaaka taitaa olla parhaimmillaan muissa planeetoissa kuin aurinko.

Vierailija
6229/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaako hyvää/huonoa jos pariskunnan merkeissä aurinko, merkurius ja venus ovat samaa merkkiä?

No, samat merkkiasemat tuovat tietysti samankaltaisuutta ja sitä kautta yhteisymmärrystä ja tuttuutta. Se voi kuitenkin olla myös haastavaa tai toisaalta tylsää. Marsit vastamerkeissä voi tuoda räiskyvyyttä hyvässä ja pahassa. Kuut Härässä ja Vaa'assa ovat aika "eri paria", mutta toisaalta molemmat Venuksen hallitsemia merkkejä.

Vierailija
6230/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parhaimmat horoskooppimerkit

1. Rapu

2. Härkä

3. Neitsyt

4. Kauris

Vierailija
6231/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosmiehiä on dissattu täällä, mutta itse tykkään. Avain on ensisijaisesti pitää oma vapaus ja samalla antaa se sama vapaus heille. Tällöin heistä saa omistautuneita, ikuisesti kiinnostavia ja sängyssä oi-niin-loistavia kumppaneita. Muutamasta kokemusta.

Vierailija
6232/12740 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on omahyväinen piiloleuhka nousukas. Narsistikin kun kattoo äänestystulosta.

Juuri tätä on ainakin minun Vaaka-ystäväni. Näennäisen vaatimaton hissukka, mutta välillä "rivien välistä" voi lukea omahyväisyyttä ja paremmuudentunnetta. Ja kyllä, on silti ystävä ja hyvä tyyppi.

Vierailija
6233/12740 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, samat merkkiasemat tuovat tietysti samankaltaisuutta ja sitä kautta yhteisymmärrystä ja tuttuutta. Se voi kuitenkin olla myös haastavaa tai toisaalta tylsää. Marsit vastamerkeissä voi tuoda räiskyvyyttä hyvässä ja pahassa. Kuut Härässä ja Vaa'assa ovat aika "eri paria", mutta toisaalta molemmat Venuksen hallitsemia merkkejä.

Kiitos vastauksesta. Molempien kartoissa kaikki lähiplaneettojen merkkien hallitsijat ovat merkuriuksia ja venuksia (järki+rakkaus :D ), poislukien miehen mars jota hallitsee sen oma merkki Oinas.

MarsVaakana kaipaankin toisinaan liikkeellepanevaa voimaa...hmm...

Vierailija
6234/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on skorpioni kuu?

Vierailija
6235/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ei ole horoskooppi. Se on luonnevika.

Leijona taas ihan paras, vaikka vähän mahtaileva.

Vierailija
6236/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas ei ole horoskooppi. Se on luonnevika.

Leijona taas ihan paras, vaikka vähän mahtaileva.

Tuo eka lause - silkkaa mahtavuutta!! Otan käyttöön :o))))))))))))

Ja leijona tosiaan mahtailee, luulee liikoja itsestään. Ei ole paras, vaan oinaan kanssa samaa kastia. On toki muutamia poikkeuksia.

Vierailija
6237/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'at (naiset ainakin) ovat miellyttämisenhaluisia, ylidiplomaattisia ja juurikin yllä mainitulla tavalla salatusti omahyväisiä.

Vierailija
6238/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies= minä, minä, minä... minun vaikeudet yms. Yrität kertoo kuulumisista niin tulee vaan diblomaattista vastausta juu niin niin.. mutta minä minä minä. Sama menee jos oot vihainen vesimiehelle niin sitten alkaa itsesäälissä rypeminen "mä oonki niin paska ja oon yritttäny, mut kukaan ei ymmärrä" riita päättyy siihen ku yrität lohduttaa itsesäälissä rypevää marttyyriä. Eli vika on aina toisessa kuin itsessään jopa silloin kun yrität kertoa kuinka huonosti käyttäytyi, mutta se onki sinä joka olet kusipää kun et ymmärrä kuinka paskaa hänellä on. Saa tällä helposti ihmiset puolellensa kääntämällä asiat nurinpäin.

Itsellä serkku vesimies jonka kanssa välit menneet tämän takia ja hyvänä ystävänä vesimies joka ikävä kyllä omistaa samoja piirteitä, mutta onneksi lievästi.

Vierailija
6239/12740 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnainen kirjoitti:

Leijonille kaikki on draamaa ja tärkeintä on, että he näyttelevät pääosaa. Kaikki tehdään mahdollisimman teatraalisesti ja jokainen mummon talutus tien yli postataan Facebookkiin pitkän selostuksen kera ja jokainen uusi tykkäys saa leijonan hymyn vähän leveämmäksi. Leijonat arvostelevat muita lempiharrastuksenaan, mutta jos joku uskaltaa puolella sanallakaan kritisoida heidän ylhäyttään, alkaa kunnon paskamyrsky uhriutumisineen. Heillä on mielestään pettämätön oikeustaju, kunhan he ovat tasa-arvoisempia kuin muut.

Neitsyt on sormi suussa, jos hänellä ei ole valmiiksi listattu, mitä pitää tehdä. Ohjeita noudatetaan pilkuntarkkaan ja jos jokin poikkeaa neitsyen suunnittelemasta päiväohjelmasta, hän sekoaa ja alkaa tehdä maanisesti lisää aikatauluja ja to-do -listoja. Neitsyt on ihan fiksu matemaattis-loogisesti, mutta heti kun pitäisi tehdä jotain, missä ei ole valmiita sääntöjä, neitsyellä menee taas sormi suuhun. Neitsyellä on kotonaan sekä käsidesipulloja että kasvosuojia aseteltuna päiväyksen mukaiseen järjestykseen. Hänellä on lämpömittari ja sekuntikello kankaisten kasvosuojainten keittämistä varten.

Lempparivaakani taas uhoaa kotona peilin edessä, miten sanoo pomolle suorat sanat ja lyö irtisanomisilmoituksensa pöytään nyrkiniskun siivittämänä ja poistuu paikalta tyylikkään itsetietoisena. Todellisuudessa kun pomo vähän ärähtää, vaaka hyppää pelästyneenä tuolissaan 10 senttiä ilmaan ja on todella huolissaan, jos pomo ei pidäkään hänestä. Jos lounasruokalassa pitää valita pöytä, mihin lounasporukka istuu, vaaka seisoo tarjotin kädessä tumput suorina ja vilkuilee, josko joku muu kertoisi mihin pöytään istutaan, ettei hän vaan loukkaa ketään väärällä pöytävalinnallaan. Vaaka maksaa baarissa aina muidenkin juomat, taksit ja pikkutuntien grillimätöt, sillä hän ei halua vaikuttaa itsekkäältä.

Jatkuu...

Sori vaan mutta metsään menee. Olen Neitsyt ja olen luovimmillani ilman mitään sääntökirjaa. Oinaasta olen täysin samaa mieltä

Vierailija
6240/12740 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas nyt poliitikoissa paljon marraskuussa syntyneitä. Orpo, Rinne, Vanhanen, Marin, Saarikko, Thors...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan