Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
6241/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka oikeesti laiska, esittää vaan tarvittaessa ahkeraa.

Vierailija
6242/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusivut kun luin niin kaikki horoskooppi merkit on huonoja koska pettäjä ja hakkaaja-exä oli se. Mutta samalla kaikki horoskoopit oli parhaimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten leijona ja skorppari sopii yhteen?

Nosto, itseäkin kiinnostaisi tämä. Olen iskenyt silmäni yhteen upeaan leijonanaiseen mutta hänellä vaikuttaisi olevan ottajia joka sormelle. En tiedä miten lähestyä häntä, tai onko hän edes naisiin päin kallellaan. 

T. Skorpioninainen

Kaksi astrologian voimakkainta eläinmerkkiä vastakkain :D Vesi ja tuli.

Kiihkeää voi olla seksuaalisessa mielessä, mutta yhteiselo täynnä konflikteja. Jossain vaiheessa suhteen skorppari saattaa tulla mustasukkaiseksi kaikesta siitä huomiosta mitä leijona saa osakseen muilta.

Vierailija
6244/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teissä astrologiaihmisissä starseedejä eli tähtisiemeniä?

Starseedejä kiinnostaa erityisesti astrologia.

Myös avaruus, ufot ja Atlantis sekä muut muinaiset mytologiat.

Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.

Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.

Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.

Mitä planeettoja tarkoitetaan että ovat 25-27 asteessa? Henkilökohtaisia vai hitaammin liikkuvia ns. sukupolviplaneettoja? Vai kaikkiako? 

Olen eri ja väitän, ettei planeettojen, asteroidien, akseleiden tai vaikka nousu- ja laskusolmujen astesijainneista voi päätellä, onko joku Starseed, Indigolapsi, Kristallilapsi ja mitä näitä nyt onkaan. Jos kaikki kääpiöplaneetat, pikkutähdet ja asteroidit katsotaan syntymäkartalta, varmaan joka toiselta löytyy jotain noista astesijanneista.

Minäkin olen yhden meedion/kanavoijan mukaan Pleijadilainen tähtisiemen, eikä minulla ole nuo astesijainnin peruskartalla mitenkään edustettuina. En tosin ole koskaan myöskään antanut mitään painoarvoa tuolle meedion mielipiteelle. Vaikka olisin kuinka mikälie tähtisiemenlapsi, enpä mitään erityiskohtelua tai -kykyjä ole sen myötä mistään saanut.

Minä olen kuulemma tänne istutettujen Pleijadian tähtisiementen jälkeläinen eli näitä "pohjoismaisia alienin siemeniä"! Ulkoisesti luonnonvaaleat hiukset, viileät siniset mantelin muotoiset silmät, hyvin vaalea iho. pitkä kaula, pitkä varreltani ja fyysisesti tykätään myös enemmän viileästä säästä ja alamme helposti voida huonosti liian lämpimässä säässä kuten helteellä.

Ihmiset hakeutuu usein meidän seuraamme kun haluavat positiivista, mieltä nostattavaa energiaa imettyä itseensä. Sanotaan että meistä huokuu sellaista hyvää, vastustamatonta energiaa jota muut eivät välttämättä pysty käsittää. Pystymme parantaa muiden energiatasoja, huomaamattamme.

Emme kestä kritiikkiä, otamme sen hyvin henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Viha ja konfliktit tekevät meidän fyysisesti sairaiksi. Itse saan helposti päänsärkyä, hengitysvaikeuksia ja pahoinvointia jos joku riitelee tai yrittää ärsyttää minua.

Olemme intuitiivisiä, tunnemme asiat ja näemme paljon sellaista mitä muut eivät ole vielä tulleet havainneiksi. Olemme rauhoittavia puhujia ja erinomaisia kuuntelijoita.

Pystymme helposti samaistumaan ja suorastaan uppoamaan leffoihin, sci-fi juttuihin, ja mielikuvituksemme on erittäin lentävä.

Vierailija
6245/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut ihmisiä,jousimies on paha!!skorppari,leijona, osaavat olla myös oikukkaita.Parhaat:neitsyt,kalat.kaksonen.Kauris.Härkä.Vesimies.Kandee kysyy horrari aina ko tutustuu uusii ihmisii

Vierailija
6246/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa molemmat oinaita ja sen kyllä huomaa, valtataistelua harva se päivä ja kumpikin haluaa olla aina oikeassa..MUTTA rakastamme tulisesti toisiamme ja olemme toistemme sielunkumppaneita🥰 Pahimmat miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat jousimies ja kaksonen. Jouskari oli hyvin ylimielinen ja törkeä, usein myös liian tosikko. Kaksonen petti ja valehteli minkä kerkesi, hyvin kaksinaamainen! Samoin eräs tuttu naishenkilö joka on kaksonen, talloo muiden yli ja puhuu paskaa jotta saavuttaa haluamansa, mutta esittää usein mukavaa. On myös häikäilemättömästi pettänyt puolisoaan.

Vierailija
6247/12740 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neitsyet on pantu alulle uutenavuotena

T. Olen itsekin neitsyt

Vierailija
6248/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakoja en ole koskaan oppinut ymmärtämään, en vaikka kuinka yritän. Ovat elottomia, kylmiä ja suu yhtenä tiukkana viivana. Jos vaaka hymyilee, silti se niiden hymy on jollain tavalla feikki. Vesimies voi olla viileä mutta hienostunut ja järkevä, mutta vaaka on blääh.. pelkkää jäätä. Vaaka merkkinä sopii muualle karttaan mutta aurinkovaaka, kuuvaaka tai nousuvaaka ovat aivan kauheita.

Vierailija
6249/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas, härkä ja jousimies. Leijona on kiero luonne samoon härkä. Oinas on pirun itsepäinen.

Vierailija
6250/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimiehenä huomannut, että tulen kaikkien kanssa toimeen. En siis välttämättä mitään ystävyyssuhteita sido, mutta yleensä minun ja muiden välille ei tule konflikteja. Onko muut jouskarit havainneet tämän?

Olen jouskarinainen. Olen huomannut saman. Kaikki pitävät minusta ja minä heistä. Minua ei kiinnosta puhua puhua muista paskaa. Menen aina eteenpäin, jos ongelmia tulee. En jaksa kuunnella paskanpuhujia. Toisaalta olen lähimmille aina valmiina. Muu paskanjauhanta ei minua kiinnosta.

Vierailija
6251/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja skorpioni pahimnat ja itse oon neitsyt. Erittäin tarkka seurasta. Jopa pedantti joissain asioissa

6252/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki neitsyet on pantu alulle uutenavuotena

T. Olen itsekin neitsyt

Suurin osa neitsyistä (jos ei keskosia) on pantu alulle 4 viikon aikana (+-2 viikkoa) joulu-tammikuussa. Oma poikani jouluaattona ;)

Vierailija
6253/12740 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni ja rapu ovat pahimmat, sen jälkeen kalat. Tunnen viisi täyttä kusipäätä, jotka kaikki osuvat noihin merkkeihin. Eikä ollut tilastopoikkeama, koska järkyttäviä draamakuningattaria/draamakuninkaita tuntuu sikiävän noissa merkeissä.

Vierailija
6254/12740 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teissä astrologiaihmisissä starseedejä eli tähtisiemeniä?

Starseedejä kiinnostaa erityisesti astrologia.

Myös avaruus, ufot ja Atlantis sekä muut muinaiset mytologiat.

Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.

Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.

Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.

Mitä planeettoja tarkoitetaan että ovat 25-27 asteessa? Henkilökohtaisia vai hitaammin liikkuvia ns. sukupolviplaneettoja? Vai kaikkiako? 

Olen eri ja väitän, ettei planeettojen, asteroidien, akseleiden tai vaikka nousu- ja laskusolmujen astesijainneista voi päätellä, onko joku Starseed, Indigolapsi, Kristallilapsi ja mitä näitä nyt onkaan. Jos kaikki kääpiöplaneetat, pikkutähdet ja asteroidit katsotaan syntymäkartalta, varmaan joka toiselta löytyy jotain noista astesijanneista.

Minäkin olen yhden meedion/kanavoijan mukaan Pleijadilainen tähtisiemen, eikä minulla ole nuo astesijainnin peruskartalla mitenkään edustettuina. En tosin ole koskaan myöskään antanut mitään painoarvoa tuolle meedion mielipiteelle. Vaikka olisin kuinka mikälie tähtisiemenlapsi, enpä mitään erityiskohtelua tai -kykyjä ole sen myötä mistään saanut.

Minä olen kuulemma tänne istutettujen Pleijadian tähtisiementen jälkeläinen eli näitä "pohjoismaisia alienin siemeniä"! Ulkoisesti luonnonvaaleat hiukset, viileät siniset mantelin muotoiset silmät, hyvin vaalea iho. pitkä kaula, pitkä varreltani ja fyysisesti tykätään myös enemmän viileästä säästä ja alamme helposti voida huonosti liian lämpimässä säässä kuten helteellä.

Ihmiset hakeutuu usein meidän seuraamme kun haluavat positiivista, mieltä nostattavaa energiaa imettyä itseensä. Sanotaan että meistä huokuu sellaista hyvää, vastustamatonta energiaa jota muut eivät välttämättä pysty käsittää. Pystymme parantaa muiden energiatasoja, huomaamattamme.

Emme kestä kritiikkiä, otamme sen hyvin henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Viha ja konfliktit tekevät meidän fyysisesti sairaiksi. Itse saan helposti päänsärkyä, hengitysvaikeuksia ja pahoinvointia jos joku riitelee tai yrittää ärsyttää minua.

Olemme intuitiivisiä, tunnemme asiat ja näemme paljon sellaista mitä muut eivät ole vielä tulleet havainneiksi. Olemme rauhoittavia puhujia ja erinomaisia kuuntelijoita.

Pystymme helposti samaistumaan ja suorastaan uppoamaan leffoihin, sci-fi juttuihin, ja mielikuvituksemme on erittäin lentävä.

Olen sitten synnyttänyt alienin XD Kuvasit 8v tytärtäni ulkoisesti tässä aika hyvin :D

Itsestänikin tosin löytyy paljon noita luonnepiirteitä.

Vierailija
6255/12740 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaako hyvää/huonoa jos pariskunnan merkeissä aurinko, merkurius ja venus ovat samaa merkkiä?

Marsit vastamerkeissä, kuut m Härkä ja n Vaaka.

No, samat merkkiasemat tuovat tietysti samankaltaisuutta ja sitä kautta yhteisymmärrystä ja tuttuutta. Se voi kuitenkin olla myös haastavaa tai toisaalta tylsää. Marsit vastamerkeissä voi tuoda räiskyvyyttä hyvässä ja pahassa. Kuut Härässä ja Vaa'assa ovat aika "eri paria", mutta toisaalta molemmat Venuksen hallitsemia merkkejä.

No, lauantaina on ekat treffit. Katsotaan kuinka kaksi täällä niin parjattua Kaksosta sopii yhteen :D

Vierailija
6256/12740 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oinas n ja rapu m kannattaisi tehdä treffeillä?

Vierailija
6257/12740 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on ihan höpöhöpöä.

Joskus on tehty tutkimus miten ihmistä voidaan huijata ja miten helposti ihminen uskoo kaiken.

Horoskoopin kohdalla tutkimuksessa jaettiin kaikille laput oman horoskoopin luonteet yms ja siitä piti ympyröidä sopivat asiat ja yhteneväisyydet. Ihmiset alkoi ympyröidä sopivia kohtia ja olivat sitä mieltä, että kuvaus oli ihan täysin vesimiehen, oinaan jne, että oikein on tulkittu oma horoskooppi. Testin lopussa ihmisille kerrottiin, että kaikilla oli täysin sama teksti, mutta otsikkona vaan oma horoskooppi eikä mitään tulkintoja tähdistä vaan ihan taskusta heitettyä ja keksittyjä juttuja.

Siinä todistettu aika hyvin, että ihminen uskoo sokeasti kaiken hömpän jos siinä on itselle mieluisia asioita. Joskus ihmetyttää, että maksaako joku tosiaan näistä höpötyksistä vielä rahaa ja isoja summia 🤯

Vierailija
6258/12740 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tehty tutkimus miten ihmistä voidaan huijata ja miten helposti ihminen uskoo kaiken.

Horoskoopin kohdalla tutkimuksessa jaettiin kaikille laput oman horoskoopin luonteet yms ja siitä piti ympyröidä sopivat asiat ja yhteneväisyydet. Ihmiset alkoi ympyröidä sopivia kohtia ja olivat sitä mieltä, että kuvaus oli ihan täysin vesimiehen, oinaan jne, että oikein on tulkittu oma horoskooppi. Testin lopussa ihmisille kerrottiin, että kaikilla oli täysin sama teksti, mutta otsikkona vaan oma horoskooppi eikä mitään tulkintoja tähdistä vaan ihan taskusta heitettyä ja keksittyjä juttuja.

Siinä todistettu aika hyvin, että ihminen uskoo sokeasti kaiken hömpän jos siinä on itselle mieluisia asioita. Joskus ihmetyttää, että maksaako joku tosiaan näistä höpötyksistä vielä rahaa ja isoja summia 🤯

Itse löydän kyllä kartastani ei niin miellyttäviäkin asioita, jotka pätevät minuun. Ennustuksiin en usko, mutta on auttanut itsetuntemusta, sen ymmärtämistä ja sanoittamista.

Vierailija
6259/12740 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luen merkkien kuvauksia suurin osa niistä ei sovi itseeni lainkaan. Oman merkin lisäksi vain 2 muuta jotenkuten.

6260/12740 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka oikeesti laiska, esittää vaan tarvittaessa ahkeraa.

Totta toinen puoli, mun mies on vaaka, on kyllä touhukas, mutta esim. siivoaminen on 'kosmeettista', osa hommista tehdään jotenkin vain puoliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä