Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Kalojen ja ravun sanotaan tulevan hyvin toimeen keskenään, mutta itselläni on jostain syystä mennyt nopeasti sukset ristiin miespuolisten rapujen kanssa (olen siis itse kalat-nainen). Kahden rapumiehen kanssa olen suhdetta yrittänyt. Toisella heistä oli kuu kaksosissa ja toisella kuu jousimiehessä, kuten itsellänikin. Muita merkkejä en äkkiseltään muista. Naispuolisten rapujen kanssa sen sijaan on syntynyt pitkäaikaisia ja hyviä ystävyyssuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko teissä astrologiaihmisissä starseedejä eli tähtisiemeniä?
Starseedejä kiinnostaa erityisesti astrologia.
Myös avaruus, ufot ja Atlantis sekä muut muinaiset mytologiat.
Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.
Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.
Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.
Kyllä! Minä olen indigo kristallilapsi :)
Vierailija kirjoitti:
Kalojen ja ravun sanotaan tulevan hyvin toimeen keskenään, mutta itselläni on jostain syystä mennyt nopeasti sukset ristiin miespuolisten rapujen kanssa (olen siis itse kalat-nainen). Kahden rapumiehen kanssa olen suhdetta yrittänyt. Toisella heistä oli kuu kaksosissa ja toisella kuu jousimiehessä, kuten itsellänikin. Muita merkkejä en äkkiseltään muista. Naispuolisten rapujen kanssa sen sijaan on syntynyt pitkäaikaisia ja hyviä ystävyyssuhteita.
Kuumerkki kuvastaa henkilön syvintä olemusta ja tunne-elämää. Rapumies kaksos- ja jousimieskuulla olisi pahin painajainen. Toisaalta ilma- ja tulimerkki vievät perinteisestä vesimerkistä rapua muualle, joten kaksoskuu voi olla hyvinkin etäinen mutta looginen, jousimieskuu puolestaan vahva tulen edustaja eli huumorintajuinen ja nopea tunne-elämältään. Perinteisesti vesimerkit (kuten tässä rapu ja kalat) tarvitsevat huolenpitoa, välittämistä, rakkautta ja turvaa. Mikä sinulla tökki näiden miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimiehenä huomannut, että tulen kaikkien kanssa toimeen. En siis välttämättä mitään ystävyyssuhteita sido, mutta yleensä minun ja muiden välille ei tule konflikteja. Onko muut jouskarit havainneet tämän?
Leijonana, eli tulimerkkinä myös, olen huomannut samaa itsessäni.
Oinaat, myös tulimerkki, tykkäävät ehkä enemmän konflikteista ja siitä että ollaan hieman huonoissa väleissä jonkun kanssa ja jollekin pitää päästä sanomaan jotain näpäyttävään tyyliin eli se viimeinen sana.
Minä olen aurinko-oinas, nouseva jousimies ja kuu leijonassa. Itse tulen toimeen ihmiten kanssa hyvin, minulla ei ole paljon sydänystäviä (pari hyvää ystävää kyllä) mutta paljon kaveteita ja tuttuja elämänvarrelta jouden kanssa tulee oltua yhteyksissä Olen sosiaaliinen ja svoin joten siitä varmaan johtuu, konflikteja suorastaan inhoan ja ahdistun jos sellaista joskus harvoin on ilmassa.
Minkälaisia miehiä ovat aurinkorapu kuuhärkä mars rapu ja nousuoinas?
Aurinkohärkä kuurapu, mars härkä ja nousurapu?
Vierailija kirjoitti:
Onko teissä astrologiaihmisissä starseedejä eli tähtisiemeniä?
Starseedejä kiinnostaa erityisesti astrologia.
Myös avaruus, ufot ja Atlantis sekä muut muinaiset mytologiat.
Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.
Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.
Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.
Voi jessus...
Puhuu omaan agendaan, mitä milloinkin sopii oli kuvailtu aikaisemmin kaksosesta, huomannut ihan samaa, tiedän ainakin 1 pahan kaksosnaisen.
Tuntemani oinas on ärsyttävä jääräpää, jonka pitää aina olla päsmäröimässä ja pätemässä asiassa kuin asiassa. Ottaa aina johtajan roolin ja määräilee muita. Jos asiat eivät mene niin kuin arvon oinas haluaa, hän nostaa sellaisen metelin, ettei kukaan jaksa tapella. Hän kyllä jaksaisi ja välillä hän luokin konfliktitilanteita ihan vaan huvin vuoksi.
Tuntemani härkä on hidas jahkailija. Hän arvostaa kaiken materian kautta ja katsoo nenänvarttaan pitkin, jos sisustus on Ikeaa tai jotain halpaa Sotkaa. Konmaritus ei koske härkää, vaan kämppä on täynnä tavaraa, jolla on valtava tunnearvo. Jos härkä kuitenkin päättää myydä jotain krääsäänsä pois, tunnearvo on huomioitu hinnassa. Mottona on, että mitään ei muuteta, sillä näin on aina ennenkin tehty. Kaikista ihme tavoista ja perinteistä pidetään kiinni, vaikkei niissä ole mitään järkeä. Kympin uutisten jälkeen tehdään iltatoimet ja mennään nukkumaan.
Kaksoset tuhlaavat rahansa heti palkkapäivänä, kun se Gambian matka oli saatava ja vippailevat sitten kavereiltaan ja kavereidensa kavereilta loppukuun rahat. Jos kerrot jotain luottamuksellista kaksoselle, sen tietää väritettynä versiona saman vuorokauden sisällä kaikki tutut ja tuntemattomat. Kaksonen on Tinderissä ja kaikissa mahdollisissa deittisovelluksissa ja kumppanit/säädöt vaihtuvat ennen kuin ehdit kissaa sanoa. Palaverissa kaksonen on aina äänessä typerine ideoineen ja kun saa manipuloimalla pomon myöntymään, projekti ei valmistu koskaan, jos se on kaksosesta kiinni.
Ravuilla on aina joku daddy tai mommy issue ja elämässä on sattunut niiiiin paljon kaikkea traagista, ettei rapu pysty käsittelemään sitä muuten kuin juomalla ja kännissä saa kuunnella uudestaan ja uudestaan, miten hirveää oli, kun vanhemmat erosivat kun rapu oli 19 ja kuinka syvät haavat se jätti. Ravut ovat omasta mielestään maailman parhaita kyökkipsykologeja, mutta todellisuudessa ylianalysoivat kaiken ja suhtautuvat tuntemattomienkin ihmisten psykologisointiin niin tunteella, että ensin huudetaan naama punaisena tämän ihmisen hirveää luonnetta ja heti sen jälkeen pillahdetaan lohduttomaan itkuun.
Jatkuu...
Leijonille kaikki on draamaa ja tärkeintä on, että he näyttelevät pääosaa. Kaikki tehdään mahdollisimman teatraalisesti ja jokainen mummon talutus tien yli postataan Facebookkiin pitkän selostuksen kera ja jokainen uusi tykkäys saa leijonan hymyn vähän leveämmäksi. Leijonat arvostelevat muita lempiharrastuksenaan, mutta jos joku uskaltaa puolella sanallakaan kritisoida heidän ylhäyttään, alkaa kunnon paskamyrsky uhriutumisineen. Heillä on mielestään pettämätön oikeustaju, kunhan he ovat tasa-arvoisempia kuin muut.
Neitsyt on sormi suussa, jos hänellä ei ole valmiiksi listattu, mitä pitää tehdä. Ohjeita noudatetaan pilkuntarkkaan ja jos jokin poikkeaa neitsyen suunnittelemasta päiväohjelmasta, hän sekoaa ja alkaa tehdä maanisesti lisää aikatauluja ja to-do -listoja. Neitsyt on ihan fiksu matemaattis-loogisesti, mutta heti kun pitäisi tehdä jotain, missä ei ole valmiita sääntöjä, neitsyellä menee taas sormi suuhun. Neitsyellä on kotonaan sekä käsidesipulloja että kasvosuojia aseteltuna päiväyksen mukaiseen järjestykseen. Hänellä on lämpömittari ja sekuntikello kankaisten kasvosuojainten keittämistä varten.
Lempparivaakani taas uhoaa kotona peilin edessä, miten sanoo pomolle suorat sanat ja lyö irtisanomisilmoituksensa pöytään nyrkiniskun siivittämänä ja poistuu paikalta tyylikkään itsetietoisena. Todellisuudessa kun pomo vähän ärähtää, vaaka hyppää pelästyneenä tuolissaan 10 senttiä ilmaan ja on todella huolissaan, jos pomo ei pidäkään hänestä. Jos lounasruokalassa pitää valita pöytä, mihin lounasporukka istuu, vaaka seisoo tarjotin kädessä tumput suorina ja vilkuilee, josko joku muu kertoisi mihin pöytään istutaan, ettei hän vaan loukkaa ketään väärällä pöytävalinnallaan. Vaaka maksaa baarissa aina muidenkin juomat, taksit ja pikkutuntien grillimätöt, sillä hän ei halua vaikuttaa itsekkäältä.
Jatkuu...
Tuntemani skorpioni on vainoharhainen sekopää, joka väsymättä jaksaa tivata naapurin Veeralta, miksi tämä jäi puhumaan hänen miehensä kanssa roskakatoksella ja sylkee vimmalla syytöksiä pettämisestä. Uhkaa tehdä lopun Veeran elämästä, jos vielä kerrankin puhuu miehelleen. Skorppari rakastaa kyökkipsykologisointia vähän samoin kuin rapu, mutta kylmän tunteettomasti kaivaa kohteestaan kaikki negatiiviset puolet, eikä epäröi sanoa näitä päin naamaa. Skorpioni lukee myös mielellään Tarot-korteista, milloin joku kuolee. Skorpioni ei anna anteeksi. Ikinä. Skorpioni on seksuaalisuudeltaan aina jollain tapaa kieroutunut ja omaa fetissejä, joita myös toteuttaa.
Jousimies on kaikkien kaveri ja hyvä tyyppi, ainakin omasta mielestään. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään tilannetajua ja hän töksäyttelee ihmisistä kiusallisia totuuksia. Jos joku sanoo mökkijuhannuksena saunassa, että kylläpä Sannalla on pienet tissit ja Vesalla hörökorvat, laukojana on hieman yksinkertainen jousimies. Jousimiestä ei huominen huoleta ja vaikka takana on kolme konkkaan mennyttä yritystä ja viides avioliitto, mikään ei estä jousimiestä tekemästä samoja virheitä uudelleen ja uudelleen. Hän ei muistele mennyttä, sillä jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Kauris ei ymmärrä huumoria ja hänen lempipuuhaansa on katsoa tiedevideoita netistä. Yksikään kauris ei tiedä omaa horoskooppiaan, sillä he eivät usko moiseen hölynpölyyn. Kauris kirjaa tunnontarkasti Exceliin joka kuun menot ja tulot ja tuplavarmistaa jokaisen ravintolalaskun ja kauppakuitin, ettei ole joutunut maksamaan euroakaan ylimääräistä. Heillä on puolisonsa kanssa jääkaapissa omat hyllyt. Kauris on yleensä työnarkomaani ja halveksuu kaikkia, jotka eivät käy oikeissa töissä.
Jatkuu...
Vahvuuteni on tunteellisuus, avoimuus ja sinnikkyys. Olen empaattinen, tykkään lohduttaa ja olen avoin erilaisia elämäntilanteita kohtaan.
Heikkouteni on herkkyys. Otan asioista helposti itseeni, mustan huumorin näen veetuiluna, stressin sietokyky heikko. Jos joku sanoo mulle ilkeästi olen helposti surullinen. Pitkävihaisuuteen ja katkeruuteen taipuvainen. Tahditon välillä, ihmisten kanssa palaa helposti sillat poikki ja kun suutun niin annan tulla täyslaidallisen mitä ajattelen siitä ihmisestä ja tilanteesta.
Arvatkaa mikä olen horoskoopilta?
T. Vaaka miehen vaimo
Vesimies on aina jotenkin outo ja hänelle normit ja sanomattomat säännöt ovat hepreaa. Vesimiestä vaivaa usein diagnosoimaton lievä autismi. Hän tekee palapelit kuvapuoli alaspäin ja ripustaa valmiit tekeleet kotinsa seinälle. Kuvapuoli seinään päin. Hän lukee vielä kolmikymppisenä kirjoja dinosauruksista ja osaa kaikkien lajien nimet ja latinankieliset nimet. Kotiinsa hän rakentaa keittiön eteisen peilikaappiin, sillä varsinainen keittiö on sotkuinen ja täynnä dinosauruskirjoja.
Kalat kuuntelevat Yön Joutsenlaulua perjantai-iltaisin kyynelsilmin kaljatölkki kädessä ja muistelevat kariutunutta avioliittoaan. Lempiohjelmia ovat kaikki, missä itketään, kuten Vain elämää. Kaloilla on ylipäätään musikaalista lahjakkuutta ja he viihdyttävät mielellään ihmisiä nuotiokitaroinnillaan, vaikka biisi menisikin vain vähän sinnepäin. Kalat pitävät unipäiväkirjaa ja lukevat unientulkintaoppaita.
Nämä kaikki ovat parhaita ystäviäni, exiä, nyxiä, säätöjäni tai it’s complicated -suhteitani.
Minun tutuillani on kyllä kaikilla nousuakselit, kuumerkit ja muut planeettasijainnit, tuskin koskaan ovat noin yksiulotteisia ja ainoastaan aurinkomerkkiensä kaltaisia. Harvemmin kukaan tuntemani edes toteuttaa noin puhtaasti merkkien huonoja puolia.
Totta! Neitsyt ovat kamalia! Omilla pikkuveljillä on aina jotain nipotettavaa ja kommentoivat!
Vierailija kirjoitti:
Vahvuuteni on tunteellisuus, avoimuus ja sinnikkyys. Olen empaattinen, tykkään lohduttaa ja olen avoin erilaisia elämäntilanteita kohtaan.
Heikkouteni on herkkyys. Otan asioista helposti itseeni, mustan huumorin näen veetuiluna, stressin sietokyky heikko. Jos joku sanoo mulle ilkeästi olen helposti surullinen. Pitkävihaisuuteen ja katkeruuteen taipuvainen. Tahditon välillä, ihmisten kanssa palaa helposti sillat poikki ja kun suutun niin annan tulla täyslaidallisen mitä ajattelen siitä ihmisestä ja tilanteesta.
Arvatkaa mikä olen horoskoopilta?
T. Vaaka miehen vaimo
Jatkan vielä sen verran että koen sopivani oikein hyvin vaaka mieheni kanssa yhteen ja ollaanhan tässä tallusteltu yhdessä jo monta vuotta. Poikamme ovat vaakoja myös. Olemme speciaaleja taiteilijasieluja, vaikka vaaka viihtyykin enemmän viihteellä niin on silti erittäin hyvä isä, tunteellinen mutta ei niin tunteellinen kuin minä, romanttinen. Intohimo räiskyy tässä suhteessa. Olen sensuelli, vahvasti naisellinen nainen ja tykkään viihdyttää miestäni seksikkäillä alusasuilla ja siitä visuaalista silmää omaava vaaka tykkää. Olemme sosiaalisia. Keskiverto tiukkoja kasvattajia. Mieheni on vilkas, hyvätahtoinen, riippuvaisuuksiin taipuvainen mutta onneksi se asia on saatu hallintaan. Mieheni on kova paiskimaan töitä, kun itse olen taas enemmän laiskuuteen taipuvainen mutta kyllä mullekkin silti on tärkeää hoitaa työt hyvin. Hän on diplomaattinen ja se tasapainottaa räiskyvää luonnettani. Flirttejä ollaan molemmat. Avoimia ja ymmärtäväisiä erilaisuutta ja erilaisia elämäntilanteita kohtaan olemme myös. Mieheni pitää erityisen paljon matkailusta kun omaa sydäntäni lähellä on eniten liikunta ja kokkaaminen. Vaikka mieheni on hyvä lapset huomioonottava isä niin mä hoidan enemmän meidän kotona sen hellimisen ja hoivaamisen. Miehelläni kun palaa hermo niin on myös tempperamenttinen ja on väkivallalla joskus ratkonut tilanteita, ei onneksi väkivaltaa kuitenkaan kohdista perheeseen ja jos kohdistaisi niin keräisin kamppeeni ja lapset ja lähdettäisiin... Itse olen tempperamenttinen myös ja suun saisi pestä saippualla kun suutun mutta liian herkkä olen kuitenkin käyttämään väkivaltaa. Pojat ovat aika paljon isänsä kopioita. Meillä rakastetaan paljon ja näytetään se. Pyrimme aina rehellisyyteen mieheni kanssa. Täydennämme mielestäni aika hyvin toisiamme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumerkki kuvastaa henkilön syvintä olemusta ja tunne-elämää. Rapumies kaksos- ja jousimieskuulla olisi pahin painajainen. Toisaalta ilma- ja tulimerkki vievät perinteisestä vesimerkistä rapua muualle, joten kaksoskuu voi olla hyvinkin etäinen mutta looginen, jousimieskuu puolestaan vahva tulen edustaja eli huumorintajuinen ja nopea tunne-elämältään. Perinteisesti vesimerkit (kuten tässä rapu ja kalat) tarvitsevat huolenpitoa, välittämistä, rakkautta ja turvaa. Mikä sinulla tökki näiden miesten kanssa?
Minä olen myös rapu jousimieskuulla. Olen tosin kyllä nainen, mutta kiinnostaisi enemmän tietää mikä tekee rapu jousimies kuusta painajaisen
Jos nyt ei kuitenkaan lähdettäisi kutsumaan ketään kehitysvammaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ei kuitenkaan lähdettäisi kutsumaan ketään kehitysvammaisiksi.
Olisiko laaja-alainen oppimishäiriö diplomaattisempi?
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen pahin. On kuin kahden eri ihmisen kanssa olisi tekemisissä. Mihinkään sanomaansa ei voi luottaa, kun puhuu mitä milloinkin omaan agendaan sopii.
Vesimies tietenkin paras. Itsenäinen, luova ja älykäs.
Vesimies. Muista piittaamaton, häsläävä ja mukasyvällinen
Toki neitsyet ovat käytännöllisiä ja siistejä.