Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Miksi tässä keskustelussa on todella paljon kysymyksiä oinas-rapu pareista?
T:keskustelua alusta asti seurannut
Härkä ja Leijona voiman merkkejä joten ne ovat parhaita.
Neitsyt noloin, nimi kertoo kaiken.
Vaa'asta tulee mieleen vati eli vatipää.
Vesimiehestä tulee mieleen hómoseksuaalí, samoin Kaksosista.
Muut aika neutraaleja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä keskustelussa on todella paljon kysymyksiä oinas-rapu pareista?
T:keskustelua alusta asti seurannut
Rapu-oinas parit kiinnostavat, koska elämäni suurin rakkaus on rapu (m) ja en tiedä ketään toista yhtä välittävää, kilttiä, empaattista ja perhekeskeistä miestä. Rakastamme toisiamme valtavan paljon ilman rähinää ja huutoa, riittää että mies katsoo silmiin ja on lähellä, niin tiedämme mitä haluamme. Oinas n
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ja rapu ovat pahimmat, sen jälkeen kalat. Tunnen viisi täyttä kusipäätä, jotka kaikki osuvat noihin merkkeihin. Eikä ollut tilastopoikkeama, koska järkyttäviä draamakuningattaria/draamakuninkaita tuntuu sikiävän noissa merkeissä.
Rapumiehetkö draamakuninkaita? Eh? Jotenkin äärimmäisen vaikea edes kuvitella rapujen draamailuja.
Kellään kokemuksia vesimies-miehestä ♒ joka kuukaksonen? ♊
Itse olen naisleijona ♌ joka kuukaksonen ♊
Olemme vasta tavanneet. Meillä vaikuttaisi synkkaavan hyvin ja on paljon asioita yksi yhteen, mutta sitten on vastakohtiakin eli minä olen enemmän leikkisä, hän totisempi. Meillä molemmilla silti hyvä huumorintaju.
Minä määrätietoisempi urani suhteen mutta jos asiat ei suju minun toivomallani tavalla niin tympäännyn ja vaihdan projektia eli luovutan helpommin. Hän ei yhtä oma-aloitteinen mutta on sitkeä. Hänen mielestään minä olen maailman jumalallisin nainen, eli osaa kehua juuri sillä oikealla tavalla kuten leijonia tuleekin kehua. 😋
Sinänsä hauska juttu että meidän synttäreissä on päivälleen 6 kk väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni ja rapu ovat pahimmat, sen jälkeen kalat. Tunnen viisi täyttä kusipäätä, jotka kaikki osuvat noihin merkkeihin. Eikä ollut tilastopoikkeama, koska järkyttäviä draamakuningattaria/draamakuninkaita tuntuu sikiävän noissa merkeissä.
Rapumiehetkö draamakuninkaita? Eh? Jotenkin äärimmäisen vaikea edes kuvitella rapujen draamailuja.
mulla mielikuva että rapumies kiukuttelee ja murjottaa enemmän itsekseen muttei yhtä paljon itsekseen kuin kalamies.
Parhaimmat ovat äänestyksessä loppupäässä ja pahimmat alkupäässä.Pahimmat merkit ovat pisteliäitä välillä tosi ilkeitä ja itseänsä täynnä.Harvoin löytyy poikkeuksia.Loppupään merkit ovat juuri parhaimpia ihmisiä,ymmärtäviä,herkkiä,auttavia ihmisiä joiden tarkoitus ei ole loukata ketään missään mielessä ei henkisesti eika fyysisesti.
Miten kuuHärkä-miehen fiiliksistä ottaa selvää...pitääkö kauankin odotella mitä hän tuttavuudelta haluaa?
Voiko nousumerkkiä päätellä ulkonäöstä?
Pitkä, hoikka, vaalea, siniharmaasilmäinen mies, isot kämmenet. Keski-ikä ylitetty, mutta olemus nuorekas, selkeää pilkettä silmissä. Auringolta Kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemuksia vesimies-miehestä ♒ joka kuukaksonen? ♊
Itse olen naisleijona ♌ joka kuukaksonen ♊
Olemme vasta tavanneet. Meillä vaikuttaisi synkkaavan hyvin ja on paljon asioita yksi yhteen, mutta sitten on vastakohtiakin eli minä olen enemmän leikkisä, hän totisempi. Meillä molemmilla silti hyvä huumorintaju.
Minä määrätietoisempi urani suhteen mutta jos asiat ei suju minun toivomallani tavalla niin tympäännyn ja vaihdan projektia eli luovutan helpommin. Hän ei yhtä oma-aloitteinen mutta on sitkeä. Hänen mielestään minä olen maailman jumalallisin nainen, eli osaa kehua juuri sillä oikealla tavalla kuten leijonia tuleekin kehua. 😋
Sinänsä hauska juttu että meidän synttäreissä on päivälleen 6 kk väliä.
Päivälleen 6 kk eli teillä on auringot vastakkain, astrologisesti ilmaistuna aurinko oppositio aurinko, eli tismalleen eläinradan vastakkaisilla puolella. Kun eläinrata, kaikki 12 merkkiä, piirretään ympyrän muotoon, tuon ympyrän läpi voi piirtää suoran sinun auringostasi hänen aurinkoon. Astrologia on geometriaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nousumerkkiä päätellä ulkonäöstä?
Pitkä, hoikka, vaalea, siniharmaasilmäinen mies, isot kämmenet. Keski-ikä ylitetty, mutta olemus nuorekas, selkeää pilkettä silmissä. Auringolta Kaksoset.
Voisi olla leijona.
Musta kaikki merkit on kivoja. Itse olen aurinkomerkiltä kaksoset. Kuumerkki ja nouseva merkki on kalat.
Eniten komplikteja on tullut varmaa oinaiden, vesimiesten ja leijonien kanssa kun kaikki on melko temperamenttisia. Toisaalta myös huippukokemuksia kokenut näiden merkkien edustajien kanssa.
Parhaiten mua täydentää älykkäät tai rauhalliset merkit kuten kaksoset, neitsyt, jousimies tai kauris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla mielikuva että rapumies kiukuttelee ja murjottaa enemmän itsekseen muttei yhtä paljon itsekseen kuin kalamies.
Voisiko joku kertoa mitä ihmettä on tämä rapumiesten kuuluisa "kiukuttelu"? Mitä se on ja miten ilmenee? Miksi rapumiehet juuri kiukuttelevat?
Kaksoset kokemukseni mukaan melko narsistisia ja manipuloivia, selkään puukottajia.
314 sivua höpö-juttuja?
Ilkeimmät: neitsyt, kala ja härkä. Parhaimmat: vesimies, skorpioni, leijona
Minkälainen pari on mielestänne Rapu ja Vaaka?
Vaakat on mielestäni parhaita!
Rapu ja vaaka sopii hyvin yhteen koska rapu on luonteeltaan herkkä, empaattinen, tunteellinen ja avoin.. vaaka on myös herkkä taiteilijasielu, tunteellisuuttakin löytyy, ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja avoin todellakin!
Täydentävät hyvin toisiaan ja sopivasti erilaisuutta! Rapu kodinhengetär, vaaka viihteellä viihtyvä eli välillä rauhoitan miehen kotiin ja välillä mies tempaa mut spontaanisti mukaan illanviettoon, rapu on tempperamenttinen ja vaaka rauhaa rakastava.. kun vaakalla on päättämättömyyttä rapu osaa ottaa ohjat käsiin, rapu puolustaa henkeen ja vereen rakkaimpiaan tarjoaa turvaa, vaaka puolestaan tasapainottaa ravun tempperamenttista luonnetta ja saa rauhoiteltua että joko kannattaisi antaa anteeksi sille yhdelle ihmiselle...
En kahlitse mun miestä, ehkä siksi että mun kartalla paljon kaksosta. Ilmanmerkeistä vesimiestä en voisi kuvitella kumppaniksi, liian tunteeton ja sitoutumiskammoinen, mutta vaakassa kivasti yhdistyy boheemius, tunteellisuus ja osaa antaa omaa tilaa myös mulle. Toisen ravun, kalojen kanssa en voisi seurustella koska liian lässyjä mun makuun ja skorpionin pimeä puoli on sysimusta joten se pelottaa.
Täällä kalanainen harmittelee, kun rapumiehen kanssa meni sukset ristiin heti alkuunsa. Yleensähän kalojen ja ravun kai pitäisi tulla hyvin juttuun keskenään? Meillä molemmilla on kuut jousimiehessä, muista merkeistä en ole ottanut selvää.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen pari on mielestänne Rapu ja Vaaka?
Vaakat on mielestäni parhaita!
Rapu ja vaaka sopii hyvin yhteen koska rapu on luonteeltaan herkkä, empaattinen, tunteellinen ja avoin.. vaaka on myös herkkä taiteilijasielu, tunteellisuuttakin löytyy, ei halua pahoittaa kenenkään mieltä ja avoin todellakin!
Täydentävät hyvin toisiaan ja sopivasti erilaisuutta! Rapu kodinhengetär, vaaka viihteellä viihtyvä eli välillä rauhoitan miehen kotiin ja välillä mies tempaa mut spontaanisti mukaan illanviettoon, rapu on tempperamenttinen ja vaaka rauhaa rakastava.. kun vaakalla on päättämättömyyttä rapu osaa ottaa ohjat käsiin, rapu puolustaa henkeen ja vereen rakkaimpiaan tarjoaa turvaa, vaaka puolestaan tasapainottaa ravun tempperamenttista luonnetta ja saa rauhoiteltua että joko kannattaisi antaa anteeksi sille yhdelle ihmiselle...
En kahlitse mun miestä, ehkä siksi että mun kartalla paljon kaksosta. Ilmanmerkeistä vesimiestä en voisi kuvitella kumppaniksi, liian tunteeton ja sitoutumiskammoinen, mutta vaakassa kivasti yhdistyy boheemius, tunteellisuus ja osaa antaa omaa tilaa myös mulle. Toisen ravun, kalojen kanssa en voisi seurustella koska liian lässyjä mun makuun ja skorpionin pimeä puoli on sysimusta joten se pelottaa.
Tiedän pari onnistunutta vaaka-rapu paria mutta en suosittele näitä kahta yhteen. Vaaka ei koskaan ymmärrä rapua ja rapu yrittää parhaansa lopulta ymmärtämättä vaakaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kalanainen harmittelee, kun rapumiehen kanssa meni sukset ristiin heti alkuunsa. Yleensähän kalojen ja ravun kai pitäisi tulla hyvin juttuun keskenään? Meillä molemmilla on kuut jousimiehessä, muista merkeistä en ole ottanut selvää.
Miksi sukset meni ristiin?
👍🤟
Minä ja vanhempani.