Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Ootte sairaita kun täällä tuolla tavalla ihmisiä arvostelette, haukutte kehitysvammaisiksi ja narsisteiksi.
Ja sinä haukut sairaiksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte sairaita kun täällä tuolla tavalla ihmisiä arvostelette, haukutte kehitysvammaisiksi ja narsisteiksi.
Ja sinä haukut sairaiksi :)
Se on mielen sairaus. Tuollainen kyräileminen ja toisten haukkuminen. Oksettavaa. En tosin yhtään ihmettele, kun uskotte joihinkin horoskooppeihin.
Mikseivät nämä omia inhokkimerkkejään solvaavat kirjoittajat kerro omaa merkkiään?Saataisiin vähän kattavampaa kuvaa, minkä merkkien edustajat ovat suuna päänä yleistämässä muita merkkejä painajaisikseen tai pinnallisiksi juopoiksi? Kertoohan tuollainen käytös mielestäni arvostelijasta (tai hänen edustamastaan merkistäänkin) jotain.
Nainen, kaksoset
Skorpionia voi ymmärtää täysin vaan toinen skorpioni. Kaksonen osaa olla hirveen ihana tai ihan hirvee.
Vierailija kirjoitti:
Onko teissä astrologiaihmisissä starseedejä eli tähtisiemeniä?
Starseedejä kiinnostaa erityisesti astrologia.
Myös avaruus, ufot ja Atlantis sekä muut muinaiset mytologiat.
Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.
Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.
Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.
Mitä planeettoja tarkoitetaan että ovat 25-27 asteessa? Henkilökohtaisia vai hitaammin liikkuvia ns. sukupolviplaneettoja? Vai kaikkiako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein erityisherkkiä sään tms. suhteen, vaistoaa kun muut valehtelee, ja kokee fyysisesti pahaa oloa negatiivisten ihmisten seurassa, myös tällä palstalla usein.
Jos on starseed niin syntymätähtikartassa sijaitsee useita planeettoja 25-27 asteessa. Tämä kuulemma yleistä niille joilla on jotain humanoidigeenejä tuhansien vuosien takaa.
Minun melkein kaikki planeetat ovat noissa asteissa, meedio kertoi että olen starseed, ja sen vuoksi tuntuu siltä etten ole missään kotona enkä kuulu perheeseeni, ikäänkuin olisin kotoisin jostain toiselta planeetalta ja ajattelen eri tavalla kuin muut :o Olen myös syntynyt juuri siihen aikaan kun starseedejä levisi maapallolle 1970-luvulla. Auttamaan ihmiskuntaa.
Mitä planeettoja tarkoitetaan että ovat 25-27 asteessa? Henkilökohtaisia vai hitaammin liikkuvia ns. sukupolviplaneettoja? Vai kaikkiako?
Olen eri ja väitän, ettei planeettojen, asteroidien, akseleiden tai vaikka nousu- ja laskusolmujen astesijainneista voi päätellä, onko joku Starseed, Indigolapsi, Kristallilapsi ja mitä näitä nyt onkaan. Jos kaikki kääpiöplaneetat, pikkutähdet ja asteroidit katsotaan syntymäkartalta, varmaan joka toiselta löytyy jotain noista astesijanneista.
Minäkin olen yhden meedion/kanavoijan mukaan Pleijadilainen tähtisiemen, eikä minulla ole nuo astesijainnin peruskartalla mitenkään edustettuina. En tosin ole koskaan myöskään antanut mitään painoarvoa tuolle meedion mielipiteelle. Vaikka olisin kuinka mikälie tähtisiemenlapsi, enpä mitään erityiskohtelua tai -kykyjä ole sen myötä mistään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Maya-astrologiassa olen Keltainen Yliääni Tähti, jonka kuvaus sanoi: "You are a starseed! You contain a holographic 'seed packet' of your evolution into the Mind of Light and the energy that directs you toward wholeness..." mutta länsimaisessa astrologiassa minulla vain Mars on 25 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionia voi ymmärtää täysin vaan toinen skorpioni. Kaksonen osaa olla hirveen ihana tai ihan hirvee.
Heh, olen oinas ja ympärilläni on monta skorpionia johtuen ehkä siitä että karttani on veden hallitsema.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä ovat aurinkorapu kuuhärkä mars rapu ja nousuoinas?
Aurinkohärkä kuurapu, mars härkä ja nousurapu?
🤣. Ai kamala, en voi lopettaa nauramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia miehiä ovat aurinkorapu kuuhärkä mars rapu ja nousuoinas?
Aurinkohärkä kuurapu, mars härkä ja nousurapu?
🤣. Ai kamala, en voi lopettaa nauramista.
Mut varmaan ihan hyviä, ottaen huomioon.
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalojen ja ravun sanotaan tulevan hyvin toimeen keskenään, mutta itselläni on jostain syystä mennyt nopeasti sukset ristiin miespuolisten rapujen kanssa (olen siis itse kalat-nainen). Kahden rapumiehen kanssa olen suhdetta yrittänyt. Toisella heistä oli kuu kaksosissa ja toisella kuu jousimiehessä, kuten itsellänikin. Muita merkkejä en äkkiseltään muista. Naispuolisten rapujen kanssa sen sijaan on syntynyt pitkäaikaisia ja hyviä ystävyyssuhteita.
Kuumerkki kuvastaa henkilön syvintä olemusta ja tunne-elämää. Rapumies kaksos- ja jousimieskuulla olisi pahin painajainen. Toisaalta ilma- ja tulimerkki vievät perinteisestä vesimerkistä rapua muualle, joten kaksoskuu voi olla hyvinkin etäinen mutta looginen, jousimieskuu puolestaan vahva tulen edustaja eli huumorintajuinen ja nopea tunne-elämältään. Perinteisesti vesimerkit (kuten tässä rapu ja kalat) tarvitsevat huolenpitoa, välittämistä, rakkautta ja turvaa. Mikä sinulla tökki näiden miesten kanssa?
Minä olen myös rapu jousimieskuulla. Olen tosin kyllä nainen, mutta kiinnostaisi enemmän tietää mikä tekee rapu jousimies kuusta painajaisen
Olen pehmeä tulimerkki, jolla kuu kaloissa joten tulielementin kuu ei ole minulle paras kaveri eikä seurustelukumppani. Kerran jouduin treffeille aurinkohärän kanssa jolla oli kuujousimiehessä ja minulle se oli liikaa kun en kestä raa'an suorasti kommentoivia ihmisiä. Ainakaan tuo mies ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin ja haukkui siinä samalla minutkin.
Rapu on mielestäni paras, kerrassaan huolehtivainen, kiltti ja sydämellinen. Vaa’at ovat hyvää seuraa, heidän kanssaan on rento meininki eikä ole kiusallista.
Vittumaisimmat merkit ovat neitsyt, ja kauris. Neitsyet ovat raivostuttavia nipottajia ja pilkunnussijoita. Kauriiden kanssa menee kans yleensä sukset ristiin, ovat liian vakavia ihmisiä. Neitsyet ja kauriit ovat aika tylsiä eivätkä osaa heittäytyä.
Itse olen kalat.
Vierailija kirjoitti:
Rapu on mielestäni paras, kerrassaan huolehtivainen, kiltti ja sydämellinen. Vaa’at ovat hyvää seuraa, heidän kanssaan on rento meininki eikä ole kiusallista.
Vittumaisimmat merkit ovat neitsyt, ja kauris. Neitsyet ovat raivostuttavia nipottajia ja pilkunnussijoita. Kauriiden kanssa menee kans yleensä sukset ristiin, ovat liian vakavia ihmisiä. Neitsyet ja kauriit ovat aika tylsiä eivätkä osaa heittäytyä.
Itse olen kalat.
Olen samaa mieltä ravuista. Ravut ja kalat parhaimmat. :) Itse olen myös kalat
Olen pehmeä tulimerkki, jolla kuu kaloissa joten tulielementin kuu ei ole minulle paras kaveri eikä seurustelukumppani. Kerran jouduin treffeille aurinkohärän kanssa jolla oli kuujousimiehessä ja minulle se oli liikaa kun en kestä raa'an suorasti kommentoivia ihmisiä. Ainakaan tuo mies ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin ja haukkui siinä samalla minutkin.[/quote]
Olen viileäksi ja tunteita pelkääväksi joskus haukuttu vesimies. En ole kylmä ainakaan, olen yleensä ystävällinen (jos mua ei kohdella inhottavasti) ja herkkä. Mulla on myös kuu kaloissa. Ehkä olen kohtalaisen paljon omissa ajatuksissani. Rakastan hyviä keskusteluja. Kaipaan romanttista rakkautta, epäoikeudenmukaisuus saa minut tuohtuneeksi jopa ja olen heikompien puolella. Ehkä tuo kalat kuussa tekee minusta tunteellisemman.
Vierailija kirjoitti:
Olen pehmeä tulimerkki, jolla kuu kaloissa joten tulielementin kuu ei ole minulle paras kaveri eikä seurustelukumppani. Kerran jouduin treffeille aurinkohärän kanssa jolla oli kuujousimiehessä ja minulle se oli liikaa kun en kestä raa'an suorasti kommentoivia ihmisiä. Ainakaan tuo mies ei ymmärtänyt miksi loukkaannuin ja haukkui siinä samalla minutkin.
Olen viileäksi ja tunteita pelkääväksi joskus haukuttu vesimies. En ole kylmä ainakaan, olen yleensä ystävällinen (jos mua ei kohdella inhottavasti) ja herkkä. Mulla on myös kuu kaloissa. Ehkä olen kohtalaisen paljon omissa ajatuksissani. Rakastan hyviä keskusteluja. Kaipaan romanttista rakkautta, epäoikeudenmukaisuus saa minut tuohtuneeksi jopa ja olen heikompien puolella. Ehkä tuo kalat kuussa tekee minusta tunteellisemman.
Kuujouskarit osaavat kyllä olla sellaisia Trumppeja joskus, että laukovat vähän mitä sylki suuhun tuo, mikä ei ole kauhean kivaa. (Trump kuujouskari myös.)
Olen huomannut myös että minulla on tapana muuttaa poliittista mielipidettäni heti, kun aistin että oman puoleni kannatus alkaa olla liian korkea. (Support the underdog.)
t. Kuukalat
Kuujouskareilla ei tietty ole mitään pakkomiellettä laukomiseen. He sattuvat vain olemaan turhan hyviä siinä, jos sille päälle ryhtyvät.
t. Kuukalat
Vierailija kirjoitti:
Kuujouskareilla ei tietty ole mitään pakkomiellettä laukomiseen. He sattuvat vain olemaan turhan hyviä siinä, jos sille päälle ryhtyvät.
t. Kuukalat
Olen huomannut saman. Kuuoinaat myös kommentoivat ja ovat todella ulospäinsuuntautuneita.
Olen aurinkokaksonen, jolla kuu jouskarissa ja nousu vaa’assa. Vaakanousuni hämää ihmiset saamaan minusta miellyttävän ensivaikutelman, mutta todellisuudessa olen kaksinaamainen selän takana v*ttuilija ja kännissä tai huvikseni saatan antaa täyslaidallisen ihan face to face.
Osaan olla todella miellyttävä, jos se hyödyttää minua jotenkin, etenkin ihmissuhteissa ja työelämässä. Kiipeän häpeämättä reittä pitkin sekä otan, petän ja jätän tuntematta sen suurempia tunnontuskia. Vaakamaisen hillitysti ja tyylikkäästi, of course.
Valitsen leikkikaluikseni mieluiten herkkiä vesimerkkejä ja mielipuuhaani on erityisesti jäykkien maamerkkien järkyttäminen. Itketän vesimerkkejä ja saan suurta nautintoa maamerkkien avoimesta paheksunnasta. Tulimerkeistä etenkin leijona ja oinas provosoituvat naurettavan helposti ja otan tästäkin tietysti ilon irti.
Bileissä laitan aina soimaan Erika Vikmanin Cicciolinan ja isken muiden miehet. Kun ilmaiset juomat on juotu, lähden tyytyväisenä kotiin ja luen iskemieni miesten limaisia viestejä taksin takapenkillä. Lähetän ne myöhemmin miesten tyttöystäville ja vaimoille prepaid-liittymästäni ja nautin aiheuttamastani draamasta ja äksönistä.
Peukkuja kehiin, rakkaat astroharrastajakollegani!