Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5421/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi skorpionituttu on sellainen johon luotan sataprosenttisesti. Ei kerro asioitani eteenpäin vaikka häntä uhattaisi.

Toinen skorpionituttu on sellainen joka hölöttää vuorokauden sisään kaikki salaisuuteni eteenpäin.

Hep, myös minulla on tällainen kokemus!

Skorppari numero yksi on sukulaisnainen, joka kertoo aivan kaiken eteenpäin äidilleni, siskolleni tai kenelle tahansa tutulle, joka siis suostuu häntä kuuntelemaan, koska ei vain yksinkertaisesti kykene pitämään asioita omana tietonaan. Todella loukkaavaa enkä ole enää vuosikausiin häneen luottanutkaan, vaan lähinnä sivuuttanut elämästäni.

Skorppari numero kaksi on ollut paras ystäväni jostain päiväkotiajoista lähtien. Hänelle olen aina voinut vuodattaa aivan kaiken enkä ole koskaan kuullut jälkeenpäin mistään näitä tarkimmin varjelluita salaisuuksiani. Olemme kuin paita ja peppu, majakka ja perävaunu - tuntuu kuin toista ei vain voisi olla ilman toista!

Näillä kahdella on todennäköisesti hyvin erilaiset painopisteet muiden merkkien jne. osalta, koska ovat kaikilla mahdollisilla tavoilla vertailtuna kuin eri planeetoilta. En ihmettele yhtään sitä, että tässä ketjussa monet sanovat etteivät tunnista jotain kuvaelmia omakseen tai tuttavapiiristään, kun saman merkin yhteydessä voi olla aivan erilaisia merkkinsä edustajia. Mielestäni näiden lukeminen ja läpikäyminen on vain niin mielenkiintoista, joten toivottavasti näitä saadaan kerättyä tänne jatkossakin!

Vierailija
5422/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jousimies kuu. Antakaa tuomionne

Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.

Okei. Vähän ristiriitaista, koska olen aurinko rapu ja jousimies ja rapu ovat melkein vastakohtia?

Mutta pohjimmiltani olen tuo, vaikka ikävä menneisyys ei jätä rauhaan

Aurinko- ja kuumerkit ovat erilaisia. Mitä tarkoitat, että "ikävä menneisyys ei jätä rauhaan"? Tiedätkö mars ja venusmerkkejäsi? Kuumerkki kuvastaa sielua, sydäntä, se mitä olemme sisimmiltämme - kuumerkki kertoo tunnemaailmastamme. Aurinkomerkki on niin sanottu astrologinen merkki, joka kertoo mitä elementtiä olet. Olet aurinkorapu mikä tarkoittaa, että olet vesielementtiä: tunteellinen, herkkä, elät vaiston varassa ja mielikuvituksesi on rikas. Olet myös feminiinen merkki, mikä tarkoittaa että tarvitset vakautta, turvallisuuden tunnetta sekä olet passiivinen ja sisäänpäinkääntynyt. Rapu on johtava merkki eli luova, tahdokas, kunnianhimoinen ja et anna periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.

Olipas osuvasti kiteytetty! Tunnen tällaisilla ominaisuuksilla varustettuja jousimiehiä vaikka kuinka paljon. Ovat mahtavaa seuraa, koska heissä on kaiken kreisibailaamisen ja tietyn levottomuuden lisäksi myös se pohdiskelevan seesteinen puoli, jota vain eivät väläytä kaikille.

Haluaisitko antaa säälimättömän tuomiosi myös kuuneitsyestä?

Vierailija
5424/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Vähän ristiriitaista, koska olen aurinko rapu ja jousimies ja rapu ovat melkein vastakohtia?

Aurinko- ja kuumerkit ovat erilaisia. Mitä tarkoitat, että "ikävä menneisyys ei jätä rauhaan"? Tiedätkö mars ja venusmerkkejäsi? Kuumerkki kuvastaa sielua, sydäntä, se mitä olemme sisimmiltämme - kuumerkki kertoo tunnemaailmastamme. Aurinkomerkki on niin sanottu astrologinen merkki, joka kertoo mitä elementtiä olet. Olet aurinkorapu mikä tarkoittaa, että olet vesielementtiä: tunteellinen, herkkä, elät vaiston varassa ja mielikuvituksesi on rikas. Olet myös feminiinen merkki, mikä tarkoittaa että tarvitset vakautta, turvallisuuden tunnetta sekä olet passiivinen ja sisäänpäinkääntynyt. Rapu on johtava merkki eli luova, tahdokas, kunnianhimoinen ja et anna periksi.

No sanotaanko näin, että kaikki oli hyvin ennen koulun alkua. Kouluajat oli vaikeaa. Eikä asiaa auttanut se, että äidin takia elin myös pelossa joutuen pitämään pimennossa oikean unelmani. Vaikka elämä on mennyt hukkaan, ainoa toivo on se, että olen vasta 20. En esim 40. Vähän vaikea selittää, koska se vaatii sitä, että mennään pintaa syvemmälle ja sitä en mielelläni tee. En edes nimettömänä, koska se on henkisesti vaikeaa

Ja tiedän kaikki planeetta sijainnit ja huoneet.

Mulla on eniten tulta. 2 leijonaa, 2 jousimiestä ja oinas. Sitten tulee vaaka, 2 vesimiestä sekä Saturnus härkä ja nouseva neitsyt jolloin laskumerkki on aina automaattisesti sen vastakohta eli kalat.

Vierailija
5425/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on marsKauris mies? Kartta muuten ilmavoittoinen, vähän tulta ja vettä.

Marskauris on hyvä terveydeltään, huono itsetunnoltaan ja sitkeä. 

Hyvä terveys ja sitkeys, jes, aivan päinvastaiset kuin exälläni(marsSkorppari).

Mitenkäs tuota itsetuntoa sitten hivelisi... :)

Vierailija
5426/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

leijonaN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijonat ja skorpionit eivät ole lainkaan sopivia toisilleen aurinkomerkkeinä.

Kiitos leijona mielipiteestäsi skorpionin suhteen, sinun kannattaakin viettää aikaasi ihan muussa seurassa. Skorpionina ajattelen leijonien olevan

pinnallisia, huomiohakuisia, materialistisia ja itsekeskeisiä ihmisiä, joita välttelen.

Ja kemiat vaan ei toimi.

Skorpparin ja leijonan seksi on jotain ihan käsittämätöntä!

Eläinradan vahvimmat elukat toistensa kimpussa niin kiimaisina kuin vain voi olla.

Kolmesta skorpparimiehestä kokemusta, he palvoivat minua pedissä kuin jumalatarta ja pitivät mielenkiintoani yllä tuntikausia.

Yhteiselo haastavaa koska skorppari pihi mutta leijona tuhlaa.

Yäk.

Sulla on varmaan härkää kartalla, itse leijonanaisena en voi sietää skorpparimiehiä, ne on niin kuin jonkun pieni- ja limamunaisen miehen arkkityyppi, hyi, hyi, hyi.

Skorpioninaiset on taas ihan ok mielestäni, ehkä vähän synkkiä.

Terv, toinen leijona

Jännän piristävä näkökanta. Mene minkä tahansa astrologiasiten skorpparikuvaukseen ja naiset hihkuu Sex was amazing! Kaikki skorppareissa on niiiin intensiivistä, että vastapuoli haukkoo henkeään.

Kaikki tapaamani Skorpparimiehet on olleet möhömahaisia tuijottelijoita, ei ole päädytty seksiin asti :D

Vierailija
5427/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijonat ja skorpionit ieivät ole lainkaan sopivia toisilleen aurinkomerkkeinä.

Kiitos leijona mielipiteestäsi skorpionin suhteen, sinun kannattaakin viettää aikaasi ihan muussa seurassa. Skorpionina ajattelen leijonien olevan

pinnallisia, huomiohakuisia, materialistisia ja itsekeskeisiä ihmisiä, joita välttelen.

Ja kemiat vaan ei toimi.

Leijona täällä ja kyllä, mainitsemasi piirteet liitetään helposti juuri leijoniin. Kuitenkin 4:n skorpparin kokemuksella eri yhteyksistä juuri heille on materia ja sen esiin tuominen ollut hyvin tärkeää. Pitävät kirjaa myös muiden omistuksista, joko kadehtien tai itselleen omien. Voi olla, että minulle on sattunut huono tuurikin näiden suhteen, mutta olemme mm. näissä asioissa olleet hyvin eri leveleillä.

Vierailija
5428/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten Kaksoskuu-mies, yhdistettynä aurinkoJousimieheen?

Vierailija
5429/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku lähteä analysoimaan luonnettani? :)

Aurinko: vesimies

Kuu: vesimies

Nouseva: skorpioni

Venus: vesimies

Mars: kauris

Vierailija
5430/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen kuu on sama kuin miehen venus, niin mikä on vaikutus?

Vierailija
5431/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vesimies, ja minulla on kaksi siskoa. Toinen on leijona, toinen skorpioni.

Leijonasiskon kanssa tulemme mahtavasti toimeen, riitelemme harvoin ja tuntuu, kuin jotenkin "täydentäisimme" toisiamme. Jos joku pyytäisi minua kertomaan huonoja puolia hänestä, niitä olisi vaikeaa keksiä.

Skorpionisiskon kanssa asian laita on aivan toisin. Välillä tuntuu, että hän oikein HALUAA konflikteja ja repii riidan aiheen ihan mistä vain, jos vain häntä huvittaa. Hän loukkaantuu pienimmästäkin väärästä sanasta ja voi mököttää kauankin. Tulemme toimeen lyhyissä pätkissä ja hänessä on monia ihaniakin piirteitä, mutta kauaa emme toisiamme siedä.

Siskot sitten taas tulevat toimeen erinomaisesti keskenään :D Ei ehkä ihan niin hyvin kuin minä ja leijonasisko, mutta tilanne ei ole todellakaan niin paha kuin minun ja skorpparisiskoni välillä.

Astrologiasta en tiedä juuri mitään. Osaisiko joku asiasta ymmärtävä selittää, miksi tämä jako on mennyt juuri näin?

Vierailija
5432/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vesimies, ja minulla on kaksi siskoa. Toinen on leijona, toinen skorpioni.

Leijonasiskon kanssa tulemme mahtavasti toimeen, riitelemme harvoin ja tuntuu, kuin jotenkin "täydentäisimme" toisiamme. Jos joku pyytäisi minua kertomaan huonoja puolia hänestä, niitä olisi vaikeaa keksiä.

Skorpionisiskon kanssa asian laita on aivan toisin. Välillä tuntuu, että hän oikein HALUAA konflikteja ja repii riidan aiheen ihan mistä vain, jos vain häntä huvittaa. Hän loukkaantuu pienimmästäkin väärästä sanasta ja voi mököttää kauankin. Tulemme toimeen lyhyissä pätkissä ja hänessä on monia ihaniakin piirteitä, mutta kauaa emme toisiamme siedä.

Siskot sitten taas tulevat toimeen erinomaisesti keskenään :D Ei ehkä ihan niin hyvin kuin minä ja leijonasisko, mutta tilanne ei ole todellakaan niin paha kuin minun ja skorpparisiskoni välillä.

Astrologiasta en tiedä juuri mitään. Osaisiko joku asiasta ymmärtävä selittää, miksi tämä jako on mennyt juuri näin?

Mielenkiintoista! Ensinnäkin te kaikki olette kiinteitä merkkejä - sinä edustat ilmaa, leijona tulta ja skorpioni vettä. Kiinteät merkit jakavat kaikki keskenään sellaisia piirteitä kuin luotettavuus, tahdonvoima, ylpeys ja omapäisyys. Ilma ja tuli tulevat keskenään yleensä hyvin toimeen, minkä lisäksi leijona on vastamerkkisi eli se merkki, jolta voi eniten ottaa oppia. Te todella täydennätte toisiaane! Leijona ja vesimies ovat yleensä hyvin itsevarmoja merkkejä, skorpioni taas usein paljon epävarmempi itsestään (vaikka sen taitavasti piilottaakin).

Vesimies on viileän älyllinen ilman merkki, skorpioni taas tunteellinen veden merkki ja nämä kaksi harvoin ymmärtävät toisiaan ainakaan vaikeuksitta. Juuri leijona ja vesimies ovatkin yleensä ne haastavimmat merkit skorpionille. Härkä, kiinteä maan merkki, on skorpionin vastamerkki, ja heidän on helpompi tulla toimeen. 

Leijonaa ja skorpionia erottaa fundamentaalisesti tuli ja vesi - he ovat tavallaan kuin päivä ja yö, valo ja pimeys. Kuitenkin heitä yhdistää intohimoisuus ja molemmat merkit elävätkin yleensä todella tunteella. Toisin kuin vesimies. Tästä voi johtua se, että siskosi tulevat keskenään toimeen. Heissä on myös paljon samaa. 

Vierailija
5433/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu, viehättävä, hauska, villi. Todella vaikea kesyttää. 

Vierailija
5434/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tmb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehistä tosiaan puhetta todella vähän. Ajatellut että niillä on muuta tekemistä :)

TV. Skorppari

Vesimiehet on pahimpia. Haahuilevat omissa sfääreissä ja tekevät tulkintoja, joita pitävät tosina. Tulkintojaan eivät silti osaa sanoittaa. Antavat ymmärtää ja samalla tekevät asioista vaikeita, koska on niiiin tärkeää olla salaperäinen, mutkikas ja tavoittamattomissa. Heidän kanssa on vaikea sopia mitään etukäteen koska käyvät tuulella. Menevät lapsellisen lukkoon tunteidensa kanssa eikä niistä voi puhua. Silti tajuavat muka kaiken 🙄

En ryhdy enää mihinkään Vesimiehen kanssa. Siitä seuraa vain vaiheilua ja lapsellisuuksia.

T. Jousimies

Vesimiehet kyllä osaa tehdä asioista monimutkaisia. Suora viiva muuttuu yllättävän äkkiä solmuksi. Ne myös tekevät katoamisia. Ootteko muut huomanneet? Mikä siinä oikein on?

Vesimies täällä! Tunnistin joitain tuon ekan viestin piirteistä itsessäni - pahoittelut siitä. Noista katoamisista sen verran, etten itsekään ihan osaa selittää, miksi teen sitä. Toisinaan vain alkaa ahdistamaan se, että olen jotenkin "velvollinen" kertomaan muille ihmisille, mitä minulle kuuluu, mitä suunnittelen ja mitä juuri sillä hetkellä elämässäni on meneillään. Tulee halu kapinoida sitä vastaan ja säilyttää oma vapaus ja sitoutumattomuus olemalla kertomatta kenellekään mitään ja katoamalla hetkeksi :D Ärsyynnyn, jos perääni aletaan hirveästi kysellä katoamistempun tehtyäni, mutta ymmärrän kyllä, miksi he tekevät niin.

Vierailija
5435/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni, samoin veljeni, anoppini, kälyni, 2 ystävääni sekä 2 tämänhetkistä työtoveria. Menneisyydessä tietysti tavannut kymmeniä.

Ei aina kaikkein hilpeimpiä ihmisiä, herkkiä loukkaantumaan, joskus raskassoutuisia, synkkiä, itsekeskeisiä. Mutta yhtäkään en ole kokenut pitkävihaiseksi, kostonhimoiseksi, ilkeäksi tai piikikkääksi. Skorpionit on asiakeskeisiä eikä ihmissuhdekeskeisiä, joten joku juonittelu, juoruilu tai pelailu on vierasta, ne ei jaksa käyttää siihen energiaa ja pitää ihan turhana. Jopa anopista ja kälystä täytyy sanoa että tullaan toimeen hyvin, ovat anteliaita, avuliaita ja ystävällisiä ihmisiä, ja minä toivottavasti takaisin samoin. Ystäväskorpionit taas on iloisia ja aurinkoisia tyyppejä. Oon ilmeisesti jäävi kun samaa merkkiä edustan, mutta en tiedä missä näitä vihaisia ja kostonhimoisia skorppuja majailee. 

Vierailija
5436/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä kun tähän lisätään venusVaaka ja marsKauris? Merkuriukseltaan Skorpioni.

Vierailija
5437/12684 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos Kaksonen Vaakakuulla ei haluakaan kesyttää vaan seikkailla elämää yhdessä :)

Vierailija
5438/12684 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen kuu on sama kuin miehen venus, niin mikä on vaikutus?

Kyllä sitä pidetään suotuisana juttuna, varsinkin jos ovat vielä varsinaisessa konjuktiossa. Tapasi olla nainen ja ilmaista tunteita viehättää miestä ja sopii hänen ihannenaisensa kuvaan.

Vierailija
5439/12684 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että vesimerkin miehet vetävät puoleensa, etenkin ravut, vaikka en ole aurinkomerkiltä vesimerkki. Selvisi, että olen kuukalat, joten voiko kiinnostukseni rapuihin johtua vahvasta vesikuusta?

Vierailija
5440/12684 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että vesimerkin miehet vetävät puoleensa, etenkin ravut, vaikka en ole aurinkomerkiltä vesimerkki. Selvisi, että olen kuukalat, joten voiko kiinnostukseni rapuihin johtua vahvasta vesikuusta?

Voihan sillä Kuunkin kanssa olla tekemistä, mutta siihen minkälaiset miehet vetävät puoleensa liitetään yleensä Mars ja Aurinko (niiden merkit ja aspektit) ja tietysti DC eli laskeva merkki, nousumerkin vastamerkki. Aurinkomerkin vastamerkissäkin voi olla vetoa, ethän ole Aurinko-Kauris (jolloin vastamerkkisi on Rapu)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme