Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Onko täällä muita leijonanaisia?
Leijonalla on yleensä sellainen maine että tulee toimeen melkein kaikkien kanssa, mutta minkä merkkien naisten kanssa te ette tule toimeen?
Minulla on hankalaa naisoinaiden, naiskauriiden ja joidenkin naiskalojen kanssa. Joskus ollut nihkeää myös härän ja ravun kanssa mutta heillä ollut oinas tai kauris nousevana tai kuumerkkinä.
Tätä esiintynyt niin töissä kuin siviilissä.
Naispuolisista tulen erittäin hyvin toimeen toisten leijonien kanssa sekä jousimiesten, mutta myös kaksosten, vaakojen, neitsyiden, skorpionien ja vesimiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on suuri ero onko merkki aurinkomerkki vai signature sign. Signaturessa mielestäni näkyy enemmän merkin paremmat puolet kuin sen ollessa aurinkomerkki.
Onko muilla samoja havaintoja?Millainen yhteiseloennuste on jos ihmisillä on sama Ssign? Ystävyyttä vaiko vetovoimaa? Vai hylkiikö toisiaan kuin samanlaiset magneetit :D
Tuskin on ihmissuhteissa mikään tärkeä tekijä. Itse suhtaudun hyvin epäillen koko signature signin merkitykseen.
Minulla sama signature kuin kuumerkkini, ja se merkki on selkeästi vaikuttanut minuun enemmän kuin aurinko tai nousumerkkini, sen jälkeen kun olen täyttänyt 25 :)
Skorpioneille sopiva motto on "Se on kaikki tai ei mitään". Skorpionit ovat periksiantamattomia ja neuvotteleminen on heidän kanssaan turhaa, koska skorppari kun on kerran jotain päättänyt niin asia saa olla nyt ja jatkossa. Riitely teidän kanssa on kamalaa, koska te ette pyydä anteeksi, koskaan ikinä yksikään skorpioni ei ole pyytänyt minulta anteeksi. Voisi sanoa, että skorpioni ei riitele vaan vetäytyy taka-alalle. Olette herkkiä mutta ette itkupillejä, joiden on vaikea myöntää olevansa väärässä ja myöntää että teitä on satutettu. Haudotte asioita, kostoa, iloa sisällänne ettekä ole avoimia. En ole aurinkoskorppari mutta on useampia sijainteja skorpionin merkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ehdoton ei on vesimehet. Oikein hyviä hyvänpäivän tuttuja mutta syvällisyyttä, empaattisuutta, epäitsekkyyttä ja aitoa kiinnostusta muihin saa etsiä. Sopivat juuri niinkuin sanotaan parhaiten toisilleen. Ja tämän sanoo aurinkovaaka, jonka unelmakumppani pitäisi olla toinen ilmanmerkki. Ei kiinnosta myöskään miesvaaka tai kaksosmies. Niin pinnallista. Mun aksentit on kai jotenkin pielessä.
Samanelementtiset voivat olla hyviä kavereita. Vastaelementeillä roihuaa, siis ilma-tuli, vesi-maa.
Takana pitkä ilma-ilma -suhde... intohimoton. Oinaat ja Jousimiehet tuntuvat toimivan parhaiten tälle Kaksoselle :)
Hmm. Mulla on vesielementti aurinkona, mutta itse kartta kokonaisuus on tuli>ilma>maa>vesi
Aika hankala. Tulen merkit kuitenkin kiinnostaa
Terveisin 🦀
Tai siis jos tarkkoja ollaan, nousu ja lasku merkki ovat aina toistensa vastakohta joten se mun karttani elementit menevät näin tuli>ilma>maa=vesi
Tulta on siis 5, ilmaa 3, maata ja vettä 2
Vesi oli se aurinko 🦀ja laskumerkki🐟
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita ileijonanaisia?
Leijonalla on yleensä sellainen maine että tulee toimeen melkein kaikkien kanssa, mutta minkä merkkien naisten kanssa te ette tule toimeen?
Minulla on hankalaa naisoinaiden, naiskauriiden ja joidenkin naiskalojen kanssa. Joskus ollut nihkeää myös härän ja ravun kanssa mutta heillä ollut oinas tai kauris nousevana tai kuumerkkinä.
Naispuolisista tulen erittäin hyvin toimeen toisten leijonien kanssa sekä jousimiesten, mutta myös kaksosten, vaakojen, neitsyiden, skorpionien ja vesimiesten kanssa.
Täällä yksi, tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen, mutta oinaat koen välillä itsekkäitä piirteitä omaaviksi jyriksi. Kuitenkin näitäkin on ystävinä, vauhdikkuus yhdistää.
Härät ovat jotenkin aivan eri maailmasta, hyvin tunteellisia sellaisella vaikealla tavalla, mutta heissä on myös omistautumista jota arvostan. Vaakoja on eniten ympärillä jostain syystä, he ovat mutkattomia esteetikkoja, syvällisiäkin sille päälle sattuessaan, eivät tosin liian usein :) Jousimiesten kanssa keskinäinen ymmärrys toimii, mutta ovat tylpähköjä sosiaalisessa kanssakäymisessä, kärsimättömiä.
Miehistä kammoksuttaa skorpparit, antavat henkisesti epäkypsän vaikutelman, vaikka tykästyvät leijonaan. Ovat ikäänkuin aina vailla jotain, mustasukkaisia myös. En tykkää siitä että haluavat omistaa, joten jätän taakseni. Vaa'at ovat olleet myös miehissä mielyttäviä ja hyvää keskusteluseuraa. Nyt vesimiehen kanssa jo vuosia, ihanan riippumattomaton ja epäsovinnainen, mutta helläsydäminen. Virkistävä ja mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ehdoton ei on vesimehet. Oikein hyviä hyvänpäivän tuttuja mutta syvällisyyttä, empaattisuutta, epäitsekkyyttä ja aitoa kiinnostusta muihin saa etsiä. Sopivat juuri niinkuin sanotaan parhaiten toisilleen. Ja tämän sanoo aurinkovaaka, jonka unelmakumppani pitäisi olla toinen ilmanmerkki. Ei kiinnosta myöskään miesvaaka tai kaksosmies. Niin pinnallista. Mun aksentit on kai jotenkin pielessä.
Samanelementtiset voivat olla hyviä kavereita. Vastaelementeillä roihuaa, siis ilma-tuli, vesi-maa.
Takana pitkä ilma-ilma -suhde... intohimoton. Oinaat ja Jousimiehet tuntuvat toimivan parhaiten tälle Kaksoselle :)
Hmm. Mulla on vesielementti aurinkona, mutta itse kartta kokonaisuus on tuli>ilma>maa>vesi
Terveisin 🦀
Kaikenmerkkisten ja -elementtisten välillä voi roihuta tai sitten ei. Kun se Aurinko ei edelleenkään ole rakkaussuhteissa ainoa tekijä. Venuksen, Marsin, Kuun ja Pluton aspektit toisiinsa ja muihin taivaankappaleisiin karttojen välillä kertovat tunne-elämän ja seksuaalisuuden yhteensopivuudesta. Lisäksi esim. mihin huoneisiin taivaankappaleet toistenne kartoilla sijoittuvat. Opiskelkaa edes synastriaa, jos haluatte höpötieteisiin ihmissuhdevalintanne perustaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 🦀
Mitä ravun piirteitä sinussa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 🦀
Pitkävihaisuus. Vaikka en räyhäisikään raivottaren lailla, jaksan pitää vihaa yllä
Ja koska yläaste, en tiedä tulenko koskaan uskaltautumaan parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?
Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.
Suomessa sentään ei!
Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa. Lapsi syntyi terveenä sektiolla.
"Mitä parhaimmat"? Niinkuin millä perusteella ja mitä silmälläpitäen?
Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.
Mutta mites ne muut sijainnit? Kai ymmärrät, ettei se aurinkomerkki ole kuin yksi osa palapelistä (jos näihin haluaa uskoa)?
Olen selvittänyt kaikkien lähipiirissä olevien kartat ja planeettojen sijainnit, selvitin jopa nuo aurinkokaksosten ja aurinkoleijonan, vaikka lapsi syntyi ravuksi. En ole niin tyhmä mitä luulette. Lapseni sijainnit ovat nämä: aurinkorapu, kuuhärkä, marsrapu ja nousuneitsyt. Olen selvittänyt myös perheemme kiinalaiset horoskooppimerkit ja veriryhmä ennusteet.
Mars ravussa on valitettavasti yleisesti käsitetty huonoimmaksi mahdolliseksi sijainniksi ko. planeetalle, sillä Mars laskee ravun merkissä ja toimii näin ollen alimmilla potentiaalillaan. Mars ravussa tekee ihmisestä helposti kuoreensa käpertyvän murjottajan, joka hautoo varsinkin kielteisiä tunteitaan loputtomiin ja kärsii tästä tietysti eniten itse.
Jos osaa englantia, astrocodex sanoo sijainnista mm. seuraavaa:
Mars in Cancer is a rather impractical placement to have in a natal chart. The planet of action needs flammable surroundings to empower him, or at least some that will not obstruct his natural attributes. Cancer is too passive, receptive and liquid; leading to dissolution of the initial Martian drive. Mars feels weak and disorientated, unable to express himself as expected. Cancer redirects the red planet’s energy to be expressed through emotional ways – a rather natural outcome as the sign rules our feelings. Mars simply does not feel at home, and while residing uncomfortably in this watery terrain prefers to take a defensive – and always alert – stance. As a natural outcome, Mars in Cancer is in constant stress of possible attacks and ready to retaliate without any rational thought; this mostly happens because Mars can “feel” that he is weakened in this sign and therefore more susceptible to defeat. Natal Mars in Cancer is like an animal at the corner. Feeling uncomfortable, being paranoid if someone walks against it and possibly dangerous and unpredictable. Passive-aggressive behavior can also frequently appear, exactly because the most aggressive planet is forced to operate through a very passive stereotype. Similar issues can arise when Mars is located in Pisces, or in the 12th house where it is also suppressed.
Mars rapu voi olla allapäin mököttävä hiljainen mies, mutta ainakaan ei ole spontaani ja toimi nopeasti. Mars kertoo miehen seksuaalisuudesta, joten mars rapumies on hellä ja rakastava.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioneille sopiva motto on "Se on kaikki tai ei mitään". Skorpionit ovat periksiantamattomia ja neuvotteleminen on heidän kanssaan turhaa, koska skorppari kun on kerran jotain päättänyt niin asia saa olla nyt ja jatkossa. Riitely teidän kanssa on kamalaa, koska te ette pyydä anteeksi, koskaan ikinä yksikään skorpioni ei ole pyytänyt minulta anteeksi. Voisi sanoa, että skorpioni ei riitele vaan vetäytyy taka-alalle. Olette herkkiä mutta ette itkupillejä, joiden on vaikea myöntää olevansa väärässä ja myöntää että teitä on satutettu. Haudotte asioita, kostoa, iloa sisällänne ettekä ole avoimia. En ole aurinkoskorppari mutta on useampia sijainteja skorpionin merkissä.
Vai niin. Skorpparina pyydän anteeksi, jos olen väärin tehnyt. Mutta anteeksi en montaa kertaa anna. Jos pyytää anteeksi, pitää myös toimia niin ettei uudesti tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita ileijonanaisia?
Täällä yksi, tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen, mutta oinaat koen välillä itsekkäitä piirteitä omaaviksi jyriksi. Kuitenkin näitäkin on ystävinä, vauhdikkuus yhdistää.
Härät ovat jotenkin aivan eri maailmasta, hyvin tunteellisia sellaisella vaikealla tavalla, mutta heissä on myös omistautumista jota arvostan. Vaakoja on eniten ympärillä jostain syystä, he ovat mutkattomia esteetikkoja, syvällisiäkin sille päälle sattuessaan, eivät tosin liian usein :) Jousimiesten kanssa keskinäinen ymmärrys toimii, mutta ovat tylpähköjä sosiaalisessa kanssakäymisessä, kärsimättömiä.
Miehistä kammoksuttaa skorpparit, antavat henkisesti epäkypsän vaikutelman, vaikka tykästyvät leijonaan. Ovat ikäänkuin aina vailla jotain, mustasukkaisia myös. En tykkää siitä että haluavat omistaa, joten jätän taakseni. Vaa'at ovat olleet myös miehissä mielyttäviä ja hyvää keskusteluseuraa. Nyt vesimiehen kanssa jo vuosia, ihanan riippumattomaton ja epäsovinnainen, mutta helläsydäminen. Virkistävä ja mielenkiintoinen.
Allekirjoitan tuon skorpparimiehistä. Kiinnittävät aina huomionsa leijonanaiseen, mutta ovat sen oloisia etteivät pysy leijonanaisen perässä! :D Minulla oli eräässä vaiheessa kolme skorpparikosijaa, samaan aikaan. Näissä yhteistä se että ensin kertovat miten kiimaiseksi teet heidät ja sitten vasta paljastavat tykästyneensä tai rakastuneensa, ja siinä vaiheessa minun mielenkiinto on jo siirtynyt seuraavaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Skorpparina pyydän anteeksi, jos olen väärin tehnyt. Mutta anteeksi en montaa kertaa anna. Jos pyytää anteeksi, pitää myös toimia niin ettei uudesti tarvitse.
Olipa todella skorpionimainen vastaus. Hyvä jos osaat todella katua ja pyytää anteeksi. Omat kokemukseni skorpioneista ovat niitä, joissa teidän on todella vaikea myöntää olevansa väärässä ja näyttää katumusta. Jos rapujen sanotaan olevan emotionaalisesti manipuloijia, niin skorpionit ovat mustasukkaisuuden mestareita, laitatte toisen pyytämään anteeksi vaikka teidän pitäisi pyytää ensin itse anteeksi. Tästä piirteestä en pidä. Kalojen pahin piirre on, että pyrkivät käyttämään muita hyväksi vedoten tunteellisuuteen. Vesimerkeistä rapu on paras.
Kaurismiehet puhuvat kokoajan töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 🦀
Pitkävihaisuus. Vaikka en räyhäisikään raivottaren lailla, jaksan pitää vihaa yllä
En sanoisi ensimmäisenä rapuja räyhääjiksi, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Ravun pitkävihaisuuden näkee kasvoista jos rapu sattuu edes olemaan maisemissa juuri tuolloin, koska ovat sen verran kovia vetäytymään omaan kotiinsa. Ravun pitkävihaisuus saattaa näyttäytyä yllättävissäkin yhteyksissä ilman mitään sen suurempaa syytä, vaikka rapu olisikin antanut anteeksi niin rapu ei unohda. Ravun kanssa tulee hyvin toimeen jos olet lempeä ja ymmärtäväinen.
Toivon että kehität itseäsi ja uskaltaudut tekemään asioita, jotka lisäävät onneasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 🦀
En sanoisi ensimmäisenä rapuja räyhääjiksi, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Ravun pitkävihaisuuden näkee kasvoista jos rapu sattuu edes olemaan maisemissa juuri tuolloin, koska ovat sen verran kovia vetäytymään omaan kotiinsa. Ravun pitkävihaisuus saattaa näyttäytyä yllättävissäkin yhteyksissä ilman mitään sen suurempaa syytä, vaikka rapu olisikin antanut anteeksi niin rapu ei unohda. Ravun kanssa tulee hyvin toimeen jos olet lempeä ja ymmärtäväinen.
Toivon että kehität itseäsi ja uskaltaudut tekemään asioita, jotka lisäävät onneasi. :)
Kiitos. Sitä minäkin toivon, vaikka se on vaikeaa :/
Mikä sitten tekee skorpionista mustasukkaisen? Pikkuasiat vai ihan oikeat syyt? En vain ymmärrä, miksi kukaan tahallaan aiheuttaisi mustasukkaisuutta, jos aidosti toista rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten tekee skorpionista mustasukkaisen? Pikkuasiat vai ihan oikeat syyt? En vain ymmärrä, miksi kukaan tahallaan aiheuttaisi mustasukkaisuutta, jos aidosti toista rakastaa.
Skorpionit ovat omistavia rakkaastaan, ystävistään ja oikeastaan kaikesta mikä heidän mielestään kuuluu vain heille. Kaikilla tuntemillani skorpioneilla on pieni piirinsä, johon on valittu ne harvat ja valitut ihmiset. Skorpionit eivät helposti päästä irti ja luovat kestäviä suhteita, mutta jos joku tästä piiristä pettää skorpparin luottamuksen, niin saat tuntea niiden piston ja vihaiset puheet. Skorpionit harvoin räyhäävät, mutta jokainen totuuden sana tulee sydämestä, jonka vain harvat ja valitut ovat saaneet nähdä. Skorpioni on omistava ja mustasukkainen erittäin pienestä ja tekee tämän selväksi erityisesti parisuhteessa.
Olen lukenut näitä kuvauksia skorpioneista lukuisia. En vain saa kiinni, mikä tuossa on häiritsevää esim. leijonien mielestä. Minusta skorpionit ovat oman arvonsa tuntevia ja odottavat sen mukaista käyttäytymistä muilta. Tietty ehdottomuus kertoo korkeista odotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Kapsahtelen kaulaan ja pyydän nätisti anteeksi kun tajuan että vika oli minussa. Se mistä loukkannun ja muutun jääkylmäksi on kun esim. parisuhteen se toinen osapuoli ei osaa tai halua pyytää anteeksi. Menetän rakkauteni, se vaan hiipuu. Samoin kuin tahallisesta ilkeydestä. Rakkauteni on tosi herkkää tahalliselle ilkeydelle, ja vaikka kuinka haluaisin jatkaa niin rakkaus vain kuolee pala palalta tällaisessa tilanteessa.
:skorpioninainen
Terveisin 🦀