Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5461/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa miesmaussani Aurinko ja Mars sekä niiden aspektit kyllä näkyvät (tai vaikuttavat näkyvän, vaikken enää oikeastaan usko astrologiaan). Olen Aurinko-Skorppari, ja Aurinkoni on yhtymässä Merkuriukseen ja Saturnukseen. Mars on Neitsyessä, yhtymässä Venukseen. Ja kas vain, kun Skorpioni- ja Neitsytvaikutteiset, yleensä itseäni vanhemmat (Saturnus) miehet viehättävät.

Niin ja tosiaan, Mars on 8. huoneessa aspektissa Plutoon ja 8. huoneen kärki on Neitsyessä. 8. huoneen kärjen merkin olen lukenut kertovan siitä, minkätyyppisten ihmisten kanssa on magneettista, kohtalonomaista vetoa puolin ja toisin.

Vierailija
5462/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa miesmaussani Aurinko ja Mars sekä niiden aspektit kyllä näkyvät (tai vaikuttavat näkyvän, vaikken enää oikeastaan usko astrologiaan). Olen Aurinko-Skorppari, ja Aurinkoni on yhtymässä Merkuriukseen ja Saturnukseen. Mars on Neitsyessä, yhtymässä Venukseen. Ja kas vain, kun Skorpioni- ja Neitsytvaikutteiset, yleensä itseäni vanhemmat (Saturnus) miehet viehättävät.

Niin ja tosiaan, Mars on 8. huoneessa aspektissa Plutoon ja 8. huoneen kärki on Neitsyessä. 8. huoneen kärjen merkin olen lukenut kertovan siitä, minkätyyppisten ihmisten kanssa on magneettista, kohtalonomaista vetoa puolin ja toisin.

8. Huoneen kärki ja sillee. Tämä alkaa kyllä mennä todella syvälliseksi.

Ed. Posteihin voisin kommentoida että ihan viihdetarkoituksessa netistä löytyy astrokartan lukijoita ilmaiseksi, joista saa täyden selväkielisen tulkintaraportin ilman, että täytyy perehtyä tähän salatieteeseen yhtään. Englanniksi, tuo suomalainen linkki ihan toivoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

p

Vierailija kirjoitti:

8. Huoneen kärki ja sillee. Tämä alkaa kyllä mennä todella syvälliseksi.

Ed. Posteihin voisin kommentoida että ihan viihdetarkoituksessa netistä löytyy astrokartan lukijoita ilmaiseksi, joista saa täyden selväkielisen tulkintaraportin ilman, että täytyy perehtyä tähän salatieteeseen yhtään. Englanniksi, tuo suomalainen linkki ihan toivoton.

Vai menee sulla yli hilseen, harmin paikka.

Vierailija
5464/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että vesimerkin miehet vetävät puoleensa, etenkin ravut, vaikka en ole aurinkomerkiltä vesimerkki. Selvisi, että olen kuukalat, joten voiko kiinnostukseni rapuihin johtua vahvasta vesikuusta?

Voihan sillä Kuunkin kanssa olla tekemistä, mutta siihen minkälaiset miehet vetävät puoleensa liitetään yleensä Mars ja Aurinko (niiden merkit ja aspektit) ja tietysti DC eli laskeva merkki, nousumerkin vastamerkki. Aurinkomerkin vastamerkissäkin voi olla vetoa, ethän ole Aurinko-Kauris (jolloin vastamerkkisi on Rapu)?

Olen täällä vastustanut tuota teoriaa, koska en ole kiinnostunut Kaksos- (aurinkoni) enkä Vaaka- (marsini) -miehistä. Nyt sitten kuitenkin hyvin paljon yhteistä on Jousimiehen kanssa jolla kuuKaksoset ja venus sekä signaturesign Vaaka...

Tosin minun on useinkin ollut helppoa löytää yhteisiä puheenaiheita ja yhteneväisyyksiä Jouskareiden kanssa että mikä tässä nyt sitten on mitäkin ,:D

No, Kuu ja Aurinko samassa merkissä (ja mahdollisesti silloin myös konjuktiossa) on yhdistävä tekijä ihmisten välillä. Kaksonen ja Jousimies ovat myös vastamerkit, joissa siten on jotain hyvin samaa ja jotain vastakkaista.

Meillä on siis auringot vastamerkeissä, minulla aurinko ja merkurius samassa kuin hänen kuunsa, kuuni ja marsini sama kuin hänellä venus, venukseni ja hänen marsinsa molemmat maa-merkeissä, merkurius hänellä on Skorpioni, joka minulla löytyy Jupiterista.

Osaatko tästä tulkita jotain?

Taivaankappaleet tai kulmahuoneiden kärjet (lähinnä AC/DC) samoissa merkeissä ovat yleensä suotuisia, yhteisymmärrystä tuovia juttuja ihmissuhteissa. Vielä parempi, jos ne ovat myös astesijaintinsa perusteella konjuktiossa eli yhtymässä toisiinsa, vaikka yhtymä voi tuoda tulisia tunteita niin hyvässä kuin pahassa, jos toinen yhtymää tekevä planeetta on haastava (jollaiseksi Mars myös lasketaan). Mutta kirjoittamasi perusteella teillä on sekä suotuisia että haastavia (jotka toisaalta tuovat intohimoa ja jännittävyyttä) planeettasijainteja toisiinne verraten.

Vierailija
5465/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija on taatusti skorpioni skeptisin aurinkomerkki ever

Vierailija
5466/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravut ovat kaikkein pahimpia uhriutujia, sitten vetäytyvät sinne luolaansa ja tukkivat luolan suun niillä saksillaan, kova panssari vielä estää ottamatta mitään yhteyttä kun he itse sen ovat katkaisseet. Olkoot siellä koloissaan itsesäälissä minä en niitä enää jaksa katella. T. Oinas.

Sama pätee skorppareihin.

Vierailija
5467/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten ihan paras astrojuttu!

Millä tyylillä jokainen merkki (mies vs nainen) tekstailee :D

https://www.thetalko.com/texting-signs-to-look-out-for-based-on-each-as…

Vierailija
5468/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo rapumiehen pms-päivät minäkin tunnistan. On vaakanaisella kestämistä tunteilijoissa.

Voisitteko kertoa enemmän mitä mahdatte tarkoittaa rapumiesten pms-päivillä? =) Olen rapumies ja ulkoa kova ja sisältä pehmeä. Mieheksi olen todella herkkä, mutta en näytä sitä ulkomaailmalle.

Vierailija
5469/12684 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit ovat yleensä kiinnostuneita astrologiasta; he nauttivat maineestaan seksikkäinä, synkkinä ja mystisinä. He yleensä muistavat myös mainita olevansa skorpioneja! Olen tavannut useamman merkin edustajan, jolla on ko. elukka tatuoituna jonnekin. Vähintäänkin asia käy ilmi henkilön sometilien kuvauksissa. 

Muutenkin vesimerkit harrastavat usein astrologiaa. Kalat on merkki, jonka tapaa varmimmin luonnostelemasta ihastuksensa syntymäkarttaa.

Sen sijaan kauris on merkki, joka ei yleensä usko horoskooppeihin. Kauris on asiakeskeinen ja järkevä, eikä hänellä yleensä ole aikaa minkäänlaisille haihatteluille. Neitsyt on toinen, joka ei välttämättä ole niin kiinnostunut - vaikka hän yleensä on hyvinvointikeskeinen ja saattaa näin ollen harrastaa myös vaihtoehtohoitoja jne. Härkä taas on lumoutunut mainitusta viehättävyydestään ja seksikkyydestään Venuksen hallitsemana merkkinä, joten he usein uskovat astrologiaan ainakin pintapuolisesti.

Vierailija
5470/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mää vai? Osuit oikeaan;) Jos siis noita yhteensopivuussepustuksia meinaat.

Vierailija
5471/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumerkin ominaisuuksien sanotaan tulevan esille humalassa :D Oletteko huomanneet? Oma Kuuni on asiallisessa Kauriissa (joka myös nousussa) enkä kännissäkään sorru helposti mihinkään ylilyönteihin tai juhli erityisen railakkaasti. Minusta ei kuulemma huomaa, paljonko olen ottanut.

Vierailija
5472/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkin ominaisuuksien sanotaan tulevan esille humalassa :D Oletteko huomanneet? Oma Kuuni on asiallisessa Kauriissa (joka myös nousussa) enkä kännissäkään sorru helposti mihinkään ylilyönteihin tai juhli erityisen railakkaasti. Minusta ei kuulemma huomaa, paljonko olen ottanut.

Ihan mielenkiintoista! Itselläni sekä kuu että nousu ovat neitsyen merkissä eikä humalaa kerkeä edes tulemaan, koska en liiemmin pidä juhlimisesta tai juomisesta. :D Tätä ei muuta sekään, että aurinkomerkin perusteella pitäisi olla riehakas party animal!

Vierailija
5473/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jousimies kuu ja elämän iloinen pienessä humalassa

Vierailija
5474/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies-Kuuhun hiprakassa voisi olettaa liittyvän sellaisen "nyt ei olla köyhiä eikä kipeitä"-asenteen, ollaan höveliä ja kaikkien kaveria. Tulee kenties spontaaneja, "hyviä" ideoita, ruvetaan kilpailemaan jostakin, paasaamaan kaikkitietävästi jne. Ja Jouskariinhan liitetään suorapuheisuus ja möläyttely.

Vierailija
5475/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies-Kuuhun hiprakassa voisi olettaa liittyvän sellaisen "nyt ei olla köyhiä eikä kipeitä"-asenteen, ollaan höveliä ja kaikkien kaveria. Tulee kenties spontaaneja, "hyviä" ideoita, ruvetaan kilpailemaan jostakin, paasaamaan kaikkitietävästi jne. Ja Jouskariinhan liitetään suorapuheisuus ja möläyttely.

Mm. Ei kuulosta kovin mairittelevalta ja siksi en koskaan juo juomisen vuoksi, koska en halua joutua ongelmiin. Otan vain vähän, että saa tunnelmaa nostettua

Vierailija
5476/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo rapumiehen pms-päivät minäkin tunnistan. On vaakanaisella kestämistä tunteilijoissa.

Voisitteko kertoa enemmän mitä mahdatte tarkoittaa rapumiesten pms-päivillä? =) Olen rapumies ja ulkoa kova ja sisältä pehmeä. Mieheksi olen todella herkkä, mutta en näytä sitä ulkomaailmalle.

Olen naimisissa rapumiehen kanssa, puolet elämästämme yhdessä, vaikka olen aurinkovaaka, ilmeisesti kuuhärkä jos astrosovellukseen luottamista (en muista syntymäkellonaikaani), joka kai selittää näin vaikean yhtälön toimivuuden.

Rapumiehiä on mielestäni kahta lajia: ihan helvetin ärsyttäviä känkkäränkkiä tai vahvoja perhekeskeisiä suojelijoita. Mieheni on jälkimmäinen. Ravuissa on paljon feminiinisiä piirteitä vaikka kuori olisi kovinkin maskuliininen. Vaaoilla taas toisinpäin, etenkin naisilla.

Vierailija
5477/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa rapumiehen kanssa, puolet elämästämme yhdessä, vaikka olen aurinkovaaka, ilmeisesti kuuhärkä jos astrosovellukseen luottamista (en muista syntymäkellonaikaani), joka kai selittää näin vaikean yhtälön toimivuuden.

Rapumiehiä on mielestäni kahta lajia: ihan helvetin ärsyttäviä känkkäränkkiä tai vahvoja perhekeskeisiä suojelijoita. Mieheni on jälkimmäinen. Ravuissa on paljon feminiinisiä piirteitä vaikka kuori olisi kovinkin maskuliininen. Vaaoilla taas toisinpäin, etenkin naisilla.

Hei! Kiitos kuvauksesta. =) Omasta, perheeni ja ystävieni mielestä olen kuvailemasi kaltainen perhekeskeinen suojelija. Tietenkin minullakin on huonot päiväni, mutta en ole pahantahtoinen enkä känkkäränkkä. Olen naimaton sinkkumies, mutta pidän lapsista ja eläimistä, joten haaveeni olisikin perustaa perhe.

Vierailija
5478/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kiitos kuvauksesta. =) Omasta, perheeni ja ystävieni mielestä olen kuvailemasi kaltainen perhekeskeinen suojelija. Tietenkin minullakin on huonot päiväni, mutta en ole pahantahtoinen enkä känkkäränkkä. Olen naimaton sinkkumies, mutta pidän lapsista ja eläimistä, joten haaveeni olisikin perustaa perhe.

Jos olet samaa kategoriaa, olet aika monen naisen ihannekumppani. Toivottavasti löydät jonkun mukavan skorpparin tai härän, vaakojen kanssa liian vaikeaa vaikkei mahdotonta. Itse tulen erittäin hyvin juttuun härkänaisten kanssa ja he ovat monesti yhdessä rapumiehen kanssa. Härkänaiset ovat todella suurisydämisiä ja sensuelleja.

Vierailija
5479/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet samaa kategoriaa, olet aika monen naisen ihannekumppani. Toivottavasti löydät jonkun mukavan skorpparin tai härän, vaakojen kanssa liian vaikeaa vaikkei mahdotonta. Itse tulen erittäin hyvin juttuun härkänaisten kanssa ja he ovat monesti yhdessä rapumiehen kanssa. Härkänaiset ovat todella suurisydämisiä ja sensuelleja.

On vaikea myöntää, mutta erosin pari vuotta sitten vaakanaisesta, joka on jousimieskuu. Olen härkäkuu, joten minun oli vaikea pysyä naisen perässä ja riidat olivat vaikeita, kun toisen suorasanaisuus satuttaa ja vaaka koki minut tarrautujana. Erään riidan aikana lähdin tilanteesta pois, kun otin itseeni vaa'an sanoista. Rapumies kun olen, niin olen herkkä. Olen kiinnostunut oinaasta, joka on kuukalat - herkkä ja empaattinen nainen. Ex-vaaka selvitti meidän merkit ja vastikään selvitin tämän oinaan kartan, tosin rapumaisesti salaa. =)

Vierailija
5480/12684 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mitä tarkoitat, että et pysy vaa'an perässä riidoissa. Vaaka voi olla yhtä viiltävän suora kuin skorppari tai oinas, mutta pidättelemme asiaa vaan pidempään. Emme ole tunteilijoita, edes sisimmässämme. Emme jaksa ymmärtää ja kannustaa loputtomiin.

En ihan ymmärrä, miten skorpparit on niin hulluina rapuihin vai onko se pikemminkin toisinpäin. Molemmat ääriherkkiä, toinen vaan voi olla vielä helvetin ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme