Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5401/12684 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?

Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.

Suomessa sentään ei!

Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa.  Lapsi syntyi terveenä sektiolla.

"Mitä parhaimmat"? Niinkuin millä perusteella ja mitä silmälläpitäen?

Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.

Rapu on nössö merkki miehelle. Toki poikkeuksia on ja muut aspektit voi auttaa.

Johan vitsin murjaisit. Rapu ei herkkänä miehenä pidä syyttelyistä ja on muutenkin rakkaitaan kohtaan suojeleva.

Jep ja eron jälkeen, vuosiakin eron jälkeen, nostaa itsensä jalustalle ja haukkuu exänsä maanrakoon. Ja näitä joudut kuuntelemaan jo vähintään toisilla treffeillä...

Ryhdyitkö haukkumiseen vai valititko omista existäsi? Annan yhden vinkin, rapu on todella syvällisesti tunteva, rapujen tunteet pursuavat usein yli kupin, mutta ilmeisesti suhde ravun exän kanssa ei päättynyt hyvissä merkeissä. Jos haluat parisuhteeseen ravun kanssa, niin rapua pitää ymmärtää, vaikka se olisi joskus raskasta kuunneltavaa. Olisin varmaan itse kuunnellut narinaa jonkin aikaa ja sanonut, että olen pahoillani että sinua on kohdeltu noin mutta toivottavasti löydät onnen pian. Rapu kaipaa kuuntelijaa, lohdutusta ja empatiaa. Jos et tähän pysty anna ravun olla.

Vierailija
5402/12684 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut näitä kuvauksista skorpioneista lukuisia. En vain saa kiinni, mikä tuossa on häiritsevää esim. leijonien mielestä. Minusta skorpionit ovat oman arvonsa tuntevia ja odottavat sen mukaista käyttäytymistä muilta. Tietty ehdottomuus kertoo korkeista odotuksista.

Itselleni leijonana skorppujen luonne näyttäytyy pikkumaisena ja helposti katkerana, terveitsetuntoisen ei tarvitse muita yrittää hallita. Lisäksi ovat (muka)syvällisiä, mutta sehän kaatuu pinnallisuuteen ja pikkumaisuuteen kuitenkin.

Miksi viehättyisin tällaisesta ihmisestä, kun voin saada iloa, valoa, tervettä itsetuntoa joka oikeasti kantaa muitakin sekä syvällistä elämän ja muiden ymmärtämistä? Niinpä. Haluan kumppanin joka näkee minut, ei vain omistamaansa asiaa. Eihän leijonaa (jos muitakaan) voi kutistaa ja kahlita. Ja katkeruus on ehdoton nou nou, se syö kaiken ympäriltään. Mielummin vietän aikaani muussa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat ja skorpionit eivät ole lainkaan sopivia toisilleen aurinkomerkkeinä.

Kiitos leijona mielipiteestäsi skorpionin suhteen, sinun kannattaakin viettää aikaasi ihan muussa seurassa. Skorpionina ajattelen leijonien olevan

pinnallisia, huomiohakuisia, materialistisia ja itsekeskeisiä ihmisiä, joita välttelen.

Ja kemiat vaan ei toimi.

Vierailija
5404/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sellainen väite, että saman merkin sisällä olisi vaikutusta sillä onko syntynyt merkin alussa, keskellä vai loppupuolella?

Esim jos on vaikka Jousimies joka on syntynyt juuri Skorpionia seuraavana päivänä, verrattuna vaikka loppupään Jouskariin.

Vierailija
5405/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä aika pelottavaa, kuinka moni astrologiaan uskoo ja sen perusteella tekee ihmisistä johtopäätöksiä jopa ennen näihin tutustumista. Varmaan suunnittelette lapsenne siittämisen ajankohdankin niin, ettei syntymä vaan osu väärään merkkiin?

Tuo on muotia Jenkeissä, ja lapsi leikataan jopa äidistä ulos vähän etukäteen jos halutaan että lapsi syntyy halutun horoskooppimerkin nimissä.

Suomessa sentään ei!

Voi kuule kyllä minä olen ihan suomessa tehnyt näin suunnitellulla sektiolla ja lapseni sijainnit ovat näin ollen mitä parhaimmat. Hoitohenkilökunnalla en ole ikinä maininnut astrologiasta tai horoskoopeista, mutta kun osaa puhua ja perustella oikein saa mitä haluaa.  Lapsi syntyi terveenä sektiolla.

Halusin lapseni syntyvän ravun merkkiin ja näin hän syntyikin. Jos olisin antanut mennä olisi vaarana ollut että syntyy kaksoseksi tai yliaikaisena leijonaksi. Nyt olen ihanan pienen rapupojan äiti ja mieskin sattuu olemaan rapu.

Rapu on nössö merkki miehelle. Toki poikkeuksia on ja muut aspektit voi auttaa.

Johan vitsin murjaisit. Rapu ei herkkänä miehenä pidä syyttelyistä ja on muutenkin rakkaitaan kohtaan suojeleva.

Jep ja eron jälkeen, vuosiakin eron jälkeen, nostaa itsensä jalustalle ja haukkuu exänsä maanrakoon. Ja näitä joudut kuuntelemaan jo vähintään toisilla treffeillä...

Ryhdyitkö haukkumiseen vai valititko omista existäsi? Annan yhden vinkin, rapu on todella syvällisesti tunteva, rapujen tunteet pursuavat usein yli kupin, mutta ilmeisesti suhde ravun exän kanssa ei päättynyt hyvissä merkeissä. Jos haluat parisuhteeseen ravun kanssa, niin rapua pitää ymmärtää, vaikka se olisi joskus raskasta kuunneltavaa. Olisin varmaan itse kuunnellut narinaa jonkin aikaa ja sanonut, että olen pahoillani että sinua on kohdeltu noin mutta toivottavasti löydät onnen pian. Rapu kaipaa kuuntelijaa, lohdutusta ja empatiaa. Jos et tähän pysty anna ravun olla.

Raukeina aamupäivän hetkinä, kun olisi mukava jutella mitä vain niitä näitä tai vaikka vähän hempeillä, Rapu aloittaa exänsä muistelun ja mollaamisen.

Kalat taas samassa tilanteessa alkaa kaihoisat muistelot existään.

Skorpioni haluaisi seksiä ja seurustella samantien, suhdehistoriassa exiä ja lapsia vaikka kuinka.

Ei kiitos.

Vierailija
5406/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sellainen väite, että saman merkin sisällä olisi vaikutusta sillä onko syntynyt merkin alussa, keskellä vai loppupuolella?

Esim jos on vaikka Jousimies joka on syntynyt juuri Skorpionia seuraavana päivänä, verrattuna vaikka loppupään Jouskariin.

Sillä mitään väliä ole. Harvat astrologit tälle painoa laittavat.

Vierailija
5407/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa sentään ei!

Mutta mites ne muut sijainnit? Kai ymmärrät, ettei se aurinkomerkki ole kuin yksi osa palapelistä (jos näihin haluaa uskoa)?

Olen selvittänyt kaikkien lähipiirissä olevien kartat ja planeettojen sijainnit, selvitin jopa nuo aurinkokaksosten ja aurinkoleijonan, vaikka lapsi syntyi ravuksi. En ole niin tyhmä mitä luulette. Lapseni sijainnit ovat nämä: aurinkorapu, kuuhärkä, marsrapu ja nousuneitsyt. Olen selvittänyt myös perheemme kiinalaiset horoskooppimerkit ja veriryhmä ennusteet.

Mars ravussa on valitettavasti yleisesti käsitetty huonoimmaksi mahdolliseksi sijainniksi ko. planeetalle, sillä Mars laskee ravun merkissä ja toimii näin ollen alimmilla potentiaalillaan. Mars ravussa tekee ihmisestä helposti kuoreensa käpertyvän murjottajan, joka hautoo varsinkin kielteisiä tunteitaan loputtomiin ja kärsii tästä tietysti eniten itse. 

Jos osaa englantia, astrocodex sanoo sijainnista mm. seuraavaa: 

Mars in Cancer is a rather impractical placement to have in a natal chart. The planet of action needs flammable surroundings to empower him, or at least some that will not obstruct his natural attributes. Cancer is too passive, receptive and liquid; leading to dissolution of the initial Martian drive. Mars feels weak and disorientated, unable to express himself as expected. Cancer redirects the red planet’s energy to be expressed through emotional ways – a rather natural outcome as the sign rules our feelings. Mars simply does not feel at home, and while residing uncomfortably in this watery terrain prefers to take a defensive – and always alert – stance. As a natural outcome, Mars in Cancer is in constant stress of possible attacks and ready to retaliate without any rational thought; this mostly happens because Mars can “feel” that he is weakened in this sign and therefore more susceptible to defeat. Natal Mars in Cancer is like an animal at the corner. Feeling uncomfortable, being paranoid if someone walks against it and possibly dangerous and unpredictable. Passive-aggressive behavior can also frequently appear, exactly because the most aggressive planet is forced to operate through a very passive stereotype. Similar issues can arise when Mars is located in Pisces, or in the 12th house where it is also suppressed.

https://theastrocodex.com/natal-mars-in-cancer/

Mars rapu voi olla allapäin mököttävä hiljainen mies, mutta ainakaan ei ole spontaani ja toimi nopeasti. Mars kertoo miehen seksuaalisuudesta, joten mars rapumies on hellä ja rakastava.

Millainen on marsKauris mies? Kartta muuten ilmavoittoinen, vähän tulta ja vettä.

Vierailija
5408/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ehdoton ei on vesimehet. Oikein hyviä hyvänpäivän tuttuja mutta syvällisyyttä, empaattisuutta, epäitsekkyyttä ja aitoa kiinnostusta muihin saa etsiä. Sopivat juuri niinkuin sanotaan parhaiten toisilleen. Ja tämän sanoo aurinkovaaka, jonka unelmakumppani pitäisi olla toinen ilmanmerkki. Ei kiinnosta myöskään miesvaaka tai kaksosmies. Niin pinnallista. Mun aksentit on kai jotenkin pielessä.

Samanelementtiset voivat olla hyviä kavereita. Vastaelementeillä roihuaa, siis ilma-tuli, vesi-maa.

Takana pitkä ilma-ilma -suhde... intohimoton. Oinaat ja Jousimiehet tuntuvat toimivan parhaiten tälle Kaksoselle :)

Hmm. Mulla on vesielementti aurinkona, mutta itse kartta kokonaisuus on tuli>ilma>maa>vesi

Aika hankala. Tulen merkit kuitenkin kiinnostaa

Terveisin 🦀

Kaikenmerkkisten ja -elementtisten välillä voi roihuta tai sitten ei. Kun se Aurinko ei edelleenkään ole rakkaussuhteissa ainoa tekijä. Venuksen, Marsin, Kuun ja Pluton aspektit toisiinsa ja muihin taivaankappaleisiin karttojen välillä kertovat tunne-elämän ja seksuaalisuuden yhteensopivuudesta. Lisäksi esim. mihin huoneisiin taivaankappaleet toistenne kartoilla sijoittuvat. Opiskelkaa edes synastriaa, jos haluatte höpötieteisiin ihmissuhdevalintanne perustaa ;)

Menee liian monimutkaiseksi useimmille horoskooppihörhöille, jos pitää vertailla muutakin kuin aurinkomerkkejä. Korkeintaan jostain kuusta ja noususta voidaan vähän höpistä.

Vierailija
5409/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos leijona mielipiteestäsi skorpionin suhteen, sinun kannattaakin viettää aikaasi ihan muussa seurassa. Skorpionina ajattelen leijonien olevan

pinnallisia, huomiohakuisia, materialistisia ja itsekeskeisiä ihmisiä, joita välttelen.

Ja kemiat vaan ei toimi.

Skorpparin ja leijonan seksi on jotain ihan käsittämätöntä!

Eläinradan vahvimmat elukat toistensa kimpussa niin kiimaisina kuin vain voi olla.

Kolmesta skorpparimiehestä kokemusta, he palvoivat minua pedissä kuin jumalatarta ja pitivät mielenkiintoani yllä tuntikausia.

Yhteiselo haastavaa koska skorppari pihi mutta leijona tuhlaa.

Vierailija
5410/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi skorpionituttu on sellainen johon luotan sataprosenttisesti. Ei kerro asioitani eteenpäin vaikka häntä uhattaisi.

Toinen skorpionituttu on sellainen joka hölöttää vuorokauden sisään kaikki salaisuuteni eteenpäin.

Vierailija
5411/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

leijonaN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kemiat vaan ei toimi.

Eläinradan vahvimmat elukat toistensa kimpussa niin kiimaisina kuin vain voi olla.

Kolmesta skorpparimiehestä kokemusta, he palvoivat minua pedissä kuin jumalatarta ja pitivät mielenkiintoani yllä tuntikausia.

Yäk.

Sulla on varmaan härkää kartalla, itse leijonanaisena en voi sietää skorpparimiehiä, ne on niin kuin jonkun pieni- ja limamunaisen miehen arkkityyppi, hyi, hyi, hyi.

Skorpioninaiset on taas ihan ok mielestäni, ehkä vähän synkkiä.

Terv, toinen leijona

Vierailija
5412/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on marsKauris mies? Kartta muuten ilmavoittoinen, vähän tulta ja vettä.

Marskauris on hyvä terveydeltään, huono itsetunnoltaan ja sitkeä. 

Vierailija
5413/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuuhärkä pihi ja tarkka rahoista? Minulla on sellainen mielikuva, että kuuhärkä ei saa mielenrauhaa ennen kuin sillä on rahaa ja mammonaa.

Vierailija
5414/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuuhärkä pihi ja tarkka rahoista? Minulla on sellainen mielikuva, että kuuhärkä ei saa mielenrauhaa ennen kuin sillä on rahaa ja mammonaa.

Meillä on mieheni kanssa molempien äidit kuuhärkiä.

Ja kyllä, raha, tai se mitä sillä saa on niille tärkeää, mutta samalla ne molemmat häpeää sitä. Niillä on joku outo moraalinen ambivalenssi rahan kanssa, ne on tyytyväisiä siihen, että sitä on (molemmat varakkaita, toinen miljonääri), mutta samalla varakkaat ihmiset on pahoja, ja rahan tavoittelu avoimesti on paha asia ja moraalitonta ja noloakin.

Esim. toinen niistä on poroporvarisin poroporvari ja samalla omasta mielestään joku vapautunut ja valaistunut mammonaa halveksiva megahippi.

Vierailija
5415/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leijonaN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kemiat vaan ei toimi.

Yäk.

Sulla on varmaan härkää kartalla, itse leijonanaisena en voi sietää skorpparimiehiä, ne on niin kuin jonkun pieni- ja limamunaisen miehen arkkityyppi, hyi, hyi, hyi.

Skorpioninaiset on taas ihan ok mielestäni, ehkä vähän synkkiä.

Terv, toinen leijona

Jännän piristävä näkökanta. Mene minkä tahansa astrologiasiten skorpparikuvaukseen ja naiset hihkuu Sex was amazing! Kaikki skorppareissa on niiiin intensiivistä, että vastapuoli haukkoo henkeään.

Vierailija
5416/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit oman kokemukseni mukaan operoivat usein varjoissa - he toimivat vaivihkaa ja selän takana, manipuloiden ja antaen ymmärtää asioita sen sijaan että puhuisivat suoraan. Tästä piirteestä en leijonana pidä, sillä arvostan suoraselkäisyyttä ja suorapuheisuutta. En jaksa pelata mitään pelejä, mutta skorpionit tuntuvat rakastavan niitä.

Skorpioneilla on usein taipumus kiristää läheisiään tunnepitoisesti ja he ovatkin erittäin taitavia syyllistämään muita - silloinkin, kun vika on enemmänkin heissä itsessään. Riitatilanteissa vedetään mukaan välillä vuosienkin takaiset asiat ja uhriudutaan sitä kautta, jos niskan päälle pääseminen ei muuten meinaa onnistua. Siskoni on skorpioni, ja vaikka häntä rakastankin, hänen kanssaan on joskus todella vaikeaa.

Itse en ole pitkävihainen, mutta riitatilanteessa myönnän olevani välillä räjähtävä. Tämä ei kuitenkaan kestä kauan, vaan käsittelen asian mielelläni saman tien pois päiväjärjestyksestä, sovin ja jatkan elämää. Jos joku loukkaa minua tarpeeksi syvään, en janoa kostoa vaan hoidan kyseisen ihmisen lopullisesti pois elämästäni. Kostonhimo, skorpionimainen piirre sekin, on minusta turhaa ja tekee hallaa eniten sitä hautovalle. 

Myös turha mustasukkaisuus sekä kateus ovat ominaisuuksia, joita ei turhaan yhdistetä skorpionin merkkiin. Leijonana minun on välillä vaikea ymmärtää kateellisia ihmisiä, kun paljon hedelmällisempää olisi keskittyä itseensä ja tehdä töitä sen eteen, että itsekin voisi saavuttaa ihailemiaan ominaisuuksia tai asioita.

Monet pitävät minua hyvän itsetuntoni takia ylpeänä ja itsekeskeisenä, mutta en toivo kenellekään mitään pahaa. En toisaalta koe myöskään tarpeelliseksi alentaa itseäni ja olla jotain muuta kuin olen, ettei kenellekään muulle tulisi paha mieli. 

Tulipa tästä pitkä! No, tässä tulivatkin suurimmat syyt miksi skorpionien kanssa ei minulla aina kestä hermo. Täytyy kuitenkin vielä sanoa, että heissä on myös monia arvostettavia piirteitä kuten meissä kaikissa. Siskoni esimerkiksi on skorpionimaisen intohimoinen, lojaali ja periksiantamaton. 

Vierailija
5417/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jousimies kuu. Antakaa tuomionne

Vierailija
5418/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.

Vierailija
5419/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mieheni kanssa molempien äidit kuuhärkiä.

Ja kyllä, raha, tai se mitä sillä saa on niille tärkeää, mutta samalla ne molemmat häpeää sitä. Niillä on joku outo moraalinen ambivalenssi rahan kanssa, ne on tyytyväisiä siihen, että sitä on (molemmat varakkaita, toinen miljonääri), mutta samalla varakkaat ihmiset on pahoja, ja rahan tavoittelu avoimesti on paha asia ja moraalitonta ja noloakin.

Esim. toinen niistä on poroporvarisin poroporvari ja samalla omasta mielestään joku vapautunut ja valaistunut mammonaa halveksiva megahippi.

Mielenkiintoista. Olen kiinnostunut miehestä, jonka kuu on härässä ja itse olen kuukalat eli luulen meidän olevan sopivat toisillemme. Mies on sanonut, että on ahkeroitava ja tehtävä kovasti töitä, koska haluaa ylläpitää hyvää elintasoa. Ei mies mikään snobi ole.

Vierailija
5420/12684 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.

Okei. Vähän ristiriitaista, koska olen aurinko rapu ja jousimies ja rapu ovat melkein vastakohtia?

Mutta pohjimmiltani olen tuo, vaikka ikävä menneisyys ei jätä rauhaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi