Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Millainen pari aurinkokalat ja aurinkovaaka ovat? Kaloilla kuu jousimiehessä ja vaa'alla vesimiehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että vesimerkin miehet vetävät puoleensa, etenkin ravut, vaikka en ole aurinkomerkiltä vesimerkki. Selvisi, että olen kuukalat, joten voiko kiinnostukseni rapuihin johtua vahvasta vesikuusta?
Voihan sillä Kuunkin kanssa olla tekemistä, mutta siihen minkälaiset miehet vetävät puoleensa liitetään yleensä Mars ja Aurinko (niiden merkit ja aspektit) ja tietysti DC eli laskeva merkki, nousumerkin vastamerkki. Aurinkomerkin vastamerkissäkin voi olla vetoa, ethän ole Aurinko-Kauris (jolloin vastamerkkisi on Rapu)?
En ole Aurinko kauris. Mars on ilmamerkkiä, aurinko tulta, mutta koen kuumerkin olevan kaikista voimakkain minussa. DC on tulimerkki ja laskeva taas ilma. Rapujen kanssa vaan on sitä jotain, pystyn lukemaan niiden mieltä ja olen yhtä herkkä.
Jännä juttu sitten :) Onko ehkä Kuusi ja Marsisi välillä aspekti? Kuu on Ravun hallitsija ja siten ihannemiehesi kuvaan sopisivat rapumaiset piirteet. Tai onko Aurinkosi aspektissa Kuuhun? Tämmöisiä mahdollisuuksia tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen pari aurinkokalat ja aurinkovaaka ovat? Kaloilla kuu jousimiehessä ja vaa'alla vesimiehessä.
No nämähän eivät sitä yksin kerro, mutta sanotaan että tuli- ja ilma-Kuut ovat yhdistävämpi, yhteensopivampi juttu kuin nuo Auringot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että vesimerkin miehet vetävät puoleensa, etenkin ravut, vaikka en ole aurinkomerkiltä vesimerkki. Selvisi, että olen kuukalat, joten voiko kiinnostukseni rapuihin johtua vahvasta vesikuusta?
Voihan sillä Kuunkin kanssa olla tekemistä, mutta siihen minkälaiset miehet vetävät puoleensa liitetään yleensä Mars ja Aurinko (niiden merkit ja aspektit) ja tietysti DC eli laskeva merkki, nousumerkin vastamerkki. Aurinkomerkin vastamerkissäkin voi olla vetoa, ethän ole Aurinko-Kauris (jolloin vastamerkkisi on Rapu)?
En ole Aurinko kauris. Mars on ilmamerkkiä, aurinko tulta, mutta koen kuumerkin olevan kaikista voimakkain minussa. DC on tulimerkki ja laskeva taas ilma. Rapujen kanssa vaan on sitä jotain, pystyn lukemaan niiden mieltä ja olen yhtä herkkä.
Jännä juttu sitten :) Onko ehkä Kuusi ja Marsisi välillä aspekti? Kuu on Ravun hallitsija ja siten ihannemiehesi kuvaan sopisivat rapumaiset piirteet. Tai onko Aurinkosi aspektissa Kuuhun? Tämmöisiä mahdollisuuksia tulee mieleen.
En osaa sanoa aspekteista. Miten ne voi selvittää? :) Minussa on tulta ja ilmaa, mutta kuukalat koen "omimpana" merkkinä, en viehäty spontaaneista ja äänekkäistä miehistä - rapumies ja rapumaiset tavat kiehtovat minua, koska rapu on hellä, herkkä, pehmeä ja suojeleva kotia rakastava mies.
Anteeksi tämä, mutta Jupiter oinas 8 huoneessa? Millainen se on?
Ravut ovat kaikkein pahimpia uhriutujia, sitten vetäytyvät sinne luolaansa ja tukkivat luolan suun niillä saksillaan, kova panssari vielä estää ottamatta mitään yhteyttä kun he itse sen ovat katkaisseet. Olkoot siellä koloissaan itsesäälissä minä en niitä enää jaksa katella. T. Oinas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa aspekteista. Miten ne voi selvittää? :) Minussa on tulta ja ilmaa, mutta kuukalat koen "omimpana" merkkinä, en viehäty spontaaneista ja äänekkäistä miehistä - rapumies ja rapumaiset tavat kiehtovat minua, koska rapu on hellä, herkkä, pehmeä ja suojeleva kotia rakastava mies.
Onko sinulle tehty astrologinen kartta vai mistä tiedät nuo planeettasijaintisi ja elementtisi? Sieltä kartalta ne aspektitkin selviävät ja kartanhan voi tehdä ilmaiseksi monella sivustolla, kuten täällä:
https://www.astro.fi/astrologinen_kartta
Vierailija kirjoitti:
Ravut ovat kaikkein pahimpia uhriutujia, sitten vetäytyvät sinne luolaansa ja tukkivat luolan suun niillä saksillaan, kova panssari vielä estää ottamatta mitään yhteyttä kun he itse sen ovat katkaisseet. Olkoot siellä koloissaan itsesäälissä minä en niitä enää jaksa katella. T. Oinas.
Oinas myös täällä enkä voisi kuvitella miehekseni ketään muuta kuin omaa rakasta rapumiestäni. Rapumies on suojeleva, intuitiivinen ja todella rakastava, laittaa minut edelle ja lohduttaa jos olen allapäin. Saksiote on pitänyt jo pitkään eikä loppua näy, ei sen jälkeen kun voitin ravun puolelleni. Luonnollisesti ravulla on synkät päivänsä ja joku täällä aiemmin mainitsi ravun "pms-oireista" vaikka mies onkin. Hehe. Tuolloinkaan mies ei huuda tai käyttäydy minua kohtaan kaltoin. Ehkä olet menevä oinas ja sovit paremmin yhteen leijonan tai jousimiehen kanssa.
Nuo rapumiehen pms-päivät minäkin tunnistan. On vaakanaisella kestämistä tunteilijoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle tehty astrologinen kartta vai mistä tiedät nuo planeettasijaintisi ja elementtisi? Sieltä kartalta ne aspektitkin selviävät ja kartanhan voi tehdä ilmaiseksi monella sivustolla, kuten täällä:
https://www.astro.fi/astrologinen_kartta
Joskus vuosia sitten on tehty, mutta muistan siitä vain tietyt merkit. Pitäisi tehdä uudestaan. Olen kuullut, että kuumerkki alkaa näkymään ihmisessä 30 tietämillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä vastustanut tuota teoriaa, koska en ole kiinnostunut Kaksos- (aurinkoni) enkä Vaaka- (marsini) -miehistä. Nyt sitten kuitenkin hyvin paljon yhteistä on Jousimiehen kanssa jolla kuuKaksoset ja venus sekä signaturesign Vaaka...
Tosin minun on useinkin ollut helppoa löytää yhteisiä puheenaiheita ja yhteneväisyyksiä Jouskareiden kanssa että mikä tässä nyt sitten on mitäkin ,:D
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, Oinaista kyllä tykkään, erityisesti miesOinaista :)
t:Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jousimies kuu. Antakaa tuomionne
Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.
Okei. Vähän ristiriitaista, koska olen aurinko rapu ja jousimies ja rapu ovat melkein vastakohtia?
Mutta pohjimmiltani olen tuo, vaikka ikävä menneisyys ei jätä rauhaan
Aurinko- ja kuumerkit ovat erilaisia. Mitä tarkoitat, että "ikävä menneisyys ei jätä rauhaan"? Tiedätkö mars ja venusmerkkejäsi? Kuumerkki kuvastaa sielua, sydäntä, se mitä olemme sisimmiltämme - kuumerkki kertoo tunnemaailmastamme. Aurinkomerkki on niin sanottu astrologinen merkki, joka kertoo mitä elementtiä olet. Olet aurinkorapu mikä tarkoittaa, että olet vesielementtiä: tunteellinen, herkkä, elät vaiston varassa ja mielikuvituksesi on rikas. Olet myös feminiinen merkki, mikä tarkoittaa että tarvitset vakautta, turvallisuuden tunnetta sekä olet passiivinen ja sisäänpäinkääntynyt. Rapu on johtava merkki eli luova, tahdokas, kunnianhimoinen ja et anna periksi.
No sanotaanko näin, että kaikki oli hyvin ennen koulun alkua. Kouluajat oli vaikeaa. Eikä asiaa auttanut se, että äidin takia elin myös pelossa joutuen pitämään pimennossa oikean unelmani. Vaikka elämä on mennyt hukkaan, ainoa toivo on se, että olen vasta 20. En esim 40. Vähän vaikea selittää, koska se vaatii sitä, että mennään pintaa syvemmälle ja sitä en mielelläni tee. En edes nimettömänä, koska se on henkisesti vaikeaa
Ja tiedän kaikki planeetta sijainnit ja huoneet.
Mulla on eniten tulta. 2 leijonaa, 2 jousimiestä ja oinas. Sitten tulee vaaka, 2 vesimiestä sekä Saturnus härkä ja nouseva neitsyt jolloin laskumerkki on aina automaattisesti sen vastakohta eli kalat.
Olet vielä nuori ja voit tehdä mitä itse haluat. Toivon, että uskallat ottaa askeleen lähemmäksi unelmaasi. Olen pahoillani, että kouluaikasi oli vaikeaa ja olet joutunut piilottamaan todellisen unelmasi. Älä pelkää, sinun ei tarvitse avautua jos et niin tahdo. Kaikkea hyvää. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet optimistinen ja tulevaisuudenuskosi on positiivinen. Rönsyilevän huumorintajuinen, filosofinen mutta et ole huomaavaisin tyyppi. Oman tilan kaipuusi on suuri eikä kumppaniksesi sovi välttämättä herkkä ja roikkuva kumppani. Haluat jatkuvasti tutkia asioita, paikkoja ja ihmisiä, uuden oppiminen ja levoton mieli. Omaat vahvat aatteet, nopeasti syttyvät tunteet ja vilkkaan mielikuvituksen. Oinaskuu, kaksoskuu, vaakakuu voisivat olla kumppaniksi sopivia.
Olipas osuvasti kiteytetty! Tunnen tällaisilla ominaisuuksilla varustettuja jousimiehiä vaikka kuinka paljon. Ovat mahtavaa seuraa, koska heissä on kaiken kreisibailaamisen ja tietyn levottomuuden lisäksi myös se pohdiskelevan seesteinen puoli, jota vain eivät väläytä kaikille.
Haluaisitko antaa säälimättömän tuomiosi myös kuuneitsyestä?
Tämä tulee nyt päivän myöhässä, mutta ehkä luet tämän vielä. En ole ammattiastrologi, mutta lähisukulaiseni on kuuneitsyt. Kuuneitsyestä sanoisin, että on tarkka, mieleltään vakava, analysoiva etenkin omia tunteitaan ja perinteisiä tapoja noudattava. Kuuneitsyen läksy on oppia sietämään epäjärjestystä, koska kaikki ei mene siististi suoraviivaisesti, vaikka kuuneitsyt niin haluaisi. Kuuneitsyt rakastaa analysointia, yksityiskohtia ja maamerkkisenä konkreettisia asioita - kuuneitsyt haluaa tehdä asioita paremmin ja parantaa ympäristöään, negatiivisena puolena esiin nousee liiallinen kriittisyys. Kuuneitsyt jos kukaan näkee jos ystävän kodissa on kiillottamattomat pöytähopeat tai koti on muuten epäsiisti, koska omassa kodissaan neitsyt ei sellaista sallisi. Epäjärjestys kaikessa aiheuttaa vain lisää stressiä. Kuuneitsyelle sanoisin parhaaksi sopivan kuukauris tai kuuhärkä, koska kaikki ovat tasaisia maamerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sitten Kaksoskuu-mies, yhdistettynä aurinkoJousimieheen?
Kaksoskuu on älyllinen, vilkas, muutoksenkaipuu on suuri, sosiaalinen ja kommunikointia korostava. Kaksoskuu on utelias ja aktiivinen viestijä - utelias nimenomaan ympärillä olevia ihmisiä ja asioita kohtaan. Kaksoskuu kaipaa vaihtelua ja uudistusta, levoton ja vilkas mutta vaikea rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä vastustanut tuota teoriaa, koska en ole kiinnostunut Kaksos- (aurinkoni) enkä Vaaka- (marsini) -miehistä. Nyt sitten kuitenkin hyvin paljon yhteistä on Jousimiehen kanssa jolla kuuKaksoset ja venus sekä signaturesign Vaaka...
Tosin minun on useinkin ollut helppoa löytää yhteisiä puheenaiheita ja yhteneväisyyksiä Jouskareiden kanssa että mikä tässä nyt sitten on mitäkin ,:D
No, Kuu ja Aurinko samassa merkissä (ja mahdollisesti silloin myös konjuktiossa) on yhdistävä tekijä ihmisten välillä. Kaksonen ja Jousimies ovat myös vastamerkit, joissa siten on jotain hyvin samaa ja jotain vastakkaista.
Omassa miesmaussani Aurinko ja Mars sekä niiden aspektit kyllä näkyvät (tai vaikuttavat näkyvän, vaikken enää oikeastaan usko astrologiaan). Olen Aurinko-Skorppari, ja Aurinkoni on yhtymässä Merkuriukseen ja Saturnukseen. Mars on Neitsyessä, yhtymässä Venukseen. Ja kas vain, kun Skorpioni- ja Neitsytvaikutteiset, yleensä itseäni vanhemmat (Saturnus) miehet viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sitten Kaksoskuu-mies, yhdistettynä aurinkoJousimieheen?
Kaksoskuu on älyllinen, vilkas, muutoksenkaipuu on suuri, sosiaalinen ja kommunikointia korostava. Kaksoskuu on utelias ja aktiivinen viestijä - utelias nimenomaan ympärillä olevia ihmisiä ja asioita kohtaan. Kaksoskuu kaipaa vaihtelua ja uudistusta, levoton ja vilkas mutta vaikea rauhoittua.
Tällä henkilöllä on mars Kauris. Parin tapaamisen perusteella ei ole kovin hötkyilevä tapaus, hyvä monipuolinen keskustelija kyllä, mutta ei vaikuta kovin spontaanilta ja innokkaalta, enemmänkin varautuneelta toimissaan. Tavallaan rento, mutta kuitenkin jämäkkä.
Kuinka tällaisen ihmisen kanssa tulisi toimia että tuttavuus säilyisi tai mahdollisesti syventyisi?
Kertokaa muut marsKauriit millaisesta tutustumistavasta pidätte, kuinka osoitatte pitävänne seurasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Kuu ja Aurinko samassa merkissä (ja mahdollisesti silloin myös konjuktiossa) on yhdistävä tekijä ihmisten välillä. Kaksonen ja Jousimies ovat myös vastamerkit, joissa siten on jotain hyvin samaa ja jotain vastakkaista.
Meillä on siis auringot vastamerkeissä, minulla aurinko ja merkurius samassa kuin hänen kuunsa, kuuni ja marsini sama kuin hänellä venus, venukseni ja hänen marsinsa molemmat maa-merkeissä, merkurius hänellä on Skorpioni, joka minulla löytyy Jupiterista.
Osaatko tästä tulkita jotain?