Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5221/12684 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tekee sarjapariutujista sarjaeroajista niin levottomia?

Vierailija
5222/12684 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko vakuuttunut että aurinkomerkin vastamerkki vetää puoleensa, nousumerkki vetää saman aurinkomerkin edustajia puoleensa, samoin signature sign vastakkaisia aurinkomerkkejä.

Esim. Jousimies-Kaksoset, Vaaka-Vaaka, Vaaka-Oinas

Onko muilla samoja kokemuksia?

Onko hyvä vai huono jos miehellä ja naisella on sama kuumerkki?

Entä sama venus? On sanottu että mies viehättyisi venusmerkkinsä kaltaisista naisista, mutta tarkoittaako se vain naisen aurinkomerkkiä? Kun on sanottu myös, että naisen venusmerkki vaikuttaisi ulkonäköönkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/12684 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jousimiesnainen, nousu vaaka ja kuu oinas. Ja aina, ihan aina ihastun skorpionimiehiin!

Vierailija
5224/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehistä tosiaan puhetta todella vähän. Ajatellut että niillä on muuta tekemistä :)

TV. Skorppari

Vesimiehet on pahimpia. Haahuilevat omissa sfääreissä ja tekevät tulkintoja, joita pitävät tosina. Tulkintojaan eivät silti osaa sanoittaa. Antavat ymmärtää ja samalla tekevät asioista vaikeita, koska on niiiin tärkeää olla salaperäinen, mutkikas ja tavoittamattomissa. Heidän kanssa on vaikea sopia mitään etukäteen koska käyvät tuulella. Menevät lapsellisen lukkoon tunteidensa kanssa eikä niistä voi puhua. Silti tajuavat muka kaiken 🙄

En ryhdy enää mihinkään Vesimiehen kanssa. Siitä seuraa vain vaiheilua ja lapsellisuuksia.

T. Jousimies

Vierailija
5225/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionimiehet ovat kokemukseni mukaan sellaisia että haluavat miellyttää kaikkia ja kaveeraavat kaikkien kanssa ja heidän on aina välttämätöntä osallistua kaikkeen tapahtumaan mitä eteen tulee, mutta saattavat olla huomioimatta ympärillään olevia läheisiä ihmisiä.

Itsekeskeisiä ja tunteettomia.

Esimerkkinä tapaus jolloin skorpionimiesystävä oli menossa vanhojen kavereidensa kanssa oluelle (kävi kerran kuussa näiden kanssa, huom), mutta ei millään voinut huomioida minua vaikka olin joutunut sairaalaan samana päivänä onnettomuuden takia. Ei yhtä ainoaa tekstaria lähettänyt ja kysynyt että miten voin!! Se suhde loppui siihen.

Ajattelevat aina minä ensin-näkökulmasta, sitten vasta huomioivat muut, jos heillä aikaa.

Ovat myös pihejä ja laskevat rahojaan, ostavat silti kaikkea turhaa roinaa.

Ei mitään erityisen komeita eikä pitkiä, sekoittuvat massaan.

Kahden kanssa seurustellut, ja kolme ystävää seurustelleet myös aikoinaan skorpionimiesten kanssa. Viidestä miehestä tehty tämä sama havainto, eli onko joku vielä sitä mieltä ettei horoskoopeissa, tässä tapauksessa aurinkomerkeissä, ole mitään perää?

t : kaksosnainen (ja nuo kolme kaveriani ovat vaaka, neitsyt, rapu)

Vierailija
5226/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tmb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimiehistä tosiaan puhetta todella vähän. Ajatellut että niillä on muuta tekemistä :)

TV. Skorppari

Vesimiehet on pahimpia. Haahuilevat omissa sfääreissä ja tekevät tulkintoja, joita pitävät tosina. Tulkintojaan eivät silti osaa sanoittaa. Antavat ymmärtää ja samalla tekevät asioista vaikeita, koska on niiiin tärkeää olla salaperäinen, mutkikas ja tavoittamattomissa. Heidän kanssa on vaikea sopia mitään etukäteen koska käyvät tuulella. Menevät lapsellisen lukkoon tunteidensa kanssa eikä niistä voi puhua. Silti tajuavat muka kaiken 🙄

En ryhdy enää mihinkään Vesimiehen kanssa. Siitä seuraa vain vaiheilua ja lapsellisuuksia.

T. Jousimies

Vesimiehet kyllä osaa tehdä asioista monimutkaisia. Suora viiva muuttuu yllättävän äkkiä solmuksi. Ne myös tekevät katoamisia. Ootteko muut huomanneet? Mikä siinä oikein on?

Vierailija
5227/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikkotrollit taas vauhdissa.

Todellisia tosikkoja on ne, jotka uskovat tällaiseen humpuukin. Ei ole pienintäkään älyllistä syytä uskoa, että tuhansien valovuosien päästä tuleva täysin merkityksetön valo millään tavalla vaikuttaisi ihmisiin. Mutta kun suurella joukolla ihmisistä ei ole pienintäkään käsitystä luonnontieteissä tai kykyä kriittiseen ajatteluun, niin lopputulos on 260 sivua tyhjää keskustelua.

Sinähän et tunnu tietävän edes mitä tosikko tarkoittaa :D

t.Kaksoset

Yritä arvata mun horoskooppi? (yllättäen ennustaminen ei onnistukaan)

Vierailija
5228/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikkotrollit taas vauhdissa.

Todellisia tosikkoja on ne, jotka uskovat tällaiseen humpuukin. Ei ole pienintäkään älyllistä syytä uskoa, että tuhansien valovuosien päästä tuleva täysin merkityksetön valo millään tavalla vaikuttaisi ihmisiin. Mutta kun suurella joukolla ihmisistä ei ole pienintäkään käsitystä luonnontieteissä tai kykyä kriittiseen ajatteluun, niin lopputulos on 260 sivua tyhjää keskustelua.

Sinähän et tunnu tietävän edes mitä tosikko tarkoittaa :D

t.Kaksoset

Yritä arvata mun horoskooppi? (yllättäen ennustaminen ei onnistukaan)

Vaikea arvata, jos susta ei tiedä mitään.

Vierailija
5229/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV. Skorppari

Vesimiehen aikaan taitaa syntyä vähiten ihmisiä. Itsekin tunnen vain pari, toinen on oma poikani.

Vierailija
5230/12684 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionimiehet ovat kokemukseni mukaan sellaisia että haluavat miellyttää kaikkia ja kaveeraavat kaikkien kanssa ja heidän on aina välttämätöntä osallistua kaikkeen tapahtumaan mitä eteen tulee, mutta saattavat olla huomioimatta ympärillään olevia läheisiä ihmisiä.

Itsekeskeisiä ja tunteettomia.

Esimerkkinä tapaus jolloin skorpionimiesystävä oli menossa vanhojen kavereidensa kanssa oluelle (kävi kerran kuussa näiden kanssa, huom), mutta ei millään voinut huomioida minua vaikka olin joutunut sairaalaan samana päivänä onnettomuuden takia. Ei yhtä ainoaa tekstaria lähettänyt ja kysynyt että miten voin!! Se suhde loppui siihen.

Ajattelevat aina minä ensin-näkökulmasta, sitten vasta huomioivat muut, jos heillä aikaa.

Ovat myös pihejä ja laskevat rahojaan, ostavat silti kaikkea turhaa roinaa.

Ei mitään erityisen komeita eikä pitkiä, sekoittuvat massaan.

Kahden kanssa seurustellut, ja kolme ystävää seurustelleet myös aikoinaan skorpionimiesten kanssa. Viidestä miehestä tehty tämä sama havainto, eli onko joku vielä sitä mieltä ettei horoskoopeissa, tässä tapauksessa aurinkomerkeissä, ole mitään perää?

t : kaksosnainen (ja nuo kolme kaveriani ovat vaaka, neitsyt, rapu)

Eräskin bileillan jälkeen puntaroi ruuan ja naisseuran välillä ja valitsi ruuan :D

Voivat olla hauskoja seuramiehiä, mutta suhdekuvioihin en ottaisi.

Tiedän ainakin 3 ja kaikki tasapaksuja pökkelöitä.

Aurinkomerkit ei kerro kaikkea, mutta yllättävän monia yhtäläisyyksiä on.

Vierailija
5231/12684 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että vaa'at ovat täällä parhain merkki monen mielestä? Vaa'at ovat kauheita valittajia. Jos vaa'alla menee elämässä huonosto, niin ei voi välttyä kuulemasta. Oma isäni ja paras ystäväni ovat vaakoja ja välillä on tosi rankkaa olla heidän kanssaan, koska ovat niin helevetin raskasta seuraa. Riippuu täysin vaa'an tavasta valittaa, että siedänkö häntä.

Parhain merkki on jousimiehet tai emotionaalisesti kehittyneet leijonat. Myös kaurisnaiset ovat ihania.

Pahin merkki onkin varmaan skorpioni tai kaurismiehet. Myös vesimiesmiehet ovat aik pyllystä, ei toimi romanttinen kuvio yhtään oinasnaiselle.

Vierailija
5232/12684 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tmb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV. Skorppari

T. Jousimies

Vesimiehet kyllä osaa tehdä asioista monimutkaisia. Suora viiva muuttuu yllättävän äkkiä solmuksi. Ne myös tekevät katoamisia. Ootteko muut huomanneet? Mikä siinä oikein on?

Vesimiesnaisena voisin ottaa kantaa. En valehtele, etteikö Vesimies osaa olla vaikeasti tulkittava ja emotionaalisesti hölmö varsinkin epäkypsänä tai nuorena. Mutta kaikelle meidän toiminnalle on syynsä, mitä ei välttämättä nää pinnalta. Kun välitän ihmisestä, olen 100% lojaali ja teen hänen eteensä mitä vain. Kun läheiseni sairastui syöpään ja kuoli, olin hänen tukenaan ja rinnallaan tavalla, mihin kukaan muu ei ollut valmis. Annoin itseni täysin tämän henkilön tueksi ja itsestäni kaiken, minkä sain irti. Jotkut Vesimiehet laittaa ulkoisesti päälleen suojakuoren, ettei muut näe sitä rakastamisen tasoa johon me kyetään. Harvoin kun tapaa ihmisiä, jotka osaa arvostaa tai vastata siihen. Kyllä mullakin oli suojakerros ja on edelleen. Mutta meidän rakkaus on pinnan alla ja se on suurta, kun oikeasti rakastetaan. Se on naiivia ja puhdasta rakkautta, vähän kuin lapsen. En tunne yhtään Vesimiestä, joka ei olisi suurisydäminen, vaikka ei osaisi ilmaista tunteitaan vaikka sanoilla.

Me Vesimiehet rakastetaan tosi isosti ja ollaan oikeesti todella, äärimmäisen herkkiä. Tätä ei tunnu moni tajuavan.

Tein katoamistempun ihmisille, joihin petyin matkan varrella. Olin valmis tekemään heidän eteensä vaikka mitä, mutta kun itse tarvitsin tukea, heitä ei näkynyt missään, hädän suurimmalla hetkellä. Heitä kai pelotti niin suuret asiat, olin nuori, läheisiä menehtyi ja niin edelleen. Petyin ihmisiin ja heidän munattomuuteensa olla tukena kuolevalle, muun muassa. Ja kyllä Vesimies pärjää aina, yksinkin. Vaikka siihen sattuisikin miten paljon. Ei me tosin sitä tuoda esille ja aleta kaivamalla kaivaa sympatiaa, jos se ei tule luonnostaan. Tai mainosteta sitä, miten paljon välitetään, se tulee esille meidän tekojen kautta. Jos et sitä näe, et ole Vesimiehen rakastama.

Vierailija
5233/12684 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tmb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV. Skorppari

T. Jousimies

Vesimiehet kyllä huomauttavat asiasta, joka heitä häiritsee. Jos huomauttaa tarpeeksi monta kertaa, eikä mene perille, vesimiehet mieluummin katoavat kuin ryhtyvät elämöintiin ja rähinöintiin tyyliin leijona. Olen vesimies ja minusta luvatuista asioista täytyy pitää kiinni. Oma näkökanta asioihin saa olla itse kullakin. Vaikka voin olla hillityn oloinen, osaan pitää puoleni ja niin kaikkien muidenkin kannattaa osata. En ole kuitenkaan joustamaton, voin olla väärässä ja voin myöntääkin sen. Itse en tunne tuollaisia vesimiehiä, joita kuvailitte.

Vierailija
5234/12684 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia Kauriit ovat?

Vierailija
5235/12684 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia Kauriit ovat?

Todella petollista, pysy kaukana.

Vierailija
5236/12684 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin laskevasta merkistä jostain näin: "Dsc=laskeva merkki/Descendentti kertoo, mitä ihmissuhteiltamme toivomme. Dscn merkki on usein se merkki, johon tunnemme luontaisesti vetoa ihmissuhteissa. Dscn merkin sanotaan olevan se merkki, joka on itsellemme vierain ja jonka merkin ominaisuuksia sitten etsimme alitajuisesti kanssaihmisistämme täydentyäksemme ja voidaksemme siten tuntea itsemme kokonaiseksi. Se on myös siten merkki, josta meillä on eniten opittavaa."

Itselläni ei ole Oinasta missään muualla kartassani kuin laskevana merkkinä ja tunnun todella vetäväni etenkin Oinasmiehiä puoleeni. He ovat myös rohkaisseet minua enemmän omaksi itsekseni. Voiko tämä molemminpuolisen vetovoiman määrä selittyä juuri sillä että minussa ei Oinasta ole ollenkaan?

Muutenkin tuntuu että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, toisena vaikkakin hieman lievempänä ilmiönä aurinkomerkkini vastamerkkiset miehet.

"NousuVaaka löytää Oinaasta primitiivisiä ja alkukantaisia piirteitä, joita se tarvitsee irrottautuakseen hioutuneesta käytösviidakostaan. Oinaan suorasukaisuus ja eroottisuus kiehtoo Vaakaa erityisesti."

Tämä pitää niin paikkansa.

Onko muilla kuinka pätevät laskevat merkit?

Vierailija
5237/12684 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kova hehkutus vesimiesten luonteesta. Saahan itseään kehua ja pitää parempana kuin muita, toki.

Ihan varmasti kirjoittaja on tuota mieltä itsestään, ja hyvä niin.

Kirjoittajan kuvauksilla tosin ei ole vesimiehen luonnehoroskoopin kanssa juurikaan mitään tekemistä.

Ne luonnekuvaukset löytyvät kyllä helposti, ja katsoopa asiaa ihan miltä kantilta tahansa, niin asia ei

täsmää.

Vierailija
5238/12684 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kova hehkutus vesimiesten luonteesta. Saahan itseään kehua ja pitää parempana kuin muita, toki.

Ihan varmasti kirjoittaja on tuota mieltä itsestään, ja hyvä niin.

Kirjoittajan kuvauksilla tosin ei ole vesimiehen luonnehoroskoopin kanssa juurikaan mitään tekemistä.

Ne luonnekuvaukset löytyvät kyllä helposti, ja katsoopa asiaa ihan miltä kantilta tahansa, niin asia ei

täsmää.

Mikä ei täsmää?

Vierailija
5239/12684 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tmb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV. Skorppari

T. Jousimies

Vesimiehet kyllä huomauttavat asiasta, joka heitä häiritsee. Jos huomauttaa tarpeeksi monta kertaa, eikä mene perille, vesimiehet mieluummin katoavat kuin ryhtyvät elämöintiin ja rähinöintiin tyyliin leijona. Olen vesimies ja minusta luvatuista asioista täytyy pitää kiinni. Oma näkökanta asioihin saa olla itse kullakin. Vaikka voin olla hillityn oloinen, osaan pitää puoleni ja niin kaikkien muidenkin kannattaa osata. En ole kuitenkaan joustamaton, voin olla väärässä ja voin myöntääkin sen. Itse en tunne tuollaisia vesimiehiä, joita kuvailitte.

Poikani ja äitini (sama syntymäpäivä) molemmat vesimiehiä ja jos jotain yhteistä voin heistä sanoa niin se on korostunut oikeudentunto.

Vierailija
5240/12684 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin laskevasta merkistä jostain näin: "Dsc=laskeva merkki/Descendentti kertoo, mitä ihmissuhteiltamme toivomme. Dscn merkki on usein se merkki, johon tunnemme luontaisesti vetoa ihmissuhteissa. Dscn merkin sanotaan olevan se merkki, joka on itsellemme vierain ja jonka merkin ominaisuuksia sitten etsimme alitajuisesti kanssaihmisistämme täydentyäksemme ja voidaksemme siten tuntea itsemme kokonaiseksi. Se on myös siten merkki, josta meillä on eniten opittavaa."

Itselläni ei ole Oinasta missään muualla kartassani kuin laskevana merkkinä ja tunnun todella vetäväni etenkin Oinasmiehiä puoleeni. He ovat myös rohkaisseet minua enemmän omaksi itsekseni. Voiko tämä molemminpuolisen vetovoiman määrä selittyä juuri sillä että minussa ei Oinasta ole ollenkaan?

Muutenkin tuntuu että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, toisena vaikkakin hieman lievempänä ilmiönä aurinkomerkkini vastamerkkiset miehet.

"NousuVaaka löytää Oinaasta primitiivisiä ja alkukantaisia piirteitä, joita se tarvitsee irrottautuakseen hioutuneesta käytösviidakostaan. Oinaan suorasukaisuus ja eroottisuus kiehtoo Vaakaa erityisesti."

Tämä pitää niin paikkansa.

Onko muilla kuinka pätevät laskevat merkit?

Olen aurinko oinas, nouseva jousimies (lasku kaksonen siis) ja kuu on leijonassa. Olen ollut parisuhteessa vaa'n kanssa yli 20 vuotta, ja olemme selkeästi vastakohtia, tasapainotusta tulee ja monissa asioissa erilaisuutemme takia pelaamme hyvin yhteen, mutta välillä myös kolisee. Suhde alkoi nopealla ihastumisella.

Nuoruudenrakkauteni, josta ero teki kovin kipeää , oli kaksonen. Se vetovoima oli käsittämätön, mutta mies ei tiennyt mitä haluaa eikä pystynyt puhumaan tarpeeksi suoraan jotta olisin oppinut tuntemaan häntä.

Miehet joihin olen tuntenut vetoa ovat olleet vaakoja, jousimiehiä ja leijonia ja sitten tuo yksi kaksonen.