Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapumiehet luikkii seksin ja unien jälkeen kotiinsa tai jäävät valittamaan existään aamupalaksi.
Ei kiitos enää.
Jätä rapumiehet rauhaan. Rapumieheni, jonka kanssa monta vuotta naimisissa olleena voin sanoa että mieheni ei loiki minnekään vaan paremminkin haluaa olla lähekkäin ja pitää sylissä.
Jättäisivät minut rauhaan. Pitää alkaa kysymään merkki heti aluksi :D
Monta-rautaa-tulessa-kiituriOinaatkin on parempaa seuraa.
on muuten jännä miten kaikki tuntemani skorpionimiehet on aivan eri tyylisiä kuin kaikki tuntemani skorpioninaiset. miehet pettäneet vaikka valehdelleet päin naamaa olevansa uskollisia, vaikealuonteisia eli heistä ei ota selvää, eivät osaa tehdä päätöksiä ja suunnittelevat asioita hyvin huonosti.
naiset suunnitelmallisia, mukavia, mielenkiintoisia mutta saattavat joskus olla piikikkäitä.
onko muita merkkejä jossa esiintyy mielestänne noin selvä sukupuoliero?
Kaksosmiehet ovat aivan loistavia rakastajia. Osaavat vetää oikeista naruista ja suuteloida oikeista nappuloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapumiehet luikkii seksin ja unien jälkeen kotiinsa tai jäävät valittamaan existään aamupalaksi.
Ei kiitos enää.
Jätä rapumiehet rauhaan. Rapumieheni, jonka kanssa monta vuotta naimisissa olleena voin sanoa että mieheni ei loiki minnekään vaan paremminkin haluaa olla lähekkäin ja pitää sylissä.
Oletko kaksoset vai jousimies?
Vierailija kirjoitti:
on muuten jännä miten kaikki tuntemani skorpionimiehet on aivan eri tyylisiä kuin kaikki tuntemani skorpioninaiset. miehet pettäneet vaikka valehdelleet päin naamaa olevansa uskollisia, vaikealuonteisia eli heistä ei ota selvää, eivät osaa tehdä päätöksiä ja suunnittelevat asioita hyvin huonosti.
naiset suunnitelmallisia, mukavia, mielenkiintoisia mutta saattavat joskus olla piikikkäitä.
Kaksoset! Miehet niitä todella kaksinaamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää.
Mitä yhteistä on Kaksosilla ja Jousimiehillä?
Vierailija kirjoitti:
Kaksosmiehet ovat aivan loistavia rakastajia. Osaavat vetää oikeista naruista ja suuteloida oikeista nappuloista.
Keskinkertaisia, usein pettureita, ja toki valehtelevat päin naamaa.
Oinaatkin usein pettäjiä, mutta ainakin heiltä saa kunnon kyydit. Ehdottomasti parhaimmat rakastajat olleet näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää.
Molemmissa voimakas sadistinen piirre, erityisesti eläimiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos enää.
Molemmissa voimakas sadistinen piirre, erityisesti eläimiä kohtaan.
Ai sen takia päättelet, kun nuo kaksi ovat ihmismerkkejä eikä eläinmerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus ainaskin se että Skorpparimiehet sairaan pihejä kituuttajia ja aina puhuvat rahasummista että miten liikaa mikäkin maksaa, paitsi jos ostavat itselleen jotain kallista mutta aivan turhaa joka jää lopulta käyttämättä.
Skorpparinaiset käyttävät rahaa normaalisti. Ainakin meikäläisen tutut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni pitää horoskooppeja ja astrologiaa hölynpölynä? Mitä pelkäätte?
En usko, että kukaan pelkää yhtään mitään. Eipä noille ole yhtään minkäänlaista tieteellistä pohjaakaan, ja kun ison (jollei jopa suurimman) osan ihmisistä kohdalla nuo merkkihöpinät ja kuvaukset yms. eivät pidä ollenkaan paikkaansa, niin mitäs muutakaan se voisi olla kuin täyttä hölynpölyä? Saahan niihin uskoa jos tykkää, mutta ei niitä pidä tosiasioihin alkaa sekottamaan eikä ainakaan kuvitella, että kaikki tietyn merkin ihmiset on tietynlaisia.
Olipas taas perus miesVaaka vs miesOinas -tapaus. Vaaka ehdotti treffejä, ollaan nähty kerran aiemmin, kierteli ja kaarteli asiaa kunnes itse jouduin kysymään suoraan että tehdäänkö näin ja näin. Suunniteltuna oli sitten illan kulku, mutta kun toteutuksen aika tulee, Vaaka himmaa ja suunnitelmat peruuntuu. Muutenkin vähän "heilahteleva" tyyppi, vaikeaselkoinen.
Sitten osun jutulle toisen miehen kanssa, keskustelut on heti dynaamiset ja hauskat, juttu etenee niinkuin pitääkin. Mies on Oinas, en ihmetellyt yhtään kuultuani tämän kuuman yön jälkeen :)
Kaksoset
Skorppioni on irstailija, itsekäs
Kaksonen pettäjä, epäluotettava
Vaaka häilyvä, takertuja
Kalat elää omassa maailmassaan, leuhka
Rapu itsekäs, takana juoruilija, ilkeä
Näistä tämmöisiä kokemuksia.
Ovatko jousimiehet impulsiivisia? Mulla on vaikeuksia välillä hillitä itseäni ja hallita elämääni. Nytkin käytin viimeiset rahani hiusväriin (ja pilasin hiukseni), kun olisi pitänyt olla säästäväinen palkkapäivään asti. Mulla tulee outoja päähänpistoja, havittelen hyvänolon tunnetta asioista, jotka eivät usein ole hyväksi minulle.
Maailmanmatkaajaa minusta ei tullut, vaikka jos jonkinlaista on aiemmin tullut koettua. Matkustelen harvoin mihinkään ja lähinnä ahdistun kun olen vieraassa paikassa.
- Sun: Sagittarius
• Moon: Aries
• Ascendant: Libra
• MC: Leo
En oikeasti edes tiedä, mitä nuo minun kohdallani tarkoittavat :)
Hyvä ystäväni on kaksonen, tai, entinen ystäväni (nainen). Osasi esittää aluksi ihanaa, mutta hänestä paljastui narsistisia piirteitä, käytti minua vain hyväkseen (niin rahallisesti kuin edetäkseen työelämässä).
Kun minusta ei enää ollut hyötyä, hän kirjaimellisesti katosi elämästäni. Hänestä ei ole enää kuulunut mitään, ehkä hyvä niin vaikka minuun vielä sattuukin.
Kai tänne keskusteluun jotain eloa voisi saada? No minä yritän, vaikka mitään ei tapahdu.
Horoskoopit ja politiikka