Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosiaan täällä on kahdensadan sivun keskustelu horoskoopeista? Ehkä vuodenaika, jolloin syntyy voi jotenkin vaikuttaa (ainakin me loppuvuodesta syntyneet jouduttiin ehkä ekoilla luokilla tekemään enemmän töitä kuin melkein vuoden vanhemmat alkuvuodesta syntyneet) kehitykseen mutta tosiaanko joku luulee että vaikka kaikki leijonat ovat samanlaisia? Ihmisten luonteenpiirteitä on kuitenkin melko helppo ennustaa tai kun luettelee rimpsun ominaisuuksia niin pakostakin joku niistä täsmää.
Jos nyt taas väännetään vaikka siitä rautalangasta: horoskooppi (syntymäkartta) ei ole sama kuin pelkkä aurinkomerkki.
Kaksoset
Minä olen tosiaan huomannut että kanssaihmisten (tuntemani noin 25-65 ikäiset, niin töissä kuin kotona) KUUmerkit ovat enemmän niitä jotka pitää heillä paikkansa ja menevät yksi yhteen luonteiden kanssa. Ei aurinko eikä nousu.
Esimerkiksi eräät skorppari ja vaaka ovat parhaat ystävykset, vaikka aurinkomerkin mukaan ei pitäisi synkata yhtään, mutta molemmat ovat kuujousimiehiä ja siinä suhteessa hyvin samanlaisia.
entä jos kartat eivät ole yhteensopivat, mutta silti tiedät että toinen hlö on sinun twin flame tai soul mate.
kumoaako tuollainen yhteys syntymähetken tähtikartan?
Te enemmän asiaan perehtyneet, niin mikä sen "normaalin horoskooppimerkin" lisäksi siis eniten vaikuttaa ? Nousumerkki/kuumerkki/aurinkomerkki vai ne planeetat huoneissa `? Juu varmasti kaikki, mutta onko joku ns. määrävämpi tekijä ?
Vierailija kirjoitti:
Te enemmän asiaan perehtyneet, niin mikä sen "normaalin horoskooppimerkin" lisäksi siis eniten vaikuttaa ? Nousumerkki/kuumerkki/aurinkomerkki vai ne planeetat huoneissa `? Juu varmasti kaikki, mutta onko joku ns. määrävämpi tekijä ?
Aurinkomerkki vaikutti minuun lapsena, nousumerkki lisäsi sen vaikutusta teininä ja kolmenkympin kieppeillä alkoi selvästi kuumerkki vaikuttaa eniten. Samoin nyt lähemmäs nelikymppisenä olen huomannut että Signature Sign on alkanut vaikuttaa, joka on sama kuin kuumerkkini eli kuumerkki vahvistunut.
Missäköhän on alunperin keksitty ajatus kaksosten "älyllisyydestä", sitä tuodaan täällä koko ajan esille. Tuo on mulle skorpionina aika utopistinen juttu. Miellän älyn aivan eri tavalla kuin kaksoset tekee. Mulle kaksosten ajatuksenjuoksu on mielivaltaista ideoiden yhdistelyä, tulee 10 nokkelaa ideaa joista 9 täysin ohi maalin mutta kun 1 pitää paikkansa kaksoset kokee olevansa voittajia ja oikeassa. Tuohon kun yhdistää päällekäyvyyden ja muiden asioihin puuttumisen niillä hutiampumisilla niin kyllä on rasittavaa.
Muuten kaksosilla on paljon hyviä puolia kyllä. Löytyy iloa, lämpöä, rakastettavuutta, enigmaattisuutta, positiivisuutta, saavat paljon aikaiseksi ja liikuttavat muidenkin joskus pysähtyneitä energioita.
new age kirjoitti:
entä jos kartat eivät ole yhteensopivat, mutta silti tiedät että toinen hlö on sinun twin flame tai soul mate.
kumoaako tuollainen yhteys syntymähetken tähtikartan?
Sain täällä monta sivua sitten tulkinnan omasta ja erään miehen kartasta jotka olivat kuulemma niin yhteensopivat että jopa kohtalonomaiset. Samanlaista kemiaa ei olekaan kenenkään kanssa ollut. Suhteemme oli kuitenkin enemmän fwb, ei perusparisuhde, kun ei sellaista kumpikaan varsinaisesti hakenut. Yhteenkuuluvaisuus tuntui kuitenkin vahvalta. Kunnes 1,5v jälkeen hän seurustelee jonkun toisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän on alunperin keksitty ajatus kaksosten "älyllisyydestä", sitä tuodaan täällä koko ajan esille. Tuo on mulle skorpionina aika utopistinen juttu. Miellän älyn aivan eri tavalla kuin kaksoset tekee. Mulle kaksosten ajatuksenjuoksu on mielivaltaista ideoiden yhdistelyä, tulee 10 nokkelaa ideaa joista 9 täysin ohi maalin mutta kun 1 pitää paikkansa kaksoset kokee olevansa voittajia ja oikeassa. Tuohon kun yhdistää päällekäyvyyden ja muiden asioihin puuttumisen niillä hutiampumisilla niin kyllä on rasittavaa.
Muuten kaksosilla on paljon hyviä puolia kyllä. Löytyy iloa, lämpöä, rakastettavuutta, enigmaattisuutta, positiivisuutta, saavat paljon aikaiseksi ja liikuttavat muidenkin joskus pysähtyneitä energioita.
Kaksosilla on selkeästi sellaista vikkelän nokkelaa älyä eli he hoksaavat juttuja paljon nopeammin kuin muut, ja saavat paljon ideoita. Ovat vaan hieman huonoja toteuttamaan niitä itse, joten sitä toteutusta varten on sitten skorpionit ja muut hitaammat ja epäsuunnitelmalliset tyypit jotka joutuu alkaa säätämään kaksosten keksintöjä naamat mutkalla ;DDD
Miten se uusi merkki Ophiuchus: Nov. 29 to Dec. 17 eli Käärmeenkantaja vaikuttaa tänä päivänä? Kumoaako se vanhaa? Otetaanko sitä huomioon juuri missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomerkki vaikutti minuun lapsena, nousumerkki lisäsi sen vaikutusta teininä ja kolmenkympin kieppeillä alkoi selvästi kuumerkki vaikuttaa eniten. Samoin nyt lähemmäs nelikymppisenä olen huomannut että Signature Sign on alkanut vaikuttaa, joka on sama kuin kuumerkkini eli kuumerkki vahvistunut.
Siinä tapauksessa minun pitäisi olla erittäin Vaaka, kun ikää melkein 40 ja nousu-, kuu- ja Ssign Vaaka.
Vaakaan vaan monesti liitetään parisuhteen tarve. Itselläni se oli nuorena paljon vahvempi kuin nykyään.
Preferoin ennemminkin vapautta ja fyysistä yhteyttä.
Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kaksosilla on paljon hyviä puolia kyllä. Löytyy iloa, lämpöä, rakastettavuutta, enigmaattisuutta, positiivisuutta, saavat paljon aikaiseksi ja liikuttavat muidenkin joskus pysähtyneitä energioita.Kaksosilla on selkeästi sellaista vikkelän nokkelaa älyä eli he hoksaavat juttuja paljon nopeammin kuin muut, ja saavat paljon ideoita. Ovat vaan hieman huonoja toteuttamaan niitä itse, joten sitä toteutusta varten on sitten skorpionit ja muut hitaammat ja epäsuunnitelmalliset tyypit jotka joutuu alkaa säätämään kaksosten keksintöjä naamat mutkalla ;DDD
Kyllä! :D
t:Kaksoset
Vierailija kirjoitti:
Miten se uusi merkki Ophiuchus: Nov. 29 to Dec. 17 eli Käärmeenkantaja vaikuttaa tänä päivänä? Kumoaako se vanhaa? Otetaanko sitä huomioon juuri missään?
Ei. Se ei myöskään ole "uusi", vaan tuhansia vuosia vanha juttu. Ellet sitten välttämättä harjoittaa astrologiaa joka ottaa sen huomioon. Mutta sitä pitää mieltää uutana kielenä enemmän kuin "oikein-väärin" periaatteella.
Astrologia on "kieli" jota puhut, tai et puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten kaksosilla on paljon hyviä puolia kyllä. Löytyy iloa, lämpöä, rakastettavuutta, enigmaattisuutta, positiivisuutta, saavat paljon aikaiseksi ja liikuttavat muidenkin joskus pysähtyneitä energioita.Kaksosilla on selkeästi sellaista vikkelän nokkelaa älyä eli he hoksaavat juttuja paljon nopeammin kuin muut, ja saavat paljon ideoita. Ovat vaan hieman huonoja toteuttamaan niitä itse, joten sitä toteutusta varten on sitten skorpionit ja muut hitaammat ja epäsuunnitelmalliset tyypit jotka joutuu alkaa säätämään kaksosten keksintöjä naamat mutkalla ;DDD
Kyllä! :D
t:Kaksoset
Juuri näin! :D
t: kuukaksonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se ei myöskään ole "uusi", vaan tuhansia vuosia vanha juttu. Ellet sitten välttämättä harjoittaa astrologiaa joka ottaa sen huomioon. Mutta sitä pitää mieltää uutana kielenä enemmän kuin "oikein-väärin" periaatteella.
Silti tuo mainitaan joskus, mutta nuo ilmaiskartta-sivustotkaan eivät ota sitä huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosiaan täällä on kahdensadan sivun keskustelu horoskoopeista? Ehkä vuodenaika, jolloin syntyy voi jotenkin vaikuttaa (ainakin me loppuvuodesta syntyneet jouduttiin ehkä ekoilla luokilla tekemään enemmän töitä kuin melkein vuoden vanhemmat alkuvuodesta syntyneet) kehitykseen mutta tosiaanko joku luulee että vaikka kaikki leijonat ovat samanlaisia? Ihmisten luonteenpiirteitä on kuitenkin melko helppo ennustaa tai kun luettelee rimpsun ominaisuuksia niin pakostakin joku niistä täsmää.
Jos nyt taas väännetään vaikka siitä rautalangasta: horoskooppi (syntymäkartta) ei ole sama kuin pelkkä aurinkomerkki.
Kaksoset
Niin ja kun otetaan se koko kartta huomioon, niin totta kai sieltä löytyy paljon osuvaa, vaikkei aurinkomerkin kuvaus niin täsmäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti tuo mainitaan joskus, mutta nuo ilmaiskartta-sivustotkaan eivät ota sitä huomioon.
Youtubesta löydät ehkä muutaman kerettiläisen, jotka harrastavat sellaista. Eipä se muuten kiinnosta juuri ketään. Ei kysyntää, ei tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko, Kuu ja nousumerkki ovat tärkeimmät, niiden sijainnit ja aspektit. Huoneista tärkeimpiä ovat ns. kulmahuoneet eli 1. huone (nousumerkki eli askendentti on sen kärki eli alkupiste) ja sitä vastapäätä oleva 7. huone (laskeva merkki eli deskendantti on sen kärjellä) sekä 4. huone jonka kärkeä kutsutaan IC:ksi ja sitä vastapäätä oleva 10. huone jonka kärki on MC. Venus ja Mars ovat planeetoista persoonallisesti tärkeimmät.
Minun mielestä nousumerkkini ei ole määritellyt luonnettani juuri mihinkään suuntaan, mutta jostain syystä tuo SignatureSign on, ja se oli minulla sama kuin kuumerkkini eli Kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä nousumerkkini ei ole määritellyt luonnettani juuri mihinkään suuntaan, mutta jostain syystä tuo SignatureSign on, ja se oli minulla sama kuin kuumerkkini eli Kaksoset.
Nousumerkki käsittääkseeni vaikuttaakin lähinnä siihen miltä näytät muille.