Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4221/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas oikein sielu lepää kun löydän kaltaiseni keskustelijan, joka haluaa oikein kunnolla analysoida aiheisiin sisäänrakentuneita taustaoletuksia ja avata niitä. Tällöin myös muutan mielipidettäni mielelläni jos toisella on antaa perustellumpi mielipide tilalle.

Ainakin yhden tällaisen ihmisen tiedän, joka on aina valmis purkamaan ja tarkastelemaan kanssani asioita, ja hänelläkin on merkurius härässä :D

Miehelläni on myös merkurius härässä, ja se on juurikin aina valmis muuttamaan mielipiteitään, jos sille perustelee jonkun asian.

Mielestäni kyseessä on hyvinkin joustava merkuriuksen asema, se härkyys näkyy lähinnä siinä, että ainakin mieheni hermostuu, jos sen täytyisi nopeasti miettiä asioita, se haluaa pohtia ja pohtia rauhassa, mielellään analysoida yhdessä, ja taas miettiä ja pohtia vähän lisää...

Kyseessä on myös hyvin syvällinen henkilö, joka lukee lähinnä jotain historiallista faktakirjallisuutta ja tietää asioiden taustat, mutta ei välttämättä mielellään tuo sitä esille, eli ehkä merk. härässä tekee pientä epävarmuutta itseilmaisussa?

Minulla myös Merkurius härässä (aurinko Oinas, kuu Leijona, nousu Jousimies, SSign Jousimies) ja minua on aina määrittänyt halu oppia ja monipuolinen kiinnostus maailman ilmiöihin ja tapahtumiin. Minulla on laaja yleissivistys ja työskentelen asiantuntijatehtävissä. Minulla on kyllä rohkeutta tuoda mielipiteeni esiin (tulimerkit ei yleensä ole tässä kovin kainoja) ja uskallan myös väitellä, mutta tavallaan halveksin ihmisiä jotka jankkaavat jankkaamisen vuoksi eivätkä osaa perustella väitteitään loogisesti. Valitettavasti kärsin parisuhteessani koska miehelläni (Vaaka) ei ole kovin hyvää kykyä pitää yllä älykästä keskustelua vaan hän on musta-valkoinen eikä pohdi vaihtoehtoja eikä asioiden syvempiä merkityksiä. Keskustelut lopahtaa aika nopeasti... olen aina ilahtunut kun pääsen keskustelemaan henkilön kanssa joka on samalla aallonpituudella ja ymmärtää syvemmin. En pidä itsepäisesti kiinni mielipiteistä jos joku osaa avata hyvällä perustelulla asiaa muuhun suuntaan.

Vierailija
4222/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te astrologiaa paremmin tuntevat;

mitkä aurinkomerkit ovat teidän mielestä stereotypioita eli tyypillisiä tällaisia (tai jos piirre on voimakkaasti esim. kuumerkki tai jos sitä esiintyy yleisesti enemmän miehellä tai naisella):

1. Vainoharhainen

......

Kaikilla merkeillä on negatiiviset puolet, noi voi sopia ihan kaikkiin merkkeihin.

Sen takia puhutaan yleensä ns. kehittymättömästä merkistä jollakin, kaikilla merkeillä on se alhainen puoli, ja sitten se korkeampi puoli. Esim. kehittynyt skorpioni on jotain ihan muuta kuin kateudesta ja mustasukkaisuudesta räjähtänyt synkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4223/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vainoharhainen  KALAT, myös  KUUKALAT

2. Masennukseen taipuvainen KALAT, SKORPIONI

3. Keimaileva VAAKA, joskus KAURISMIES

4. Kaikkia mielistelevä RAPUNAINEN

5. Suurpiirteinen, hälläväliä-asenteinen LEIJONA, joskus VESIMIES-MIES

6. Varastaa toisten ideat ominaan VAAKA

7. Seksuaalisuuttaan korostava SKORPIONI, LEIJONA, OINAS, JOUSIMIES

8. Huonotapainen, moukkamainen SKORPIONIMIES, joskus JOUSIMIESNAINEN tai HÄRKÄMIES

9. Selittelevä KAKSONEN, MYÖS KUUKAKSONEN, NEITSYT

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta KALAT, VAAKA-NAINEN

Vierailija
4224/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitkä aurinkomerkit ovat teidän mielestä stereotypioita eli tyypillisiä tällaisia (tai jos piirre on voimakkaasti esim. kuumerkki tai jos sitä esiintyy yleisesti enemmän miehellä tai naisella):

1. Vainoharhainen

2. Masennukseen taipuvainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

5. Suurpiirteinen, hälläväliä-asenteinen

6. Varastaa toisten ideat ominaan

7. Seksuaalisuuttaan korostava

8. Huonotapainen, moukkamainen

9. Selittelevä

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta

1. Skorppari. Skorpparilla on aikamoinen obsessio näkymättömiä asioita kohtaan, joka voi johtaa myös pahaan vainoharhaan toisinaan.

2. Ehkä neitsyt? He ovat sekä fiksuja, että itsekriittisiä.

3. Leijona. No contest.

5. Kalat.

Vierailija
4225/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas oikein sielu lepää kun löydän kaltaiseni keskustelijan, joka haluaa oikein kunnolla analysoida aiheisiin sisäänrakentuneita taustaoletuksia ja avata niitä. Tällöin myös muutan mielipidettäni mielelläni jos toisella on antaa perustellumpi mielipide tilalle.

Ainakin yhden tällaisen ihmisen tiedän, joka on aina valmis purkamaan ja tarkastelemaan kanssani asioita, ja hänelläkin on merkurius härässä :D

Miehelläni on myös merkurius härässä, ja se on juurikin aina valmis muuttamaan mielipiteitään, jos sille perustelee jonkun asian.

Mielestäni kyseessä on hyvinkin joustava merkuriuksen asema, se härkyys näkyy lähinnä siinä, että ainakin mieheni hermostuu, jos sen täytyisi nopeasti miettiä asioita, se haluaa pohtia ja pohtia rauhassa, mielellään analysoida yhdessä, ja taas miettiä ja pohtia vähän lisää...

Kyseessä on myös hyvin syvällinen henkilö, joka lukee lähinnä jotain historiallista faktakirjallisuutta ja tietää asioiden taustat, mutta ei välttämättä mielellään tuo sitä esille, eli ehkä merk. härässä tekee pientä epävarmuutta itseilmaisussa?

Hauskaa, tunnistan tuosta hyvin itseni. Minäkään en pidä siitä, jos pitää nopeasti miettiä asioita. Tarvitsen miettimiseen hiljaisuutta ja rauhaa sekä kynän ja paperia. Mielellään myös toisen ihmisen jonka kanssa analysoida. En myöskään pidä nopeista ex tempore -lähdöistä tai päätöksistä. Vaikka aurinkomerkkini kaksoset ehkä helpottaa niitä, minulta tuntuu jäävän puolet pois nautinnosta ellen ehdi puida ja fiilistellä asiaa etukäteen. Myös jälkipuinti on tärkeää ja tuo minulle iloa pitkäksi aikaa jonkun asian jälkeen.

Tunnistan myös tuon epävarmuuden. Olen aina ollut kiinnostunut kaikesta mahdollisesta. Minulla on varsin kattava yleissivistys ja omalla alallani olen kyllä syvällisesti opiskellut. Silti minun on vaikea väittää olevani oikeassa (koska aina on erehtymisen mahdollisuus) ja vähättelen helposti osaamistani. En ole kauhean hyvä väittelijä (koska jälleen kerran tarvitsisin aikaa, rauhaa, kynän ja paperia muodostaakseni argumentteja) ja usein kanssani väittelyt voitetaan pelkällä itsevarmuudella. Minä sitten myöhemmin kotona tarkistan asiat laajasta tietokirjastostani ja vasta sitten voin kunnolla uskoa olleeni oikeassa.

Vierailija
4226/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne astrologiaa kauhean hyvin ja tämä on lähinnä mutuilua lähipiirin perusteella

1. Vainoharhainen SKORPIONI, KALAT

2. Masennukseen taipuvainen SKORPIONI, NEITSYT, KALAT

3. Keimaileva KAKSONEN

4. Kaikkia mielistelevä VAAKA

5. Suurpiirteinen, hälläväliä-asenteinen KAKSONEN

6. Varastaa toisten ideat ominaan LEIJONA

7. Seksuaalisuuttaan korostava SKORPIONI, LEIJONA

8. Huonotapainen, moukkamainen LEIJONA, OINAS, HÄRKÄ

9. Selittelevä VAAKA, RAPU

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta OINAS

Vierailija
4227/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Vainoharhainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

9. Selittelevä

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta

Ihan totta, mitä pari viestiä sitten sanottiin kehittymättömistä merkeistä ja siitä, että jokainen meistä voi huonona hetkenä omata valtavan kavalkadin erilaisia negatiivisia piirteitä. Jos nyt kuitenkin leikitellään stereotypioilla, niin vastaisin että:

1. Skorpioni - skorpionilla on usein epäilevä luonne ja hänellä voi olla vaikeuksia luottaa ihmisiin. Tämä saattaa pahimmillaan ilmetä vainoharhaisilla kuvitelmilla muiden pahantahtoisuudesta. Myös loukatulla ravulla on välillä havaittavissa samaa. 

2. Masennus on sairaus, joka ei katso horoskooppimerkkiä. Kuitenkin esimerkiksi kauriit ovat tyypillisesti varsin melankolisia ja alttiita masentumaan. Neitsyen merkki hallitsee mielenterveyttä ja hermoja, ja erilaiset mielenterveyden häiriöt ovat heillä varsin yleisiä. Molemmilla merkeillä esiintyy perfektionismia ja suorittamista, joka voi laukaista masennuksen. Myös työuupumus on näillä tunnollisilla ja kunnianhimoisilla merkeillä tavallista. Syvissä vesissä uiva, haaveileva kalat on myös taipuvainen masentumaan kylmän maailman edessä. Varsinkin kalamiehet lääkitsevät olotilaansa valitettavan usein päihteillä. 

3. Kaksonen on eloisa merkki, joka on hyvä puhumaan. Kaksoset flirttailevat usein mielellään ja saattavat pitää sitä jopa normaalin kommunikoinnin muotona - kepeänä viihteenä, joka stimuloi ja piristää päivää ilman odotuksia tai aikomuksia sen viemisestä pidemmälle. Vaa'alle on usein tärkeää testata omaa viehätysvoimaansa ja näyttää miellyttävältä muiden silmissä. Myös leijona, vaikka onkin sitoutuessaan lojaali, saattaa ihan omaksi huvikseen pistää muutaman pään pyörälle piristämään tylsää päivää. Härkäkin pitää viettelystä ja esimerkiksi pukeutuu mielellään aistillisesti.

4. Vaaka on usein päättämätön ja diplomaattisena merkkinä pyrkii yleensä miellyttämään kaikkia osapuolia. Sopuisa ja herkkä kalat voi olla toisinaan epävarma itsestään ja yrittää hakea hyväksyntää monelta eri taholta yhtä aikaa.

5. Stereotyyppinen jousimies ei vähästä hätkähdä, vaan puhuu suunsa puhtaaksi omaamatta välillä sen kummempaa tilannetajua tai pysähtymättä miettimään, ketä saattaa loukata. Hän ei jaksa takertua pikkuasioihin vaan hoitaa vähäpätöisinä tai tylsinä pitämänsä asiat usein vähän sinne päin. Myös oinas keskittyy toimissaan mielummin suureen kuvioon kuin näpertää yksityiskohtien parissa, ja välillä jyrää hyökkäävällä asenteellaan herkemmät ihmiset alleen. 

Jatkuu alla.

Vierailija
4228/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Vesimies ei välttämättä tietoisesti ajattele varastavansa, vaan saattaa vaikkapa työelämässä kokea, että tarkoitus pyhittää keinot ja uskoa esimerkiksi itse kykenevänsä esittämään asian vakuuttavammin kuin idean keksinyt työkaveri ja siten oikeuttaa itselleen moisen käytöksen. Kaksonen taas imee vaikutteita sieltä sun täältä, eikä aina edes muista, kenen idea alunperin oli.

7. Skorpionille on tyypillistä käyttää seksiä saadakseen haluamansa. Leijona ei pidä kynttiläänsä vakan alla vaan on usein avoimen seksuaalinen ja sinut asian kanssa, samoin oinas. Härkä on sensuelli merkki ja usein varsin seksuaalinen niin eleissään kuin puheissaankin. 

8. Jousimies on välillä suoruudessaan epäkohtelias, vaikka ei itse tajua sitä. Skorpioni taas saattaa olla epäkohtelias, mutta tekee sen hyvin tietoisesti. Oinas provosoituu helposti ja muuttuu sellaisissa tilanteissa usein kovaääniseksi ja riidanhaluiseksi ja saattaa aiheuttaa kohtauksen aikaa ja paikkaa katsomatta. 

9. Vaaka selittää usein käytöstään parhain päin vaikuttaakseen siltä, että hänen tarkoitusperänsä ovat puhtaat. Myös kalat saattaa haluta vakuuttaa ainakin itselleen, ettei hänen paikoitellen manipuloiva käytöksensä olisi sitä. Kaksoset on mestarillinen sanankäyttäjä selitellessään tekemisiään ja keksiessään tekosyitä moniin tekemättömiin tehtäviin tai laiminlyötyihin ihmissuhteisiin.

10. Skorpioni on dramaattinen ja pitää huomiosta. Hän saattaa painaa mustasukkaisena muita alaspäin niin hienovaraisesti, ettei sitä välttämättä edes tajua, ja samalla antaa itsestään harkitusti paremman kuvan. Kilpailuhenkiselle oinaalle on usein niin tärkeää olla ensimmäinen, ettei hän välitä kuka saattaa siinä tuoksinnassa tallautua jalkoihin.

Vierailija
4229/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Vainoharhainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

9. Selittelevä

1. Vesimerkit, varsinkin skorpioni

2. Maamerkit, varsinkin neitsyt

3. Ilmamerkit, varsinkin vaaka

4. Ilmamerkit, varsinkin vaaka

5. Tulimerkit, varsinkin jousimies

6. Ilmamerkit, varsinkin kaksonen

7. Tulimerkit, varsinkin leijona

8. Tulimerkit, varsinkin oinas

9. Ilmamerkit, varsinkin vesimies

10. Vesimerkit, varsinkin skorpioni

Vierailija
4230/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä

Taitaa olla veressä oli kyllä paras heitto koko kommenttiosiossa, kiitos!

Vierailija
4231/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10. Huomionhakuinen negatiivisessa mielessä eli mollaa esim muita vaikuttaakseen paremmalta OINAS

Mun kokemuksia näistä

6. Työelämässä leijonaesimies ollut ainoa joka ei ole varastanut minun ideoita, eikä ole esitellyt muiden ideoita ominaan vaan on kehunut muille alaistaan ja alaisensa hyviä ideoita joista kannattaa ehdottomasti ottaa koppi.

10. Työelämässä kaksi oinasta olleet tuollaisia että haukkuvat muiden osaamista, ja toinen niistä eli oinasesimies varasti minun idean ja esitti toimitusjohtajalle omana ideanaan, vieläpä minun kuullen, selkäni takana.

Vierailija
4232/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksia näistä

6. Työelämässä leijonaesimies ollut ainoa joka ei ole varastanut minun ideoita, eikä ole esitellyt muiden ideoita ominaan vaan on kehunut muille alaistaan ja alaisensa hyviä ideoita joista kannattaa ehdottomasti ottaa koppi.

10. Työelämässä kaksi oinasta olleet tuollaisia että haukkuvat muiden osaamista, ja toinen niistä eli oinasesimies varasti minun idean ja esitti toimitusjohtajalle omana ideanaan, vieläpä minun kuullen, selkäni takana.

Tuo on tosiaan aika yleinen näkemys leijonasta, että he ovat oikeudenmukaisia. Itsekin haluaisin uskoa siihen, mutta minulla on nyt kaksi leijonaa työkaverina, joilla tuo toisten ideoiden varastaminen on oikein helmasynti. Leijona myös ilmeisen aidosti kokee olevansa aina kiitosten arvoinen, joten hän ottaa mielellään kiitokset myös toisten tekemästä työstä huomaamatta koskaan pyytää osoittamaan kiitokset oikeaan osoitteeseen tai korjaamatta asiaa muutenkaan mitenkään. 

Vierailija
4233/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntemat kalat, ravut ja skorpionit ovat olleet niitä joilla huomattavasti eniten psyykkisiä oireita.

Vesimerkeillä siis. On harhaluuloisuutta, sairaalloista mustasukkaisuutta, huomionhakuisuutta, narsismia, depressiota, ja kaikkea synkkämielisyyttä.

Vierailija
4234/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksia näistä

Tuo on tosiaan aika yleinen näkemys leijonasta, että he ovat oikeudenmukaisia. Itsekin haluaisin uskoa siihen, mutta minulla on nyt kaksi leijonaa työkaverina, joilla tuo toisten ideoiden varastaminen on oikein helmasynti. Leijona myös ilmeisen aidosti kokee olevansa aina kiitosten arvoinen, joten hän ottaa mielellään kiitokset myös toisten tekemästä työstä huomaamatta koskaan pyytää osoittamaan kiitokset oikeaan osoitteeseen tai korjaamatta asiaa muutenkaan mitenkään. 

Sun tuntemat leijonat taitaa olla kuuoinaita tai nousevia oinaita? :)) Voisiko olla....?

Vierailija
4235/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Planeetoista vielä, miksi tuo MERKURIUS on niin tärkeä?

Venus on se joka viittaa rakkauselämään, ja siksi tärkeä, eikö vain?

Merkurius on yksi henkilökohtaisista planeetoista, sen takia aika tärkeä.

Venus viittaa enemmän ehkä suhteeseen kauneuden, taiteen sun muun tuollaisen kanssa. Esim. venus härille kauniit asiat, harmoninen ympäristö, on elintärkeää, jotta ne voi hyvin.

Miehillä venus kertoo kumppani-ihanteen aika tarkasti.

Kertooko miehen kumppani-ihanteen naisen aurinkomerkki vaiko signature sign? :)

Eli pitäisikö löytää venusKaksonen vai venusVaaka, millaisiahan miehiä mahtavat olla..?

t: venus-Härkä

Vierailija
4236/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on mielenkiintoista puuhaa! =)

Muita joilla merkurius Neitsyessä?

Kuulemma ollaan täydellisyyden tavoittelijoita, terävä-älyisiä ja haluamme edetä suoraan asiaan siinä jutussa mitä ollaan milloinkin tekemässä, eikä hankalia kiertoteitä pitkin.

Haittapuolena liiallinen kriittisyys kaikkea kohtaan.

Katso ne merkuriuksen aspektit myös, ja huone.

Merkurius Kaksosissa 9. huoneessa, hmm..?

Vierailija
4237/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksia näistä

Sun tuntemat leijonat taitaa olla kuuoinaita tai nousevia oinaita? :)) Voisiko olla....?

Voihan se tietenkin olla :D En ehkä kehtaa kysyä tarkempia tietoja heidän syntymäajastaan ja -paikastaan :D Olen kyllä itsekin taipuvainen pitämään leijonaa oikeudenmukaisena ja nuo varkaudet he tekevät jotenkin niin luonnollisella tavalla, että sitä on vaikea pitää ihan minään puhtaana k**päisyytenä.

Mutta sitten toisaalta taas kun tätä tapahtuu viikottain, on vaikea myöskään uskoa että se EI olisi heille tietoinen toimintamalli, jonka tarkoitus on kohottaa heidät itsensä parempaan valoon. Vastaavaa tekee myös eräs kaveripiirin leijona, joka puheliaana sukkuloi esittelemässä uusia ideoitaan ja hänen miehensä aina välillä murahtelee että "niin siis minä keksin...." :D 

Vierailija
4238/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Vainoharhainen

3. Keimaileva

4. Kaikkia mielistelevä

9. Selittelevä

Ihan totta, mitä pari viestiä sitten sanottiin kehittymättömistä merkeistä ja siitä, että jokainen meistä voi huonona hetkenä omata valtavan kavalkadin erilaisia negatiivisia piirteitä. Jos nyt kuitenkin leikitellään stereotypioilla, niin vastaisin että:

1. Skorpioni - skorpionilla on usein epäilevä luonne ja hänellä voi olla vaikeuksia luottaa ihmisiin. Tämä saattaa pahimmillaan ilmetä vainoharhaisilla kuvitelmilla muiden pahantahtoisuudesta. Myös loukatulla ravulla on välillä havaittavissa samaa. 

2. Masennus on sairaus, joka ei katso horoskooppimerkkiä. Kuitenkin esimerkiksi kauriit ovat tyypillisesti varsin melankolisia ja alttiita masentumaan. Neitsyen merkki hallitsee mielenterveyttä ja hermoja, ja erilaiset mielenterveyden häiriöt ovat heillä varsin yleisiä. Molemmilla merkeillä esiintyy perfektionismia ja suorittamista, joka voi laukaista masennuksen. Myös työuupumus on näillä tunnollisilla ja kunnianhimoisilla merkeillä tavallista. Syvissä vesissä uiva, haaveileva kalat on myös taipuvainen masentumaan kylmän maailman edessä. Varsinkin kalamiehet lääkitsevät olotilaansa valitettavan usein päihteillä. 

3. Kaksonen on eloisa merkki, joka on hyvä puhumaan. Kaksoset flirttailevat usein mielellään ja saattavat pitää sitä jopa normaalin kommunikoinnin muotona - kepeänä viihteenä, joka stimuloi ja piristää päivää ilman odotuksia tai aikomuksia sen viemisestä pidemmälle. Vaa'alle on usein tärkeää testata omaa viehätysvoimaansa ja näyttää miellyttävältä muiden silmissä. Myös leijona, vaikka onkin sitoutuessaan lojaali, saattaa ihan omaksi huvikseen pistää muutaman pään pyörälle piristämään tylsää päivää. Härkäkin pitää viettelystä ja esimerkiksi pukeutuu mielellään aistillisesti.

4. Vaaka on usein päättämätön ja diplomaattisena merkkinä pyrkii yleensä miellyttämään kaikkia osapuolia. Sopuisa ja herkkä kalat voi olla toisinaan epävarma itsestään ja yrittää hakea hyväksyntää monelta eri taholta yhtä aikaa.

5. Stereotyyppinen jousimies ei vähästä hätkähdä, vaan puhuu suunsa puhtaaksi omaamatta välillä sen kummempaa tilannetajua tai pysähtymättä miettimään, ketä saattaa loukata. Hän ei jaksa takertua pikkuasioihin vaan hoitaa vähäpätöisinä tai tylsinä pitämänsä asiat usein vähän sinne päin. Myös oinas keskittyy toimissaan mielummin suureen kuvioon kuin näpertää yksityiskohtien parissa, ja välillä jyrää hyökkäävällä asenteellaan herkemmät ihmiset alleen. 

Jatkuu alla.

Olen sitten varmaan superkeimaileva kun kaikki pers.planeetat Kaksosta, Vaakaa ja Härkä :D

No kyllä tuossa tuttujakin juttuja on.

Vierailija
4239/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6. Vesimies ei välttämättä tietoisesti ajattele varastavansa, vaan saattaa vaikkapa työelämässä kokea, että tarkoitus pyhittää keinot ja uskoa esimerkiksi itse kykenevänsä esittämään asian vakuuttavammin kuin idean keksinyt työkaveri ja siten oikeuttaa itselleen moisen käytöksen. Kaksonen taas imee vaikutteita sieltä sun täältä, eikä aina edes muista, kenen idea alunperin oli.

7. Skorpionille on tyypillistä käyttää seksiä saadakseen haluamansa. Leijona ei pidä kynttiläänsä vakan alla vaan on usein avoimen seksuaalinen ja sinut asian kanssa, samoin oinas. Härkä on sensuelli merkki ja usein varsin seksuaalinen niin eleissään kuin puheissaankin. 

8. Jousimies on välillä suoruudessaan epäkohtelias, vaikka ei itse tajua sitä. Skorpioni taas saattaa olla epäkohtelias, mutta tekee sen hyvin tietoisesti. Oinas provosoituu helposti ja muuttuu sellaisissa tilanteissa usein kovaääniseksi ja riidanhaluiseksi ja saattaa aiheuttaa kohtauksen aikaa ja paikkaa katsomatta. 

9. Vaaka selittää usein käytöstään parhain päin vaikuttaakseen siltä, että hänen tarkoitusperänsä ovat puhtaat. Myös kalat saattaa haluta vakuuttaa ainakin itselleen, ettei hänen paikoitellen manipuloiva käytöksensä olisi sitä. Kaksoset on mestarillinen sanankäyttäjä selitellessään tekemisiään ja keksiessään tekosyitä moniin tekemättömiin tehtäviin tai laiminlyötyihin ihmissuhteisiin.

10. Skorpioni on dramaattinen ja pitää huomiosta. Hän saattaa painaa mustasukkaisena muita alaspäin niin hienovaraisesti, ettei sitä välttämättä edes tajua, ja samalla antaa itsestään harkitusti paremman kuvan. Kilpailuhenkiselle oinaalle on usein niin tärkeää olla ensimmäinen, ettei hän välitä kuka saattaa siinä tuoksinnassa tallautua jalkoihin.

Venus-Härkä allekirjoittaa 7. kohdan :D

Vierailija
4240/12684 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemat kalat, ravut ja skorpionit ovat olleet niitä joilla huomattavasti eniten psyykkisiä oireita.

Vesimerkeillä siis. On harhaluuloisuutta, sairaalloista mustasukkaisuutta, huomionhakuisuutta, narsismia, depressiota, ja kaikkea synkkämielisyyttä.

Näihin kaikkiin on kuitenkin saatavilla apua. :) Vesimerkit, ravut erityisesti ymmärretään usein väärin. Ravut nyt vain ovat tunteellisia ja sydän aina mukana kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi