Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4161/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkojellona kirjoitti:

Millainen on Jupiter-Skorpioni? Vaikuttaako Jupiter yhtä voimakkaasti kuin esim. Venus?

Jupiter kun on kuitenkin suurin planeetta niin mietin että onko sillä merkitystä.

Onko muita Jupiter-Skorpioneja linjoilla?

Olen Jupiter-Skorpioni ja se onkin ainoa planeetta vesimerkissä kartallani. Kiinnostaa myös.

Kaksoset

Vierailija
4162/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan pitää ottaa huomioon nousu- ja kuumerkki.

Olen huomannut että monien kuumerkki pitää paremmin paikkansa kuin aurinko- tai nousumerkki.

Joskus sanotaan, että naiset ilmentäisivät kuumerkkiään vahvemmin kuin miehet.

Itse en osaa sanoa kuumerkkini vaikutuksesta(Vaaka) kun koko karttaani hallitsee ilma ja Vaaka.

Ilmapuntari :D

En silti tunnista itseäni näistä "tyhjäpää kikattelija, itsensä puunaaja" -kuvailuista.

t:Kaksoset

Kaksoset onkin merkeistä älyllisimpiä, eikä usein ole niinkään kiinnostunut itsensä puunaamisesta kuin itsensä kehittämisestä. Myös vaaka on kulturelli tapaus, vaikka pinnallisuus ja mukavuudenhalu ovat myös vahvasti läsnä. 

Minun vaaka-, kaksos- ja leijonatutut ovat niitä jotka tykkää ostella merkkivaatteita, pukeutua, meikata, laittaa hiuksia ja useimmiten ovat tiptop, ja leijonatuttuni ovat usein ylipukeutuneita eri tilanteisiin =D

Turhamaisin tuntemani ihminen on aurinko- ja nousuvaaka, kuuleijona, venusskorpioni ja marskaksonen. Vaaka mielestäni korostuu turhamaisuudessa, kaksoset haluavat puhuttaa ja säväyttää sekä näyttää nuorekkailta ja leijonilla on usein harkittu, dramaattinen tyyli jolla huomio on taattu. 

Olen tuo aiempi Kaksoset, nousu-, kuu- ja (nouseva)marsVaaka, venus-Härkä.

En ole koskaan osannut tai viitsinyt opetella kummemmin väkertämään hiuksiani, saavat kasvaa ja lainehtia vapaasti, värjään noin kerran vuodessa. Meikkaamisessakaan en mikään mestari ole, ihan perusmeikeillä mennään, joskus viihteellä irtoripset, muita lisäkkeitä minulla ei ole. Vaatteet ja laukut (en välitä merkeistä, vaan sopivasta mallista +yleensä joku erottuva yksityiskohta) ostan yleensä uusina mutta käytän niitä vuosikausia. Koruja käytän melko vähän, kultakoruista en edes pidä. Peilin ohi kulkiessa saatan sipaista hiuksia ja ojentaa vaatteita, sitten jatkan matkaa ajatellen että näillä mennään ,:D

Mikä selittää tämän? :D

?

Miksi tuota pitää mitenkään selittää.

Itsekin tunnen nousu/kuu vaakoja, ja ei ne pohjimmiltaan välitä yhtään ulkonäöstään, jos ei ne saa siitä suoraa hyötyä.

Tässä on jo selitetty monta kertaa, että vaakavaikutus on hyvin kaksijakoinen, ne voi olla kumpaa vain ulkonäön suhteen.

Nousumars tekee muutenkin ns. maskuliinisen energian ihmiseen, kaikki nousevat planeetat syö niin sanotusti sun merkit, se nousuplaneetta määrittää melkolailla koko karttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että monien kuumerkki pitää paremmin paikkansa kuin aurinko- tai nousumerkki.

Itse en osaa sanoa kuumerkkini vaikutuksesta(Vaaka) kun koko karttaani hallitsee ilma ja Vaaka.

En silti tunnista itseäni näistä "tyhjäpää kikattelija, itsensä puunaaja" -kuvailuista.

Kaksoset onkin merkeistä älyllisimpiä, eikä usein ole niinkään kiinnostunut itsensä puunaamisesta kuin itsensä kehittämisestä. Myös vaaka on kulturelli tapaus, vaikka pinnallisuus ja mukavuudenhalu ovat myös vahvasti läsnä. 

Minun vaaka-, kaksos- ja leijonatutut ovat niitä jotka tykkää ostella merkkivaatteita, pukeutua, meikata, laittaa hiuksia ja useimmiten ovat tiptop, ja leijonatuttuni ovat usein ylipukeutuneita eri tilanteisiin =D

Turhamaisin tuntemani ihminen on aurinko- ja nousuvaaka, kuuleijona, venusskorpioni ja marskaksonen. Vaaka mielestäni korostuu turhamaisuudessa, kaksoset haluavat puhuttaa ja säväyttää sekä näyttää nuorekkailta ja leijonilla on usein harkittu, dramaattinen tyyli jolla huomio on taattu. 

En ole koskaan osannut tai viitsinyt opetella kummemmin väkertämään hiuksiani, saavat kasvaa ja lainehtia vapaasti, värjään noin kerran vuodessa. Meikkaamisessakaan en mikään mestari ole, ihan perusmeikeillä mennään, joskus viihteellä irtoripset, muita lisäkkeitä minulla ei ole. Vaatteet ja laukut (en välitä merkeistä, vaan sopivasta mallista +yleensä joku erottuva yksityiskohta) ostan yleensä uusina mutta käytän niitä vuosikausia. Koruja käytän melko vähän, kultakoruista en edes pidä. Peilin ohi kulkiessa saatan sipaista hiuksia ja ojentaa vaatteita, sitten jatkan matkaa ajatellen että näillä mennään ,:D

?

Miksi tuota pitää mitenkään selittää.

Itsekin tunnen nousu/kuu vaakoja, ja ei ne pohjimmiltaan välitä yhtään ulkonäöstään, jos ei ne saa siitä suoraa hyötyä.

Tässä on jo selitetty monta kertaa, että vaakavaikutus on hyvin kaksijakoinen, ne voi olla kumpaa vain ulkonäön suhteen.

Nousumars tekee muutenkin ns. maskuliinisen energian ihmiseen, kaikki nousevat planeetat syö niin sanotusti sun merkit, se nousuplaneetta määrittää melkolailla koko karttaa.

No tuo nyt oli vähän retorinen kysymys tuohon "turhamainen Vaaka" -toitotukseen mitä oli useassa viestissä, ehkä se enemmän pätee aurinkoVaakoihin, oman kokemuksen perusteella etenkin miehiin.

Mun signaturesign onkin Vaaka, ja vaikka olenkin melko naisellisen oloinen/näköinen, tunnen itseni melko miehekkääksi joissain asioissa, esim libido.

Vaaka-mars on ollut aina kumma juttu itselleni, kun se on tavallaan heikoimmassa mahdollisessa asemassa (Oinas hallitsee marsia ja venuksen hallitsema Vaaka on sen vastamerkki), mutta minulla se on nouseva ja 12.huoneessa, hyvin lähellä 1.huoneen rajaa.

Vierailija
4164/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuorina opiskelijoina jonkun kotibileissä aikoinaan, ikää meillä noin 20v.

Kaikilla oli farkut & t-paitalinjainen pukeutuminen, paitsi eräs neitokainen oli pukeutunut kimaltelevaan juhlamekkoon, hiukset kauniiksi kiharrettu ja meikit kasvoilla kun olisi menossa mallikuvaukseen. Seisoi kaiken keskellä kuin joulukuusi siellä kaikkien meidän tavallisen näköisten keskellä. Ei nirppanokkaisena vaan hymyili jokseenkin huvittuneena ja hänellä vaikutti silti olevan mukavaa.

Minun oli pakko mennä tai pikemminkin madella kysymään häneltä mikä on horoskooppimerkiltään. En tiedä mistä sain päähäni kysyä tuota, mutta kun hän oli vaan niin kertakaikkisen erikoinen ilmestys kaiken tavanomaisuuden keskellä.

Hän vastasi: "Olen leijona" ja hymyili leveästi.

Pitipä arvata!!! :D :D :D :D :D Harmi etten lyönyt vetoa kenenkään kanssa asiasta.

Vierailija
4165/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen leijonan bongannut eli minä olen kalat.

Vierailija
4166/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on Jupiter-Skorpioni? Vaikuttaako Jupiter yhtä voimakkaasti kuin esim. Venus?

Jupiter kun on kuitenkin suurin planeetta niin mietin että onko sillä merkitystä.

Olen Jupiter-Skorpioni ja se onkin ainoa planeetta vesimerkissä kartallani. Kiinnostaa myös.

Kaksoset

Minäkin Jupiter-skorpioni, ja joku planeetta oli härässä. Kaikki muut merkkini ovat tulta ja ilmaa.

Vierailija
4167/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset

Minäkin Jupiter-skorpioni, ja joku planeetta oli härässä. Kaikki muut merkkini ovat tulta ja ilmaa.

Minulla myös ainoa maamerkki Härkä Venuksessa, uranus ja neptunus Jouskarit, muuten ilmaa.

t: tuo Kaksoset

Vierailija
4168/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman merkit osaa kyllä sanoa kivalla tavalla asioita ihmisistä, vaikkapa tuo "ankeuttaja" merkiurius-skorpionista oli ihan fiksulla tavalla sanottu. Kerran eräs kaksonen sanoi minulle, että "suuttuessasi et ole kovin tahdikas. Sinun kannattaa opetella käsittelemään vihasi tunnetta, jotta et päädy käsittelemään vihasi kohdetta." Se oli niin hienosti ja tahdikkaasti muotoiltu lause, etten ikinä sitä unohda. Itse kun sanon jonkun negatiivisen asian jostakin tai jollekin, niin se on ihan ala-arvoisella tavalla julkituotu ja siinä se merkurius-skorpioni näyttää pimeän puolensa.

Vierailija
4169/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset

Jupiter ei sinänsä ole mikään henkilökohtaisella tasolla vaikuttava planeetta. Tietysti esim. sen aspekteilla muihin kartan tekijöihin on merkitystä persoonallisella tasolla.

Vierailija
4170/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole "Neitsyt Merkuriuksessa" tai "Härkä Venuksessa"...

Vierailija
4171/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Ilman merkit osaa kyllä sanoa kivalla tavalla asioita ihmisistä, vaikkapa tuo "ankeuttaja" merkiurius-skorpionista oli ihan fiksulla tavalla sanottu. Kerran eräs kaksonen sanoi minulle, että "suuttuessasi et ole kovin tahdikas. Sinun kannattaa opetella käsittelemään vihasi tunnetta, jotta et päädy käsittelemään vihasi kohdetta." Se oli niin hienosti ja tahdikkaasti muotoiltu lause, etten ikinä sitä unohda. Itse kun sanon jonkun negatiivisen asian jostakin tai jollekin, niin se on ihan ala-arvoisella tavalla julkituotu ja siinä se merkurius-skorpioni näyttää pimeän puolensa.

Mullakin on Merkurius Skorpionissa (yhtymässä Aurinkoon ja Saturnuskin on Skorpionissa) ja mä taas koen omalla kohdalla, että en useinkaan loukkaa sanoilla vahingossa tai "möläyttele", vaan jos niin tapahtuu, se on tieten tahtoen...

Vierailija
4172/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla MC Rapu, IC Kauris. Kumpikin on minulle vieraanoloisia merkkejä. Jos joku osaisi tulkita niin että omaksuisin ne. Planeettoja minulla ei ole kummassakaan.

Entä Fortune, minulla se on Vesimiehessä, mitä se kertoo. Muuten kartassani ei ole Vesimiestä joka on myös tuntemattomampi merkki itselleni.

Mc tulkitaan yleensä urana, joten siihen liitetään rapumaiset jutut, siitä on ns. syvempikin tulkinta, mutta yleensä se nähdään urana/julkisina kasvoina-

-ruoka, uraan liittyvää

-mentorhommat, eli muiden auttaminen esim. uralla

-vanhemmuus, esim. joku synnytyslääkäri yms

-kotiin liittyvät jutut, esim. joku vaikka sisustusarkkitehti

-turvallisuuteen liittyvät jutut, jotkut kodin turvajutut yms.

-intuitio, ravulla on koko eläinradan vahvin intuitio

-rapu on äärimmäisen kunnianhimoinen johtavana merkkinä, joten se liittyisi sitten uraan myös

Ic on keskiyön piste, kauriissa se voisi meinata esim. kotia, jossa ei ehkä ole kovin paljon hellyyttä, jostain syystä jotain karua, ehkä liikaa vastuuta liian nuorena?  Sellainen tyytyväisyys itseesi voi olla vaikeaa. 

Kiitos, tunnistan itseni tuosta vastuunkannosta kodissa, niin lapsuudenkodissa kuin myöhemmin omassa perheessä. Nykyään olenkin sinkkuvanhempi. Lapsilleni opetan kyllä huomion-/hellyydenosoitusten olevan normaalia perheessä enkä enää huolisi puolisoa jolta en niitä saa. En myöskään halua että lapset joutuisivat huolehtimaan minusta, en ole tottunut siihen että aikuisiällä joku huoltaisi/turvaisi minua.

Urajutuista tunnen omakseni sisustusarkkitehdin (haaveammatti), ehkä vähän tuo mentorointikin.

Kovin kunnianhimoinen en ole, mielelläni tekisin vaikka kirjoitus- tai kädentöitä kotona. Ammatiltani olen käsityöläinen.

Intuitiotani olen yrittänyt viime vuodet opetella kuuntelemaan paremmin, sivuuttaa omat toiveet ja kuulostella sitä.

Jos joku tietää Fortunen merkityksestä ja erityisesti Vesimiehestä siinä, niin kiinnostaa.

Lisään että minulla on myös kuun noususolmu Ravussa, olen lukenut että tarkoittaisi mitä ominaisuuksia on hyvä kehittää edelleen. Laskusolmu Kauriissa, kuulemma viittaa jo koettuun ja siihen mistä kenties olisi jo aika päästää irti.

Joo, se menee juuri noin, laskusolmu viittaa edelliseen elämään.

Noita on vaikeaa tulkita, ainakin se on oma kokemukseni.

Noin yleisesti noususolmu ravussa viittaisi tarpeeseen tulla hoivatuksi, antaa hoivaa tässä elämässä, mutta myös pelkoihin liittyen noihin asioihin.

Kauris laskusolmuna sotkee tuota haluamalla takaisin entisen elämän autoritäärisen otteen ja kovuuden, saatat vaikuttaa muista kovalta ja rajulta, samalla sulla on tuo tarve ravun hellyyteen, joka ei tule esille.

Joka tapauksessa nuo on vaikeita tulkittavia, ja jos edelliset elämät kiinnostaa, suosittelen lämpimästi draconista astrologiaa.

Onko tuo laskumerkki sama kuin Lilith? Mikä se on englanniksi?

Itselläni Lilith Jousimies. Mitä sitten tarkoittaneekaan..?

Vierailija
4173/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan muuten yleistä että aurinko ja merkurius on samassa merkissä? Olen huomannut melko monen tutun kartassa tätä, itselläkin Kaksoset molemmissa.

On, merkurius voi olla auringon kanssa vain samassa, edeltävässä tai seuraavassa merkissä. Se ei koskaan kulje kovin kaukana auringosta, kuten ei venuskaan, jolla kuitenkin on hieman enemmän liikkumavaraa, 48 astetta.

nimim aurinko ja merkurius jousimiehessä 😛

Vierailija
4174/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla MC Rapu, IC Kauris. Kumpikin on minulle vieraanoloisia merkkejä. Jos joku osaisi tulkita niin että omaksuisin ne. Planeettoja minulla ei ole kummassakaan.

Entä Fortune, minulla se on Vesimiehessä, mitä se kertoo. Muuten kartassani ei ole Vesimiestä joka on myös tuntemattomampi merkki itselleni.

Mc tulkitaan yleensä urana, joten siihen liitetään rapumaiset jutut, siitä on ns. syvempikin tulkinta, mutta yleensä se nähdään urana/julkisina kasvoina-

-ruoka, uraan liittyvää

-mentorhommat, eli muiden auttaminen esim. uralla

-vanhemmuus, esim. joku synnytyslääkäri yms

-kotiin liittyvät jutut, esim. joku vaikka sisustusarkkitehti

-turvallisuuteen liittyvät jutut, jotkut kodin turvajutut yms.

-intuitio, ravulla on koko eläinradan vahvin intuitio

-rapu on äärimmäisen kunnianhimoinen johtavana merkkinä, joten se liittyisi sitten uraan myös

Ic on keskiyön piste, kauriissa se voisi meinata esim. kotia, jossa ei ehkä ole kovin paljon hellyyttä, jostain syystä jotain karua, ehkä liikaa vastuuta liian nuorena?  Sellainen tyytyväisyys itseesi voi olla vaikeaa. 

Kiitos, tunnistan itseni tuosta vastuunkannosta kodissa, niin lapsuudenkodissa kuin myöhemmin omassa perheessä. Nykyään olenkin sinkkuvanhempi. Lapsilleni opetan kyllä huomion-/hellyydenosoitusten olevan normaalia perheessä enkä enää huolisi puolisoa jolta en niitä saa. En myöskään halua että lapset joutuisivat huolehtimaan minusta, en ole tottunut siihen että aikuisiällä joku huoltaisi/turvaisi minua.

Urajutuista tunnen omakseni sisustusarkkitehdin (haaveammatti), ehkä vähän tuo mentorointikin.

Kovin kunnianhimoinen en ole, mielelläni tekisin vaikka kirjoitus- tai kädentöitä kotona. Ammatiltani olen käsityöläinen.

Intuitiotani olen yrittänyt viime vuodet opetella kuuntelemaan paremmin, sivuuttaa omat toiveet ja kuulostella sitä.

Jos joku tietää Fortunen merkityksestä ja erityisesti Vesimiehestä siinä, niin kiinnostaa.

Lisään että minulla on myös kuun noususolmu Ravussa, olen lukenut että tarkoittaisi mitä ominaisuuksia on hyvä kehittää edelleen. Laskusolmu Kauriissa, kuulemma viittaa jo koettuun ja siihen mistä kenties olisi jo aika päästää irti.

Joo, se menee juuri noin, laskusolmu viittaa edelliseen elämään.

Noita on vaikeaa tulkita, ainakin se on oma kokemukseni.

Noin yleisesti noususolmu ravussa viittaisi tarpeeseen tulla hoivatuksi, antaa hoivaa tässä elämässä, mutta myös pelkoihin liittyen noihin asioihin.

Kauris laskusolmuna sotkee tuota haluamalla takaisin entisen elämän autoritäärisen otteen ja kovuuden, saatat vaikuttaa muista kovalta ja rajulta, samalla sulla on tuo tarve ravun hellyyteen, joka ei tule esille.

Joka tapauksessa nuo on vaikeita tulkittavia, ja jos edelliset elämät kiinnostaa, suosittelen lämpimästi draconista astrologiaa.

Onko tuo laskumerkki sama kuin Lilith? Mikä se on englanniksi?

Itselläni Lilith Jousimies. Mitä sitten tarkoittaneekaan..?

Lilithejä on olemassa useampia, yksi on kai asteroidi ja muut jotain täysin hypoteettisia pisteitä.

Vierailija
4175/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Mullakin on Merkurius Skorpionissa (yhtymässä Aurinkoon ja Saturnuskin on Skorpionissa) ja mä taas koen omalla kohdalla, että en useinkaan loukkaa sanoilla vahingossa tai "möläyttele", vaan jos niin tapahtuu, se on tieten tahtoen...

Musta tuntuu, että skorpionimainen pisteliäisyys on juurikin sellaista hallittua ja harkittua pikemmin kuin tahatonta möläyttelyä tai äkkinäistä hermojen menetystä. Enemmän tulimerkeille tyypillisiä nuo viimeksi mainitut.

Vierailija
4176/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikuttaa jos merkurius on kaloissa? Myös aurinkomerkkini on kalat.

Vierailija
4177/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mulla on sukkula venuksessa ja asteroidi anuksessa.

Oliko muuta?

Vierailija
4178/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat romanttisia herkkiä empaattisia

Skorpionit pisteliäitä, ei kovin lojaaleja.

Vierailija
4179/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska härkä selittää tuon :DD

Vierailija
4180/12684 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mulla on sukkula venuksessa ja asteroidi anuksessa.

Oliko muuta?

Ei ollut. Nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi