Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (3975)

Vierailija

Kummallisia uusia juttuja löytyy astrologiasta?!? kirjoitti:
Entä mitä merkitystä on näillä, signature sign vs. empatized sign??

Mikä on empatized sign ja miten sen näkee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kauneimmat ihmiset joihin olen törmännyt elämäni aikana, ovat mielestäni aina olleet leijonia, kaksosia, rapuja tai vaakoja. Sellaisia ilmestyksiä jotka ovat kääntäneet katseet.

Härät, vesimehet ja skorpionit olleet jotenkin karun, kömpelön näköisiä.

En siis yleistä, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteenne.

t. neitsyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat ihmiset joihin olen törmännyt elämäni aikana, ovat mielestäni aina olleet leijonia, kaksosia, rapuja tai vaakoja. Sellaisia ilmestyksiä jotka ovat kääntäneet katseet.

t. neitsyt

Omat havainnot kauneimmista naisista painottuu merkkeihin härkä, leijona ja neitsyt. Komeimmista miehistä puhuttaessa nousee esiin merkit härkä, kauris ja oinas. Naiset sirosti luonnonkauniita, miehet taas maskuliinisen voimakaspiirteisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. neitsyt

Omat havainnot kauneimmista naisista painottuu merkkeihin härkä, leijona ja neitsyt. Komeimmista miehistä puhuttaessa nousee esiin merkit härkä, kauris ja oinas. Naiset sirosti luonnonkauniita, miehet taas maskuliinisen voimakaspiirteisiä.

Jes, omassa kartassa lähiplaneetat +nousu pelkkää Vaakaa, Kaksosta ja Härkä :)

Miehissä en osaa sanoa yhtä miellyttävää ulkonäköä, toisarvoinen asia minulle, mutta paras kemia ehdottomasti Oinaiden kanssa... suoruus, määrätietoisuus, intohimoisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. neitsyt

Oman kokemukseni mukaan kauneimmat naiset ovat yleensä leijonia, härkiä, vaakoja tai neitsyitä. Komeimmat miehet taas oinaita, kauriita, vaakoja tai kaksosia. 

Venuksen vaikutus näkyy härissä aistillisuutena ja vaaoissa tyttömäisyytenä. Leijonilla on yleensä kissamaiset kasvonpiirteet ja luontaista seksikkyyttä, neitsyissä taas viatonta, luonnollista kauneutta. 

Oinasmiehet ovat usein vähän lyhyitä, mutta miehekkään näköisiä. Tiedän useita miespuolisia kauriita, jotka ovat vartaloltaan ja kasvoiltaan melkein veistoksellisia. Vaakamiesten poikamainen ja viehättävä ulkonäkö vetoaa moniin, kaksoset taas näyttävät usein ikäistään nuoremmilta ja heillä on sulava liikehdintä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen jos dominoivimmat planeetat Venus ja Merkurius, Saturnus selkeänä kolmosena.

Entä mies Uranus, Mars ja Merkurius?

Noiden planeettojen vaikutuspiireistä on helppo lukea ympäri nettiä sekä suomeksi että englanniksi. Tästäkin ketjusta muistaakseni löytyvät jos vaan jaksaa selata vähän taaksepäin. Eli kun esimerkiksi Merkurius on kommunikointiin ja älyyn liittyvä planeetta, joten jos Merkurius dominoi karttaasi, voisi päätellä että olet nopeaälyinen ja älyllisyys on sinulle tärkeää, samoin sivistys, tieto ja oppineisuus. 

Vähän voisi välillä ihmiset täällä yrittää itse ottaa selvää asioista, jos aihe oikeasti kiinnostaa eikä vain se oma napa.

Vierailija

N40___ kirjoitti:
Mitä tekemistä astrologialla on fyysisen ulkomuodon kanssa, joka määräytyy täysin geenien mukaan?

Niinhän persoonallisuuskin oikeasti määräytyyy geenien ja ympäristön, eikä suinkaan taivaankappaleiden mukaan. Nämä pelkistä aurinkomerkeistä jankkaajat ovat huvittavimpia "astrologian" harrastajia. Ulkonäköön vaikuttavat astrologian mukaan lähinnä nousumerkki ja sen aspektit, ei aurinko.

N40___

Vierailija kirjoitti:
N40___ kirjoitti:
Mitä tekemistä astrologialla on fyysisen ulkomuodon kanssa, joka määräytyy täysin geenien mukaan?

Niinhän persoonallisuuskin oikeasti määräytyyy geenien ja ympäristön, eikä suinkaan taivaankappaleiden mukaan. Nämä pelkistä aurinkomerkeistä jankkaajat ovat huvittavimpia "astrologian" harrastajia. Ulkonäköön vaikuttavat astrologian mukaan lähinnä nousumerkki ja sen aspektit, ei aurinko.

No tämä dualismi minulla ei juuri mene millään jakeluun. Miten samat aivot voivat ajatella, että ulkonakö ja persoonallisuus määräytyvät vain geenien ja ympäristön mukaan JA taivaankappaleet vaikuttavat ulkonäköön ja persoonallisuuteen.
Sama ongelma minulla toki on ymmärtää muitakaan uskonto ja uskomusjärjestelmiä.

Vierailija

N40___ kirjoitti:

No ei mitään. Omat lapseni ovat selvästi tunnistettavissa geeneistä. Ja eiköhän tuo luonnekin tule geeneistä ja kasvatuksesta. Itse olen vesimies ja poikani skorpioni, olemme luonteiltamme kuin kaksoset. Lasteni isä on rapu ja tyttäreni härkä, ovat luonteiltaan ihan toistensa kaltaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesystävällä on epämääräinen Signature Sign. Onko yleistäkin?

On aika yleistä. Yleensä kaksi merkkiä kiistelevät dominoivasta asemasta. Esim. jos kartalla on eniten tulta mutta yhtä paljon kiinteitä ja muuttuvia merkkejä, dominoivat merkit ovat joko leijona tai jousimies. Tässä tilanteessa henkilössä esiintyy molempien merkkien piirteitä, ja yleensä elementti eli tuli korostuu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N40___ kirjoitti:

Ulkonäköönhän vaikuttaa suuresti muukin kuin fyysiset elementit. Esimerkiksi ilmeet, asenne ym olemus/ oleminen.

Mikä on edullisin nousumerkki naiselle, entä miehelle? Mitkä aspektit vaikuttaa suotuisasti?

Vierailija

Kyllä alkuvuonna tammikuusta huhtikuuhun syntyneet on ehdottomasti pahimpia tapauksia, sitten tietysti kesän lapset..no sanotaan touko-heinäkuun välillä ja vieläpä elokuussa syntyneet on pahoja, syksyn pirut on kauheita eli syyskuun loka ja marraskuun tyypit..ei ei en halua olla missään tekemisissä ja sitten ne joulukuussa syntyneet ne vasta pahoja on!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat