Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (3975)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat ihmiset joihin olen törmännyt elämäni aikana, ovat mielestäni aina olleet leijonia, kaksosia, rapuja tai vaakoja. Sellaisia ilmestyksiä jotka ovat kääntäneet katseet.

Härät, vesimehet ja skorpionit olleet jotenkin karun, kömpelön näköisiä.

En siis yleistä, mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteenne.

t. neitsyt

Ai, minusta taas härät ja skorpionit ovat olleet ne upeimmat ilmestykset, joita olen nähnyt. Sensuelleja, kauniita ja tyylikkäitä. Vesimiehiä en tunne. Samoin monet leijonat ja neitsyet ovat olleet viehättävä, mutta jollain vähemmän ilmeisellä tavalla.

Oinaat ovat kokemukseni mukaan keskimäärin rumin merkki. Monet ravut ovat jotenkin piirteettömiä ja muodottomia, tylsän näköisiä taikinanaamoja.

Kaksosissa miehet ovat komeita, mutta ikäväkseni naiset harvemmin :(

T. Kaksonen

Ai niin: vaa'oilla on yleensä sievät, pehmeät piirteet ja kaloilla kauniit silmät.

Vierailija

Mitäs mieltä olette, oppiikohan oinaan kanssa koskaan jotenkin paksunahkaisemmaksi? Sen mielestä niin täytyy tehdä, kun se möläyttelee päin näköä aika suoraan asioita ja alkaa myös helposti huutaa jos tulee kinaa ja yritän sanoa mielipiteeni. Tuntuu että tuun usein jyrätyksi ja mun mielipidettä ei huomioida. Usein käynyt myös niin että otin jonkun asian puheeksi ”väärällä” hetkellä ja en taas sen mielestä yhtään ajatellut millä hetkellä jonkun kysymyksen esitän. Miten voikaan olla niin vaikeaa. Hermostuu vaan ja alkaa huutaa. Itse loukkaannun ja alan itkemään. Ei oo muuttunut miksikään vaikka kuinka ollaan yritetty tätä ongelmaa ratkaista. Itse olen kauris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä olette, oppiikohan oinaan kanssa koskaan jotenkin paksunahkaisemmaksi? Sen mielestä niin täytyy tehdä, kun se möläyttelee päin näköä aika suoraan asioita ja alkaa myös helposti huutaa jos tulee kinaa ja yritän sanoa mielipiteeni. Tuntuu että tuun usein jyrätyksi ja mun mielipidettä ei huomioida. Usein käynyt myös niin että otin jonkun asian puheeksi ”väärällä” hetkellä ja en taas sen mielestä yhtään ajatellut millä hetkellä jonkun kysymyksen esitän. Miten voikaan olla niin vaikeaa. Hermostuu vaan ja alkaa huutaa. Itse loukkaannun ja alan itkemään. Ei oo muuttunut miksikään vaikka kuinka ollaan yritetty tätä ongelmaa ratkaista. Itse olen kauris.

Oinaan tapa räiskähdellä vihassaan on valitettavan tunnettu. Jos aurinko tai Mars on oinaassa, voi odottaa välillä hirveitä raivokohtauksia, jotka onneksi menevät aika nopeasti ohi. Oinaan tapa jyrätä vastustajansa on ikävä, eikä oinas aina tätä itse edes tajua. Niin voi kuitenkin käydä ihan normaalissa keskustelussakin, kun oinas vain innostuu tarpeeksi eikä anna ujommille suunvuoroa. 

En usko, että oinaan perusluonnetta voi kovinkaan paljon muuttaa. Yksi vaihtoehto on pyrkiä tilanteesta pois, kun oinas alkaa raivoamaan. Tai sitten voitte yrittää sopia, että hän purkaa vihansa johonkin fyysiseen tekemiseen, kuten urheiluun tai vaikka nyrkkeilysäkkiin. Kuitenkin sinunkin tulee saada äänesi kuuluviin, tai kommunikoinnistanne ei tule mitään. Sen lisäksi, että sinä yrität opetella paksunahkaisemmaksi, oinaan tulee yrittää hillitä temperamenttiaan. Ei pelkästään toista voi vaatia muuttumaan, vaikka moinen käytös onkin oinaalle varsin tyypillistä. Suosittelen tutustumaan erilaisiin vihanhallintakeinoihin jos muu ei auta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40___ kirjoitti:
Mitä tekemistä astrologialla on fyysisen ulkomuodon kanssa, joka määräytyy täysin geenien mukaan?

Niinhän persoonallisuuskin oikeasti määräytyyy geenien ja ympäristön, eikä suinkaan taivaankappaleiden mukaan. Nämä pelkistä aurinkomerkeistä jankkaajat ovat huvittavimpia "astrologian" harrastajia. Ulkonäköön vaikuttavat astrologian mukaan lähinnä nousumerkki ja sen aspektit, ei aurinko.

Ulkonäköönhän vaikuttaa suuresti muukin kuin fyysiset elementit. Esimerkiksi ilmeet, asenne ym olemus/ oleminen.

Mikä on edullisin nousumerkki naiselle, entä miehelle? Mitkä aspektit vaikuttaa suotuisasti?

Sukupuolesta riippumatta nousuvaa'at ovat usein ulkonäöltään miellyttävän sopusuhtaisia ja heillä on usein hyvä tyylitaju, joten jos yksi merkki pitäisi valita niin se olisi ainakin omasta mielestäni vaaka. Miehillä nousukauris tuo pituutta ja terävyyttä ulkonäköön, naisilla nousuneitsyt tekee nuoremman näköiseksi ja usein tuo tietynlaista viattomuutta ulkonäköön. Lisäksi nousuneitsyet pitävät yleensä hyvää huolta terveydestän ja hygieniastaan. 

Ulkonäköön vaikuttavia, suotuisia aspekteja on useita. Venuksen suotuisat aspektit aurinkoon, nousumerkkiin ja kuuhun lupailevat miellyttävää ulkonäköä. Marsin aspektit tekevät ulkonäöstä urheilullisen ja Pluto-aurinko -aspektit tuovat henkilöön tummapiirteistä seksikkyyttä ja intensiteettiä, ns. sitä jotain. Lilithin sijainti Venuksen hallitsemissa vaa'assa tai härässä antaa sekin viitteitä hyvästä ulkonäöstä ja viehätysvoimasta naisilla, miehillä taas vastaavasti Lilith Marsiin liitetyssä oinaassa tai skorpionissa. 

Näitä oli paljon lisääkin, mutta nyt ei äkkiseltään tule muita mieleen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40___ kirjoitti:
Mitä tekemistä astrologialla on fyysisen ulkomuodon kanssa, joka määräytyy täysin geenien mukaan?

Niinhän persoonallisuuskin oikeasti määräytyyy geenien ja ympäristön, eikä suinkaan taivaankappaleiden mukaan. Nämä pelkistä aurinkomerkeistä jankkaajat ovat huvittavimpia "astrologian" harrastajia. Ulkonäköön vaikuttavat astrologian mukaan lähinnä nousumerkki ja sen aspektit, ei aurinko.

Ulkonäköönhän vaikuttaa suuresti muukin kuin fyysiset elementit. Esimerkiksi ilmeet, asenne ym olemus/ oleminen.

Mikä on edullisin nousumerkki naiselle, entä miehelle? Mitkä aspektit vaikuttaa suotuisasti?

Sukupuolesta riippumatta nousuvaa'at ovat usein ulkonäöltään miellyttävän sopusuhtaisia ja heillä on usein hyvä tyylitaju, joten jos yksi merkki pitäisi valita niin se olisi ainakin omasta mielestäni vaaka. Miehillä nousukauris tuo pituutta ja terävyyttä ulkonäköön, naisilla nousuneitsyt tekee nuoremman näköiseksi ja usein tuo tietynlaista viattomuutta ulkonäköön. Lisäksi nousuneitsyet pitävät yleensä hyvää huolta terveydestän ja hygieniastaan. 

Ulkonäköön vaikuttavia, suotuisia aspekteja on useita. Venuksen suotuisat aspektit aurinkoon, nousumerkkiin ja kuuhun lupailevat miellyttävää ulkonäköä. Marsin aspektit tekevät ulkonäöstä urheilullisen ja Pluto-aurinko -aspektit tuovat henkilöön tummapiirteistä seksikkyyttä ja intensiteettiä, ns. sitä jotain. Lilithin sijainti Venuksen hallitsemissa vaa'assa tai härässä antaa sekin viitteitä hyvästä ulkonäöstä ja viehätysvoimasta naisilla, miehillä taas vastaavasti Lilith Marsiin liitetyssä oinaassa tai skorpionissa. 

Astrologiaa tunteva kaverini kertoi joskus, että on olemassa myös aspekteja, jotka jotenkin "estävät" ulkonäöllisesti suotuisten aspektien toimimisen kunnolla. Tämä selittäisi sitten sitä, miksi esim. ihminen jolla on koko kartta pelkkää Venusta olisi tosi epäviehättävä. En kyllä muista mitä nämä aspektit sitten olivat. Onko kellään tietoa? Itsellä varmaan kaikki nuo :D Olen tosin pullea aurinkorapu ja nouseva skorpioni koukkunokkineen että ehkä sekin vaikuttaa...

oinas-vesimies-kala

Seksikkäin ja naisellisin nainen jonka elävässä elämässä tiedän on kaverini joka kaksonen-leijona-neitsyt. Kurvit kohdallaan ja miehet sekoavat häneen, vaikkei ole kasvoista kuvankaunis mutta perus hyvännäköinen.

Missityylisin kuvakaunein ja sievin nainen minkä tiedän on erään miespuolisen kaverini naisystävä ja hän on kauris-vaaka-rapu.

p.s. Kaikki ovat kiinnostuneet näistä tähtikartoista kun olen niistä muille jutellut, siksi olemme tarkistaneet nuo e.m. henkilöiden kanssa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oinaan tapa räiskähdellä vihassaan on valitettavan tunnettu. Jos aurinko tai Mars on oinaassa, voi odottaa välillä hirveitä raivokohtauksia, jotka onneksi menevät aika nopeasti ohi. Oinaan tapa jyrätä vastustajansa on ikävä, eikä oinas aina tätä itse edes tajua. Niin voi kuitenkin käydä ihan normaalissa keskustelussakin, kun oinas vain innostuu tarpeeksi eikä anna ujommille suunvuoroa. 

En usko, että oinaan perusluonnetta voi kovinkaan paljon muuttaa. Yksi vaihtoehto on pyrkiä tilanteesta pois, kun oinas alkaa raivoamaan. Tai sitten voitte yrittää sopia, että hän purkaa vihansa johonkin fyysiseen tekemiseen, kuten urheiluun tai vaikka nyrkkeilysäkkiin. Kuitenkin sinunkin tulee saada äänesi kuuluviin, tai kommunikoinnistanne ei tule mitään. Sen lisäksi, että sinä yrität opetella paksunahkaisemmaksi, oinaan tulee yrittää hillitä temperamenttiaan. Ei pelkästään toista voi vaatia muuttumaan, vaikka moinen käytös onkin oinaalle varsin tyypillistä. Suosittelen tutustumaan erilaisiin vihanhallintakeinoihin jos muu ei auta.

Joo aika hankalalta näyttää. Vaikka monesti yritänkin vetäytyä tilanteesta niin usein myös pahoitan mieleni. En ole tottunut näin hyökkäävään käytökseen ja alan olla aika kypsä. Ei ikinä tiedä mistä tuulee ja syyttää mua riidanhaluiseksi, vaikka yritän vaan kysellä mikä on ja kyseenalaistaa rauhallisella äänellä niin tulee huutoa takaisin. Alan olla aika kypsä ja väsynyt tähän enkä ymmärrä minkälainen ihminen tulee tuollaisen kaa toimeen. Hyvällä tuulella loistotyyppi mutta pahalla ihan mahdoton. Lisäksi nämä mielialavaihtelut, yhtäkkiä tulee ihan tyhjästä paha mieli ja pitäisi ymmärtää antaa olla kun ei suostu kertomaan mikä on ja mistä johtuu. Tuntuu ettei itsekään ymmärrä itseään. Hankalin merkki jonka oon tavannut. Sit kuitenkin toipuu aika nopeasti ja ei ymmärrä miksi toinen loukkaantuu sen huudoista ja hyökkäyksistä.

Vierailija

Outo juttu ehkä, mutta kaikkia tuntemani jousimiehiä yhdistää jonkinasteinen uhkarohkeus ja seikkailunhalu vailla minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. He ovat myös monesti erittäin tapaturma-alttiita. Muutamia mainitakseni, ne Marokon reppureissaajatytöt, jotka joutuivat kamalalla tavalla murhatuiksi, olivat molemmat jousimiehiä. Otto Warmbier, joka kuoli reissullaan Pohjois-Koreassa, oli jousimies. Tuli vain mieleen tällainen kummallinen sattuma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Outo juttu ehkä, mutta kaikkia tuntemani jousimiehiä yhdistää jonkinasteinen uhkarohkeus ja seikkailunhalu vailla minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. He ovat myös monesti erittäin tapaturma-alttiita. Muutamia mainitakseni, ne Marokon reppureissaajatytöt, jotka joutuivat kamalalla tavalla murhatuiksi, olivat molemmat jousimiehiä. Otto Warmbier, joka kuoli reissullaan Pohjois-Koreassa, oli jousimies. Tuli vain mieleen tällainen kummallinen sattuma.

Joo, ja en siis tietenkään tuntenut edellä mainittuja henkilöitä, kunhan vaan vertailin tuntemiani jousimiehiä ja joitain ”julkisuudesta tuttuja” tyyppejä ja tein tällaisen havainnon.t. edellinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet ovat yleensä itsenäisiä, seikkailunhaluisia ja suorasanaisia ja rakastavat matkustamista sekä uusia elämyksiä ja kokemuksia. Lisäksi he ovat usein vieläpä hyvin optimistisia mikä voi välillä olla jopa vaarallista - se voi näyttäytyä jopa jonkinlaisena naiiviuutena, kun ihmisistä uskotaan vain hyvää eikä ainakaan ajatella, että juuri itselle voisi mitään sattua. Tietysti jos esim. nouseva merkki ja kuu ovat harkitsevimmissa, varovaisemmissa merkeissä kuten vaikka maamerkeissä niin se tasapainottaa hieman. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet ovat yleensä itsenäisiä, seikkailunhaluisia ja suorasanaisia ja rakastavat matkustamista sekä uusia elämyksiä ja kokemuksia. Lisäksi he ovat usein vieläpä hyvin optimistisia mikä voi välillä olla jopa vaarallista - se voi näyttäytyä jopa jonkinlaisena naiiviuutena, kun ihmisistä uskotaan vain hyvää eikä ainakaan ajatella, että juuri itselle voisi mitään sattua. Tietysti jos esim. nouseva merkki ja kuu ovat harkitsevimmissa, varovaisemmissa merkeissä kuten vaikka maamerkeissä niin se tasapainottaa hieman. 

Joo, sellainen ”ei mulle mitään koskaan voi sattua”-asenne on aika helposti huomattavissa jousimiehistä. Meitä leijonia (joka olen itse) sanotaan aina rohkeiksi ja rämäpäisiksi, mutta itse olen ainakin todella varovainen kaiken suhteen. Maksan vaikka kuinka paljon ekstraa siitä, että saan yöpyä turvallisessa hotellissa, jossa tavarani ja henkikultani ovat turvassa, kun että yövyn puoli-ilmaisessa epämääräisessä hostellissa jossain kaupungin laitamilla, kuten eräs jousimiesystäväni olisi eräällä reissulla halunnut. Mutta ehkä tämä meidän leijonien mukavuudenhalu on joskus ihan hyväkin asia :) t.edellinen

Vierailija

Olen nouseva jousimies (aurinko Oinas, kuu Leijonassa) ja aika määräävä piirre minussa on tosiaan seikkailunhalu, matkustamisen halu (Olen asunut vuosia ulkomailla ja koko ajan halajan jonnekin matkaan), en kuitenkaan ole kova riskinottaja vaan pikemminkin järkevästi varovainen, arvioin riskejä järkiperäisesti enkä tee hölmöyksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkkiin merkkeihin uskotaan, niin aurinko-oinas, vesikuulla ja mars maa- tai vesimerkissä on rauhallisempi kuin täysin tulimerkkinen perinteinen oinas. Olen juuri kyseinen rauhaa ja hiljaisuutta rakastava, kotona viihtyvä oinasnainen enkä ole ikinä hyökännyt sanoin toisten kimppuun. Olen luonteeltani hidas, en lainkaan spontaani tai seikkailunhaluinen. En huuda mutta haluan keskustella asioista rauhallisesti ja olen enemmän kuuntelija kuin puhuja. Sinkkuajoista on jo kulunut aikaa, mutta ehkä juuri rauhallisuus veti puoleensa spontaaneja riidan haastajia, mutta rakastuin ja menin naimisiin perinteitä kunnioittavan ja kotona viihtyvän ravun kanssa. :) Kumpikaan ei riitele, ei paisko ovia eikä huuda, mutta rapu välillä kaipaa omaa rauhaa selvittää ajatuksensa ja kaivautuu takaisin kolostaan kun on sopiva hetki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, sellainen ”ei mulle mitään koskaan voi sattua”-asenne on aika helposti huomattavissa jousimiehistä. Meitä leijonia (joka olen itse) sanotaan aina rohkeiksi ja rämäpäisiksi, mutta itse olen ainakin todella varovainen kaiken suhteen. Maksan vaikka kuinka paljon ekstraa siitä, että saan yöpyä turvallisessa hotellissa, jossa tavarani ja henkikultani ovat turvassa, kun että yövyn puoli-ilmaisessa epämääräisessä hostellissa jossain kaupungin laitamilla, kuten eräs jousimiesystäväni olisi eräällä reissulla halunnut. Mutta ehkä tämä meidän leijonien mukavuudenhalu on joskus ihan hyväkin asia :) t.edellinen

Olen aurinko- ja nousumerkiltäni jousimies ja huomaan kyllä itsessäni tuota uhkarohkeutta ja "ei mulle voi mitään sattua" -piirrettä. 17-vuotiaana esim. interraililla nukuin milloin missäkin, juna-asemalla tai halvimmassa hostellissa 30 hengen dormissa ja seikkailin ympäri Eurooppaa. Ajattelin, ettei minulle voi käydä yhtään mitään ja nukuin yöni tosi hyvin. Eikä mitään onneksi käynytkään. Nyt kolmekymppisenä olen vähän asettunut, mutta olen edelleen aina avoin spontaaneille seikkailuille ja hölmöilyille ja harrastan vauhdikkaita maastoratsastuksia omalla hevosellani, sekä motocrossia. Ulkomaille lähtiessä rakastan vaan lähteä tukikohdasta jonnekin päin ilman karttaa ja löytää kaikenlaisia paikkoja. Voin helposti kävellä koko päivän kilometritolkulla (päivässä tulee silloin aina käveltyä 15-20 km) ja palata sitten illalla tukikohtaan nukkumaan. Parhaat jutut löytää eksymällä! Tosin metsään en koto-Suomessa eksy koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni. Aloin tämän ketjun innoittamana tutkailla omia aspektejani, ja jousimiestä löytyy reilusti. Mars näyttää myös olevan useissa paikoissa. En vielä osaa noita tulkita, mutta yritän.

Luonne on todella itsenäinen ja tuulta kohti vaan -hengessä mennään. Lähdin jo nuorena ulkomaille töihin, ja seikkailin uhkarohkeasti siellä sun täällä.

Koskaan en ole pysyvästi sitoutunut, vaan haluan olla vapaa sisimmässäni, esim. avioliitto kuulostaa vankilalta. Pitkähkö suhde on menossa, mutta haluan omaa aikaa ja rauhaa. Mies on moneen kertaan todennut, että joskus olen todella pelottava, ja että "munaa" löytyy. Olisin hänen arvionsa mukaan jonkin sortin sotilas, jos mies olisin. Ampuminen on aina kiinnostanut, ja velipuoleni opettikin radalla paukuttelemaan. Ihanaa, rakastan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40___ kirjoitti:

Aika hyvin kuvaa exmiestä (nousukauris) ja pitkäaikaista ystävää (nousuneitsyt). Toivottavasti pitää paikkansa myös omalla kohdalla t: nousuVaaka :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se missä kuussa syntyy määrittää ihmisen luonteen :D Uskokaa vaikka mieluummin, että kummalla kädellä pyyhkii, määrittää älykkyyden.

Mä ainakin jatkan edelleen paperin käyttämistä. T: Epäilevä skorpioni

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se missä kuussa syntyy määrittää ihmisen luonteen :D Uskokaa vaikka mieluummin, että kummalla kädellä pyyhkii, määrittää älykkyyden.

No niin, nyt on hyvä? "Minä, minä, minä, kun minäkin haluan tulla tänne antamaan oman, ja suorastaan mielettömän kekseliään lausuntoni, ja hokasinkin aika hyvän jutskan, kun otin esille ulosteen ja älyn kohtaamisen. Vai sisältyykö tähän kuitenkin nokkela kompa, että pyyhitäänkin vaikka pölyjä? :D Mene ja tiedä.  Älkää muutkaan menkö halpaan :D Tämä on mestarisainesta!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat