Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 23.6 syntynyt rapu nainen ja vedän puoleeni 9.10 syntyneitä vaaka miehiä.
Kuule ei kannata jatkaa. Rapu ja vaaka ovat pahin yhdistelmä.
Ei pahin, mutta epäsopivin. Vaatii vaa'alta paljon sopeutua olemaan yhdessä omistavan ravun kanssa ja ravulta antaa tilaa vaa'alle. En näe sopivina, koska rakastuessaan rapu on todella omistava ja mustasukkainena, joten liitelevänä ilmanmerkkinä vaaka ei osaa tasapainoillessaankaan antaa samaa hellyyttä ravulle. Romanttisia ja kauneudentajuisia ovat molemmat mutta aivan eri tavoin.
Jepjep. Meni ihan oikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahin, mutta epäsopivin. Vaatii vaa'alta paljon sopeutua olemaan yhdessä omistavan ravun kanssa ja ravulta antaa tilaa vaa'alle. En näe sopivina, koska rakastuessaan rapu on todella omistava ja mustasukkainena, joten liitelevänä ilmanmerkkinä vaaka ei osaa tasapainoillessaankaan antaa samaa hellyyttä ravulle. Romanttisia ja kauneudentajuisia ovat molemmat mutta aivan eri tavoin.
No empä kuvittele ihmisen olevan auto jonka voi omistaa, osaan antaa tilaa ja tippaakaan en oo mustasukkainen, jos mies pettää mua niin nakkaan sen kerta heitosta pihalle enkä jää mustistelemaan koska tiedän oman arvoni ja ansaitsen parempaa. :'D epäsopivimman merkin oon kokenut mulle olevan vesimies, tunteettomuus ja sitoutumiskammo minulle turn offeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä kuvittele ihmisen olevan auto jonka voi omistaa, osaan antaa tilaa ja tippaakaan en oo mustasukkainen, jos mies pettää mua niin nakkaan sen kerta heitosta pihalle enkä jää mustistelemaan koska tiedän oman arvoni ja ansaitsen parempaa. :'D epäsopivimman merkin oon kokenut mulle olevan vesimies, tunteettomuus ja sitoutumiskammo minulle turn offeja!
Tuntemilleni ravuille kumppani ei ole mikään auto. Tiedän monia entisiä rapu-vaaka pareja, jotka ovat kaikki eronneet, mutta ovat sittemmin pariutuneet elementilleen sopivien parien kanssa.
Tälläinen on minun 23.6 syntyneen astrologinen kartta, joka vetää puoleensa 9.10 syntyneitä vaakoja. Mitä minusta voi päätellä tämän perusteella?
Aurinko ravussa
Nousumerkki kaksosissa
Kuu härässä
Merkurius kaksosissa
Venus kaksosissa
Mars neitsyessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemilleni ravuille kumppani ei ole mikään auto. Tiedän monia entisiä rapu-vaaka pareja, jotka ovat kaikki eronneet, mutta ovat sittemmin pariutuneet elementilleen sopivien parien kanssa.
Mulle horoskooppien mukaan sopivin kumppani löytyisi näistä merkeistä: kalat, skorpioni, rapu, härkä, kauris. Ketään heistä en ole vetänyt samalla tavalla puoleeni kuin vaakoja. Kalat on liian nössö, Skorpionilla on liian pimeä puoli, Rapu on kuin seurustelis peilikuvansa kanssa, Härkä on liian jalat maassa, Kauris liian dominoiva.
Vaakoja rakastan koska ovat herkkiä, tunteellisia, luovia, charmikkaita, eivät riidanhaluisia, mutta löytyy myös tempperamenttia <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle horoskooppien mukaan sopivin kumppani löytyisi näistä merkeistä: kalat, skorpioni, rapu, härkä, kauris. Ketään heistä en ole vetänyt samalla tavalla puoleeni kuin vaakoja. Kalat on liian nössö, Skorpionilla on liian pimeä puoli, Rapu on kuin seurustelis peilikuvansa kanssa, Härkä on liian jalat maassa, Kauris liian dominoiva.
Vaakoja rakastan koska ovat herkkiä, tunteellisia, luovia, charmikkaita, eivät riidanhaluisia, mutta löytyy myös tempperamenttia <3
Täällä on sata kertaa toitotettu, että aurinkomerkki ei kerro kaikkea. Riippuu täysin missä ovat kuu, mars, venus ja nousumerkki.
Rapuna minun hyvät puolet on ystävällisyys, kiltteys, avoimuus, tunteellisuus, sensuellisuus, äidillisyys, puolustavaisuus.
Huonot herkkyys, tempperamenttisuus, pitkävihaisuus, ailahtelevaisuus, outous.
Mutta mustasukkaisuutta ja omistushaluisuutta ei löydy. Mustasukkaisuus ja omistushaluisuus ovat mielestäni enemmän oinaan, härän ja skorpionin piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Rapuna minun hyvät puolet on ystävällisyys, kiltteys, avoimuus, tunteellisuus, sensuellisuus, äidillisyys, puolustavaisuus.
Mutta mustasukkaisuutta ja omistushaluisuutta ei löydy. Mustasukkaisuus ja omistushaluisuus ovat mielestäni enemmän oinaan, härän ja skorpionin piirteitä.
Tunnistan nuo mainitsemasi hyvät puolet ravussa, mutta jos on aihetta niin yleensä silloin rapu on mustasukkainen ja omistushaluinen - erityisesti rakkaistaan. Mustasukkaisia ja omistavia ovat myös mainitsemasi muut merkit. Satutettu, petetty ja loukattu rapu nousee puolustuskannalle omalla tavallaan eli menemällä suojakuoreen ja olemalla mustasukkainen ja omistava. Ehkä sinulta sitten puuttuu nuo tyypilliset ravun piirteet ja tilalla on jotain muuta ehkä ilmaa tai tulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan nuo mainitsemasi hyvät puolet ravussa, mutta jos on aihetta niin yleensä silloin rapu on mustasukkainen ja omistushaluinen - erityisesti rakkaistaan. Mustasukkaisia ja omistavia ovat myös mainitsemasi muut merkit. Satutettu, petetty ja loukattu rapu nousee puolustuskannalle omalla tavallaan eli menemällä suojakuoreen ja olemalla mustasukkainen ja omistava. Ehkä sinulta sitten puuttuu nuo tyypilliset ravun piirteet ja tilalla on jotain muuta ehkä ilmaa tai tulta?
Niin tässä on minun astrologinen kartta. Päättele tästä.
Aurinko ravussa
Nousumerkki kaksosissa
Kuu härässä
Merkurius kaksosissa
Venus kaksosissa
Mars neitsyessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tässä on minun astrologinen kartta. Päättele tästä.
Aurinko ravussa
Nousumerkki kaksosissa
Kuu härässä
Merkurius kaksosissa
Venus kaksosissa
Mars neitsyessä
Arvelin ettet ole "tyypillinen rapu". Olet nousukaksonen eli parisuhteessa näyttäydyt ja käyttäydyt kuten kaksosten vastamerkki eli jousimies. Venus on jakautuvassa kaksosissa, joka on ilmamerkki. Tämä selittääkin paljon ja rapu on ainoastaan aurinkomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kannata?
Se nyt vaan ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko rapu, nousuneitsyt, kuujouskari
Merkurius Venus leijona, mars vaakaOnko sijainnit hyvät? Vai miten te näkisitte tämän kaltaisen henkilön?
Aurinkoravut ovat usein herkkiä, vaikka heidän kova kuorensa saattaakin johtaa sinut ajattelemaan muuta. He viihtyvät kotona, ovat taiteellisia, tunteellisia ja intuitiivisia. Miespuolisilla ravuilla saattaa usein olla vaikea tai jollain tavalla poikkeuksellinen äitisuhde. Ravuilla on hyvä muisti sekä mielikuvitus ja he ovat pitkävihaisia, vaikka harvoin suoraan hakeutuvat konfliktiin.
Ensivaikutelma nousevista neitsyistä on usein hieman viileä, varautunut, älykäs ja kriittinen. He saattavat antaa itsestään myös hermostuneen ja ujon kuvan. Nouseva neitsyt on tarkka, älyllinen, looginen ja hallitsee hyvin yksityiskohtia. Hänellä on hyvä muisti eikä häneltä jää paljon mitään huomaamatta. Nouseva merkki kertoo ihmisen ulkonäöstä eniten, ja nousevat neitsyet huolehtivat itsestään pääsääntöisesti hyvin. Osa saattaa olla jopa terveysintoilijoita. He ovat usein tarkkoja siitä(kin), mitä pistävät suuhunsa. Nousevat neitsyet ovat usein vaaleita ja pienikokoisia, siroja ja "puhtaat" kasvonpiirteet omaavia.
Kuujousimies rakastaa matkustelua, väittelyä ja muutosta. Hän kammoaa paikalleen jämähtämistä ja usein hänen saattaa olla vaikeaa sitoutua. Kuujousimies on perusluonteeltaan positiivinen ja hänessä on tietynlaista huolettomuutta, joka auttaa häntä selviämään vaikeistakin tilanteista. Kuujousimiehet ovat loputtoman uteliaita elämän suuria kysymyksiä kohtaan ja heillä on usein laaja yleissivistys. He innostuvat helposti ja he ovat usein idearikkaita.
Merkurius leijonassa antaa hyvät puhelahjat ja esiintymistaidon, sekä itsevarmuutta ja arvovaltaa puheeseen, joka hiljentää muut kuuntelemaan. Merkurius leijonassa on erittäin hyvä sijainti, samoin Venus, joka liittyy rakkauselämään. Ihminen, jolla on Venus leijonassa, on rakastava, uskollinen ja dramaattinen. Hän tunnustaa rakkautensa suurieleisesti ja rakastaa arjen luksusta ja kauneutta ympärillään. Hän on erittäin hyvä saamaan puolisonsa tuntemaan itsensä erityiseksi ja huomioi tätä mielellään pienin lahjoin. Hänelle on tärkeää näyttää hyvältä ja samaa hän odottaa puolisoltaan. Venus leijonassa on erittäin romantiikannälkäinen ja hän nauttii seksistä yleensä estottomasti.
Mars vaa'assa ei ole omimmillaan. Hän kaihtaa konflikteja eikä useinkaan saa sanottua suoraan asioita, jotka häntä häiritsevät. Vaaka on sovitteleva ja diplomaattinen merkki, joka sopii huonosti tulisen oinaan hallitsemaan aggressiiviseen planeettaan. Vaaka on oinaan vastamerkki, joten sijainti on suoraan sanottuna epäedullinen. Marsvaa'an olisi hyvä opetella ottamaan rohkeasti kantaa asioihin, sillä kaikkia ei voi miellyttää. Myös tietynlaista heittäytymistä ja dynaamisuutta voisi harrastaa enemmänkin.
Kiitos tulkinnasta. Kysyisin vielä sellaista, että minkä merkkisen kanssa parin muodostus sujuisi parhaiten? Vesimerkithän tulee toimeen maamerkkien kanssa, mutta itse kun ihastun "vääriin" merkkeihin, olisi mielenkiintoista tietää, että onko leijonalla vaikutusta asiaan?
Pahin pettäjämerkki on kyllä kaksonen, ei vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Pahin pettäjämerkki on kyllä kaksonen, ei vesimies.
Totta, mutta jousimiehet tulevat hyvänä kakkosena. Varsinkin miespuoliset. Ja ainakaan naispuolisiin kaksosiin ei kannata sotkeentua.
Millä horoskooppimerkillä on mielestänne paras terveys? Tiedän, että geenit vaikuttavat tähän paljonkin, mutta noin yleisesti ottaen olen huomannut, että tulimerkeillä on usein hyvä pohjakunto ja yleisterveys mutta varsinkin oinaat ja jousimiehet ovat usein tapaturma-alttiita. Maamerkit pitävät yleensä myös hyvää huolta itsestään, vaikka härillä on jonkin verran taipumusta hedonismin aiheuttamaan lihavuuteen vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Millä horoskooppimerkillä on mielestänne paras terveys? Tiedän, että geenit vaikuttavat tähän paljonkin, mutta noin yleisesti ottaen olen huomannut, että tulimerkeillä on usein hyvä pohjakunto ja yleisterveys mutta varsinkin oinaat ja jousimiehet ovat usein tapaturma-alttiita. Maamerkit pitävät yleensä myös hyvää huolta itsestään, vaikka härillä on jonkin verran taipumusta hedonismin aiheuttamaan lihavuuteen vanhemmalla iällä.
Eikös kaikilla merkeillä ole ruumiinosa, mitä hallitsevat? Ja juuri sillä alueella on tyypillisesti terveysongelmia, eli kannattaisi pitää siitä erityisen hyvää huolta. En muista kaikkia, mutta ainakin kaksosella oli kädet ja käsivarret, leijonalla sydän ja verenkierto ja skorpionilla sukuelimet ja peräaukko. Ravulla muistaakseni rintakehä ja rinnat, oinaalla pää ja silmät, jousimiehellä reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vesimerkeillä rakoilee yleensä ainakin mielenterveys. Jostain syystä kaikki tapaamani psykoosin rajalla keikkuvat/keikkuneet ovat kaloja. Skorpionilla on pakkomielteitä ja ravulla maanis-depressiivisyyttä.
Oinaat on joo aika onnettomuusalttiita...mieheni on oinas ja pelkään koko ajan hänen puolestaan kun tykkää extremelajeista esim. kalliokiipeilystä. Autoakin ajaa kuin hullu :D
Itse olen vaaka ja terveyteni on ihan okei. Pitäisi tosin jaksaa pitää liikuntarutiineja paremmin yllä. Innostun hetkeksi jostain, esim. terveellisestä ruoasta ja sitten taas droppaan parin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimerkeillä rakoilee yleensä ainakin mielenterveys. Jostain syystä kaikki tapaamani psykoosin rajalla keikkuvat/keikkuneet ovat kaloja. Skorpionilla on pakkomielteitä ja ravulla maanis-depressiivisyyttä.
Vaaka-exälläni oli nuo kaikki ,:D Tosin hänellä kuu-Ravussa, merkurius ja mars Skorpioni..