Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Tuntemani ravut maanisia ja ilkeitä, vaaka laiska ja itsekeskeinen, skorppioni seksipeto ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä horoskooppimerkillä on mielestänne paras terveys? Tiedän, että geenit vaikuttavat tähän paljonkin, mutta noin yleisesti ottaen olen huomannut, että tulimerkeillä on usein hyvä pohjakunto ja yleisterveys mutta varsinkin oinaat ja jousimiehet ovat usein tapaturma-alttiita. Maamerkit pitävät yleensä myös hyvää huolta itsestään, vaikka härillä on jonkin verran taipumusta hedonismin aiheuttamaan lihavuuteen vanhemmalla iällä.
Vesimerkeillä rakoilee yleensä ainakin mielenterveys. Jostain syystä kaikki tapaamani psykoosin rajalla keikkuvat/keikkuneet ovat kaloja. Skorpionilla on pakkomielteitä ja ravulla maanis-depressiivisyyttä.
Saman olen huomannut. Skorpionien joukosta löytyy ikävä kyllä myös jonkun verran narsisteja ja persoonallisuushäiriöisiä. Kaikki tuntemani ravut ovat vähintään masentuneita.
Kuten sanoit, niin ravut ovat "vähintään masentuneita", mutta kuu ohjailee ravun tunne-elämää. Rapu saattaa vaikuttaa masentuneelta ja maanis-depressiiviseltä, mutta yleensä taustalla on halu piiloutua suojaan. Lähipiirissä on monia rapuja, sekä aurinkorapuja että kuurapuja, osaan lukea heitä tarkalleen ja tiedon milloin jättää rapu rauhaan ja milloin lohduttaa sekä tarjota halausta. Rapu välttää konflikteja eikä rapu ole verbaalisesti lahjakas, mutta rapujen ilmeet sekä olemus kertovat kaiken. Jos olet intuitiivinen ja yhtä herkkä kuin rapu ymmärrät heidän mielenliikkeitä.
Millainen on aurinkoneitsyt jolla kuu ravussa?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on aurinkoneitsyt jolla kuu ravussa?
Aurinkoneitsyt pitää järjesteyksestä, puhtaudesta ja on avulias perfektionisti. Sanoisin realistiksi, jonka huonoja puolia ovat (itse)kriittisyys, analysoiminen, stressaaminen mutta neitsyt on kutenkin luotettava ja neuvokas.
Kuu on paras sijainti ravulle, koska kuu on ravun planeetta. Kuurapu on lämmin, suojeleva ja herkkä, huolehtii perheestään ja läheisistään. Huonoja puolia kuuravulla ovat nopeasti vaihtuvat mielialat, ottaa herkästi itseensä ja turvallisuudentunne sekä suojelevuus saattavat saada yli äyräyden menevät mittasuhteet. Kuurapu on pelokkaan taidokkaasti lahjottu hyvällä intuitiolla ja osaa tarkasti lukea muiden mielialoja.
Vierailija kirjoitti:
Millä horoskooppimerkillä on mielestänne paras terveys? Tiedän, että geenit vaikuttavat tähän paljonkin, mutta noin yleisesti ottaen olen huomannut, että tulimerkeillä on usein hyvä pohjakunto ja yleisterveys mutta varsinkin oinaat ja jousimiehet ovat usein tapaturma-alttiita. Maamerkit pitävät yleensä myös hyvää huolta itsestään, vaikka härillä on jonkin verran taipumusta hedonismin aiheuttamaan lihavuuteen vanhemmalla iällä.
Tuntemillani skorpioneilla huonoin terveys, sekä henkisesti että ruumiillisesti, ja sekä miehillä että naisilla.
Kaksonen hallitsee keuhoja ja käsiä, ja monet kaksoset polttavat. Keuhkosairaudet ovat kaksosilla yleisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemillani skorpioneilla huonoin terveys, sekä henkisesti että ruumiillisesti, ja sekä miehillä että naisilla.
Skorpioni hallitsee sukuelimiä ja monilla on ongelmia näillä alueilla. Naisilla endometrioosi ja vaikeat raskaudet sekä synnytykset ovat yleisiä. Miehillä taas eturauhassyöpä voi olla aggressiivinen. Skorpionien kannattaa pitää myös seksuaaliterveydestään erityisen hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni hallitsee sukuelimiä ja monilla on ongelmia näillä alueilla. Naisilla endometrioosi ja vaikeat raskaudet sekä synnytykset ovat yleisiä. Miehillä taas eturauhassyöpä voi olla aggressiivinen. Skorpionien kannattaa pitää myös seksuaaliterveydestään erityisen hyvää huolta.
Henkinen terveyskään ei tosiaan ole sillä vakaimmalla pohjalla. Suurin osa aidoista tapaamistani narsisteista on skorpioneja ja kaksosia.
Voisiko joku enemmän tietävä valaista, millaisena näkisi miehen, joka on aurinkojousimies sekä kuuneitsyt? Olen siinä käsityksessä, että kyseiset merkit olisivat hyvinkin päinvastaista laatua. Onko mahdollista, että kyseessä olisi hankala persoona?
Oinailla (kuten itsellänikin) on OCD taipumusta. Tapaturma-alttiita koska vähän kiireisenä kohelletaan, jostain olen lukenut että alttiita maksan sairauksille. Päänsärky on myös yleistä.
Yksi kalat tuttuni on bipo ja ollut vakavasti sairas sen takia. Muutkin tuntemani kalat jotenkin yliherkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen terveyskään ei tosiaan ole sillä vakaimmalla pohjalla. Suurin osa aidoista tapaamistani narsisteista on skorpioneja ja kaksosia.
Höpölöpö. Kaikki ikinä tapaamani neitsyet ovat olleet narsisteja. Narsisti = Neitsyt ja vice versa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku enemmän tietävä valaista, millaisena näkisi miehen, joka on aurinkojousimies sekä kuuneitsyt? Olen siinä käsityksessä, että kyseiset merkit olisivat hyvinkin päinvastaista laatua. Onko mahdollista, että kyseessä olisi hankala persoona?
Nuo on molemmat muuttuvia merkkejä, ehkä sillä on enemmänkin muuttuvia merkkejä?
Muuttuvat merkit on älykkäitä, itsenäisiä jne.
En sanoisi, että hankala persoona, mutta älyllinen, itsenäinen, voi olla tunne-elämän ongelmia/päideongelmia (koska kuu neitsyt).
Yritä ottaa selville sen muutkin merkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpölöpö. Kaikki ikinä tapaamani neitsyet ovat olleet narsisteja. Narsisti = Neitsyt ja vice versa.
Itse tunnen kaksi 100% narsistia, toisella on diagnoosi.
Niistä toinen on tosiaan nousuneitsyt ja toinen on kuuneitsyt....
Toisaalta tietysti sattumaa, mutta tuli vain mieleen kommentistasi, molemmat on megalomaanisia munapäitä, väkivaltaisia yms.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoit, niin ravut ovat "vähintään masentuneita", mutta kuu ohjailee ravun tunne-elämää. Rapu saattaa vaikuttaa masentuneelta ja maanis-depressiiviseltä, mutta yleensä taustalla on halu piiloutua suojaan. Lähipiirissä on monia rapuja, sekä aurinkorapuja että kuurapuja, osaan lukea heitä tarkalleen ja tiedon milloin jättää rapu rauhaan ja milloin lohduttaa sekä tarjota halausta. Rapu välttää konflikteja eikä rapu ole verbaalisesti lahjakas, mutta rapujen ilmeet sekä olemus kertovat kaiken. Jos olet intuitiivinen ja yhtä herkkä kuin rapu ymmärrät heidän mielenliikkeitä.
Heh, itselläni riittää masentuneeseen tunnetilaan näinkin "isot" asiat, paha ruoka, täysikuu, se etten ehtinyt illalla kylpyyn jne.
Ja sitten murjotan.
terv, kuurapu
Leijonilla on yleensä hyvä perusterveys, mutta sydämen kanssa kannattaa olla tarkkana. Leijonaisäni kuoli sydänkohtaukseen, leijonamummoni veritulppaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen kaksi 100% narsistia, toisella on diagnoosi.
Niistä toinen on tosiaan nousuneitsyt ja toinen on kuuneitsyt....
Toisaalta tietysti sattumaa, mutta tuli vain mieleen kommentistasi, molemmat on megalomaanisia munapäitä, väkivaltaisia yms.
Pohjoisella pallonpuoliskolla nousuneitsyt ja kuuneitsyt ovat eräitä yleisimpiä sijainteja. Varsinkin Suomessa. Neitsyitä syntyy lisäksi paljon - neitsyet nimittäin tehdään joulun aikaan. Neitsyt on merkkinä älykäs ja viileä, mikä ehkä voisi narsistiin sopiakin, mutta hän on yleensä kriittinen ennen kaikkea itselleen ja ystävilleen avulias jopa oman jaksamisensa uhalla. Eniten tyylipuhtaan narsistin piirteitä näkisin itse skorpionissa (kostonhimoinen, manipuloiva) tai vesimiehessä (ylimielinen, tunnekylmä) mutta ei mitään merkkiä ole mielestäni kovin reilua nostaa jalustalle näin epämiellyttävässä asiassa. Tietenkin jotkut aspektit ja sijainnit voivat vaikuttaa, mutta en ala nyt sen enempää analysoimaan ellei joku erikseen pyydä.
Mitä horoskooppimerkkiä on vähiten suomessa, vastapainona kun joku oli kysynyt mikä on yleisin?
Osaako joku viisaampi astrologiaan paremmin perehtynyt kertoa minkälainen on aurinkoskorpioni, kuurapu, marsrapu, venus härässä, jupiter ravussa ja nousumerkki kauriissa? Mielikuvissani skorpioni on tummanpuhuva ja seksuaalinen merkki, mutta onko siinä tapauksessa jos muut merkit ovat edellämainitut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä horoskooppimerkkiä on vähiten suomessa, vastapainona kun joku oli kysynyt mikä on yleisin?
Vesimies on muistaakseni harvinaisin merkki - sen ajanjakso on lyhyempi kuin suurimman osan ja helmikuussa syntyy yleensä muutenkin melko vähän lapsia. Myös jousimiehet ja kauriit ovat melko harvinaisia, liekö tuolla talviajalla jotain vaikutusta.
Saman olen huomannut. Skorpionien joukosta löytyy ikävä kyllä myös jonkun verran narsisteja ja persoonallisuushäiriöisiä. Kaikki tuntemani ravut ovat vähintään masentuneita.