Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
2741/12756 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua alusta asti jä täällä on melkein 200 sivua jo asiaa, joten anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemmin...MUTTA: Mikä, jos mikään, on potentiaalisella seurustelukumppanilla sellainen sijainti syntymäkartalla, että tulette toisiin ajatuksiin? :D Ja ennen kun tänne ryntää tosikkojen armeija valittamaan ja kauhistelemaan, niin tämä on ihan puhtaasti viihteellistä. En oikeasti ole sitä mieltä, että pelkästään horoskoopin perusteella lopettaisin hyvin alkaneen tapailun, olisin vain hiukan varovaisempi...haha.

Joka tapauksessa, itse ottaisin varmaan askeleen taaksepäin jos tapailemallani miehellä olisi kartalla useampi skorpionisijainti. En jaksaisi sitä murjotusta ja kaiken ottamista kuolemanvakavasti! Venus tai Mars skorpionissa varsinkin, apua! 

T. Jousimies, nousukauris, kuuleijona

Heh, olen tapaillut Jousimies-miestä jolla Mars ja Venus Skorpionissa :D (kuu Härässä)

Jousimies ehkä vähän tasapainottaa huolettomuudellaan, mutta kyllä ne Skorpionimaisuudet välillä paistaa esiin. Useimmiten tulemme kyllä hyvin toimeen (olen itse Kaksoset, venusHärkä, marsVaaka, ainoa Skorpionini on Jupiter) mutta välillä jyrkkyys ja ilkeämielisyys yllättävät. Vakiparisuhdetta meille tuskin voisi muodostua.

Vierailija
2742/12756 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni enkä yleensä pidä toisista skorpioneista. Ehkä näen heidän lävitseen liian helposti ja samanmielisenä tiedän, mitä he ajavat takaa. Tiedän myös, että he näkevät minun lävitseni enkä tietenkään pidä siitä, hah. Yleensä pyrimme välttelemään toisiamme ja ellei se onnistu esim. työn takia, suhde on mahdollisimman kylmä ja etäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylhäällä olevaa kirjoitusta. Itsekin olen skorpioni, enkä toisten skorpionien kanssa ole oikein ikinä tullut juttuun. Jotenkin parempi, että kaveripiirissä on vain yksi skorpioni! :D

Muutenkin eriasteisia ongelmia on yleensä erityisesti muiden kiinteiden merkkien kanssa. En voi sietää vesimiehiä jotka ajattelevat kaiken niin älyllisesti vailla mitään tunnetta, härät ovat usein joko tylsiä tai rasittavia ja leijonia väistän suosiolla, sillä heidän kanssaan ajautuu usein konfliktiin. 

Vierailija
2744/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia pareja ovat oinas-leijona tai oinas-jousimies?

Vierailija
2745/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen kanssa teiltä viisaammilta mitä teillä on kerrottavana tästä parivaljakosta

Minulla on aurinko vaa'assa, kuu skorpionissa, nousumerkki jousimiehessä, venus skorpionissa, mars neitsyessä sekä merkurius neitsyessä

Kumppanillani taas aurinko leijonassa, kuu leijonassa, nousumerkki ravussa, mars ravussa, venus leijonassa ja merkurius leijonassa

Huomasin täällä puhuttavan siitä, kuinka vaa'at usein viehättyvät leijonista ja ainakin omalla kohdallani sanoisin sen olevan totta :D

Vierailija
2746/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä erittäin hyviä - intohimoisia ja dynaamisia. Tulimerkit pitävät toisistaan ja jakavat saman energian, eli eivät kyllästy toistensa seurassa. Kunhan varoo, ettei suurella liekillä roihuava rakkaus polta itseään loppuun, näissä pareissa on ainesta elämänmittaisiin suhteisiin. Paljon riippuu tietenkin myös nousumerkeistä sekä kuun, Venuksen, Merkuriuksen ja Marsin sijainneista. 

Vierailija
2747/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselen kanssa teiltä viisaammilta mitä teillä on kerrottavana tästä parivaljakosta

Minulla on aurinko vaa'assa, kuu skorpionissa, nousumerkki jousimiehessä, venus skorpionissa, mars neitsyessä sekä merkurius neitsyessä

Kumppanillani taas aurinko leijonassa, kuu leijonassa, nousumerkki ravussa, mars ravussa, venus leijonassa ja merkurius leijonassa

Huomasin täällä puhuttavan siitä, kuinka vaa'at usein viehättyvät leijonista ja ainakin omalla kohdallani sanoisin sen olevan totta :D

Mielenkiintoiset sijainnit teillä! Yleensä tosiaan vaa'at ihailevat säteileviä ja itsevarmoja leijonia ja leijonat taas pitävät miellyttävistä, sulavakäytöksisistä ja iloluontoisista vaakaihmisistä. Leijonalle on myös tärkeää, että kumppani näyttää hyvältä, ja tällä saralla vaaka ei petä. Yleensä leijona ja vaaka ovat hyvin näyttävä pari. 

Kumppanillasi on todella vahvat leijonasijainnit, joten hänen luonteensakin vastannee suurelta osin leijonaa. Nouseva rapu tuo häneen syvyyttä ja herkkyyttä. Mars ravussa ei ole sijaintina omimmillaan, vaan voi tehdä henkilöstä passiivis-aggressiivisen, helposti loukkaantuvan ja kaunaisen. Kuitenkin leijona itsevarmana, helposti suuttuvana ja suorapuheisena tasapainottaa ravun huonoja ominaisuuksia varsin hyvin. Merkurius leijonassa on erinomainen sijainti, joka tekee ihmisestä hyvän ja vakuuttavan puhujan - mitä isompi yleisö, sen parempi. Venus leijonassa lupaa uskollisuutta, dramaattisia rakkaudenosoituksia, lahjoja arkenakin. Kunhan leijonaa muistaa hemmotella ja muistuttaa häntä hänen erityislaatuisuudestaan, kissapeto kehrää tyytyväisenä ja kohtelee kumppaniaan kuin kuninkaallista. 

Nouseva jousimies tekee ihmisestä huumorintajuisen, nokkelan ja suorapuheisen. Hän on usein suosittua seuraa. Tämä sijainti sopii hyvin yhteen leijonan merkin kanssa. Kuu skorpionissa tuo ihmiselle syvät tunteet, tietynlaisen varautuneisuuden ja jopa salailevan luonteen. Hän saattaa olla helposti loukkantuva ja puolustaa itseään raivokkaasti silloinkin, kun siihen ei ole tarvetta. Venus skorpionissa tuo dramaattisuutta, mustasukkaisuutta ja vahvan seksuaalivietin. Kannattaa pitää huolta, ettet liiaksi tukahduta flirttailuun taipuvaa leijonaasi. Mars neitsyessä tekee ihmisestä suuttuessaan kylmän ja piikikkään, mikä voi tuottaa ongelmia helposti loukkaantuvan Marsravun parina. Merkurius on kotonaan neitsyessä ja ihminen, jolla on tämä sijainti, on yleensä taitava sanankäyttäjä ja omaa usein kielellisiä lahjoja. Puhe on tarkkaa ja täsmällistä, häntä on vaikea voittaa väittelyssä. 

Kaiken kaikkiaan teillä on erittäin hyvät mahdollisuudet tasapainoiseen ja onnelliseen suhteeseen, kunhan muistatte olla avoimia toisillenne. Kumppanisi rapusijainnit ja sinun skorpionisijaintisi ymmärtävät vesimerkkeinä toisiaan myös intuitiivisella tasolla. 

Vierailija
2748/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lupailisitte tällaiselle parille:

N: Kaksoset, kuu-Vaaka, merkurius-Kaksoset, venus-Härkä, mars-Vaaka

M: Vaaka, kuu-Kaksoset, merkurius-Neitsyt, venus-Leijona, mars-Leijona

Vierailija
2749/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoiset sijainnit teillä! Yleensä tosiaan vaa'at ihailevat säteileviä ja itsevarmoja leijonia ja leijonat taas pitävät miellyttävistä, sulavakäytöksisistä ja iloluontoisista vaakaihmisistä. Leijonalle on myös tärkeää, että kumppani näyttää hyvältä, ja tällä saralla vaaka ei petä. Yleensä leijona ja vaaka ovat hyvin näyttävä pari. 

Kumppanillasi on todella vahvat leijonasijainnit, joten hänen luonteensakin vastannee suurelta osin leijonaa. Nouseva rapu tuo häneen syvyyttä ja herkkyyttä. Mars ravussa ei ole sijaintina omimmillaan, vaan voi tehdä henkilöstä passiivis-aggressiivisen, helposti loukkaantuvan ja kaunaisen. Kuitenkin leijona itsevarmana, helposti suuttuvana ja suorapuheisena tasapainottaa ravun huonoja ominaisuuksia varsin hyvin. Merkurius leijonassa on erinomainen sijainti, joka tekee ihmisestä hyvän ja vakuuttavan puhujan - mitä isompi yleisö, sen parempi. Venus leijonassa lupaa uskollisuutta, dramaattisia rakkaudenosoituksia, lahjoja arkenakin. Kunhan leijonaa muistaa hemmotella ja muistuttaa häntä hänen erityislaatuisuudestaan, kissapeto kehrää tyytyväisenä ja kohtelee kumppaniaan kuin kuninkaallista. 

Nouseva jousimies tekee ihmisestä huumorintajuisen, nokkelan ja suorapuheisen. Hän on usein suosittua seuraa. Tämä sijainti sopii hyvin yhteen leijonan merkin kanssa. Kuu skorpionissa tuo ihmiselle syvät tunteet, tietynlaisen varautuneisuuden ja jopa salailevan luonteen. Hän saattaa olla helposti loukkantuva ja puolustaa itseään raivokkaasti silloinkin, kun siihen ei ole tarvetta. Venus skorpionissa tuo dramaattisuutta, mustasukkaisuutta ja vahvan seksuaalivietin. Kannattaa pitää huolta, ettet liiaksi tukahduta flirttailuun taipuvaa leijonaasi. Mars neitsyessä tekee ihmisestä suuttuessaan kylmän ja piikikkään, mikä voi tuottaa ongelmia helposti loukkaantuvan Marsravun parina. Merkurius on kotonaan neitsyessä ja ihminen, jolla on tämä sijainti, on yleensä taitava sanankäyttäjä ja omaa usein kielellisiä lahjoja. Puhe on tarkkaa ja täsmällistä, häntä on vaikea voittaa väittelyssä. 

Kaiken kaikkiaan teillä on erittäin hyvät mahdollisuudet tasapainoiseen ja onnelliseen suhteeseen, kunhan muistatte olla avoimia toisillenne. Kumppanisi rapusijainnit ja sinun skorpionisijaintisi ymmärtävät vesimerkkeinä toisiaan myös intuitiivisella tasolla. 

Oho! Kiitoksia tästä tulkinnasta. Kumppanini on kyllä todella todella leijona. Ikäväkseni voin kyllä allekirjoittaa tuon piikikkyyden suuttuessani.

Vierailija
2750/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies pahin,välinpitämätön pettäjä ainakin naispuolisissa..Oikea jakorasia.

Vierailija
2751/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies pahin,välinpitämätön pettäjä ainakin naispuolisissa..Oikea jakorasia.

Vierailija
2752/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkit on pahoja. Kaikki.

Vierailija
2753/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23.6 syntynyt rapu nainen ja vedän puoleeni 9.10 syntyneitä vaaka miehiä.

Vierailija
2754/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä erittäin hyviä - intohimoisia ja dynaamisia. Tulimerkit pitävät toisistaan ja jakavat saman energian, eli eivät kyllästy toistensa seurassa. Kunhan varoo, ettei suurella liekillä roihuava rakkaus polta itseään loppuun, näissä pareissa on ainesta elämänmittaisiin suhteisiin. Paljon riippuu tietenkin myös nousumerkeistä sekä kuun, Venuksen, Merkuriuksen ja Marsin sijainneista. 

Ei kyllä kuulosta yhtään samalta mitä olen kokenut. Oinaan olen ollut suhteissa leijonan että jousimiehen kanssa eikä toiminut yhtään. Leijonaa olisi jatkuvasti pitänyt palvoa ja samaan aikaan olla yhtä loistokas mutta kuitenkin taka-alalla. Jos onnistuin jossain ja loistin niin leijona otti aina kiitokset omiin nimiinsä ja muistutti kuinka paljon hän on tehnyt vaikkei olisi missään muodossa osallistunut mihinkään. Koen jääväni leijonan varjoon ja alle, leijonamies kun määräili ja komenteli oman mielensä mukaan. Leijonalle ei sovi hiljainen, rauhallinen ja lempeä merkki.

Jousimiehen kanssa ahdistuimme molemmat, koska jousimies on vauhdikas seikkailija joka laukoo asiat suoraan. Oinaana viihdyn kotona ja olen suunnitelmallinen, mutta tästähän ei jousimies innostunut vaan aina olisi pitänyt olla yhtä innokkaana rientämässä ties minne. Jousimies samaan aikaan ahdisti nurkkaan mutta myös teki minusta yksinäisen. Huumori ja tapamme suhtautua asioihin olivat aivan päinvastaiset ja jousimiehen tapa sanoa asiat suoraan ajattelematta sai minut käpertymään sisään ja sulkeutumaan entisestään. Jousimies arvosteli raa'asti ulkonäköäni ja kaikkea mitä tein tai jätin tekemättä ja mikään ei koskaan kelvannut, joten sanoisin että jousimiehelle sopii yhtä letkeä hauskuuttelija, joka jaksaa vitsailla ja on tottunut suorapuheisuuteen. Jousimies viihtyy mieluummin kodin ulkopuolella, joten samaa suosittelen hänen kumppanilleen.

Vierailija
2755/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni enkä yleensä pidä toisista skorpioneista. Ehkä näen heidän lävitseen liian helposti ja samanmielisenä tiedän, mitä he ajavat takaa. Tiedän myös, että he näkevät minun lävitseni enkä tietenkään pidä siitä, hah. Yleensä pyrimme välttelemään toisiamme ja ellei se onnistu esim. työn takia, suhde on mahdollisimman kylmä ja etäinen. 

Minun skorpionikaverikaan ei pidä toisista skorpioneista, ei sitten yhtään. :D

Vierailija
2756/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
2757/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä taas yleisin horoskooppimerkki on skorpioni Valentine's Dayn vaikutuksen takia. 

Super mielenkiintoista!

Usahan on rapu aurinkomerkiltään, ja monet tulkitsee usan olemusta sitä kautta, mutta skorpioni sopisi todella hyvin niiden kansanluonteeseen, tietynlainen epävarmuus, hyökkääminen ympäriinsä öljyn perässä jne. salahallitus (cia) sun muut hulluudet, ne on myös tehneet eniten sotarikoksia, mutta se on tavallaan "salattua".

Ja Suomi on jousimies? Positiivinen ja filosofinen, avoin kaikelle uudelle, suorasanainen? :D Ei oikein nyt osu, tai ehkä 50 vuoden päästä kun noista suurista ikäluokista aika jättää...kauris sopisi Suomen horoskoopiksi paljon paremmin!

??? missä universumissa suomessa syntyy eniten jouskareita?

Kalat ja oinas on suomen yleisimmät merkit-

Yle ja Iltalehti väittivät sen olleen ennen 2000-lukua maaliskuu. Eli kaloja ja oinaita olisi sen perusteella paljon

Kalat ovat yleisin merkki koska saaneet alkunsa kesäkuun lopulla JUHANNUSKIIMASSA! :D Näin muistan joskus lukeneeni.

Vierailija
2758/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kannata jatkaa. Rapu ja vaaka ovat pahin yhdistelmä.

Vierailija
2759/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aivan hirveitä ihmisiä. Ihmissusia. Siis me.

T. Kuuskorpioni

Vierailija
2760/12756 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kannata jatkaa. Rapu ja vaaka ovat pahin yhdistelmä.

Miksei kannata?