Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Ei horoskooppeja oo olemassakaan
Ihan keksitty juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Näin on, sillä viisaat istuvat varjossa.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
T. Vaaka, nouseva neitsytSe on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Vaa'at tyhmiä? Ei suinkaan, kyseessä johtava ilmamerkki.
Onko kukaan vaakoja väittänytkään tyhmiksi? Mielestäni ei, tuossa vain korostettiin neitsyen älykkyyttä. Ilmamerkit ovat kaikki hyviä puhujia, mutta älykkyys liitetään yleensä erityisesti muuttuviin merkkeihin - kaloihin, neitsyeen, kaksosiin ja jousimieheen. Merkurius lisää myös älykkyyttä, ja se hallitsee neitsyttä ja kaksosta. Ja korostan tässä vielä, ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä tyhmää tai älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
T. Vaaka, nouseva neitsytSe on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Onko kukaan vaakoja väittänytkään tyhmiksi? Mielestäni ei, tuossa vain korostettiin neitsyen älykkyyttä. Ilmamerkit ovat kaikki hyviä puhujia, mutta älykkyys liitetään yleensä erityisesti muuttuviin merkkeihin - kaloihin, neitsyeen, kaksosiin ja jousimieheen. Merkurius lisää myös älykkyyttä, ja se hallitsee neitsyttä ja kaksosta. Ja korostan tässä vielä, ettei horoskooppimerkki tee ihmisestä tyhmää tai älykästä.
Vaaka ei tosiaan ole eläinradan älyn huipentuma, ehkä vähän päinvastoin, ja esim. johtava merkki ei liity mitenkään älyyn, muuttuvat merkit on tosiaan enemmän älyyn liitettyjä.
Kaksoset ja neitsyt on ne eläinradan älyköt, kumpikin vähän eri tavalla.
Tietysti kaikkien kartalla kannattaa katsoa merkuriuksen aspektit, ainakin itse olen huomannut niiden vaikuttavan eniten.
Olen metalli-apina, ja pidän tästä hóró-skooppimerkistä. Kiinalainen hóró-skooppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ei tosiaan ole eläinradan älyn huipentuma, ehkä vähän päinvastoin, ja esim. johtava merkki ei liity mitenkään älyyn, muuttuvat merkit on tosiaan enemmän älyyn liitettyjä.
Tietysti kaikkien kartalla kannattaa katsoa merkuriuksen aspektit, ainakin itse olen huomannut niiden vaikuttavan eniten.
Juuri näin. Merkuriuksen aspektit sekä tietenkin merkki Merkuriuksessa antaa osviittaa paitsi älykkyydestä, myös henkilön tavasta ilmaista itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata ketään, mutta omien kokemusten mukaan tosiaan vaa'at ja härät eivät ole mitään älyn jättiläisiä. Tietenkin muut merkit ja aspektit vaikuttavat. Tuntemani vaa'at ovat yleensä sitä mieltä mitä muutkin, ja härät pitävät - no, härkäpäisesti - väitteistään kiinni vielä siinäkin vaiheessa, kun muut ovat ne todistaneet vääriksi. Ajattelu on yleensä vähän hidasta, kaavamaista ja tönkköä, vaa'alla taas melko pinnallista.
Omasta mielestä vähiten älykkäät merkit myös vaaka ja härkä. Tuli mieleen, että olisiko noiden hallitsevalla planeetalla, Venuksella, jotain tekemistä sen kanssa? Ehkä keskittyvät molemmat enemmän materiaan, mukavuuteen ja ulkoisiin seikkoihin kuin syvälliseen pohdiskeluun? Vaa'at ovat kyllä small talkissa hyviä, kuten kaikki ilmamerkit, mutta vaa'an tapauksessa se liittyy yleensä miellyttämiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen enemmän kuin älylliseen uteliaisuuteen. Härkää leimaa mielestäni aina tietynlainen hitaus niin puheissa kuin teoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä vähiten älykkäät merkit myös vaaka ja härkä. Tuli mieleen, että olisiko noiden hallitsevalla planeetalla, Venuksella, jotain tekemistä sen kanssa? Ehkä keskittyvät molemmat enemmän materiaan, mukavuuteen ja ulkoisiin seikkoihin kuin syvälliseen pohdiskeluun? Vaa'at ovat kyllä small talkissa hyviä, kuten kaikki ilmamerkit, mutta vaa'an tapauksessa se liittyy yleensä miellyttämiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen enemmän kuin älylliseen uteliaisuuteen. Härkää leimaa mielestäni aina tietynlainen hitaus niin puheissa kuin teoissakin.
Totta muuten, Venushan ei anna kauhean vahvaa pohjaa kovinkaan syvälliselle keskustelulle. Monet tuntemani härät kyllä ajattelevat olevansa kovinkin älykkäitä, vaikka heidän käsityksensä väittelystä on se, että vastapuolen osoittaessa jonkin väitteen vääräksi he toistavat saman argumentin kovemmalla äänellä. Vaa'an ajatuksenjuoksu taas vaikuttaa tosiaan aika pinnalliselta - riittää, kunhan on nättiä ja kepeää. Syvempiin vesiin ei mielellään mennä, ellei sitten olla analysoimassa kaverin ihmissuhdetta tms.
Täytyy vielä tasapuolisuuden nimissä sanoa (olen siis tuo edellinen kirjoittaja, 2903) että vaa'at ja härät ovat yleensä hyvin tunneälykkäitä siinä missä vaikka kaksonen ja neitsyt eivät sillä saralla tyypillisesti loista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta muuten, Venushan ei anna kauhean vahvaa pohjaa kovinkaan syvälliselle keskustelulle. Monet tuntemani härät kyllä ajattelevat olevansa kovinkin älykkäitä, vaikka heidän käsityksensä väittelystä on se, että vastapuolen osoittaessa jonkin väitteen vääräksi he toistavat saman argumentin kovemmalla äänellä. Vaa'an ajatuksenjuoksu taas vaikuttaa tosiaan aika pinnalliselta - riittää, kunhan on nättiä ja kepeää. Syvempiin vesiin ei mielellään mennä, ellei sitten olla analysoimassa kaverin ihmissuhdetta tms.
Kumpi sinä olet, vaaka vai härkä? Ajattelet nyt itse tosi pinnallisesti ja kaavamaisesti. Okei, olet nainen joka lukee pelkkiä naistenlehtiä, siksi ajattelet noin. Menikö oikein?
Minkälainen on tälläinen henkilö?
Aurinko ravussa
Nousumerkki kaksosissa
Kuu härässä
Merkurius kaksosissa
Venus kaksosissa
Mars neitsyessä
Minä pidän oinaista, pidän heidän vauhdikkuudestaan, energisyydestään, hauskuudestaan, ulospäin suuntautuneisuudestaan. Oinaat eivät ole pitkävihaisia (toisin kuin skorpionit). Monet ystävistäni ja miehistä, joihin olen rakastunut, ovat oinaita. Olen vesimiesnainen ja itse varsin hillitty, tuollainen oinasmaisuus kiehtoo. Minulla on mars oinaassa.
Onko jollain linkkiä ohjeisiin että mitä tarkoittaa nämä ”mars oinaassa” jne.. kerran täytin sen mistä näkee nämä nousut ja muut, mutta ongelma oli se, että en ymmärtänyt hölkäsenpöläystä lopputuloksesta..
Parhaat valehtelijat merkeissä neitsyt ja skorppari.
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain linkkiä ohjeisiin että mitä tarkoittaa nämä ”mars oinaassa” jne.. kerran täytin sen mistä näkee nämä nousut ja muut, mutta ongelma oli se, että en ymmärtänyt hölkäsenpöläystä lopputuloksesta..
https://www.horoskooppit.com/mars-oinaassa
https://kuunsolmu.wordpress.com/2016/04/05/yhdella-virkkeella-mars-eri-…
https://anna.fi/horoskoopit/planeetojen-merkitys-nain-planeetat-vaikutt…
https://marsinkyydis.blogspot.com/2015/10/marsin-ja-venuksen-synastriaa…
Pahinneutsyt kirjoitti:
Parhaat valehtelijat merkeissä neitsyt ja skorppari.
Totta. Ja kaksoset. Hyvän muistinsa takia pysyvät yleensä vielä kärryillä siitä, mitä ovat kenellekin sanoneet ja milloin.
Joka merkissä on valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko saman aurinkomerkin omaavat sitten keskenään jotenkin hyvin toimeen? Tulimerkit ehkä, mutta oman kokemukseni mukaan he kaikki yleensä pitävät toisistaan. Leijonat tykkää kyllä leijonista ainakin.
Pari sukulaisskorpionia eivät voi sietää toisiaan, ravuilla keskenään tosiaan usein ihan ihme suhteita. Tiedän yhden härkäpariskunnan, jonka elämä näyttää ainakin päällisin puolin seesteiseltä. Olen huomannut, että kaksoset ei usein tykkää muista kaksosista, varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta.
Kyllä, leijonat tosiaan rakastaa toisia leijonia usein, ja ihailee niitä, itsekin pidän leijonana ihan kaikista leijonista.
Olen itsekin huomannut, että kaksoset tosiaan usein inhoaa toisiaan, mutta ne on jotenkin niin "ovelia" etteivät pidä siitä, että toinen on samanlainen ovelan oloinen.
Härät syntyy usein samoihin perheisiin ja tosiaan tuntuvat pitävän toisistaan.
Oinaista olen usein huomannut, että ne halveksii toisiaan, ei siis vihaa, inhoa yms. vaan täysillä halveksii.
Jousimiehet on usein keskenään hyviä kavereita, sellaisia rentoja koko elämän ystävyyksiä, ne sietää toisiltaan paljon, ainakin oman huomioni mukaan.
Skorpionit usein jopa sabotoi toisiaan ja p.uukottaa selkään aina tilaisuuden tullen nimenomaan muita skorppareita (olin eräässä työpaikassa, jossa oli paljon skorpioneja, huomasin tuon niissä).
Kauriit on niin dominoivia ettei pidä samaa sukupuolta olevista toisista kauriista ollenkaan.
Kaksosnaisena en oikein arvosta Kaksosmiehiä, olen itsekin flirtti ja sinkkuna saattaa olla useampikin mies kierroksessa samaan aikaan, mutta teen pelisäännöt selviksi. Kaksosmiehet sen sijaan harrastavat samaa mutta pahimmillaan raskaana olevan puolison selän takana... Varatut Kaksosmiehet joita olen tavannut peittelevät tai vähättelevät parisuhteitaan sinkkunaisille. Itse en ole parisuhteessa ollessani muihin sänkyihin hypännyt.
Tuota en allekirjoita että samaa aurinko- ja nousumerkkiä edustavat eivät tulisi toimeen, Vaakanousuisena minulla on ollut pitkä suhde Vaaka-mieheen ja eräs toinen samanmoinen on ollut vuosia minusta kiinnostunut, eräs sukulaismies on myös Vaaka ja tulemme hyvin juttuun, tosin jahkailu on minua rasittava luonteenpiirre heissä.
Entäs kahden vesimiehen suhde, voiko onnistua?
Naisella nousussa rapu ja kuussa leijona, miehellä nousussa neitsyt ja kuussa skorpioni. Marsista ja Venuksesta en ole nyt varma.
Millainen on henkilö jolla on sekä aurinko että nouseva merkki jousimiehessä ja kuu kauriissa?