Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Minä olen vaakanainen ja kerran seurustelin kalamiehen kanssa. Ei toiminut, hetken oli ihanaa hattaraa mutta kaatui siihen että molemmilla pää liian pilvissä. Nykyisen härkämieheni kanssa on paljon tasaisempaa, mutta myös arki pyörii paremmin - näin vanhemmiten sitäkin alkaa arvostamaan ihan erilailla. Toki paljon riippuu muista merkeistä, eli kuu, nousu, Venus, Merkurius ja Mars.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuuravun kiukutteluun ja mököttämiseen auttaa? Oman ajan anto, kuuntelu ja ymmärrys sekä kannustaminen?
Kuuravusta en tiedä, mutta aurinkorapuna sanoisin, että älä vähättele tunteitani, halveksu tai naura niille. Tilanteesta riippuen voin tarvita omaa aikaa, useimmiten vältän konflikteja ja haluan selvittää asiat mahdollisemman nopeasti. "Älä kuuntele mitä sanon, vaan ymmärrä mitä tarkoitan." Älä myöskään kosketa, jos en ole siihen valmis, se ahdistaa pahasti. Huumoria voi kokeilla, kunhan se ei liity päällä olevaan tilanteeseen.
Intuitiivisena ja empaattisena kuukalana ymmärrän rapujen mielenliikkeitä. Rapu tarvitsee paljon huomiota kiintymystä ja ennen kaikkea rakkautta. Kuukalana en ole hyökkäävä, joten en hypi silmille vaan seuraan aluksi sivusta ja kuuntelen rauhallisesti. Olen huomannut, että ravulle sopivan kumppanin on hyvä olla kiltti, empaattinen ja intuitiivinen. Kovuus tai suoruus ei toimi rapuun vaan saa ravun käpertymään kuoreensa. Olenko oikeiden asioiden äärellä rakkaat rapuseni? <3
Kuulostat ihanalta ❤️ T: Rapu
Kiitos <3 Ravut olette ihania <3 Ei aina mutta useimmiten mököttävä rapu on suloinen. <3 Mökötyksen kun saa pois niin alta paljastuu rakkautta täynnä oleva rapu. :) Arvaatko aurinkomerkkiäni? Terveisin kuukalat
Tosi vaikea arvata, kun ei tiedä enempää... Veikkaan härkää.
Keväällä olen syntynyt mutta en ole härkä. Sama kuukalat :)
Taidat siis olla oinas. Jännä juttu jos näin on, oinaat on ollu mulle aina vähän punainen vaate, ei tahdo tulla toimeen =D
Nouseva oinas, aurinko kauris, kuu ja venus vesimiehessä, merkurius jousimiehessä ja mars ravussa. Osaako joku tulkita tällaista yhdistelmää? Olen ymmärtänyt, että nousevia oinaita on ainakin Suomessa aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Taidat siis olla oinas. Jännä juttu jos näin on, oinaat on ollu mulle aina vähän punainen vaate, ei tahdo tulla toimeen =D
Oinas kuukalat yhdistelmä on niin kuin täydellinen unelma, niiltä puuttuu kaikki oinaan huonot ominaisuudet, ja sitten se oinas vähän tasapainottaa sitä kuukalan unelmointia.
Vierailija kirjoitti:
Nouseva oinas, aurinko kauris, kuu ja venus vesimiehessä, merkurius jousimiehessä ja mars ravussa. Osaako joku tulkita tällaista yhdistelmää? Olen ymmärtänyt, että nousevia oinaita on ainakin Suomessa aika vähän.
Sulla on samat merkit kuin appiukollani, sillä on vaan eri nousu.
Se on omituinen yhdistelmä totaalista menestyjää, ilkiötä ja samalla hyvin herkkä. Hyvin lojaali läheisilleen.
Ehkä sultakin onnistuisi joku supermenestynyt bisnesura? Mars rapu voi tehdä vähän heikkoutta, mutta muuten varmaan onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuuravun kiukutteluun ja mököttämiseen auttaa? Oman ajan anto, kuuntelu ja ymmärrys sekä kannustaminen?
Kuuravusta en tiedä, mutta aurinkorapuna sanoisin, että älä vähättele tunteitani, halveksu tai naura niille. Tilanteesta riippuen voin tarvita omaa aikaa, useimmiten vältän konflikteja ja haluan selvittää asiat mahdollisemman nopeasti. "Älä kuuntele mitä sanon, vaan ymmärrä mitä tarkoitan." Älä myöskään kosketa, jos en ole siihen valmis, se ahdistaa pahasti. Huumoria voi kokeilla, kunhan se ei liity päällä olevaan tilanteeseen.
Intuitiivisena ja empaattisena kuukalana ymmärrän rapujen mielenliikkeitä. Rapu tarvitsee paljon huomiota kiintymystä ja ennen kaikkea rakkautta. Kuukalana en ole hyökkäävä, joten en hypi silmille vaan seuraan aluksi sivusta ja kuuntelen rauhallisesti. Olen huomannut, että ravulle sopivan kumppanin on hyvä olla kiltti, empaattinen ja intuitiivinen. Kovuus tai suoruus ei toimi rapuun vaan saa ravun käpertymään kuoreensa. Olenko oikeiden asioiden äärellä rakkaat rapuseni? <3
Kiitos <3 Ravut olette ihania <3 Ei aina mutta useimmiten mököttävä rapu on suloinen. <3 Mökötyksen kun saa pois niin alta paljastuu rakkautta täynnä oleva rapu. :) Arvaatko aurinkomerkkiäni? Terveisin kuukalat
Olen oinas, mutta en tunne olevani lainkaan oinas, sillä oinaan kuvaus ei sovi minuun. Kärjistettynä tyypillinen oinas on johtaja, pomottava/käskyttävä, itsekäs ja asioiden on tapahduttava nopeasti, sillä muuten oinas kyllästyy nopeasti. Oinaiden sanotaan olevan energisiä ja seikkailunhaluisia, joten oinas rakastaa nopea tempoisuutta ja jännitystä sekä tietysti haasteita. Sisimmiltään oinaat ovat herkkiä luonnonlapsia, mutta vesimerkkeihin verrattaessa herkkyys ja lempeys näyttäytyy aivan eri tavalla - oinaan herkkyys leiskuu kuin tulen liekit ja vesimerkeillä herkkyys soljuu kevyesti kuten vesi. Ainoa oinasmainen piirre, joka minusta löytyy on oikeudenmukaisuus ja etten hylkää todellisia ystäviäni.
Kiinnostaisi tietää miksi oinaat ovat sinulle kuin punainen vaate etkä tule toimeen? Muutaman kerran joku on kysynyt horoskooppimerkkiä eikä kysyjä koskaan usko minun olevan oinas, koska olen niin lempeä, rauhallinen ja pehmeä. Ei mikään elementti ole huono, kaikille on paikkansa, mutta harvemmin tulen itsekään toimeen toisten tulimerkkien (oinas, leijona, jousimies) kanssa ja tuntuu että olemme aivan eri maailmoista kun itse uin niin syvissä vesissä. Vahvan intuition avulla tunnistan vesimerkit nopeasti eikä siihen tarvita sanoja, pelkkä läsnäolo riittää. Terveisin sama kuukalat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on samat merkit kuin appiukollani, sillä on vaan eri nousu.
Se on omituinen yhdistelmä totaalista menestyjää, ilkiötä ja samalla hyvin herkkä. Hyvin lojaali läheisilleen.
Ehkä sultakin onnistuisi joku supermenestynyt bisnesura? Mars rapu voi tehdä vähän heikkoutta, mutta muuten varmaan onnistuisi.
Miten mars rapua kannattaa lähestyä? Rapuhan on herkkä kovan kuoren alla, joten mitä mars ravun kanssa pitää ottaa huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Olen "kateellinen" ravuille, koska kaikilla vesimerkeillä ravulla erityisesti on vahva sisäinen elämä. Rapu on ulkoa kova, mutta sydän on puhdasta kultaa jos vaan uskaltaa päästää sinut lähelleen. En tiedä ketään muita kuin rapuja, jotka jaksaa auttaa ja kuunnella ilman hoputtamista. Rapumies on tyylikäs ja taiteellinen ja tekee kaikkensa rakkaiden eteen. Jos on kerran päässyt ravun sydämeen ei sieltä halua pois. :) Terveisin rauhallisin oinas
Olen samaa mieltä. Olen ollut 50 v jo ravun sydämessä ja siellä pysyn.
T.vaaka, jolle rapu ei sitten kuulema sovi ollenkaan😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "kateellinen" ravuille, koska kaikilla vesimerkeillä ravulla erityisesti on vahva sisäinen elämä. Rapu on ulkoa kova, mutta sydän on puhdasta kultaa jos vaan uskaltaa päästää sinut lähelleen. En tiedä ketään muita kuin rapuja, jotka jaksaa auttaa ja kuunnella ilman hoputtamista. Rapumies on tyylikäs ja taiteellinen ja tekee kaikkensa rakkaiden eteen. Jos on kerran päässyt ravun sydämeen ei sieltä halua pois. :) Terveisin rauhallisin oinas
Olen samaa mieltä. Olen ollut 50 v jo ravun sydämessä ja siellä pysyn.
T.vaaka, jolle rapu ei sitten kuulema sovi ollenkaan😘
Vaaka ja rapu on molemmat johtavia merkkejä, joten sopivat kyllä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas kuukalat yhdistelmä on niin kuin täydellinen unelma, niiltä puuttuu kaikki oinaan huonot ominaisuudet, ja sitten se oinas vähän tasapainottaa sitä kuukalan unelmointia.
Kiitos! :) Minulta puuttuu oinaan kovapäisyys, aggressiivisuus ja vauhdin huuma. Työpaikallani oli aiemmin toinen tyypillinen oinas ja katsoessani sitä menoa ihmettelin miksei oinas hiljennä tahtia ja rauhoitu, mutta kohteliaana kuukalana en tietenkään sano asioita oinasmaisen suoraan. Pahimmassa kiireessä oinaan vauhdin huuma tuntui päätä huimaavalta, mutta oinas sopii hyvin tilanteisiin, joissa tarvitaan tehokkuutta ja vauhtia. Tulimerkkien kanssa tulen paremmin toimeen jos heidän kuu-, mars- ja nousumerkit ovat maata tai vettä. Kuukaloille intuitio ja herkkyys on samalla kirous että rikkaus, jota on osattava käyttää oikein ja itse hyödynnän niitä ihmissuhteissa. Ystäväpiiri koostuu suurimmaksi osaksi vesimerkeistä (aurinko kaloissa, skorpionissa ja ravussa). Maamerkkejäkin ympäriltä löytyy, mutta iminulle vesi on elementtinä rakkain ja parhain. Sama kuukalat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oinas, mutta en tunne olevani lainkaan oinas, sillä oinaan kuvaus ei sovi minuun. Kärjistettynä tyypillinen oinas on johtaja, pomottava/käskyttävä, itsekäs ja asioiden on tapahduttava nopeasti, sillä muuten oinas kyllästyy nopeasti. Oinaiden sanotaan olevan energisiä ja seikkailunhaluisia, joten oinas rakastaa nopea tempoisuutta ja jännitystä sekä tietysti haasteita. Sisimmiltään oinaat ovat herkkiä luonnonlapsia, mutta vesimerkkeihin verrattaessa herkkyys ja lempeys näyttäytyy aivan eri tavalla - oinaan herkkyys leiskuu kuin tulen liekit ja vesimerkeillä herkkyys soljuu kevyesti kuten vesi. Ainoa oinasmainen piirre, joka minusta löytyy on oikeudenmukaisuus ja etten hylkää todellisia ystäviäni.
Kiinnostaisi tietää miksi oinaat ovat sinulle kuin punainen vaate etkä tule toimeen? Muutaman kerran joku on kysynyt horoskooppimerkkiä eikä kysyjä koskaan usko minun olevan oinas, koska olen niin lempeä, rauhallinen ja pehmeä. Ei mikään elementti ole huono, kaikille on paikkansa, mutta harvemmin tulen itsekään toimeen toisten tulimerkkien (oinas, leijona, jousimies) kanssa ja tuntuu että olemme aivan eri maailmoista kun itse uin niin syvissä vesissä. Vahvan intuition avulla tunnistan vesimerkit nopeasti eikä siihen tarvita sanoja, pelkkä läsnäolo riittää. Terveisin sama kuukalat :)
Kohtaamani oinaat ovat yleensä olleet jotenkin liian kovia. Ja liika pomotus sekä tunne siitä, ettei muita huomioida, saa ravun vetäytymään kuoreen. Toki siinä sitten hiljaa alistuu, jos on pakko, mutta muuten ei haluta olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Näin on, sillä viisaat istuvat varjossa.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
T. Vaaka, nouseva neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaamani oinaat ovat yleensä olleet jotenkin liian kovia. Ja liika pomotus sekä tunne siitä, ettei muita huomioida, saa ravun vetäytymään kuoreen. Toki siinä sitten hiljaa alistuu, jos on pakko, mutta muuten ei haluta olla tekemisissä.
En hauku oinaita, mutta kuukalana ymmärrän sinua ja erityisesti tunnetta, että koet oinaiden olevan liian kovia ja pomottavia. Noissa tilanteissa ulkopuoliset näkevät tyypillisen oinaan itsekkäänä ja ettei oinas ota muita huomioon mikä todellakin saa ravun vetäytymään kuoreen. Kuukalana en ole täydellinen, mutta koska minulta puuttuu oinaan suoruus ja kovuus osaan huomioida rapua paremmin. Rapu tarvitsee aikaa ja etäisyyttä mitä tyypillinen kova oinas ei osaa huomioida. Rapu ottaa asiat hitaasti ja rauhallisesti omaan tahtiinsa, erityisesti tunneasioissa. Rapu ei ole suora ja välttää konflikteja, joten tulisen oinaan kanssa rapu ikään kuin alistuu, koska ei halua aiheuttaa harmia. Kuukalana olen aina tullut toimeen rapujen kanssa ja suuri salainen toiveeni on, että ystäväpiirissä olisi enemmän rapuja. Sama kuukalat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on kyllä aina sitä mieltä, mitä olettaa toistenkin olevan. Ei juurikaan omia mielipiteitä, tai ainakaan rohkeutta sanoa niitä. Vaa'an suurin virhe onkin kuvitella, että kaikkia voi miellyttää. Joku sanoi mielestäni hyvin joitain sivuja taaksepäin jotenkin, että vaaka on kuin peili - heijastelee muiden tunteita. Peilivertaus sopii myös Venuksen hallitsemalle merkille. Kaikki tuntemani vaa'at ovat melko pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.
Olet väärässä, ettei olisi omia mielipiteitä. Mutta seuran ollessa, mitä on, on eriasia kannattaako niitä tuoda edes esille.
Minulla on ainakin oma ja täysin muista poikkeava mielipide moneenkin asiaan, mutta ei helmiä sioille, sillä monessa seurassa ei viitsi sanoa sitä mielipidettään, kun toiset toitottavat suu vaahdossa omia juttujaan.
No, nousevalla neitsyellä on todellakin (omia, poikkeavia, tarkkaan perusteltuja) mielipiteitä, mutta ei kiinnostusta tuoda niitä esille.
Ilmennät sun nousumerkkiä tuolla lausella täysin, vaaka voi olla hyvinkin toisenlainen.
Aurinkokalat, nouseva jousimies, kuu vesimies. Mitäs sanoo paremmin näistä asioista tietävät?
Vierailija kirjoitti:
Aurinkokalat, nouseva jousimies, kuu vesimies. Mitäs sanoo paremmin näistä asioista tietävät?
Aurinkokalat empaattinen, mielikuvitusrikas ja auttavainen maailmanparantaja. Nousujousimiehen vastamerkki on kaksonen, joten oletan sun olevan jokseenkin levoton seikkailijaluonne, joka tarvitsee tilaa parisuhteessa. Nousumerkki tekee susta vitsiniekan ja viljelet huumoria mielelläsi. Kuuvesimies on humanitaarinen, erityislaatuinen ja haluat edistää erilaisia asioita, jotka koet tärkeäksi elämässäsi. Kuuvesimies on sosiaalinen mutta ei äänekäs, voit olla idearikas ja viestinnällinen. Et ole avoimesti tunteellinen mutta ilmennät tunteita viestinnällä ja sosiaalisuudellasi. Tässä nyt nopea ja lyhyt kuvaus. Tunnistitko tästä itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vaaka, nouseva neitsytNo, nousevalla neitsyellä on todellakin (omia, poikkeavia, tarkkaan perusteltuja) mielipiteitä, mutta ei kiinnostusta tuoda niitä esille.
Ilmennät sun nousumerkkiä tuolla lausella täysin, vaaka voi olla hyvinkin toisenlainen.
Jännä, sillä itse olen lukenut useita Aurinko Vaa'an kuvauksia, joissa tätä merkkiä luonnehditaan hyvinkin väittelynhaluiseksi ja taipumukseen olla ns. opinionated. Ainoa asia mikä Vaa'oissa saattaa ihmisille tuoda mielikuvan mielistelevästä persoonasta on Vaakojen charmi ja se, että he vihaavat riitelyä. Tämä merkki pyrkii välttämään konflikteja viimeiseen asti, sillä rauhaa, tasapainoa ja harmoniaa rakastavina Vaa'at eivät halua epäsopua ympäristöönsä. Se saattaa järkyttää heidän mieltään, ja laittaa heidät äärimmäisen epämiellyttävään tilanteeseen. Leikkimielinen debatointi ja asioiden molempien puolien tarkastelu taas on hyvinkin ominaista Vaa'oille. Kyllä tältä merkiltä löytyy vahvojakin mielipiteitä. Heidän rakkautensa kaikkeen mikä on kaunista, saatetaan nähdä pinnallisuutena. Vaa'oilla on yleensä erittäin hyvä tyylitaju ja pettämätön silmä esimerkiksi väreille. Heistä tulisi loistavia taidemaalareita, tyylikonsultteja tai sisustussuunnittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vaaka, nouseva neitsytSe on tuo nousuneitsyt, joka lisää älykkyyttä ja suo kärjekkäitäkin mielipiteitä, mutta niitä ei toitoteta läheskään kaikille. Vaaka ei nyt liity tähän. :)
Vaa'at tyhmiä? Ei suinkaan, kyseessä johtava ilmamerkki.
Kalat ja vaaka voivat muodostaa keskenään varsin harmonisen suhteen, varsinkin kun sinulla on nousevana merkkinä leijona. Vaa'at ja leijonat tulevat yleensä hyvin toimeen, kuten tuli- ja ilmamerkit yleensäkin, ja monet vaa'at ihailevat leijonia. Kalat on viimeinen horoskooppimerkki, eli tavallaan kantaa osaa kaikista edellisistä merkeistä itsessään ja kykenee siksi ymmärtämään muita yleensä hyvin. Vaa'alla ja kalalla on hyvät edellytykset tasapainoiseen suhteeseen, kunhan kyse on oikeista tunteista.