Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että ihmiset, joilla on sama aurinko- ja nousumerkki, eivät useinkaan tule toimeen keskenään? Itse olen huomannut kaveripiirissäni vastaavaa. Eli siis esimerkiksi yksi ystäväni on aurinkorapu, joka ei voi sietää toista kaveriani, joka on nouseva rapu. Mieleen tulee myös väistämättä Catherine ja Meghan - Catherine on nousuleijona, Meghan aurinkoleijona. Myös mieheni, aurinkokaksonen, tulee huonosti toimeen isänsä kanssa, joka on nouseva kaksonen. Esimerkkejä olisi antaa lisääkin. Voisiko olla niin, että samat ominaisuudet toistuvat aurinko- ja nousumerkissä niin eri yhteyksissä, että he onnistuvat ärsyttämään toisiaan?
Olen aurinkomerkiltä jousimies ja tyttäreni on nouseva jousimies, ja kyllä ollaan jatkuvasti napit vastakkain.
Horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä noiden ominaisuuksien kanssa. Muutaman ihmisen otannasta eli parisuhteesta ei voi vetää mitään johtopäätöksiä.
Pahin neitsyt. Pikkutarkkoja niuhoja, kaksinaamaisia. (Olen seurustellut useamman kanssa ja myös ystävissä heitä)
Paras. Skorpioni ja jousimies. Skorppari luotettava ja jouskari menevä, positiivinen
Vierailija kirjoitti:
Pahin neitsyt. Pikkutarkkoja niuhoja, kaksinaamaisia. (Olen seurustellut useamman kanssa ja myös ystävissä heitä)
Paras. Skorpioni ja jousimies. Skorppari luotettava ja jouskari menevä, positiivinen
Millä tavalla neitsyt kaksinaamaisia?
Jos joku arvioi ihmiset horoskoopin perusteella, ei tule ikinä saamaan oikeaa ystävää. Voit arvioida ihmisen kokonaan väärin.
Minusta löytyy kaikkien merkkien piirteet. Oletteko huomanneet saman itsessänne? Miettikää rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että ihmiset, joilla on sama aurinko- ja nousumerkki, eivät useinkaan tule toimeen keskenään? Itse olen huomannut kaveripiirissäni vastaavaa. Eli siis esimerkiksi yksi ystäväni on aurinkorapu, joka ei voi sietää toista kaveriani, joka on nouseva rapu. Mieleen tulee myös väistämättä Catherine ja Meghan - Catherine on nousuleijona, Meghan aurinkoleijona. Myös mieheni, aurinkokaksonen, tulee huonosti toimeen isänsä kanssa, joka on nouseva kaksonen. Esimerkkejä olisi antaa lisääkin. Voisiko olla niin, että samat ominaisuudet toistuvat aurinko- ja nousumerkissä niin eri yhteyksissä, että he onnistuvat ärsyttämään toisiaan?
Itse en ole huomannut, pidän aurinkoneitsyistä todella paljon (olen nousuneitsyt).
Sen olen huomannut, että itse inhoan toisia, joilla on sama kuumerkki kuin itselläni. Ja pidän ihmisistä, joilla on kuumerkkinä aurinkomerkkini vastamerkki.
Tämän olen itsekin huomannut - olen aurinkoleijona, ja kuuvesimiesten kanssa on aina synkannyt todella hyvin! Aurinkovesimiesten kanssa taas on välillä sitä, välillä tätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla neitsyt kaksinaamaisia?
Hörhöilijä tuntenut jonkun kaksinaamaisen ihmisen ja vetänyt johtopäätökset kaikkiin maailman ihmisiin jonkun päivämäärän perusteella. Siksi hän väittää niin, se on hänen henkilökohtainen totuutensa. Toivottavasti ei mene kenellekään täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole huomannut, pidän aurinkoneitsyistä todella paljon (olen nousuneitsyt).
Sen olen huomannut, että itse inhoan toisia, joilla on sama kuumerkki kuin itselläni. Ja pidän ihmisistä, joilla on kuumerkkinä aurinkomerkkini vastamerkki.
Tämän olen itsekin huomannut - olen aurinkoleijona, ja kuuvesimiesten kanssa on aina synkannyt todella hyvin! Aurinkovesimiesten kanssa taas on välillä sitä, välillä tätä...
Tiedän erään aurinkovesimiehen. Karmein tyyppi johon ikinä olen törmännyt. Onneksi en tuntenut lähemmin. Muutama etäinen kontakti oli jo niin järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nousuneitsyt, ja tulen kyllä aurinkoneitsyiden kanssa toimeen. Toisaalta myös Merkuriukseni ja Marsini ovat neitsyessä, eli voi johtua siitäkin. Olen ollut huomaavinani, että ravut eivät oikein tule toimeen keskenään, oli merkkiä sitten auringossa, nousussa tai kuussa. Olen seurannut sivusta kahden aurinkoravun (toinen taitaa olla vielä lisäksi kuurapu) on-off -suhdetta nyt pari vuotta ja kovin, kovin vaikeaa näyttää heillä olevan. Valitettavasti se draama räiskyy yli ja myös lähipiiri joutuu ottamaan soppaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, vaikea kysymys.
Maamerkeistä suosikkini on varmaankin neitsyt - heidän sanotaan usein olevan pikkumaisia ja kriittisiä, mutta tuntemani neitsyet ovat eniten kriittisiä itseään kohtaan. He ovat älykkäitä, tarkkoja ja todella avuliaita. Kauriit ovat kokemukseni mukaan hieman jähmeitä ja joustamattomia, tuntemani härät taas aika hitaita ja laiskoja.
Tulimerkeistä pidän eniten leijonista. Heissä on luontaista charmia ja lämpöä ja he ovat rauhallisempia kuin muut tulimerkit - stressaannun kovaäänisestä ja itseänsä jatkuvasti esiintuovasta oinaista ja jousimiesten huolettomuus menee välillä yli niin, ettei mistään oteta oikein vastuuta.
Vesimerkeistä ääneni menee kaloille. Kalat on lukemani mukaan eläinradan viimeinen merkki, joten heissä on jonkinlaista ajatonta viisautta ja syvällisyyttä. Arjen asioissa heillä saattaa mennä välillä sormi suuhun, mutta heillä on yleensä paljon positiivisempi asenne elämään kuin muilla vesimerkeillä. Ravuilla on taipumusta murehtia asioita jopa etukäteen tai varmuuden vuoksi, mistä syystä he katkeroituvat usein. Olen itsekin rapu ja tämä piirre on ainakin minussa valitettavan vahvana. Skorpionit taas ovat monesti sellaisia, ettei heistä saa mitään irti vaikka he mielellään keräävät sinusta kaiken mahdollisen tiedon.
Ilmamerkeistä tulen parhaiten toimeen vaakojen kanssa. He ovat usein mukavia ja tekevät töitä, että ilmapiiri olisi kaikille miellyttävä. Kauhean syvällisistä asioista heidän kanssaan ei useinkaan tule juteltua, mutta kepeään keskusteluun ja kanssakäymiseen he ovat kuin luotuja. Kaksoset ovat usein hieman epäluotettavia ja jotenkin liian teräviä omaan makuuni. Kun kuuntelen, miten he puhuvat ihmisistä jotka eivät ole paikalla, mieleeni tulee väistämättä ettei heille kannata itsestään kertoa liikaa. Vesimiesten kanssa taas en ole koskaan oikein tullut juttuun (ja täytyy myöntää, etten montaa tunnekaan), mutta heillä vaikuttaisi olevan ihan oma, päänsisäinen maailmansa minne ainakaan minulla ei ole asiaa. He antavat itsestään todella älykkään, mutta omaan makuuni vähän viileän ja ylimielisen kuvan.
No niin, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut tästä! En tarkoittanut tätä pahalla, kaikissa merkeissä on hyviä puolia ja ihmiset ovat tietenkin paljon enemmän kuin aurinkomerkkinsä. :)
T. Aurinkorapu, nouseva neitsyt ja kuurapu
Rapunen hei! Mistä olet katkeroitunut ja miksi? Terveisin kuukalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nousuneitsyt, ja tulen kyllä aurinkoneitsyiden kanssa toimeen. Toisaalta myös Merkuriukseni ja Marsini ovat neitsyessä, eli voi johtua siitäkin. Olen ollut huomaavinani, että ravut eivät oikein tule toimeen keskenään, oli merkkiä sitten auringossa, nousussa tai kuussa. Olen seurannut sivusta kahden aurinkoravun (toinen taitaa olla vielä lisäksi kuurapu) on-off -suhdetta nyt pari vuotta ja kovin, kovin vaikeaa näyttää heillä olevan. Valitettavasti se draama räiskyy yli ja myös lähipiiri joutuu ottamaan soppaan osaa.
Tuo voisi pitää paikkansa.
Kirjoitin tuossa aikaisemmin, että inhoan muita, joilla on sama kuumerkki kuin itselläni, ja tosiaan olen kuurapu.
En vaan siedä muita kuurapuja, näen muut kuuravut jotenkin todella kireinä ja ärsyttävinä, olen tietysti itsekin kyllä sellainen äärimmäisen yksityisyydenhaluinen ja kireä. Inhoan jopa tv-sarjojen kuurapuja, esim. supernaturalin sammy.
Suosikkikuumerkkini on ehdottomasti kuukalat, ja tokana kuuskorpionit. Romanttisessa mielessä kuukalat ja ystävinä kuuskorpionit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään aurinkovesimiehen. Karmein tyyppi johon ikinä olen törmännyt. Onneksi en tuntenut lähemmin. Muutama etäinen kontakti oli jo niin järkyttävä.
Aurinkovesimies on pahimmillaan teennäisin ja kammottavin "erikoinen nuori" henkilö (vaikka olisi 65v) mitä on olemassa.
Ei yleensä naispuoliset vesimiehet, vaan nimenomaan miehet, joiden aurinkomerkkinä on vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo voisi pitää paikkansa.
Kirjoitin tuossa aikaisemmin, että inhoan muita, joilla on sama kuumerkki kuin itselläni, ja tosiaan olen kuurapu.
En vaan siedä muita kuurapuja, näen muut kuuravut jotenkin todella kireinä ja ärsyttävinä, olen tietysti itsekin kyllä sellainen äärimmäisen yksityisyydenhaluinen ja kireä. Inhoan jopa tv-sarjojen kuurapuja, esim. supernaturalin sammy.
Suosikkikuumerkkini on ehdottomasti kuukalat, ja tokana kuuskorpionit. Romanttisessa mielessä kuukalat ja ystävinä kuuskorpionit.
Tuleeko saman aurinkomerkin omaavat sitten keskenään jotenkin hyvin toimeen? Tulimerkit ehkä, mutta oman kokemukseni mukaan he kaikki yleensä pitävät toisistaan. Leijonat tykkää kyllä leijonista ainakin.
Pari sukulaisskorpionia eivät voi sietää toisiaan, ravuilla keskenään tosiaan usein ihan ihme suhteita. Tiedän yhden härkäpariskunnan, jonka elämä näyttää ainakin päällisin puolin seesteiseltä. Olen huomannut, että kaksoset ei usein tykkää muista kaksosista, varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko saman aurinkomerkin omaavat sitten keskenään jotenkin hyvin toimeen? Tulimerkit ehkä, mutta oman kokemukseni mukaan he kaikki yleensä pitävät toisistaan. Leijonat tykkää kyllä leijonista ainakin.
Pari sukulaisskorpionia eivät voi sietää toisiaan, ravuilla keskenään tosiaan usein ihan ihme suhteita. Tiedän yhden härkäpariskunnan, jonka elämä näyttää ainakin päällisin puolin seesteiseltä. Olen huomannut, että kaksoset ei usein tykkää muista kaksosista, varsinkaan vastakkaisesta sukupuolesta.
Kyllä, leijonat tosiaan rakastaa toisia leijonia usein, ja ihailee niitä, itsekin pidän leijonana ihan kaikista leijonista.
Olen itsekin huomannut, että kaksoset tosiaan usein inhoaa toisiaan, mutta ne on jotenkin niin "ovelia" etteivät pidä siitä, että toinen on samanlainen ovelan oloinen.
Härät syntyy usein samoihin perheisiin ja tosiaan tuntuvat pitävän toisistaan.
Oinaista olen usein huomannut, että ne halveksii toisiaan, ei siis vihaa, inhoa yms. vaan täysillä halveksii.
Jousimiehet on usein keskenään hyviä kavereita, sellaisia rentoja koko elämän ystävyyksiä, ne sietää toisiltaan paljon, ainakin oman huomioni mukaan.
Skorpionit usein jopa sabotoi toisiaan ja p.uukottaa selkään aina tilaisuuden tullen nimenomaan muita skorppareita (olin eräässä työpaikassa, jossa oli paljon skorpioneja, huomasin tuon niissä).
Kauriit on niin dominoivia ettei pidä samaa sukupuolta olevista toisista kauriista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, leijonat tosiaan rakastaa toisia leijonia usein, ja ihailee niitä, itsekin pidän leijonana ihan kaikista leijonista.
Olen itsekin huomannut, että kaksoset tosiaan usein inhoaa toisiaan, mutta ne on jotenkin niin "ovelia" etteivät pidä siitä, että toinen on samanlainen ovelan oloinen.
Oinaista olen usein huomannut, että ne halveksii toisiaan, ei siis vihaa, inhoa yms. vaan täysillä halveksii.
Jousimiehet on usein keskenään hyviä kavereita, sellaisia rentoja koko elämän ystävyyksiä, ne sietää toisiltaan paljon, ainakin oman huomioni mukaan.
Skorpionit usein jopa sabotoi toisiaan ja p.uukottaa selkään aina tilaisuuden tullen nimenomaan muita skorppareita (olin eräässä työpaikassa, jossa oli paljon skorpioneja, huomasin tuon niissä).
Kauriit on niin dominoivia ettei pidä samaa sukupuolta olevista toisista kauriista ollenkaan.
Ihan totta tuo, mitä sanoit kaksosista. Ehkä se on juuri niin, etteivät kaksoset tykkää siitä miten joku toinen tietääkin heidän temppunsa. Vähän sama skorpioneilla. Ja ehkä kaksi oinasta, ainakin jos on samaa sukupuolta, voi olla vähän liikaa toisilleen.
Kalat sen sijaan tulevat usein hyvin juttuun, mutta uivatkin sitten niin syvissä vesissä keskenään ettei kukaan muu tajua heidän menostaan mitään :D (Joo, yksi kaveripariskunta on molemmat kaloja..) Vaa'at tulevat yleensä myös loistavasti toimeen keskenään, todellista sielujen sympatiaa! Vesimiehistä ei ole kokemusta. Entä neitsyet? Kaveripiirissäni on useita neitsyitä jotka ovat myös keskenään kavereita, mutta en tiedä yhtään neitsytpariskuntaa. Itsekään en ole koskaan ollut kiinnostunut neitsytmiehistä. Ehkä neitsyelle on sitten parempi joku vähän leppoisampi kumppani, en tiedä. Onko kellään kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta tuo, mitä sanoit kaksosista. Ehkä se on juuri niin, etteivät kaksoset tykkää siitä miten joku toinen tietääkin heidän temppunsa. Vähän sama skorpioneilla. Ja ehkä kaksi oinasta, ainakin jos on samaa sukupuolta, voi olla vähän liikaa toisilleen.
Kalat sen sijaan tulevat usein hyvin juttuun, mutta uivatkin sitten niin syvissä vesissä keskenään ettei kukaan muu tajua heidän menostaan mitään :D (Joo, yksi kaveripariskunta on molemmat kaloja..) Vaa'at tulevat yleensä myös loistavasti toimeen keskenään, todellista sielujen sympatiaa! Vesimiehistä ei ole kokemusta. Entä neitsyet? Kaveripiirissäni on useita neitsyitä jotka ovat myös keskenään kavereita, mutta en tiedä yhtään neitsytpariskuntaa. Itsekään en ole koskaan ollut kiinnostunut neitsytmiehistä. Ehkä neitsyelle on sitten parempi joku vähän leppoisampi kumppani, en tiedä. Onko kellään kokemuksia?
Oho, tuosta jäi näköjään lause pois. Piti sanoa että olen itse nousuneitsyt enkä ole ikinä ollut kiinnostunut neitsytmiehistä. Aurinkomerkkini on kyllä jousimies, että se ehkä selittää :D Muiden jousimiesten kanssa tulen tosi hyvin juttuun!
Aurinkoskorpioni, nousuhärkä.
Tulen mainiosti juttuun muiden skorpionien kanssa ja he minun. Ymmärrys ja luottamus syntyy nopeasti. Oma veli, mieheni äiti ja sisko (!), hyvä kaveri ala-asteella, toinen hyvä kaveri lukiossa, se uusi naama jonka kanssa viimeksi vieraassa naisporukassa löytyi heti yhteinen sävel, jne. jne.
Toimii, oman merkin kanssa. Ei kuitenkaan romanttisesti, yksikään skorpioni mies ei ole tietääkseni koskaan kiinnostunut minusta enkä minä yhdestäkään skorpioni miehestä, mutta kaveerattu on paljonkin.
Ristiin mennyt useimmiten kaksosten kanssa. Ei kertakaikkiaan toimi, ei naisten eikä miesten.
Olen kaurisnainen ja usein tulen jostain syystä vähän nihkeästi toimeen muiden kaurisnaisten kanssa. Töissä olen huomannut tämän; aina vähän jotain skismaa, vaikka me kauriit käyttäydymmekin aina asiallisesti. Ehkä siinä tosiaan on joku arvovaltakysymys! Sen sijaan olen ollut kaurismiehen kanssa naimisissa kohta 12 vuotta. ;)
Onko teillä kokemuksia neitsyen ja kalojen parisuhteesta, miten toimii?
Hassua. Minä olen nousurapu ja läheisin sekä pitkäaikaisin ystäväni on aurinkomerkiltään rapu. Ollaan tunnettu päiväkodista asti. Myös toinen hyvin läheinen ystäväni oli aurinkorapu, hän menehtyi muutama vuosi sitten.