Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Kuplivan iloinen, liian empaattinen ja kaikkea muuta kuin tumma, mystinen tai seksuaalisuutta korostava skorpioninainen tässä. Pyydän ja annan anteeksi, en haudo mitään, lähestyn asioita suoraan ja selvitän nopeasti sen mitä selvitettävää on.
En välitä onko horoskoopeissa perää, mutta hauskaa tämä on, ja retrospektiivisesti tutkittuna kun on jälkeenpäin selvinnyt mitä merkkiä eri ihmiset on edustaneet näkyy selvät kaavat:
-Vaaka, neitsyt, rapu, skorpioni, kalat, kauris, härkä naiset tulen toimeen hyvin.
-Kaksosnaisia ja -miehiä on hauska seurata mutta henkilökohtaisessa kanssakäymisessä en jaksa niitä yhtään. Leijonien ja oinaiden seurassa väsyn, mutta ihailen niiden energiaa.
-Miesten kanssa parhaat vibat: kalat, vaaka, härkä, kauris. Huonoimmat: kaksonen, vesimies ja toiset skorpionit.
Äänestin parhaaksi merkiksi kiva, järkevä ja mutkaton vaaka.
Viimeisen puolenvuoden aikana 3xKalat-, 2xRapu- ja 1 Skorpioni-mies käynyt kuumana minuun, Kaksoseen.
En ole oikein koskaan innostunut noista merkeistä, huonoitsetuntoisia, synkkiä, uhoilijoita, omistushaluisia. Oinaan ja Jousimiehen kanssa on parhaiten synkkaillut ja nyt ihmetyttää tää "vedenpaisumus" :D
Itse pidän eniten maamerkeistä - kauriista, neitsyistä ja häristä. Heistä huokuu tietynlainen rauha ja maanläheisyys, lisäksi ovat luotettavia ja järkeviä. Olen kalat ja kohta tulee härkämiehen kanssa 12 vuotta täyteen, tapasimme teineinä. Tasapainotamme toisiamme ihan loistavasti ja luotamme toisiimme kaikessa. Äitini on kauris ja lapseni ja siskoni ovat neitsyitä.
Ilmamerkkien kanssa tunnen oloni välillä epämukavaksi, eniten ravun.
Vierailija kirjoitti:
Ilmamerkkien kanssa tunnen oloni välillä epämukavaksi, eniten ravun.
Anteeksi, en tajua mitä ajattelin! Piti kirjoittaa vesimiehen. Heillä on niin analyyttinen ja viileä ote kaikkeen, mitä kyllä ihailen, mutta en osaa jotenkin puhua heidän kanssaan.
rapu ei ole suloinen kuin omissa luuloissaan. Tiedän todella suloisia ihmisiä ja ovat aivan muita kuin rapuja.
Olen rauhallinen, impulsiivinen, puhelias, hiljainen, erakko, luova, iloinen ja kekseliäs kaksos-nainen. En ole koskaan pettänyt kumppaniani enkä myöskään harrasta valehtelemista. Minulle uskollisuus ja perhe ovat kaikki kaikessa. Joku merkki minulla olikin ravussa ja joku leijonassa, en nyt vaan millään muista, että mitkä ne oli. Tunnen sisälläni kaksi eri puolta, mutta ne eivät ole hyvä vastaan paha.
En tule toimeen skorpionien kanssa, en naisten enkä miesten, myös kauris liian vakavana merkkinä aiheuttaa ongelmia, mutta muiden merkkien edustajien kanssa en ole huomannut mitään säännönmukaista ongelmaa, hauska kyllä, oli näissä horoskoopeissa sitten perää tahi ei.
Vierailija kirjoitti:
rapu ei ole suloinen kuin omissa luuloissaan. Tiedän todella suloisia ihmisiä ja ovat aivan muita kuin rapuja.
Rapu on suloinen! <3 Rapu on muiden silmissä ehkä ujo ja etäinen, mutta pinnan alla rapu on mitä suloisin, kiltein ja rakastavin merkki minkä tiedän. Olen ihastunut rapumieheen ja hänen seurassaan koen yhteyden heti myös ilman sanoja, joka johtunee siitä että olen intuitiivinen kalat. Voih! Voisin kehua rapuja niin miehiä kuin naisia maailmaan loppuun saakka, niin ihania ovat ravut. <3 <3 Terveisin kalat nainen. :)
Kauhein mies jonka olen ikinä tavannut oli aurinkorapu ja kuu vesimiehessä. Täysin vastuuton valehtelija, vientiä riitti mutta ei mitään moraalia tai empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhein mies jonka olen ikinä tavannut oli aurinkorapu ja kuu vesimiehessä. Täysin vastuuton valehtelija, vientiä riitti mutta ei mitään moraalia tai empatiakykyä.
Kuu kertoo tunteista ja sielusta, joten kuu vesimiehessä teki miehestä ilmamerkkisen eli ei tunteellisen. Oliko miehessä rapumaisia piirteitä? Tyypillinen rapu on herkkä ja tunteellinen vaikkei näytä tätä puolta helpolla.
Olen skorpioninainen. Olen suora, luotettava, rehellinen, parisuhteessa mustasukkainen jos siihen annetaan aihetta. En ole koskaan pettänyt ketään. Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa neitsyen ja kaksosen kanssa. Neitsyen kanssa olin 14-vuotta. Hän petti minua kaksi kertaa suhteemme aikana. Yhden illan juttu ja toinen mikä johti eroon oli pettämistä puoli vuotta tietämättäni. Olen kyllä jälkikäteen miettinyt, neitsyt petti minua varmaan vielä enemmän kuin kertoi, hän oli petollinen ihminen. Kaksonen oli omituinen, häneen ei voinut luottaa yhtään, en usko että oli uskollinen, suhteemme kesti 10-vuotta. En ole löytänyt vierelleni sitä oikeaa uskollista kumppania, olen 50-vuotias, olisi upeaa löytää uskollinen mies rinnalleni koska olen itse uskollinen. Elämässä myös minulla olisi ollut pettämismahdollisuuksia mutta en voi tehdä sellaista minkä tiedän satuttavan toista.
Olen itse oinas. Löysin YouTubesta tosi huvittavan kahden minuutin videon, jossa ehkä hieman kärjistetään millaisia ihmisiä ovat horoskooppinsa mukaan.
Astro-seek.com -sivustolla tein yhteensopivuuskartat itsestäni ja
exästä/lasteni isästä,
parhaimmasta rakastajastani,
eräästä toisesta spesiaalimmasta miehestä
ja voi miten ne suurimmalta osaltaan ovatkaan paikkaansapitäviä!
Pille-Riin kirjoitti:
Tuntuu kaksoset ja skorpionit toistuvan epäsuosikeissa. Ja ne kaksi merkkiä eivät useinkaan pidä toisistaan, joten oisko täällä kaksosia kiukuttelemassa skorppareista ja skorppareita kiukuttelemassa kaksosista? Hehee...
Ja voin kuvitella että miten leijona ja oinas istuvat sohvalla katsomassa tuota edellä mainittua skorppareiden ja kaksosten tappelua samalla kun kilistelevät viinilaseja :D
Olen 41v, sarjapettäjänainen, ja aurinkokaksonen-nousuleijona-kuukaksonen. Muistaakseni venus oli skorpionissa.
Olen ollut 6:ssa pitkäaikaisessa suhteessa elämäni aikana ja pettänyt jokaista miestä 1-6 eri miehen kanssa.
Nykyinen suhteeni (5v) ollut ainakin toistaiseksi sellainen ettei vieraissa tarvinnut käydä vaikka välillä siitä haaveilen ja kaipaan sitä metsästyksen tuomaa jännitystä.
En vaan ymmärrä mikä minusta tekee aina ennen pitkää tuollaisen! Tylsyys?
Taas ketjujen poistoa. Entinen meno jatkuu palstalla.
Oma näkemykseni eri merkin miehistä:
Oinas - rämäpää, nopea ja pomottava. Haluaa elää omilla ehdoillaan.
Härkä - hedonisti, itsepäinen, laiska. Härän päätä ei niin vain käännetä.
Kaksonen - kaksijakoinen, levoton ja kova puhumaan. Tuntuu menevän joka suuntaan.
Rapu - herkkä, hellä ja perhekeskeinen. Viihtyy kotona ja rakastaa nostalgiaa.
Leijona - äänekäs, mahtaileva ja flirttaileva. Leijona vaatii kovasti ihailuja ja kehuja.
Neitsyt - puhdas, analyyttinen ja mukava. Mukava ystävänä ja työkaverina, koska on avulias.
Vaaka - diplomaattinen, tasapainoileva, vitsikäs. Kulttuureista kiinnostunut.
Skorpioni - intensiivinen, salaperäinen, mustanpuhuva. Jos tykkää seksistä niin siitä vaan.
Jousimies - Vauhdikas, suorasanainen, seikkailullinen. Jousimiehet rakastavat vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kauris - ahkera, rauhallinen, vakava. Saavuttanut elämässään ja urallaan paljon.
Vesimies - viileä, tutkiskeleva, etäinen. Taitelijaluonne ja uskoo yhteisöllisyyteen.
Kalat - empaattinen, taiteellinen, intuitiivinen. Auttavainen mutta itkee helposti.
Pahin skorppari. Pahimmat sarja pettäjät miesten sekä naisten keskuudessa
Käärme, muistaakseni maakäärme.