Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2181/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko monella kartassaan YOD/Jumalan sormi ?

Minulla on, mutten osaa kartasta katsoa mitkä planeetat/merkit tämän muodostavat.

Tulkintaa/tietoa tästä kuviosta olisi myös mukava saada.

Mun kartalta löytyy 1 YOD. 

Neptunus jousimies 8 huone, pluto vaaka 6 huone ja askendentti härkä, johon sormi osoittaa. Mitähän se tarkoittaa?

ASTRO.CHARTS.COM sivulta näkee kuviot ja mitkä ne muodostaa.

Vierailija
2182/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö teiltä venus vesimiehessä ja 12 huoneessa? Onko teillä ollut vaikea rakkauselämä? Salaisia suhteita? Yksinäisyyttä? Pitkä selibaatti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehittymättömät ravut ovat kyllä pahimpia, anteeksi vaan. Minulla on lähipiirissä paljon rapuja ja kaikki ovat jollain lailla murjottavia draamaqueenejä. Tunteella eläminen on väsyttävää myös läheisille kun aina on joku myrsky vesilasissa. 

Voin lohduttaa, että me kuuravut ollaan vielä pahempia murjottajia kuin aurinkoravut, heh :)

Kuun transiitit myös vaikuttaa meihin hyvin paljon, ja kuu liikkuu nopeasti. 

Itse olen aurinko-oinas ja kuurapu ja elänyt siinä uskossa että kuu olisi ravun hallitsijana ravussa jotenkin erityisen hyvä ja harmoninen sijainti, ts. kuu pääsee olemaan vahvoilla, vähän niin kuin aurinko leijonassa. 

Onko siis myös merkurius-kaksonen harmoninen? :D

Itse asiassa on, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä ennustaa hyviä kielellisiä lahjoja - kaksonen keskittyy enemmän puheeseen, neitsyt kirjoitettuun kieleen. Muutenkin merkkisijainnit niiden omissa planeetoissa, eli aurinko leijonassa, kuu ravussa, Mars oinaassa tai skorpionissa, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä, Venus härässä tai vaa'assa, Jupiter jousimiehessä, Saturnus kauriissa, Uranus vesimiehessä ja Neptunus kaloissa, korostavat aina niitä ns. omimpia tunteita ja piirteitä. Esim. Mars oinaassa on räjähtävän äkkipikainen, mikä ei aina ole hyvä asia, mutta oinaassa Marsin energia pääsee toimimaan puhtaimmillaan. Sen sijaan vastakkaisessa merkissä, eli vaa'assa, Mars on tietyllä tapaa vähiten ns. oma itsensä. Samoin on kaikkien vastamerkkien kanssa. Aurinko vesimiehessä ei ole huono sijainti, mutta aurinko on kauimpana omasta itsestään eli egostaan. Vesimiehillä onkin usein ulospäin katsova minuus, hieman yleismaallinen ja humaani. Leijonassa aurinko taas on omimmillaan ja pääsee loistamaan. Merkurius jousimiehessä voi tuoda henkilön kommunikointiin jopa kiusallista suoruutta, kaloissa taas vaikeuksia pysyä aiheessa. Venus skorpionissa on usein vaikea ja epäluuloinen. Ns. persoonalliset planeetat eli Mars, Merkurius, Venus sekä taivaankappaleet kuu ja aurinko ovat luonnetta määrittäessä tärkeimmät nousevan merkin ohella. 

Ok, minulla on merkurius Kaksosissa ja venus Härässä, hyvät siis näin?

Mars on Vaaka... mitä tarkoittaa Vaa´an kohdalla tuo "vähiten oma itsensä"?

Kyllä, Merkurius kaksosissa ja Venus härässä ovat molemmat vahvoja sijainteja, joissa merkki on hallitsemansa planeetan vaikutuspiirissä. Luultavasti kykysi ilmaista itseäsi on hyvä - olet nokkela ja nopeaälyinen sekä hyvä keskustelija. Venus härässä lisää aistillisuutta, tuo kauneudentajua ja viehätystä maallisiin nautintoihin. Mars vaa'assa sen sijaan on vähiten kotonaan, mikä tarkoittaa sitä, että Marsin energia pääse toteutumaan kunnolla. Marsin energia on oinasmaista - räjähtävää, alkukantaista, itsekeskeistä, aitoa - kun taas vaa'an hillitty, diplomaattinen ja sovitteleva energia jossain määrin tukahduttaa Marsia. Sen toimintakyky voi olla heikentynyttä, ja henkilö voi vältellä konfliktitilanteita sekä sortua valkoisiin valheisiin miellyttämisenhalusta. Henkilölle voi toisaalta muodostua ongelmaksi tuoda vihan ja aggression tunteitaan esiin. Paljon tietenkin riippuu myös muista planeettasijainneista, mutta yleisesti ottaen Marsvaaka ei juuri riehu, korota ääntään tai ole kovinkaan aloitteellinen ryhmässä. Tiettyä dynaamisuutta voi puuttua myös. 

Kiitos, kyllä tuo melkoisen paljon minua kuvaa. Merkurius on 9.huoneessa, venus 8., mars 12. Vahvistavatko/heikentävätkö nämä noita?

Eikö Mars kerro myös seksiasioista? Millainen on epätyypillinen Vaaka-seksuaalisuus? :D

Vierailija
2184/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko monella kartassaan YOD/Jumalan sormi ?

Minulla on, mutten osaa kartasta katsoa mitkä planeetat/merkit tämän muodostavat.

Tulkintaa/tietoa tästä kuviosta olisi myös mukava saada.

Mun kartalta löytyy 1 YOD. 

Neptunus jousimies 8 huone, pluto vaaka 6 huone ja askendentti härkä, johon sormi osoittaa. Mitähän se tarkoittaa?

ASTRO.CHARTS.COM sivulta näkee kuviot ja mitkä ne muodostaa.

Tuon sivuston mukaan minulla on kolme YODia, onko mahdollista?

1: venus-Härkä huone 8. - asc-Vaaka - uranus-Jousimies huone 3 - sekä mars-Vaaka huone 12  ?

2: venus-Härkä huone 8 - mc-Rapu - uranus-Jousimies huone 3

3: chiron-Härkä huone 8 - pluto-Vaaka huone 1 - neptunus-Jousimies huone 3

Tästä olisi mukava saada tietoa

Vierailija
2185/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehittymättömät ravut ovat kyllä pahimpia, anteeksi vaan. Minulla on lähipiirissä paljon rapuja ja kaikki ovat jollain lailla murjottavia draamaqueenejä. Tunteella eläminen on väsyttävää myös läheisille kun aina on joku myrsky vesilasissa. 

Voin lohduttaa, että me kuuravut ollaan vielä pahempia murjottajia kuin aurinkoravut, heh :)

Itse olen aurinko-oinas ja kuurapu ja elänyt siinä uskossa että kuu olisi ravun hallitsijana ravussa jotenkin erityisen hyvä ja harmoninen sijainti, ts. kuu pääsee olemaan vahvoilla, vähän niin kuin aurinko leijonassa. 

Itse asiassa on, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä ennustaa hyviä kielellisiä lahjoja - kaksonen keskittyy enemmän puheeseen, neitsyt kirjoitettuun kieleen. Muutenkin merkkisijainnit niiden omissa planeetoissa, eli aurinko leijonassa, kuu ravussa, Mars oinaassa tai skorpionissa, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä, Venus härässä tai vaa'assa, Jupiter jousimiehessä, Saturnus kauriissa, Uranus vesimiehessä ja Neptunus kaloissa, korostavat aina niitä ns. omimpia tunteita ja piirteitä. Esim. Mars oinaassa on räjähtävän äkkipikainen, mikä ei aina ole hyvä asia, mutta oinaassa Marsin energia pääsee toimimaan puhtaimmillaan. Sen sijaan vastakkaisessa merkissä, eli vaa'assa, Mars on tietyllä tapaa vähiten ns. oma itsensä. Samoin on kaikkien vastamerkkien kanssa. Aurinko vesimiehessä ei ole huono sijainti, mutta aurinko on kauimpana omasta itsestään eli egostaan. Vesimiehillä onkin usein ulospäin katsova minuus, hieman yleismaallinen ja humaani. Leijonassa aurinko taas on omimmillaan ja pääsee loistamaan. Merkurius jousimiehessä voi tuoda henkilön kommunikointiin jopa kiusallista suoruutta, kaloissa taas vaikeuksia pysyä aiheessa. Venus skorpionissa on usein vaikea ja epäluuloinen. Ns. persoonalliset planeetat eli Mars, Merkurius, Venus sekä taivaankappaleet kuu ja aurinko ovat luonnetta määrittäessä tärkeimmät nousevan merkin ohella. 

Kyllä, Merkurius kaksosissa ja Venus härässä ovat molemmat vahvoja sijainteja, joissa merkki on hallitsemansa planeetan vaikutuspiirissä. Luultavasti kykysi ilmaista itseäsi on hyvä - olet nokkela ja nopeaälyinen sekä hyvä keskustelija. Venus härässä lisää aistillisuutta, tuo kauneudentajua ja viehätystä maallisiin nautintoihin. Mars vaa'assa sen sijaan on vähiten kotonaan, mikä tarkoittaa sitä, että Marsin energia pääse toteutumaan kunnolla. Marsin energia on oinasmaista - räjähtävää, alkukantaista, itsekeskeistä, aitoa - kun taas vaa'an hillitty, diplomaattinen ja sovitteleva energia jossain määrin tukahduttaa Marsia. Sen toimintakyky voi olla heikentynyttä, ja henkilö voi vältellä konfliktitilanteita sekä sortua valkoisiin valheisiin miellyttämisenhalusta. Henkilölle voi toisaalta muodostua ongelmaksi tuoda vihan ja aggression tunteitaan esiin. Paljon tietenkin riippuu myös muista planeettasijainneista, mutta yleisesti ottaen Marsvaaka ei juuri riehu, korota ääntään tai ole kovinkaan aloitteellinen ryhmässä. Tiettyä dynaamisuutta voi puuttua myös. 

Kiitos, kyllä tuo melkoisen paljon minua kuvaa. Merkurius on 9.huoneessa, venus 8., mars 12. Vahvistavatko/heikentävätkö nämä noita?

Eikö Mars kerro myös seksiasioista? Millainen on epätyypillinen Vaaka-seksuaalisuus? :D

Seksuaalisuuden saralla vaakana voit olla sensuelli ja seksissä saattaa olla taukoja kunnes yhtäkkiä haluat sitä paljon. Mars vaa'assa näkyy tasapainoilevana merkkinä. Eräällä miehellä on mars ravussa. Minkälainen mies on jonka mars on ravussa? Etenkin rapu-seksuaalisuus kiinnostaa?

Vierailija
2186/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. huone on jousimiehen ja Jupiterin hallitsema ja edustaa uskontoja, politiikkaa, matkoja sekä laajemman näkökulman ja ymmärryksen etsimistä. Voit olla erityisen kiinnostunut näistä aloista, ja esimerkiksi matkustelemalla ja opiskelemalla voit laajentaa sielunmaisemaasi ja omaa ymmärrystäsi paljonkin. 

Venus 8. huoneessa on skorpionin hallitsemassa huoneessa, kärjistäen kuoleman ja seksin huoneessa. Varsinkin romanttiset tunteet voivat olla intensiivisiä, ja 8. huone tuo noihin tunteisiin skorpionimaista käytöstä. Mustasukkaisuus on melko yleistä. Kepeät suhteet ja yhden illan jutut eivät ole tyypillisesti tämän henkilön mieleen - hän haluaa jotain pysyvämpää, syvempää ja merkityksellisempää. Venus ja skorpioni luovat myös tietynlaista charmia, jota on vaikea ohittaa. Sinulla saattaakin olla paljon ihailijoita. Manipulointi ja itsekontrollin puute voivat olla huonoja puoliasi, ellet pidä itseäsi kurissa. Saatat pitää tanssimisesta. 

Sinun Marsisi sijainti 12. huoneessa on mielenkiintoinen varsinkin, kun se on vielä vaa'an merkissä. Sinun kannattaa kiinnittää tähän sijaintiin ja planeettaan erityistä huomiota, sillä tukahdutettu Mars voi olla vaarallinen. Tämän huoneen sijainti korostaa konfliktien ja väkivallan pelkoa ja henkilöllä, jolla on tämä sijainti, voi olla alitajuinen häviämisen pelko. 12. huone on viimeinen huone, ylimaallisen, okkultismin, salattujen asioiden huone. Vahva planeettasijainti tässä huoneessa voi myös tuoda henkisiä kykyjä ja enneunia. Se on egon vastakohta, egon kuolema ja yli-inhimillisen alku.

Vierailija
2187/12684 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin juuri ihan uuteen asiaan, vaikka luulin astrologiasta jo jotain tietävänikin: Nadiriin! Onko kenellekään tuttu? https://cafeausoul.com/astrology/chart-angles/nadir

Eli oman nadir-merkkinsä saa selville, kun tietää mikä merkki on 4. huoneessa. Nadir ja 4. huone ennustavat lapsuutta, kotia ja sen merkitystä henkilön elämään. Omani on skorpionissa eli Plutossa, oli kyllä hurjan osuva! Tietääkö joku tästä enemmän?

Vierailija
2188/12684 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ketjun alkulähteille. 

Äänestin pahimmaksi kaksosen. "Nokkela selviää tilanteesta johon älykäs ei joudu." Kaksosia usein väitetään älykkäiksi. Kaksosen ajatus kyllä kulkee nopeasti ja puhe samoin, mutta se miten asioita tulkitaan ja yhdistellään on jotain ihan käsittämätöntä.  Nokkelia oivalluksia siitä miten asiat muka ovat syntyy salamannopeasti. Kaksonen itse pitää näitä totuutena kyseen ollessa vain pikahavainnoista joita hän on yhdistellyt mielivaltaisesti ja täyttänyt mielikuvituksella tyhjät kohdat. 

Kaksonen on rakastettava olento mutta järkyttävän rasittava. 

Vierailija
2189/12684 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin juuri ihan uuteen asiaan, vaikka luulin astrologiasta jo jotain tietävänikin: Nadiriin! Onko kenellekään tuttu? https://cafeausoul.com/astrology/chart-angles/nadir

Eli oman nadir-merkkinsä saa selville, kun tietää mikä merkki on 4. huoneessa. Nadir ja 4. huone ennustavat lapsuutta, kotia ja sen merkitystä henkilön elämään. Omani on skorpionissa eli Plutossa, oli kyllä hurjan osuva! Tietääkö joku tästä enemmän?

Minulla ei ole 4. huoneessa mitään planeettaa, kuten ei 5., 6., 7., 10. ja 11.huoneissakaan.

Katsoin jostain että minulla on ns. See-Saw-kartta, joka ilmentää Kaksosten kuvausta mutta on vielä vaikuttavampi/dramaattisempi. Kaikenlisäksi olen myös aurinko-Kaksonen ,:D

Vierailija
2190/12684 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
2191/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erittäin hyvin kolme skorpionia ja he kaikki ovat rasittavia, oman arvon tuntevia (kuvittelevat, että vain paras kuuluu heille), epävarmoja päätöksenteon suhteen eli kysyvät apua kaikkiin asioihinsa kaikilta, eivätkä silti kuuntele toisten mielipiteitä, arvaamattomia, mustasukkaisia, todella äkkipikaisia, alistajia, täysin omien teidensä kulkijoita, halukkaita mutta eivät hyviä sängyssä (kuten kaksoset ja jousimiehet), ylpeitä ja suhtautuvat ynseästi toisiin, erityisesti itseään ”alempiarvoisiin”. Kaiken kaikkiaan hankalia ihmisiä jos heidän kanssaan ei ole kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
2192/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kaksoset ja skorpionit toistuvan epäsuosikeissa. Ja ne kaksi merkkiä eivät useinkaan pidä toisistaan, joten oisko täällä kaksosia kiukuttelemassa skorppareista ja skorppareita kiukuttelemassa kaksosista? Hehee...

Vierailija
2193/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kertoa, miten persoonaan vaikuttaa se, että Saturnus, Neptunus ja Uranus ovat kaikki Kauriissa huoneessa 12? Omassa kartassani on näin.

Vierailija
2194/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat horoskoopeista on rapu ja skorppion.

Vierailija
2195/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pille-Riin kirjoitti:

Tuntuu kaksoset ja skorpionit toistuvan epäsuosikeissa. Ja ne kaksi merkkiä eivät useinkaan pidä toisistaan, joten oisko täällä kaksosia kiukuttelemassa skorppareista ja skorppareita kiukuttelemassa kaksosista? Hehee...

Olen Kaksoset, yksi parhaimmista luottoystävistäni on Skorpioni ja olen juuri saanut lumoutuneen ihastuneen Skorpionin perääni...

Eräs sukulainen jonka kanssa olen viettänyt lapsena/nuorena aikuisena paljon aikaa on Skorpioni myös, oikein tyypillinen sellainen, mutta minun kanssani draamailut ja riidat ovat jääneet hyvin vähiin.

Vierailija
2196/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse neitsyt, ja tulen parhaiten toimeen skorpionien ja toisten neitsyiden kanssa (paitsi että neitsyt-neitsyt-riidat ovat hirveitä silloin harvoin, kun niitä syttyy).

Parasta seksiä olen harrastanut kumppanin kanssa, joka oli kalat.

Vierailija
2197/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kaksonen, jota olettekin arvaten haukkuneet. :D Annan ääneni pahimmasta horoskoopista kaksosille, olen aurinkokaksonen, skorppari kuu ja nousurapu. Olen (ikävä kyllä) pettänyt kaikkia miehiä ja mitä monimutkaisilla tavoilla. Skorpioni tekee minusta mystisen ja seksuaalisen, kaksonen sosiaalisen flirttailevan perhosen ja rapuna olen omistava ja suloinen. Erityisesti rapu tekee minusta hunajaisen rakastajan ja miehiä pörrää ympärillä, mutta miehet eivät ymmärrä etten ole mikään edustusvaimo. :D Rapu on hellä ja hellyyttä minusta löytyy, joten vastaan parhaaksi merkiksi ravun. :) *Avaa sateenvarjon p*skamyrskyä varten* :D

Vierailija
2198/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maasian vuosi. Mitähän se tuo tullessaan?

Maasian vuosi 2019. Se mitä vuosi tuo tullessaan riippuu mikä olet kiinalaisessa horoskoopissa. Tiedätkö mikä olet kahdestatoista eläimestä?

Vierailija
2199/12684 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on kaksonen, jota olettekin arvaten haukkuneet. :D Annan ääneni pahimmasta horoskoopista kaksosille, olen aurinkokaksonen, skorppari kuu ja nousurapu. Olen (ikävä kyllä) pettänyt kaikkia miehiä ja mitä monimutkaisilla tavoilla. Skorpioni tekee minusta mystisen ja seksuaalisen, kaksonen sosiaalisen flirttailevan perhosen ja rapuna olen omistava ja suloinen. Erityisesti rapu tekee minusta hunajaisen rakastajan ja miehiä pörrää ympärillä, mutta miehet eivät ymmärrä etten ole mikään edustusvaimo. :D Rapu on hellä ja hellyyttä minusta löytyy, joten vastaan parhaaksi merkiksi ravun. :) *Avaa sateenvarjon p*skamyrskyä varten* :D

AurinkoKaksosten puolesta: olen aurinkoKaksoset, nousuVaaka, kuuVaaka, venusHärkä Skorpparin huoneessa(8.)

Nuorekas, flirtti, nokkela sanankäyttäjä, estetiikantajuinen, ilmeisesti viehättävä salaperäisillä silmillä, fyysinen kosketus/seksi tärkeää, mutta petturi en ole :)

Olen sellainen sekoitus ujoa tyttöä ja intohimoista rakastajatarta :D

Vierailija
2200/12684 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erittäin hyvin kolme skorpionia ja he kaikki ovat rasittavia, oman arvon tuntevia (kuvittelevat, että vain paras kuuluu heille), epävarmoja päätöksenteon suhteen eli kysyvät apua kaikkiin asioihinsa kaikilta, eivätkä silti kuuntele toisten mielipiteitä, arvaamattomia, mustasukkaisia, todella äkkipikaisia, alistajia, täysin omien teidensä kulkijoita, halukkaita mutta eivät hyviä sängyssä (kuten kaksoset ja jousimiehet), ylpeitä ja suhtautuvat ynseästi toisiin, erityisesti itseään ”alempiarvoisiin”. Kaiken kaikkiaan hankalia ihmisiä jos heidän kanssaan ei ole kaikesta samaa mieltä.

En lainkaan usko horoskooppeihin, mutta kuvasit juuri entisen kollegani Päivin! Päivi paitsi piikitteli ja kuvainnollisesti iski puukon selkään, myös fyysisesti tarttui kipeästi käsivarresta, kun hänellä oli jotain aivan merkittävää sanottavaa.