Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12684)

Vierailija
2161/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

Tuo oli hauska, koska slytherinin tilathan on jossakin kellarissa, ja siellä on väriteemana musta, musta on yin väri, eli äärimmäinen veden väri.

Ja gryffindorin värit on punainen ja keltainen, eli tulivärit, ja niiden tuvassa on aina takka päällä ja paljon punaista.

En siis tunne kovin hyvin potter juttuja, mutta muistin nuo tuvat elokuvista.

Vierailija
2162/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

Tuo oli hauska, koska slytherinin tilathan on jossakin kellarissa, ja siellä on väriteemana musta, musta on yin väri, eli äärimmäinen veden väri.

Ja gryffindorin värit on punainen ja keltainen, eli tulivärit, ja niiden tuvassa on aina takka päällä ja paljon punaista.

Tuossa on gryffindorin tupa, leijona seinällä, tulta ja punaista-

https://images.ctfassets.net/bxd3o8b291gf/6kcgbSlLr2aU0w6ck6Ssm0/b01ded…

Ja slytherin, voiko olla enempää yinpesäkettä-

https://images.ctfassets.net/bxd3o8b291gf/4b0NB6OQtGCmQqCMSKaigI/9b4af5…

http://www.roxfort-varazslo-kepzo.eoldal.hu/img/picture/58/slytherin_du…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasian vuosi. Mitähän se tuo tullessaan?

Vierailija
2164/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

Rohkelikon värit ovat punainen ja kulta, luihuisen vihreä ja hopea, korpinkynnen sininen ja kupari ja puuskupuhin keltainen ja musta. Rohkelikot ovat tunnettuja rohkeudestaan, luihuiset oveluudestaan, korpinkynnet älykkyydestään ja puuskupuhit ovat sitten niitä jotka eivät täytä noista määritelmistä mitään. Tunnuseläimet ovat leijona (rohkelikko), käärme (luihuinen), kotka (korpinkynsi) ja mäyrä (puuskupuh). 

Vierailija
2165/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin jo tuolla aiemmin, mutta jatkan vielä.  Olen kauris ja samoin mieheni.  Meillä menee loistavasti.

Itseäni kehumatta kehun miestäni, kaurista: hän on äärimmäisen kiltti, sovinnollinen ja pidetty.  Hyvä huumorintaju, melko ujo.    Havaintojani muista merkeistä:

Vesimies: iloinen ja empaattinen

Kalat: salaperäinen, mukavuudenhaluinen

Oinas: vallanhaluinen, esiintymishaluinen, joskus ilkeä

Kaksoset: hänestä ei ota selvää, kaksinaamainen, petturikin, ulospäinsuuntautunut, silti ujo

Härkä: luotettava ystävä, jääräpäinen, iloluoteinen

Rapu: mustasukkainen, kiukuttelija, mököttävä, toisaalta veijari, joskus jopa psykopaatti

Leijona: valoisa, ei unohda ystäviään, vakaa, joskus uskoton

Neitsyt: Kiltti, ystävällinen, uskollinen, ehkä tosikkokin

Vaaka: Ystävällinen, tasapainoinen, ahkera

Skorpioni: Räiskyvä, usein väkivaltainen, mustasukkainen, voimakas seksivietti

Jousimies: Porukan hauskanpitäjä, uskotonkin, vahva luonne

Kauris:  Ahkera puurtaja, yksinäinen, vakaa, uskollinen, huumorintajuinen, kiltti

Vierailija
2166/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

Rohkelikon värit ovat punainen ja kulta, luihuisen vihreä ja hopea, korpinkynnen sininen ja kupari ja puuskupuhin keltainen ja musta. Rohkelikot ovat tunnettuja rohkeudestaan, luihuiset oveluudestaan, korpinkynnet älykkyydestään ja puuskupuhit ovat sitten niitä jotka eivät täytä noista määritelmistä mitään. Tunnuseläimet ovat leijona (rohkelikko), käärme (luihuinen), kotka (korpinkynsi) ja mäyrä (puuskupuh). 

Vähän OT, mutta miksi ihmeessä Puuskupuh on tuollainen jämätupa? Eikö siellä ole mitään ns. erityisominaisuutta niinkuin vaikka rohkeus tai älykkyys? Cedric ainakin oli komea... :D 

Ja sitten horoskooppeihin: Googletin huvikseni J.K.Rowlingin kartan. Hän on syntynyt 31.7. mikä on kirjoissa myös Harryn syntymäpäivä! Eli on leijona. Astrothemen mukaan (https://www.astrotheme.com/astrology/J._K._Rowling) olisi nouseva vesimies. Kauhea kasa neitsyessä planeettoja, mm. kuu, Merkurius, Mars ja Venus jos nyt luen oikein. 

Vierailija
2167/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rohkelikko - tuli

luihuinen - vesi

korpinkynsi - ilma

puuskupuh - maa

Vähän OT, mutta miksi ihmeessä Puuskupuh on tuollainen jämätupa? Eikö siellä ole mitään ns. erityisominaisuutta niinkuin vaikka rohkeus tai älykkyys? Cedric ainakin oli komea... :D 

Ja sitten horoskooppeihin: Googletin huvikseni J.K.Rowlingin kartan. Hän on syntynyt 31.7. mikä on kirjoissa myös Harryn syntymäpäivä! Eli on leijona. Astrothemen mukaan (https://www.astrotheme.com/astrology/J._K._Rowling) olisi nouseva vesimies. Kauhea kasa neitsyessä planeettoja, mm. kuu, Merkurius, Mars ja Venus jos nyt luen oikein. 

Eikun anteeksi, Mars Rowlingilla on vaa'assa. Kuu, Merkurius ja Venus neitsyessä. Neitsyessä myös stellium, eli voimakeskittymä joka syntyy kun kolme tai useampi planeetta on lähellä toisiaan, 1-2 merkissä ja huoneessa. Nousumerkki vesimies. 

Rowlingilla on eniten muuttuvaa merkkiä kartalla (esim. neitsyt ja vesimies muuttuvia merkkejä). 

Huone 1 on vesimiehessä (Saturnus), huone 2 oinaassa, huone 3 härässä, huoneet 4 (Jupiter) ja 5 kaksosessa, huone 6 ravussa (Aurinko), huone 7 leijonassa (Kuu, Merkurius, Venus, Uranus ja Pluto), huone 8 vaa'assa (Mars ja Neptunus), huone 9 skorpionissa, huoneet 10 ja 11 jousimiehessä ja huone 12 kauriissa. (Sulkuihin olen laittanut planeettojen sijainnit kartalla.) Mielenkiintoinen kartta kyllä J.K.lla, täytyy sanoa!

Vierailija
2168/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittymättömät ravut ovat kyllä pahimpia, anteeksi vaan. Minulla on lähipiirissä paljon rapuja ja kaikki ovat jollain lailla murjottavia draamaqueenejä. Tunteella eläminen on väsyttävää myös läheisille kun aina on joku myrsky vesilasissa. 

Vierailija
2169/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittymättömät ravut ovat kyllä pahimpia, anteeksi vaan. Minulla on lähipiirissä paljon rapuja ja kaikki ovat jollain lailla murjottavia draamaqueenejä. Tunteella eläminen on väsyttävää myös läheisille kun aina on joku myrsky vesilasissa. 

Voin lohduttaa, että me kuuravut ollaan vielä pahempia murjottajia kuin aurinkoravut, heh :)

Kuun transiitit myös vaikuttaa meihin hyvin paljon, ja kuu liikkuu nopeasti. 

Vierailija
2170/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehittyneitä rapuja empaattisempia ja tunneälykkäämpiä ihmisiä sen sijaan saa hakea!

Vierailija
2171/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin lohduttaa, että me kuuravut ollaan vielä pahempia murjottajia kuin aurinkoravut, heh :)

Itse olen aurinko-oinas ja kuurapu ja elänyt siinä uskossa että kuu olisi ravun hallitsijana ravussa jotenkin erityisen hyvä ja harmoninen sijainti, ts. kuu pääsee olemaan vahvoilla, vähän niin kuin aurinko leijonassa. 

Vierailija
2172/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter - leijona

Hermione - neitsyt

Ron - härkä

Ginny - leijona

Fred ja George - oinas

Molly - skorpioni

Mr. Weasley - vesimies

Percy - neitsyt

Charlie - oinas

Bill - skorpioni

Fleur - vaaka

Sirius - skorpioni

James - oinas

Lily - vesimies

Remus - kalat

Peter (Matohäntä) - rapu

Draco Malfoy - kaksonen

Kalkaros - skorpioni

Dumbledore - vesimies

Voldemort - kauris

....jatkakaa listaa! :)

Vierailija
2173/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aurinko-oinas ja kuurapu ja elänyt siinä uskossa että kuu olisi ravun hallitsijana ravussa jotenkin erityisen hyvä ja harmoninen sijainti, ts. kuu pääsee olemaan vahvoilla, vähän niin kuin aurinko leijonassa. 

Onko siis myös merkurius-kaksonen harmoninen? :D

Vierailija
2174/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna Lovegood: vesimies

Neville Longbottom: kalat

Gilderoy Lockhart: vaaka

Cedric Diggory: vaaka

Rubeus Hagrid: rapu

Vernon Dursley: härkä

Petunia Dursley: neitsyt

Dudley Dursley: rapu

Dobby: härkä

Bellatrix: skorpioni

Regulus Black: kaksonen

Vierailija
2175/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä ennustaa hyviä kielellisiä lahjoja - kaksonen keskittyy enemmän puheeseen, neitsyt kirjoitettuun kieleen. Muutenkin merkkisijainnit niiden omissa planeetoissa, eli aurinko leijonassa, kuu ravussa, Mars oinaassa tai skorpionissa, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä, Venus härässä tai vaa'assa, Jupiter jousimiehessä, Saturnus kauriissa, Uranus vesimiehessä ja Neptunus kaloissa, korostavat aina niitä ns. omimpia tunteita ja piirteitä. Esim. Mars oinaassa on räjähtävän äkkipikainen, mikä ei aina ole hyvä asia, mutta oinaassa Marsin energia pääsee toimimaan puhtaimmillaan. Sen sijaan vastakkaisessa merkissä, eli vaa'assa, Mars on tietyllä tapaa vähiten ns. oma itsensä. Samoin on kaikkien vastamerkkien kanssa. Aurinko vesimiehessä ei ole huono sijainti, mutta aurinko on kauimpana omasta itsestään eli egostaan. Vesimiehillä onkin usein ulospäin katsova minuus, hieman yleismaallinen ja humaani. Leijonassa aurinko taas on omimmillaan ja pääsee loistamaan. Merkurius jousimiehessä voi tuoda henkilön kommunikointiin jopa kiusallista suoruutta, kaloissa taas vaikeuksia pysyä aiheessa. Venus skorpionissa on usein vaikea ja epäluuloinen. Ns. persoonalliset planeetat eli Mars, Merkurius, Venus sekä taivaankappaleet kuu ja aurinko ovat luonnetta määrittäessä tärkeimmät nousevan merkin ohella. 

Vierailija
2176/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä ennustaa hyviä kielellisiä lahjoja - kaksonen keskittyy enemmän puheeseen, neitsyt kirjoitettuun kieleen. Muutenkin merkkisijainnit niiden omissa planeetoissa, eli aurinko leijonassa, kuu ravussa, Mars oinaassa tai skorpionissa, Merkurius kaksosessa tai neitsyessä, Venus härässä tai vaa'assa, Jupiter jousimiehessä, Saturnus kauriissa, Uranus vesimiehessä ja Neptunus kaloissa, korostavat aina niitä ns. omimpia tunteita ja piirteitä. Esim. Mars oinaassa on räjähtävän äkkipikainen, mikä ei aina ole hyvä asia, mutta oinaassa Marsin energia pääsee toimimaan puhtaimmillaan. Sen sijaan vastakkaisessa merkissä, eli vaa'assa, Mars on tietyllä tapaa vähiten ns. oma itsensä. Samoin on kaikkien vastamerkkien kanssa. Aurinko vesimiehessä ei ole huono sijainti, mutta aurinko on kauimpana omasta itsestään eli egostaan. Vesimiehillä onkin usein ulospäin katsova minuus, hieman yleismaallinen ja humaani. Leijonassa aurinko taas on omimmillaan ja pääsee loistamaan. Merkurius jousimiehessä voi tuoda henkilön kommunikointiin jopa kiusallista suoruutta, kaloissa taas vaikeuksia pysyä aiheessa. Venus skorpionissa on usein vaikea ja epäluuloinen. Ns. persoonalliset planeetat eli Mars, Merkurius, Venus sekä taivaankappaleet kuu ja aurinko ovat luonnetta määrittäessä tärkeimmät nousevan merkin ohella. 

Ok, minulla on merkurius Kaksosissa ja venus Härässä, hyvät siis näin?

Mars on Vaaka... mitä tarkoittaa Vaa´an kohdalla tuo "vähiten oma itsensä"?

Vierailija
2177/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykänen oli aurinkorapu ja kuukaksonen. Merkurius ja Venus olivat ravussa, Mars neitsyessä. Hänen kartallaan on eniten rapua. 

Matti on myös nouseva rapu.

Vierailija
2178/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollakin pientä tulkintaa antaa näillä sijainneilla: Aurinko kaksonen, nouseva merkki vesimies ?

Vierailija
2179/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minulla on merkurius Kaksosissa ja venus Härässä, hyvät siis näin?

Mars on Vaaka... mitä tarkoittaa Vaa´an kohdalla tuo "vähiten oma itsensä"?

Kyllä, Merkurius kaksosissa ja Venus härässä ovat molemmat vahvoja sijainteja, joissa merkki on hallitsemansa planeetan vaikutuspiirissä. Luultavasti kykysi ilmaista itseäsi on hyvä - olet nokkela ja nopeaälyinen sekä hyvä keskustelija. Venus härässä lisää aistillisuutta, tuo kauneudentajua ja viehätystä maallisiin nautintoihin. Mars vaa'assa sen sijaan on vähiten kotonaan, mikä tarkoittaa sitä, että Marsin energia pääse toteutumaan kunnolla. Marsin energia on oinasmaista - räjähtävää, alkukantaista, itsekeskeistä, aitoa - kun taas vaa'an hillitty, diplomaattinen ja sovitteleva energia jossain määrin tukahduttaa Marsia. Sen toimintakyky voi olla heikentynyttä, ja henkilö voi vältellä konfliktitilanteita sekä sortua valkoisiin valheisiin miellyttämisenhalusta. Henkilölle voi toisaalta muodostua ongelmaksi tuoda vihan ja aggression tunteitaan esiin. Paljon tietenkin riippuu myös muista planeettasijainneista, mutta yleisesti ottaen Marsvaaka ei juuri riehu, korota ääntään tai ole kovinkaan aloitteellinen ryhmässä. Tiettyä dynaamisuutta voi puuttua myös. 

Vierailija
2180/12684 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko monella kartassaan YOD/Jumalan sormi ?

Minulla on, mutten osaa kartasta katsoa mitkä planeetat/merkit tämän muodostavat.

Tulkintaa/tietoa tästä kuviosta olisi myös mukava saada.

Mun kartalta löytyy 1 YOD. 

Neptunus jousimies 8 huone, pluto vaaka 6 huone ja askendentti härkä, johon sormi osoittaa. Mitähän se tarkoittaa?