Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
2221/12684 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon näitä plarannu läpi ja odottanut että vastaan tulisi samat merkit kuin omani. Ei näy tai en näe.

No kuitenkin. Minkälaisen luonnehdinnan (jos jollain intoa siihen alkaa) saa merkeillä: nousu skorpioni, aurinko leijona, kuu kauriissa.

Sivu juonteina merkurius neitsyestä, Venus leijonassa ja mars vesimies?

Inhokki merkkiä ei varsinaisesti ole muuta kuin nousu leijonat ja aurinko oinaat ja naispuoliset aurinkokalat tuppaa nostamaan välillä niskavillat pystyyn. Hassua että nousu oinas on taas ihan tosi jees.

Exä on nousu, aurinko, Venus, mars skorpionilla varustettu kuurapu jolla merkurius vaa’assa. Parikymmentä vuotta, kolme lasta ja yhteinen asuntolaina ja nyt erottuani mietin että miten se nyt tolleen pääs menemään noin pitkälle koko homma. Nykyään kaivan esille lähinnä liekinheittimen kun tulee tarvetta kommunikoida hänen kanssaan.

Nyt aloittelee uutta uraa oinas vaikutteisen härkä miehen kanssa jolla on mars vesimiehessä (noususta ei tietoa). Meininki on vähintäänkin mielenkiintoista että mä nyt seuraan vähän niinku H-moilasena ihmetyksen sormi kummatuksen suussa tätä hommaa (puhelias, avoin, ihana läheisyys) että mihin päin tässä kaadutaan. Tosin välillä aattelen että naama kii kun tulee sellasta totuudentorvi toitotusta että huh! .. toistaiseksi oon nyt tyytynyt jotakuinkin vaan hymyilemään nätisti, kun en oikeen tiiä miten hommaan pitäis suhtautua 🤔

Vierailija
2222/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehen en ole kuullut puhuneen pahaa tuttavistaan, minun mieheni ja poikani. Valitettavasti eräs jousimiesmies,jonka syntymäpäivä on merkin alussa 25 pv on oikea "reuter", juoruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin on skorpionin. Raivohulluja käytöstavattomia juonittelevia valehtelijoita.

Jousimiehet yleensä kilteimpiä ja helpoimpia mutkattomia ihmisiä.

Vierailija
2224/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma näkemykseni eri merkin miehistä:

Oinas - rämäpää, nopea ja pomottava. Haluaa elää omilla ehdoillaan.

Härkä - hedonisti, itsepäinen, laiska. Härän päätä ei niin vain käännetä.

Kaksonen - kaksijakoinen, levoton ja kova puhumaan. Tuntuu menevän joka suuntaan.

Rapu - herkkä, hellä ja perhekeskeinen. Viihtyy kotona ja rakastaa nostalgiaa.

Leijona - äänekäs, mahtaileva ja flirttaileva. Leijona vaatii kovasti ihailuja ja kehuja.

Neitsyt - puhdas, analyyttinen ja mukava. Mukava ystävänä ja työkaverina, koska on avulias.

Vaaka - diplomaattinen, tasapainoileva, vitsikäs. Kulttuureista kiinnostunut.

Skorpioni - intensiivinen, salaperäinen, mustanpuhuva. Jos tykkää seksistä niin siitä vaan.

Jousimies - Vauhdikas, suorasanainen, seikkailullinen. Jousimiehet rakastavat vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Kauris - ahkera, rauhallinen, vakava. Saavuttanut elämässään ja urallaan paljon.

Vesimies - viileä, tutkiskeleva, etäinen. Taitelijaluonne ja uskoo yhteisöllisyyteen.

Kalat - empaattinen, taiteellinen, intuitiivinen. Auttavainen mutta itkee helposti.

Ei se mikään sun oma näkemyksesi ole vaan olet ostanut jonkun tähtimerkki kirjan josta luet noita latteuksia. Naurettavaa.

Vierailija
2225/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksonen - kaksijakoinen, levoton ja kova puhumaan. Tuntuu menevän joka suuntaan.

Leijona - äänekäs, mahtaileva ja flirttaileva. Leijona vaatii kovasti ihailuja ja kehuja.

Neitsyt - puhdas, analyyttinen ja mukava. Mukava ystävänä ja työkaverina, koska on avulias.

Skorpioni - intensiivinen, salaperäinen, mustanpuhuva. Jos tykkää seksistä niin siitä vaan.

Jousimies - Vauhdikas, suorasanainen, seikkailullinen. Jousimiehet rakastavat vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Kauris - ahkera, rauhallinen, vakava. Saavuttanut elämässään ja urallaan paljon.

Vesimies - viileä, tutkiskeleva, etäinen. Taitelijaluonne ja uskoo yhteisöllisyyteen.

Kalat - empaattinen, taiteellinen, intuitiivinen. Auttavainen mutta itkee helposti.

Ei se mikään sun oma näkemyksesi ole vaan olet ostanut jonkun tähtimerkki kirjan josta luet noita latteuksia. Naurettavaa.

Juu siis nuo ylläolevat oli niitä kaikkein yleisimpiä stereotypioita, jotka elää ihan omaa naistenlehtielämäänsä hamaan maailmanloppuun saakka. 

Vierailija
2226/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pille-Riin kirjoitti:

Tuntuu kaksoset ja skorpionit toistuvan epäsuosikeissa. Ja ne kaksi merkkiä eivät useinkaan pidä toisistaan, joten oisko täällä kaksosia kiukuttelemassa skorppareista ja skorppareita kiukuttelemassa kaksosista? Hehee...

Ja voin kuvitella että miten leijona ja oinas istuvat sohvalla katsomassa tuota edellä mainittua skorppareiden ja kaksosten tappelua samalla kun kilistelevät viinilaseja :D

Istun rapumieheni kanssa sohvalla ja rapukultani toi minulle juuri lämmintä juotavaa. Nautin siitä kun rapuni tykkää hoivata minua ja suunnittelemme illallista yhdessä. Meitä ei voisi kiinnostaa muiden riitelyt, koska olemme luodut toisillemme. Rapu-oinas pari. <3

Vierailija
2227/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että kommenttini huvittaa mutta kirjoitus on mielipiteeni ja samalla näkemykseni eri merkkien miehistä, joita olen tavannut pitkän elämäni aikana. En ole ostanut tähtimerkeistä kertovaa kirjaa ja kaikki mitä kirjoitin perustuu omiin kokemuksiini eikä mihinkään latteuksiin. Harmi kun olet noin pessimistinen. Toivon sinulle aurinkoista kevättä ja positiivisia ajatuksia! :)

Vierailija
2228/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon kaikki lempi-ihmiseni ovat kaloja. Parhaimmillaan innokkaita,kunnianhimoisia suunnannäyttäjiä. Pahimmillaan voivat olla liian kunnianhimoisia taivaanrannanmaalareita. Kuitenkin kalat ovat suosikkimerkkini juuri sen takia kun ovat niin itseni vastakohtia. Itse olen leijona.

Allekirjoitan tuon skorpionin pahimpana.

Vierailija
2229/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholm syntynyt 19.3.1964 Pori. Jossain luki että nousumerkki olisi jousimies. Eli kellonaika aamuyöstä n. 2-4 aikoihin.

Vierailija
2230/12684 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa että kommenttini huvittaa mutta kirjoitus on mielipiteeni ja samalla näkemykseni eri merkkien miehistä, joita olen tavannut pitkän elämäni aikana. En ole ostanut tähtimerkeistä kertovaa kirjaa ja kaikki mitä kirjoitin perustuu omiin kokemuksiini eikä mihinkään latteuksiin. Harmi kun olet noin pessimistinen. Toivon sinulle aurinkoista kevättä ja positiivisia ajatuksia! :)

Voin yhtyä moneen kuvaukseen näistä perustuen omiin mieskokemuksiini :)

Oinas, todellakin haluaa elää omilla ehdoillaan, harmillisesti myös parhaimpia rakastajiani... :P

Härkä, Oinaan ohella toinen jääräpää, mutta hidastempoisempi ja pessimistisempi

Kaksoset, puhuu, viestittää, flirttaa, pettää...

Rapu, konservatiivinen, voi olla kaukorakastunut vuosia, mutta laittaa silti perheen etusijalle

Leijonasta minulla ei ole kokemusta kuin pikkuveljenä, meillä synkannut lähes aina hyvin

Neitsyt voi olla ihana ystävänä, mutta suhteessa liian pikkutarkka siisteysintoilija, kaikessa

Vaaka, hyvä keskustelija mutta lähes kaikki jääkin puheen tasolle, kun tasapainoilee asioiden kanssa..

Skorpioni, intohimoinen, jotenkin pelottava, nopeasti intensiivisen ihastunut

Jousimies, hyvä seuramies, mutta vaihtaa seuralaista lennosta, voi yhtä hyvin sanoa suoraan tai ghostata..

Kauriista ei kokemusta muuta kuin 13vuotisen exän nousumerkkinä, raha ja saavutukset tärkeintä...

Vesimies, pieni poikani <3 Saa nähdä millainen hänestä kasvaa ,:D

Kalat, huonoitsetuntoisia kynnysmattoja, liian tunteellisia ja syvissä vesissä

T: Kaksosnainen

Vierailija
2231/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aivan outoja. Minä en ainakaan ole minkään merkki.

Vierailija
2232/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki lempi-ihmiseni ovat kaloja. Parhaimmillaan innokkaita,kunnianhimoisia suunnannäyttäjiä. Pahimmillaan voivat olla liian kunnianhimoisia taivaanrannanmaalareita. Kuitenkin kalat ovat suosikkimerkkini juuri sen takia kun ovat niin itseni vastakohtia. Itse olen leijona.

Allekirjoitan tuon skorpionin pahimpana.

Joo. Mengele oli herkkä kalat. Olet hömppäihminen.

Vierailija
2233/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit agressiivisia, kostonhimoisia omaan napaan tuijottelijoita ja valehtelijoita. Pakkomielteisiä seksin suhteen. Pelottavia tyyppejä.

Rapumiehet ailahtelevaisia yliherkkiä murjottajia ja tosikkoja. Loukkaantuvat liian helposti. Valehtelevat myös paljon, mikä tuli itselleni yllätyksenä, koska osaavat antaa hyvin rehdin ensivaikutelman. Parisuhteessa ahdistavan omistushaluisia. Tämän merkin naispuolisten edustajien kanssa tulen kuitenkin oikein hyvin juttuun.

Kaksoset levottomia tuulella käyviä hippejä. Ovat olevinaan hirveän syvällisiä, mutta tarkempi tutustuminen paljastaa pinnallisiksi. Aika rasittavaa seuraa.

Neitsyet turhan negatiivisia ja ylikriittisiä. Jämähtävät helposti vanhaan eivätkä pidä muutoksesta.

Kaikista muista merkeistä olisi paljonkin hyvää sanottavaa, joten en osaa valita parasta. Itse olen vaaka, nouseva leijona ja kuu mulla on kaloissa.

Vierailija
2234/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionit agressiivisia, kostonhimoisia omaan napaan tuijottelijoita ja valehtelijoita. Pakkomielteisiä seksin suhteen. Pelottavia tyyppejä.

Rapumiehet ailahtelevaisia yliherkkiä murjottajia ja tosikkoja. Loukkaantuvat liian helposti. Valehtelevat myös paljon, mikä tuli itselleni yllätyksenä, koska osaavat antaa hyvin rehdin ensivaikutelman. Parisuhteessa ahdistavan omistushaluisia. Tämän merkin naispuolisten edustajien kanssa tulen kuitenkin oikein hyvin juttuun.

Kaksoset levottomia tuulella käyviä hippejä. Ovat olevinaan hirveän syvällisiä, mutta tarkempi tutustuminen paljastaa pinnallisiksi. Aika rasittavaa seuraa.

Neitsyet turhan negatiivisia ja ylikriittisiä. Jämähtävät helposti vanhaan eivätkä pidä muutoksesta.

Kaikista muista merkeistä olisi paljonkin hyvää sanottavaa, joten en osaa valita parasta. Itse olen vaaka, nouseva leijona ja kuu mulla on kaloissa.

Jännä juttu että me molemmat ollaan vaakoja, mutta mä kyllä tykkään ravuista ja neitsyistä.

Mutta mä olenkin kuu oinas ja nouseva skorpioni.

Vierailija
2235/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan katsonut tarkemmin Olli Lindholmin karttaa? Aurinkokalat taitaa olla ainakin.

Vierailija
2236/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan alkoi kiinnostaa tekstisi. Millä tavalla rapumiehet ovat ailahtelevia ja tosikkoja? Kuulisin mielelläni enemmän kokemuksistasi. Myönnän olevani herkkänahkainen ja omistava rakkaastani, koska minun on vaikea päästää irti. Terveisin rapumies :)

Vierailija
2237/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapumiehet ailahtelevaisia yliherkkiä. Kiinnostaa minuakin, en ole huomannut itsessä näitä ominaisuuksia. Voisitko avata vähän näkemystäsi?

"murjottajia" varmasti pitää joskus paikkansa.

"tosikkoja" noh mites tämän ottaa kyllä huumoria löytyy enkä tosikoksi osaisi itseä ainakaan sanoa millään.

"Loukkaantuvat liian helposti" ei pidä minun kohdalla kyllä paikkaansa ainakaan, saa todella paljon yrittää ennen kuin jotain tapahtuu mutta vastapainoksi sitten kun onnistut niin anteeksiantaminen ei tapahdu yhdessä hetkessä tai ei ehkä vuodessa (silloin kun ei ole kyse omasta kumppanista).

"Valehtelevat myös paljon" eiköhän me valehdella yhtä paljon kuin muut, mutta parisuhteessa kumppanille ei ole tullut valehdeltua (kyllä jotain kertomatta jätetty).

"Parisuhteessa ahdistavan omistushaluisia", hmmm, kyllä ex ex väitti samaa minusta, mutta väitän että se riippuu ihan kumppanin antamista aiheista, ex oli täysin erimieltä ex ex kanssa. Mutta luulen pitkälti myös että jos toinen on paljon menossa ja taas rapu ihminen viihtyy enimmäkseen omassa kotodissa oman ydin perheensä, niin vauhdissa oleva saattaa kokea että toinen haluaa omistaa vaikka ainoastaan toivoisi että olisi enemmän yhteistä aikaa.

Extrana voisi sanoa että aika moni meistä taitaa olla myös säästelijäitä joku voisi sanoa ehkä pihiksi ja jopa joku ahneiksi. Ja varmasti suurimmalla osalla taitaakin olla vähän enemmän säästöjä kuin kilpa veljillä/siskoilla. Myös aika moni meistä taitaa olla tarkkoja/pedantteja tai jopa pilkun viilaajia. Niin ja tietenkin suurin osa meistä on rauhallisia..

Voisin melkein suositella kaikille rapua kumppaniksi joka haluaa rakkautta ja rauhaa/turvaa tulevaisuuteen. (tietenkin oma lehmä ojassa mutta tuskimpa koskaan tullaan näkemään/törmäämään)

ps. skorpparista samaa mieltä, muutaman tunnen kummankin sukupuolen edustajista. Ja niiden osalta voin yhtyä tuohon väitteeseen. Eivätkä edes ole samaa ikäpolvea.

Vierailija
2238/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän varsinaisia tietäjiä on.

Millaisella ihmisellä on neptunus vaa' assa?

Entä millaisella on pluto ja uranus leijonassa?

Entä jupiter oinaassa?

Entä saturnus vesimiehessä?

Vierailija
2239/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuplivan iloinen, liian empaattinen ja kaikkea muuta kuin tumma, mystinen tai seksuaalisuutta korostava skorpioninainen tässä. Pyydän ja annan anteeksi, en haudo mitään, lähestyn asioita suoraan ja selvitän nopeasti sen mitä selvitettävää on. 

Toinen samanlainen skorpioni täällä, moi! Ihmettelen suuresti, kun skorpioneihin aina yhdistetään synkkyys, katkeruus, mustasukkaisuus ym. negatiiviset piirteet. Joo, uin syvissä vesissä mietteitteni kanssa (en ole kiinnostunut pinnallisuudesta) mutta syvällä on kaunista, ei onnetonta. Olen ikuinen optimisti mutta sinisilmäinen en ole. Se häiritsee monia, esimerkiksi kaksos-miestäni. Hänestä olen todella kauhea negistelijä, kun "uskon" (eli tiedän) olemassa olevan esimerkiksi taskuvarkaita aurinkorannikolla tai Lontoon metrossa. Tai kun haluan lukea sopimukset kahteen kertaan ennen allekirjoittamista, hän kun ei jaksa lukea paria riviä pidemmälle kun ei kai koe tarpeelliseksi.

Vierailija
2240/12684 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kasvanut aikuiseksi. Ei liity horoskooppiin.

Jokainen aikuinen tekee kuten sinä.