Onko normaalia, että naimisissa oleva mies käy naispuolisen työkaverinsa kanssa lounaalla kaksistaan?
Onko tuo normaalia mielestäsi? Mies on vähän alle neljäkymppinen. Työkaveri nainen on alta kolmekymppinen.
Kommentit (68)
Oletan että tämä työkaveri on hoikka ja kaunis.
Ei tuossa mitään outoa ole. Totta kai tuon ikäinen mies haluaa flirttailla nuorten naisten kanssa vielä. Jos miestä tuo ei kiinnostaisi, niin suosittelisin käymään lääkärillä mittauttamassa testosteronitasot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Käyn itsekin joskus työkaverin kanssa lounaalla. Ei me siellä nussita vaan syödään.
Ensin syödään sitten...
Ehdoton Red Flag ja Green Sheet. Jopa Black List.
On. Eri asia jos alkaa käymään ainoastaan tämän henkilön kanssa kahdestaan
On normaalia käydä työkavereiden kanssa lounaalla, sekä kaksin että suuremmalla joukolla. Ja kahvilla.
Onhan se. Ja työmatkoilla nusutellaan hotellissa koko yön. Paljaalla painaen tietenkin.
Ei ole. Eri sukupuolet eivät ole ikinä platonisia ystäviä ellei kyseessä sukulaisuus. Silloinkaan ei hengailla "vain kun on kivaa" tyyppisesti. Tsekkaa miehen puhelin.
On normaalia. Minäkin joskus käyn. Enkä tod ole ikinä pettänyt enkä petä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Ja työmatkoilla nusutellaan hotellissa koko yön. Paljaalla painaen tietenkin.
Tietysti, koska laulussakin sanotaan: paljaalla, se on paljon hauskempaa...
Lounasseurat on aika vähissä kun porukat tekee etänä. Sitä lounastaa sen tai niiden kanssa jotka sattuu olemaan toimistolla.
Yleensä on ihan ok. Mulle tosin kävi niin, et mies lähti tän nuoren naisen matkaani
Oma mieheni käy jopa viikonloppuisin yhden naispuolisen työkaverinsa kanssa lounaalla. Juttelevat tulevista projekteista ja muista työasioista. Ei tuossa ole mitään väärää. Itse olen lasten kanssa kotona.
Mä käyn joskus, tosin harvoin, pomon kanssa. Olen ainoa työntekijä. Käydään syömässä ja sitten jatketaan töitä. Ei siinä mitään outoa ole. Ollaan firmassakin paljon ettei ole muita. Töitä me siellä tehdään, ei mitään muuta.
Voi päätyä käräjille
Mietin vain mitä tapahtuu autossa tuon lounaan jälkeen. Antaako nainen huulihölkkää liikenteessä? Vai onko miehellä iltaisin epämääräisiä asioita hoidettavana, jotka vievät tunnin pari illassa?
Sanoisin että riippuu miehestä. Tiedän naimisissa olevia ukkoja, jotka hengaa naispuolisten työkavereiden kanssa ainoastaan pönkittääkseen omaa itsetuntoaan tai saadakseen mielikuvia runkkupankkiin. Salasuhdekin kiinnostaisi, jos vaan nainen antaisi vastakaikua. Tiedän myös miehiä, jotka ihan oikeasti käyvät vaan lounaalla ja that’s it.
Vierailija kirjoitti:
Mitä epänormaalia tuossa olisi?
Onhan tuo aika epäsopivaa käytöstä naiseltakin, käydä naimissa olevan vanhemman miehen kanssa kaksistaan lounaalla. Nuorena sinkkunaisena pitäisi tajuta, millaisen kuvan tuo antaa hänestä.
Älkää nyt viitsikö, eihän tuossa mitään outoa ole.
Mä käyn yhden naimisissa olevan miehen (työkaveri) kanssa silloin tällöin lounaalla, itsekin olen naimisissa. Joskus käydään töiden jälkeen drinksuillakin. Kavereita ollaan.
Miksi ei olisi? Käyn itsekin joskus työkaverin kanssa lounaalla. Ei me siellä nussita vaan syödään.