Kun naiset arvostelee parisuhteessa miestä ja hänen puutteitaan, niin naisilla tuppaa unohtumaan eräs asia
Ainakin minä miehenä olen tietoinen puutteistani ja myös sen mukaan olen valinnut sen seurustelukumppanin. Olen huomioinut mahdolliset miinukseni ja laskenut rimaa kumppanin suhteen sen tiimoilta, eli en ole vaatinut itsekään niin paljoa. Se siinä onkin paradoksaalista, että nainen valittaa puutteista, mutta jos minulla ei niitä olisi, niin en minä myöskään hänen kanssaan olisi vaan parempitasoisen naisen.
Kommentit (20)
Ei kukaan nainen ole ansainnut mänttiä ja ilkeää miestä.
NaisilTa unohtuu. Opettele alkajaisiksi kirjoittamaan, Allu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Jokainen saa pitää riman ihan siinä, missä haluaa.
Se on totta, mutta miksi sitten ottaa joku, jonka ei koe olevan tasollaan, vaan pitää mäkättää sitä huonoutta? Onko siinä joku narsistinen pointti yrittää muokata toista oman makunsa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä jotkut tosiaan ovat
Parempi sanoa tuo sille naisellesi suoraan eli olet tyytynyt häneen. Mehän emme tiedolla mitään tee emmekä löydä valittamista miehistämme, en minä ainakaan. Jos miehessä on häiritseviä asioita, en edes aloittaisi parisuhdetta hänen kanssaan, vaan molempien olisi parempi etsiä sopivampi. Kun mies on sopiva, hänen pienet vikansa ovat hellyttäviä. Täydellisiä ihmisiä kun ei olekaan, sopivia kyllä.
Minä ainakin haluan laatikkoleukaisen lentäjän.
T: kuselle haiseva vihervassumamma
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset?
Hänen äitinsä ja vaimonsa.
Enemmän tällä palstalla tuntuu olevan aukko ymmärryksessä sen suhteen, ettei parisuhde ole mitään tuollaista laskelmointia. Normaalisti ihmiset menevät toistensa kanssa yhteen siitä yksinkertaisesta syystä, että pitävät toisistaan.
Aivan sairaan typerää ajattelua. Sääliksi käy kumppaniasi. Et halua häntä oikeasti ja katsot, että hän ansaitsee huonon miehen tai huonoa kohtelua, koska hänen "tasonsa" on susta matala siihen, että häntä kohdeltaisiin hyvin. Tuollaista miestä ei ikinä kannata kenenkään ottaa, jos vaikka sairastuu tai ulkonäkö muuttuu, mies alkaa kaiken sen jälkeen kohtelemaan huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä jotkut tosiaan ovat
Mäntti ja ilkeä nainen ehkä ansaitsee, ruma ei.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sairaan typerää ajattelua. Sääliksi käy kumppaniasi. Et halua häntä oikeasti ja katsot, että hän ansaitsee huonon miehen tai huonoa kohtelua, koska hänen "tasonsa" on susta matala siihen, että häntä kohdeltaisiin hyvin. Tuollaista miestä ei ikinä kannata kenenkään ottaa, jos vaikka sairastuu tai ulkonäkö muuttuu, mies alkaa kaiken sen jälkeen kohtelemaan huonosti.
En itsessään puhu nykysuhteestani, joka on kestänyt jo vuosia ja on vakaa. Puhuin pikemminkin parista aiemmastani, plus sitten siltä pohjalta mitä on vierestä parisuhteita nähnyt miesnäkökulmasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan instagram-mallin, byäää!
T. Paskalle ja mädälle mällille löyhkäävä persu-incel
Nainen tiedostaa kuule hyvin omat puutteensa, jos on fiksu, mutta arvioi silti miehen salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan instagram-mallin, byäää!
T. Paskalle ja mädälle mällille löyhkäävä persu-incel
Sopisitte hyvin yhteen.
Menepä sanomaan tämä sille naisellesi äläkä sotke meitä parisuhdedraamoihisi.
Hassu ajatus, että sinulla olisi varaa valita.
Joku naisparka sääli sinua ja päätyi kanssaai yhteen, tyytyi sinuun.
Haaveilee edelleen fiksusta ja seksikkäästä miehestä.
Naisillahan on se kuuluisa vaisto, vai mitä naiset?
😂😂😂😂😂😂😂
Kiitos tiedosta.
Jokainen saa pitää riman ihan siinä, missä haluaa.