Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma MeToo -kokemuksesi.

Vierailija
17.12.2018 |

Kerro oma MeToo -kategorian alle mahtuva oikeasti ahdistava häirintätapaus, jossa valta-asetelma on ollut epäsymmetrinen, etkä ole voinut asiaa mielestäsi kuuluttaa kylillä, pelossa siitä että urasi vaarantuisi siitä.

Minulla on muutamakin, mutta kerron vasta kohta...

Kommentit (336)

Vierailija
201/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen ollut töissä miehen omistamassa pienyrityksessä.

Toisessa n. 70 vuotias pappa ehdotti pokkana, että poseeraisin hänelle maalausta varten läpinäkyvässä yöpaidassa. Myöhemmin soitteli perään, että ymmärräthän vaitiolovelvollisuuden työasioissa.

Toisella kertaa pomo tuli muutamaan otteeseen sulkemaan paikan ja halusi viedä minut viinille naapuriravintolaan. Ekalla kerralla olin tilanteesta niin hämilläni, että join muutaman lasin kanssaan. Hän myös heitti minut autolla kotiin. Humalassa. Halusin miellyttää ja olin juuri saanut kivan työn. Olin parikymppinen.

Jälkeenpäin olen kummastakin ollut pöyristynyt ja ihmeissäni, miten en osannut tilanteessa toimia "oikein"...

Vierailija
202/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareilta ei jostain syystä yhtään kommenttia näistä viime aikaisista Oulun tapauksista. Kovasti kyllä ihmettelen.

No tässä vihervassarin kommentti, ole hyvä:

Oulun tapaukset on surullisia, kammottavia, ahdistavia ja väärin ja olen loputtoman pahoillani uhrien jha lähimmäisten puolesta. Ne ovat aivan yhtä väärin, kuin sama toiminta olisi kantasuomalaisen tekemänä. Lue: ei enemmän väärin, eikä vähemmän väärin. Yhtä väärin. 

Pointtihan tässä oli, että kyllä vihervassarit jaksavat meuhkata ties mistä yhden päiväisestä asiasta, mutta näistä Oulun kaltaisista tapauksista ei ilmesty minkäänlaista kannanottoa, ei sitten yhtään. Auta armias, jos ajaa autolla kaupungissa niin siitä vasta huuto alkaa vaikka olisi viereisessä autossa itse ratin takana.

Miksi ihmeessä meuhkata jostain, joka on jo poliisin hoidossa, ja jonka vääryydestä kaikki olemme samaa mieltä? Mitä hyötyä siitä olisi? Ennemmin kannattaa käyttää resurssit siihen, mitä monen on paljon vaikeampi myöntää vääräksi, eli sitä, että suurin osa suomalaisista tytöistä joutuu koulussa ja muualla seksuaalisen väkivallan uhriksi, ja jotkut yrittävät tehdä siitä puhumisestakin naurettavaa.

Lapsia pitäisi haluta suomalaisenkin miehen suojella. Jopa niitä suomalaisia miehiä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena sairaalassa töissä (työllistettynä 6kk). 

Työpaikkalla 2 naistyöntekijää ahdisteli minua, toinen oli sairaanhoitaja ja toinen konekirjoittaja... minua puristeltiin perseestä  ja puhuttiin siivottomia ja jatkuvia ällöttäviä vihjailuja. 

Sitten vielä samalta alalta, muttei oma työpaikka. Olin lääkärinvastaanotolla vaivoistani (selkä) niin miespuolinen (ilmeisesti homoseksuaali) mies alkoi koskettelemaan sukupuolielintäni kun ensin oli lääppinyt rintakehääni... tämän lopuksi hän vielä kehtasi antaa käyntikorttinsa, jossa oli hänen puhelinnumeronsa ja pyysi minua kanssaan ulos.

Baarit ovatkin sitten ihan oma lukunsa ja ahdistelua erilaisissa muodoissaan sai kokea aivan joka kuukausi.   

Unohtui kertoa että olen siis mies jos joku ei älynnyt. 

Vierailija
204/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareilta ei jostain syystä yhtään kommenttia näistä viime aikaisista Oulun tapauksista. Kovasti kyllä ihmettelen.

Oulun tapaukset on surullisia, kammottavia, ahdistavia ja väärin ja olen loputtoman pahoillani uhrien jha lähimmäisten puolesta. Ne ovat aivan yhtä väärin, kuin sama toiminta olisi kantasuomalaisen tekemänä. Lue: ei enemmän väärin, eikä vähemmän väärin. Yhtä väärin. 

Pointtihan tässä oli, että kyllä vihervassarit jaksavat meuhkata ties mistä yhden päiväisestä asiasta, mutta näistä Oulun kaltaisista tapauksista ei ilmesty minkäänlaista kannanottoa, ei sitten yhtään. Auta armias, jos ajaa autolla kaupungissa niin siitä vasta huuto alkaa vaikka olisi viereisessä autossa itse ratin takana.

Miksi ihmeessä meuhkata jostain, joka on jo poliisin hoidossa, ja jonka vääryydestä kaikki olemme samaa mieltä? Mitä hyötyä siitä olisi? Ennemmin kannattaa käyttää resurssit siihen, mitä monen on paljon vaikeampi myöntää vääräksi, eli sitä, että suurin osa suomalaisista tytöistä joutuu koulussa ja muualla seksuaalisen väkivallan uhriksi, ja jotkut yrittävät tehdä siitä puhumisestakin naurettavaa.

Lapsia pitäisi haluta suomalaisenkin miehen suojella. Jopa niitä suomalaisia miehiä vastaan.

TÄMÄ.

Vierailija
205/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämä sivu ihan törkeesti ! Kirjoitin oman pitkän kertomukseni kokemastani pelottavasta tapahtumasta, jossa ei ollut mitään rivoa ..niin tulee teksti että julkaistaan hyväksynnän jälkeen..eikä varmaan julkaista. Tosi epistä!! 😬😬😬😬 tapahtumasta on lähes 50 vuotta. Kiitos vaan !!!

Vierailija
206/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni meToosta on sellainen, että olen kokeillut uskomattomalta määrältä naisia pillun työntämällä käden pikkuhousuihin ravintoloiden baaritiskillä pienen lässyttelyn jälkeen ja täytyy sanoa, että vain hyvin harva on sitä vastustellut.

Joten se siitä metoosta, naiset tykkäävät huomion saannista ja kokemuksesta mitä joka ukko ei heille uskalla tarjota.

Ressukkaneitsyet tulee taas tarinoimaan, vaikka olis jo nukkumaanmenoaika... Voi tinua!

Voi kun sinulta kukaan ei ole sitä pillua koittanut, ymmärrettävästi vaikka olisit sitä halunnut, niin siksi sinulle kaikki miehet ovat ressukkaneitsyitä, mutta kerronpa sinulle salaisuuden = eivät muuten ole.

Vierailija
207/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopunut nainen puhui rivoja ja puristi etumustani. Olin tuolloin 23-vuotias ja nainen vähintään 40.

(olen siis mies)7

Ja koet että olet valta-asetelmallisesti ollut asemassa, jossa et olisi kyennyt puolustamaan itseäsi? 

Selvä... Aikamoinen vässykkä olet kyllä ollut 23 vuotiaana.

Tässä taas näkee, että metoossa ei ole kyse tasavertaisuudesta vaan miesvihasta. Nelikymppinen asiakas tai esimies saa puristella parikymppistä miestä, mikä sinänsä toki voi olla ok, mutta jos mies esimerkiksi vilkaisee naisen rintoihin päin, niin ollaan suurin piirtein vaatimassa potkuja ja heterosheimaamassa julkisesti.

Vaikeaa peukuttaa tekstiä, jonka alkuosa on järkevä ja loppuosa on idioottimainen.

Vierailija
208/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tämä sivu ihan törkeesti ! Kirjoitin oman pitkän kertomukseni kokemastani pelottavasta tapahtumasta, jossa ei ollut mitään rivoa ..niin tulee teksti että julkaistaan hyväksynnän jälkeen..eikä varmaan julkaista. Tosi epistä!! 😬😬😬😬 tapahtumasta on lähes 50 vuotta. Kiitos vaan !!!

Kirjoita uudelleen. Tämä lanka kaipaa oikeasti varteenotettavia tarinoita. 

Vierailija
209/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta olen puuttunut sivusta muiden kokemaan ja tekemään ahdisteluun useita kertoja.

N26

Vierailija
210/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suurempi rikos niin sitä enemmän pitää meuhkata. Saksalaiset eivät meuhkanneet natsien mellestäessä vaan olivat hiljaa ja tappaminen sai jatkua. Sama juttu nyt vihervasemmiston kanssa. Ovat hiljaa ja antavat raakuuksien jatkua. Onko vihervassareissa mitään eroa natseihin? Juuri niin, oikein arvattu. Samaa sakkia. Ptyi! Tuli juuri oksennusta suuhuni.

Nämä sun nazzit eivät kylläkään tappaneet juuri ketään (paitsi sodassa).  Toisekseen nazzit olivat sosialisteja ihan kuten meidän vihervasemmistomme erona se että nazzit olivat kansallissosialisteja ja meidän vihervasemmistolaiset ovat globalismisosialisteja. 

Samaa sakkia kuitenkin, ilman sen suurempia eroavaisuuksia.

Vierailija
211/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni meToosta on sellainen, että olen kokeillut uskomattomalta määrältä naisia pillun työntämällä käden pikkuhousuihin ravintoloiden baaritiskillä pienen lässyttelyn jälkeen ja täytyy sanoa, että vain hyvin harva on sitä vastustellut.

Joten se siitä metoosta, naiset tykkäävät huomion saannista ja kokemuksesta mitä joka ukko ei heille uskalla tarjota.

Ressukkaneitsyet tulee taas tarinoimaan, vaikka olis jo nukkumaanmenoaika... Voi tinua!

Voi kun sinulta kukaan ei ole sitä pillua koittanut, ymmärrettävästi vaikka olisit sitä halunnut, niin siksi sinulle kaikki miehet ovat ressukkaneitsyitä, mutta kerronpa sinulle salaisuuden = eivät muuten ole.

Jatka vaan itsellesi valehtelua, ressukkaneitsyt. Selvästi saa sinut tuntemaan itsesi "isolta" ja "merkitykselliseltä" - mikä on oikeasti aika säälittävää... Voi sinua pientä.

Voi sua tyttön tylleröä ja kiitos päivän nauruista.

Vierailija
212/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikouluuni sisältyi viikon leiri, siellä huomasin , että mies pappi oli ihastunut minuun. Se halasi mua ihan estottomasti ja pyysi polvelleen istumaan kun tehtiin tehtäviä.Se sanoi minua kauniiksi ja oli aina katsomassa , kun oli tyttöjen saunavuoro. Asia on ristiriitainen, papin vaimo on äitini hyvä ystävä ja pappi tiesi tämän. Minulla on huono isäsuhde , joten luultavasti olen hakenut turvaa tästä papista. Viimeisenä päivänä sanoi, että pysy aina mun enkelinä ja soita jos joku asia painaa. En tiedä oliko hyväksikäyttöä vai ei? Tapahtui vuonna 96.

Vierailija
213/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lobiuiu kirjoitti:

Keski-ikäsiset naiset ovat humalassa kaikkein pahimpia. Kokemuksia on: baaritiskillä naisporukka oli päättänyt porukassa kopeloida, kaikki viisi mimmiä menivät ohi persauksiani puristellen. Voinko huutaa MEETOO en en todellakaan. Olen vain tavallinen kivakroppainen nuori mies. Mutta en jotenkaan kestä noita vanhempia mimmejä joille "ei kiitos" ei kelpaa vastaukseksi. Ovat tottuneet (ehkö nössön aviomiehen kanssa) että EI ei kelpaa vastaukseksi. Mulla on omanikäiseni kaunis urheilullinen daami kotosalla odottamassa poikien saunaillan jälken. Ihanat rouvat pliis, ootte kyllä ihania, mutta jättkäkää minut rauhaan :-) Ja herättäkää noilla kaikilla aksöneillä se sohvannurkassa torkkuva aviomies

Minä menisin järjestyksenvalvojalle mainitsemaan tuollaisista koura-Kaisoista. Ei siellä koura-Karejakaan hyvällä katsota, niin luulisi että rouvienkin olisi aika tulla sieltä 60-luvulta pois ja tähän päivään.

Mutta patriarkaattipa ei suojelekaan tommoisia neitimiehiä. On valtava miehinen häpeä mennä kantelemaan kenen tahansa naisen toilailuista pokelle. Hämmentävästi se voi olla suoranaista riidan haastoa. Sen sijaan, että Sirpa lentäis ravintolasta ulos, saakin pahimmillaan olla varomassa Sirpan poikkista, joka tulee opettamaan, miten naisia kunnioitetaan.

Asiallisesti käyttäytyvällä miehellä ei heposti ole tässä pelissä kuin häviäjän osa. Vastoin naisten luuloa, miesten koskemattomuus on todella olematonta, jos ei ole varovainen. Toki baarisirpat ovat varsin lieviä, mutta toki ikäviä tapauksia.

Kyse on nyt siitä, että kännissä keskikokoista aikuista miestä kopeloimaan huoppuva, virnuileva "baarisirppa", ei ole missään mittakaavassa, millään muotoa RINNASTETTAVISSA kaappikorstoon, joka ylivoimallaan vie kaiken autonomian pois naiselta, jota tämä ahdistelee. Mitä rautalankaa sä pieni ihminen tarvitset, että saat tämän eron jollain tavalla käsitteellistettyä pieneen päähäsi? 

Poikkeuksia aina on, mutta yleisessä keskustelussa ei voida poikkeuksilla oikeuttaa laajoja linjavetoja. Suurin osa nyt miehistä kuitenkin ovat fyysisesti terveitä, kyvykkäitä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan sen verta kykeneviä, että baarisirppa ei ole varsinainen uhka. Huvittava ja surkuhupaisa, jopa vähän ärsyttävä, mutta ei olemassoloasi uhkaava järisyttävä pahoinpitelijä. Mitä isokokoinen ahdisteleva mies naiselle on. Nainen ei voi nauraa tilanteesta pois. Mies voi.

Tässä ero, hyvä ihminen. Ota esille, mutta Älä rinnasta.

Jos kerran oleellista on se kumpi on isompi, niin saisinko minä 165-senttisenä miehenä mielestäsi mennä kourimaan yli 180 cm pitkiä naisia baareissa vapaasti. Kun ilmeisesti olisin mielestäsi pienempikokoisena vain huvittava ja surkuhupaisa sekä vähän ärsyttävä, mutta en uhkaava pahoinpitelijä? Vai onko tuo koko oleellista vain jos mies on se joka ahdistelee?

Vierailija
214/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat nazzit ?

Vierailija
215/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä pyydettiin puliukkoa hakemaan alkoholia meille. Hakikin, mutta näytti myös kuvan sukupuolielimestään. :E

On myös ollut puristelua aikuisten ukkojen toimesta kun oon itse ollut vielä alaikäinen.

Vierailija
216/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lobiuiu kirjoitti:

Keski-ikäsiset naiset ovat humalassa kaikkein pahimpia. Kokemuksia on: baaritiskillä naisporukka oli päättänyt porukassa kopeloida, kaikki viisi mimmiä menivät ohi persauksiani puristellen. Voinko huutaa MEETOO en en todellakaan. Olen vain tavallinen kivakroppainen nuori mies. Mutta en jotenkaan kestä noita vanhempia mimmejä joille "ei kiitos" ei kelpaa vastaukseksi. Ovat tottuneet (ehkö nössön aviomiehen kanssa) että EI ei kelpaa vastaukseksi. Mulla on omanikäiseni kaunis urheilullinen daami kotosalla odottamassa poikien saunaillan jälken. Ihanat rouvat pliis, ootte kyllä ihania, mutta jättkäkää minut rauhaan :-) Ja herättäkää noilla kaikilla aksöneillä se sohvannurkassa torkkuva aviomies

Minä menisin järjestyksenvalvojalle mainitsemaan tuollaisista koura-Kaisoista. Ei siellä koura-Karejakaan hyvällä katsota, niin luulisi että rouvienkin olisi aika tulla sieltä 60-luvulta pois ja tähän päivään.

Mutta patriarkaattipa ei suojelekaan tommoisia neitimiehiä. On valtava miehinen häpeä mennä kantelemaan kenen tahansa naisen toilailuista pokelle. Hämmentävästi se voi olla suoranaista riidan haastoa. Sen sijaan, että Sirpa lentäis ravintolasta ulos, saakin pahimmillaan olla varomassa Sirpan poikkista, joka tulee opettamaan, miten naisia kunnioitetaan.

Asiallisesti käyttäytyvällä miehellä ei heposti ole tässä pelissä kuin häviäjän osa. Vastoin naisten luuloa, miesten koskemattomuus on todella olematonta, jos ei ole varovainen. Toki baarisirpat ovat varsin lieviä, mutta toki ikäviä tapauksia.

Kyse on nyt siitä, että kännissä keskikokoista aikuista miestä kopeloimaan huoppuva, virnuileva "baarisirppa", ei ole missään mittakaavassa, millään muotoa RINNASTETTAVISSA kaappikorstoon, joka ylivoimallaan vie kaiken autonomian pois naiselta, jota tämä ahdistelee. Mitä rautalankaa sä pieni ihminen tarvitset, että saat tämän eron jollain tavalla käsitteellistettyä pieneen päähäsi? 

Poikkeuksia aina on, mutta yleisessä keskustelussa ei voida poikkeuksilla oikeuttaa laajoja linjavetoja. Suurin osa nyt miehistä kuitenkin ovat fyysisesti terveitä, kyvykkäitä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan sen verta kykeneviä, että baarisirppa ei ole varsinainen uhka. Huvittava ja surkuhupaisa, jopa vähän ärsyttävä, mutta ei olemassoloasi uhkaava järisyttävä pahoinpitelijä. Mitä isokokoinen ahdisteleva mies naiselle on. Nainen ei voi nauraa tilanteesta pois. Mies voi.

Jos kerran oleellista on se kumpi on isompi, niin saisinko minä 165-senttisenä miehenä mielestäsi mennä kourimaan yli 180 cm pitkiä naisia baareissa vapaasti. Kun ilmeisesti olisin mielestäsi pienempikokoisena vain huvittava ja surkuhupaisa sekä vähän ärsyttävä, mutta en uhkaava pahoinpitelijä? Vai onko tuo koko oleellista vain jos mies on se joka ahdistelee?

Kai sinä pieni ihminen saat pieniin ja vaatimattomiin aivoihisi mahdutettua fysiologisen tosiasian, että pituus ei ole yhtä kuin massa ja lihaskunto. Jos sinun apina-argumentilla mentäisiin eteenpäin, niin Mike Tyson olisi alisteisessa asemassa minulle, koska satun olemaan häntä päätä pidempi. Mitä tosin luulet että kävisi, jos hän haluaisi viedä tahtonsa läpi fyysisessä uhkatilanteessa minua, 63kg painavaa naista vastaan? 

Mistä näitä ajattelun sm-mestareita oikeasti tänne sikiää... Kunnon darwin awards -mittelö meneillään, näillä lankaan eksyneillä ressukkaurpoilla.

Tarkoitatko että naiset ovat siis fyysisesti heikompia?  

Jos olet Tysonia päätä pidempi niin olet siis 178 + 25 (n. pään korkeus)  eli olet 203 cm pitkä ja painosi oli kuulemma 63 kg. Pakko sanoa että olet aikamoinen pulkannaru ja ei taida kehosi terveyskään olla ihan kohdillaan (pään lisäksi). 

Päde toki lisää niin saadaan nauraa. 

Vierailija
217/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantyylisiä kokemuksia, koko metoo on pelkästään tekopyhyyttä jolla naiset hakevat jälleen huomiota itselleen.

Femaggo pläjäys koko juttu.

Vierailija
218/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nazzit ?

En tiedä. Olisko kyseessä Janne Nacci?

Vierailija
219/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suurempi rikos niin sitä enemmän pitää meuhkata. Saksalaiset eivät meuhkanneet natsien mellestäessä vaan olivat hiljaa ja tappaminen sai jatkua. Sama juttu nyt vihervasemmiston kanssa. Ovat hiljaa ja antavat raakuuksien jatkua. Onko vihervassareissa mitään eroa natseihin? Juuri niin, oikein arvattu. Samaa sakkia. Ptyi! Tuli juuri oksennusta suuhuni.

Nämä sun nazzit eivät kylläkään tappaneet juuri ketään (paitsi sodassa).  Toisekseen nazzit olivat sosialisteja ihan kuten meidän vihervasemmistomme erona se että nazzit olivat kansallissosialisteja ja meidän vihervasemmistolaiset ovat globalismisosialisteja. 

Samaa sakkia kuitenkin, ilman sen suurempia eroavaisuuksia.

Kansallissosialistit on oikeasti hienoa porukkaa ja upea aate. ihan toista kuin vihervasemmistolainen roskajengi. 

Kumpikin porukka roskaa, joka voisi hävitä pallolta kokonaan ihmisten mieliä saastuttamasta.

Vierailija
220/336 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lobiuiu kirjoitti:

Kai sinä pieni ihminen saat pieniin ja vaatimattomiin aivoihisi mahdutettua fysiologisen tosiasian, että pituus ei ole yhtä kuin massa ja lihaskunto. Jos sinun apina-argumentilla mentäisiin eteenpäin, niin Mike Tyson olisi alisteisessa asemassa minulle, koska satun olemaan häntä päätä pidempi. Mitä tosin luulet että kävisi, jos hän haluaisi viedä tahtonsa läpi fyysisessä uhkatilanteessa minua, 63kg painavaa naista vastaan? 

Mistä näitä ajattelun sm-mestareita oikeasti tänne sikiää... Kunnon darwin awards -mittelö meneillään, näillä lankaan eksyneillä ressukkaurpoilla.

Tarkoitatko että naiset ovat siis fyysisesti heikompia?  

Jos olet Tysonia päätä pidempi niin olet siis 178 + 25 (n. pään korkeus)  eli olet 203 cm pitkä ja painosi oli kuulemma 63 kg. Pakko sanoa että olet aikamoinen pulkannaru ja ei taida kehosi terveyskään olla ihan kohdillaan (pään lisäksi). 

Päde toki lisää niin saadaan nauraa. 

Olen 183cm pitkä, en nyt ehkä tietenkään tarkoita kirjaimellisesti olevani päätä pidempi - jonka kuka tahansa yli 16v ihminen olisi voinut päätellä.

Pointti ehkä nyt kuitenkin olennaisempi, kuin figuratiivisen esimerkin yksityiskohdat - joihin sinä tietysti tartut kirjaimellisesti paremman argumentin puutteessa. 

Ehkä olisi sulla syytä mennä takaisin yläasteen fysiikan tunneille, ressukka. Kyllä, miehet ovat fyysisesti voimakkaampia synnynnäisiltä ominaisuuksiltaan kuin naiset. Tuliko tämäkin sulle yllätyksenä, urpo*? : D

No saako sitten mennä puristelemaan itseä fyysisesti vahvempia naisia? Tunnen esim. yhden mm-mitaleita ottaneen naispuolisen taistelulajien harrastajan, joka olisi varmasti paljon vahvempi kuin minä. Saanko mennä vapaasti puristelemaan häntä mielestäsi, koska hänellä on fyysisesti halutessaan mahdollisuus sen jälkeen pahoinpidellä minut?