Ei EU ole kuin natsí-Saksa. EU on kuin Neuvostoliitto.
Saako näin sanoa? Onko mielipiteeni väärä? Keneltä pitää anoa lupaa olla eri mieltä?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Väittäminen Nat.si-Sa.ksaksi tai Neuv.ostoliitoksi osoittaa syvää halveksuntaa niitä ihmisiä kohtaan, jotka kyseisten valtioiden ter.ro.rista joutuivat kärsimään. Miljoonat hengellään molemmissa valtioissa. Sikamainen kommentti siis, joka osoittaa joko täyttä historiattomuutta, tyhmyyttä tai häikäilemättömyyttä.
E.U on lähinnä menossa suuntaan Yh.dysvallat - ennen Tr.umpin sikailuja.
Ei se ole halveksuntaa, vaan varoitus siitä, että samaan totalitaariseen suuntaan ollaan menossa Euroopassa. Taas kerran.
Ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistinen ohjus ei ole enää ohjus... minä laukaisin sen theresa may:n jäätyään pääministeriksi... intiaanit pysäyttivät sen. Se on nykyään ballistinen pelkästään eikä ketään tiedä sen sijaintia paitsi minä ja muutama muu ihminen. Näin yhdysvallat käy lentokone politiikkaa... ne menevät demokratian juurille. Ihmiskunnan tuho on myös tuho ballistisen otolliselle ajankohdalle jolloin partikkelien tuho on mahdollista mutta galaximme ei tuhoudu enää niin helposti kuin tuo ballistinen ei ole ohjus enää.
Toivottavasti kolmas maailmansota alkaa parinkymmenen vuoden sisällä. XD
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole ja tässä on yksi EUfiilien suurimmista harhoista.
Liittovaltio Euroopan maista ei toimi koska Euroopan maat ovat suvereeneja valtioita hyvin erilaisine kulttuureineen ja kielineen. Yhdysvallat syntyi koska se oli kulttuurisesti ja kielellisesti hyvin homogeeninen syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääsemme EUssa mahdollisimman nopeasti eroon noista itäblokin loisvaltioista ja lähetämme ne takaisin Venäjän yhteyteen. Siellä ne voivat leikkiä Neuvostoliittoaan niin paljon kuin haluavat. Ne sopivat niin monella tapaa paljon paremmin osaksi Venäjää kuin Eurooppaa.
Miksi kutsut noita loisvaltioiksi?
Odottelen yhä perusteluja miksi joku kutsuu itäblokin valtioita loisvaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU on demokratiaa. Demokratia on tuomittavaa mellakoiden ja terrorin johdosta. Melkein puhuin jo territorioista että suomi ON EU:n osavaltio.
Se ei ole demokratiaa että esimerkiksi suomalaisten asioista päättääkin ihan muut kuin suomalaiset.
Me amerikan intiaanit tarjotaan mahdollisuus ihmiskunnan äänestykseen joka takaa demokratiaa. Mitä se on jos kaikki äänestävät ihmiskunnassa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkissä on hienosti kerätty EU:n haittoja ja kun katsomme mitä EU tänään on, niin kyllä olemme matkalla täyteen natzismiin niin totalitarismin kuin fasismin muodoissa.
angela merkel pyrkii toteuttamaan sen mikä Adolfilta jäi toteuttamatta, saamaa europan maat saksan alaisuuteen.
Tässä lukemisen arvoinen linkki :
http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203560-sinisilmaisyyden-hi…
Hah, tekstisi kirjoitusasu paljastaa sinut joko venäläistrolliksi tai venäläistrollien propagandalle altistuneeksi ja sitä jakavaksi hyödylliseksi hölmöksi.
Eipä silti, jo sisällön sloganmaiset väitteet kertovat siitä. Samoin kuin se, että jaetaan blogikirjoitusta, jonka kirjoittaja on itse hyötynyt EUsta ja pyörittää yritystä Espanjassa. Ilman EUta tuskin niin tekisi tai olisi ainakin huomattavia suhteita ja etuoikeuksia vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkissä on hienosti kerätty EU:n haittoja ja kun katsomme mitä EU tänään on, niin kyllä olemme matkalla täyteen natzismiin niin totalitarismin kuin fasismin muodoissa.
angela merkel pyrkii toteuttamaan sen mikä Adolfilta jäi toteuttamatta, saamaa europan maat saksan alaisuuteen.
Tässä lukemisen arvoinen linkki :
http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/203560-sinisilmaisyyden-hi…;
Hah, tekstisi kirjoitusasu paljastaa sinut joko venäläistrolliksi tai venäläistrollien propagandalle altistuneeksi ja sitä jakavaksi hyödylliseksi hölmöksi.
Eipä silti, jo sisällön sloganmaiset väitteet kertovat siitä. Samoin kuin se, että jaetaan blogikirjoitusta, jonka kirjoittaja on itse hyötynyt EUsta ja pyörittää yritystä Espanjassa. Ilman EUta tuskin niin tekisi tai olisi ainakin huomattavia suhteita ja etuoikeuksia vaativaa.
Miksi ei media uutisoi ihmiskunnan äänestyksestä jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Väittäminen Nat.si-Sa.ksaksi tai Neuv.ostoliitoksi osoittaa syvää halveksuntaa niitä ihmisiä kohtaan, jotka kyseisten valtioiden ter.ro.rista joutuivat kärsimään. Miljoonat hengellään molemmissa valtioissa. Sikamainen kommentti siis, joka osoittaa joko täyttä historiattomuutta, tyhmyyttä tai häikäilemättömyyttä.
Ei se ole halveksuntaa, vaan varoitus siitä, että samaan totalitaariseen suuntaan ollaan menossa Euroopassa. Taas kerran.
Totta. Unkarin, Italian ja Puolan tilanne on hälyyttävä. Mutta niidenkin rinanstaminen Nat.si-Saksaan ja Ne.uvostoliittoon on onneksi vielä iioittelua ja osoittaa suurta piittaamattomuutta ja halveksuntaa to.talitarisimista hengellään maksaneita u.hreja kohtaan.
Miksiköhän sähköistä äänestystä yritetään ajaa läpi, vaikka nykyisessä äänestysmenetelmässä ei ole mitään vikaa? No tietysti siksi, että sen avulla väärin äänestäneiden määrä voidaan pitää riittävän pienenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Unkarin, Italian ja Puolan tilanne on hälyyttävä. Mutta niidenkin rinanstaminen Nat.si-Saksaan ja Ne.uvostoliittoon on onneksi vielä iioittelua ja osoittaa suurta piittaamattomuutta ja halveksuntaa to.talitarisimista hengellään maksaneita u.hreja kohtaan.
Rauhoitetaan Unkarin tilanne tunkemalla maahan lisää pa.kolaisia, kiitos EU:n avoinna olevien ulkorajojen?
Eiku...
Eu ei ole ww2-saksa eikä neuvostoliitto vaan kauppaliitto johon jatkuviin sitaan kyllästyneet euroopan maat liittyivät. Toimiiko se loistavasti vai vain riittävän hyvin on toinen kysymys mutta mahdolliset puutteet ei tee eu:sta ww2-saksaa eikä neuvostoliittoa.
Persujen propaganda taas alkaa olla niin irti reaalimaailmasta että persut tässä jotain totalitarista järjestelmää alkuvaiheissaan alkaa muistuttaa (valitse itse omasi, esimerkkejä riittää historiasta ja fiktiosta).
Vierailija kirjoitti:
Eu ei ole ww2-saksa eikä neuvostoliitto vaan kauppaliitto johon jatkuviin sitaan kyllästyneet euroopan maat liittyivät. Toimiiko se loistavasti vai vain riittävän hyvin on toinen kysymys mutta mahdolliset puutteet ei tee eu:sta ww2-saksaa eikä neuvostoliittoa.
Persujen propaganda taas alkaa olla niin irti reaalimaailmasta että persut tässä jotain totalitarista järjestelmää alkuvaiheissaan alkaa muistuttaa (valitse itse omasi, esimerkkejä riittää historiasta ja fiktiosta).
siis sotiin ei sitaan..
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun se ei ole vain kauppaliitto, vaan käytännössä liittovaltio. Kauppaliitto olisikin ihan ok, mutta kaiken päätäntävallan ulkoistaminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan maailmankaikkeuden ballistinen ohjus ei ole enää ohjus... minä laukaisin sen theresa may:n jäätyään pääministeriksi... intiaanit pysäyttivät sen. Se on nykyään ballistinen pelkästään eikä ketään tiedä sen sijaintia paitsi minä ja muutama muu ihminen. Näin yhdysvallat käy lentokone politiikkaa... ne menevät demokratian juurille. Ihmiskunnan tuho on myös tuho ballistisen otolliselle ajankohdalle jolloin partikkelien tuho on mahdollista mutta galaximme ei tuhoudu enää niin helposti kuin tuo ballistinen ei ole ohjus enää.
Mitä sä olet vetänyt? Mulle tota samaa, kun sillä saa pään noin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eu ei ole ww2-saksa eikä neuvostoliitto vaan kauppaliitto johon jatkuviin sitaan kyllästyneet euroopan maat liittyivät.
Kauppaliitto? EEC oli kauppa- ja tulliliitto.
Maastrichtin sopimuksesta syntyi EU joka ei enää ole pelkkä kauppa- ja tulliliitto vaan soppaan lisättiin ulkopolitiikka sekä turvallisuusasiat.
EUfiili ei edes tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet vetänyt? Mulle tota samaa, kun sillä saa pään noin sekaisin.
Mitä tähän pitäisi sanoa?
Ihmiskunnan äänestys pelastaisi meidät. Tämä on De Facto.