Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
https://www.youtube.com/watch?v=HB6ppU60Ji8
Bellan ja Cecen viimeiset hetket öljykentällä Christopher Wattsin kertomana.
Tästä vapaa suomennos vuorossa (linkki yllä ) huomenna tiistai-illan aikana ,
moikka!
Shanann Watts: "Bella When You Grow Up What Do You Want To Do?"
Voiko suloisempia lapsia olla, kilttejä, rauhallisia.
Täysin viattomia järkyttävään tekoon, minkä C teki.
jatkuu (suomennos jäi kesken, sillä minulla ei ollut aikaa tuolloin)
Nicole Atkinson:
"Moni ei tiedä tarinaani sillä en ole kertonut sitä. Sillä se on minun menneisyyteni ja oma päätökseni, jaanko sen. Olen naimisissa toista kertaa, sillä ensimmäinen avioliittoni ei ollut mukava. Tein päätöksen lähteä, sillä avioliitto ei ollut mukavaa minulle eikä kahdelle vanhemmalle lapselleni. Minun ei tarvitse mennä yksityiskohtiin, sillä en tarvitse sympatiaa tai muutakaan. Oli päätökseni jäädä ja käydä läpi kaikki se, sitten päätin lähteä. Nyt minua on siunattu mahtavalla aviomiehellä, joka kohtelee minua ja lapsiani hyvin.
Päätin lopettaa työni viime toukokuussa, sillä vaikka rakastin työtäni, en pitänyt niistä ihmisistä, joille työskentelin. Päätin lähteä ja nyt elämäni on niin paljon valoisampaa.
Joten sinulla on valinnanvapaus joka päivä. Voit jumittua siihen, mitä sinulla on ja mitä ympärilläsi on meneillään tai voit valita muuttavasi asiat. Päätin myös valita elämäntapamuutoksen. Eikä paluuta entiseen ole, sillä tämä on ollut niin mahtavaa minulle ja perheelleni. Se on tuonut niin paljon ihmisiä elämääni, etten tiedä, miten olisin selvinnyt näistä viimeisestä kuudesta kuukaudesta, ellei minulla olisi perhettäni ja ystäviäni. Siis seitsemän kuukautta nyt. On vaikeaa uskoa, että tästä on kulunut jo seitsemän kuukautta nyt.
Pointtini on siis se, että sinä voit valita joka ikinen päivä missä olet ja mitä teet. Voit valita, oletko onnellinen.
Kun menin erääseen seminaariin, puhuja sanoi periaatteessa ihan saman asian eli "sinulla on mahdollisuus valita". Kun heräät aamulla, etkä voi hyvin, voit valita annatko tuon tunteen vallata sinut ja vellotko siinä loppupäivän vai pakotatko itsesi tuon tunteen yli ja muutat asenteesi.
Joten rohkaisen teitä kaikkia, mikäli ette ole onnellisia siinä, missä kohtaa elämäänne nyt olette, tai olette erittäin vaikeassa pisteessä (minäkin kohtaan vaikeita pisteitä, jatkuvasti), mutta se on vain elämää. Voit valita muuttavasi sen.
Voit valita, miten muutat asiasi. Voit valita keitä päästät elämääsi ja ketkä haluat elämästäsi pois.
Thrive-työntekijä teki live-videon, jossa hän sanoi: "Ihmiset ovat elämässäsi joko hetken, jostakin syystä tai loppuelämäsi ajan."
Haluan täysin uskoa tuohon. Voit valita, kuinka kauan ihmiset ovat elämässäsi. Voit käyttää elämänkokemusta apunasi, kuinka muutat elämääsi.
Joten nyt kun tämä on sanottu, muista, että tulevaisuudesta ei ole varmuutta ja vain tänään on se hetki, jolloin sinulla on valinnan mahdollisuus. Jos sinun täytyy tehdä vaikeita päätöksiä, niin tee ne!
Et voi syyttää ketään muuta siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu, mikäli et tee päätöksiä, sillä ne ovat sinun päätöksiä ja vain yksin sinun. En tiedä, auttaako tämä ketään. Minulta vain on viime viikonloppuna niin paljon kysytty, että miten....?
Minä valitsen. Valitsen joka päivä, että teen päivästäni parhaan mahdollisen, mihin pystyn. (Itkee....)
Koska tiedän, että huomenna he eivät ehkä enää ole täällä.
Ja mikäli teen kaiken mahdollisen tänään, silloin huominen tulee olemaan vielä parempi, jos herään.
Toivon, että tästä oli apua jollekkin. Jos ei ollut, olen pahoillani. (naurahtaa)
Näin asiat vain ovat.
Hyvää loppupäivää. Yritän tehdä näitä videoita useammin, vaikka itse asiassa vihaan näiden videoiden tekoa. Mutta ihmiset näyttävät tykkäävän videoistani. Hyvää loppuiltaa. Tehkää jotain ystävienne ja perheenne kanssa. Tehkää jotain sellaista, minkä itse valitsette."
Kiitos, kun te suomentajat uhraatte meille muille aikaanne. Olen niin iloinen, että saan lukea näitä, vaikka koko aihe on äärisurullinen.
Kun aloin seurata tätä W:s juttua ajattelin, kun olisi joku joka sanoisi, mistä nämä tarkalleen ottaen keskustelevat, ja kuin ihme, te tulitte auttamaan.
Toivon, että saatte tästä käännöstehtävästänne iloa sydämiinne, koska se, mitä minä saan on kiitollisuutta. 🌷❤️🌷
Dr.Phil sanoi, että tämä Chriss Watts-tapaus on hänen koko 40-vuotisen uransa karmivin tapaus. Eli sekin kertoo jo jotain, hän on sentään varmasti nähnyt kaiken mahdollisen ihmisen pimeästä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Dr.Phil sanoi, että tämä Chriss Watts-tapaus on hänen koko 40-vuotisen uransa karmivin tapaus. Eli sekin kertoo jo jotain, hän on sentään varmasti nähnyt kaiken mahdollisen ihmisen pimeästä puolesta.
Kyllä, niin hän todella sanoi, ja myös tuomari ilmoitti, ettei ole vastaavaa ennen kokenut. Oikeuden tuomarilla tosin oli työvuosia vähempi, mutta se kai ei tässä pointti ollut. Tuomioita varmaan määrännyt laidasta laitaan. Se miten itse koen tämän 7 kk sitten tapahtuneen tragedian on se, että minusta tuntuu, että olen ollut kuin sumussa ihan viimeiseen kuukauteen, ja tavallaan nyt vasta tämä kau heus is kee silmille toden teolla. Onkohan se jokin suojautumismekanismi, kun jokaisella sekin erilainen on?
moikka!
Kyseisessä tallenteessa taustakohina (kuten kuulette ) on erittäin häiritsevää ja vaikeuttaa sitä että ei saa puheesta kunnolla selvää.
Myös tutkijat puhuvat Wattsin päälle sekä johdattelevat keskustelua aika lailla.Äänivideosta on myöskin mahdotonta havaita milloin esimerkiksi Christopher Watts nyökkää myöntymisen merkiksi kysymykseen.
Ratkaisin asian nyt niin, että suomennan tähän vain ja ainoastaan ne lauseet jotka Christopher Watts puhuu tässä ja josta suurinpiirtein sain selkoa.
Eli tutkijoiden puhe on jätetty pois.
Christopher W:
" Olin juuri ottamassa lakanaa pois sängystä, kun hän (Bella) käveli sisään.
Katsoi ja sanoi : Mikä äitiä vaivaa?.
Shanann oli vielä sängyllä mutta kasvot alaspäin.
Sanoin ettei äiti voi hyvin.
Yritin kantaa hänet (Shanannin) alakertaan , mutta otteeni lipesi. Bella alkoi itkeskellä hieman ja kysyi : mikä äidillä on hätänä?
Ja sanoin : hän ei voi hyvin.
Mutta Bella on fiksu tyttö, hän tiesi.
Ceceen herättyä he molemmat kävelivät ympäri taloa.
Minä vein lounasrasiani autoon ja sieppasin lapset mukaani, Shanannin lattialle ja lapset takapenkille.
...joka päivä Bella puhuu minulle toiselta puolelta (rajan takaa) ...sanoo "Isi, älä".
Kun me olimme ajomatkalla sinne (öljykentälle) Bella sanoi: "Isi, täällä haisee".
jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon linkin sisältö jonkun mielestä oikeasti suloista??! Järkyttävän vaativa äiti, ihan kuin ne lapset ei noita vaatimuksia ehtisi kohdata tarpeeksi koulussa ja elämässä vielä.. Okei, nämä eivät ehtineet sattuneista syistä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuon linkin sisältö jonkun mielestä oikeasti suloista??! Järkyttävän vaativa äiti, ihan kuin ne lapset ei noita vaatimuksia ehtisi kohdata tarpeeksi koulussa ja elämässä vielä.. Okei, nämä eivät ehtineet sattuneista syistä, mutta silti.
Näinpä. Ja lyön vetoa, että jos joku palstamamma olisi täälltä esitellyt vastaavan "boardin", ois uhattu lasuilla ja vähintään haukuttu ap alimpaan helvettiin lasta säälien.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai doctori sanoo noin, se on hänen tyltään 🙄 Jos et ole sattunut huomaamaan, hän sanoo saman lähes joka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, niin hän todella sanoi, ja myös tuomari ilmoitti, ettei ole vastaavaa ennen kokenut. Oikeuden tuomarilla tosin oli työvuosia vähempi, mutta se kai ei tässä pointti ollut. Tuomioita varmaan määrännyt laidasta laitaan. Se miten itse koen tämän 7 kk sitten tapahtuneen tragedian on se, että minusta tuntuu, että olen ollut kuin sumussa ihan viimeiseen kuukauteen, ja tavallaan nyt vasta tämä kau heus is kee silmille toden teolla. Onkohan se jokin suojautumismekanismi, kun jokaisella sekin erilainen on?
Voisitko lopettaa lainaamasta itseäsi? Kaikille on ollut jo kymmenien sivujen perusteella selvää, että sinä olet "liikuttunut" tästä tapauksesta
Vierailija kirjoitti:
moikka!
Kyseisessä tallenteessa taustakohina (kuten kuulette ) on erittäin häiritsevää ja vaikeuttaa sitä että ei saa puheesta kunnolla selvää.
Myös tutkijat puhuvat Wattsin päälle sekä johdattelevat keskustelua aika lailla.Äänivideosta on myöskin mahdotonta havaita milloin esimerkiksi Christopher Watts nyökkää myöntymisen merkiksi kysymykseen.
Ratkaisin asian nyt niin, että suomennan tähän vain ja ainoastaan ne lauseet jotka Christopher Watts puhuu tässä ja josta suurinpiirtein sain selkoa.
Christopher W:
Yritin kantaa hänet (Shanannin) alakertaan , mutta otteeni lipesi. Bella alkoi itkeskellä hieman ja kysyi : mikä äidillä on hätänä?
Minä vein lounasrasiani autoon ja sieppasin lapset mukaani, Shanannin lattialle ja lapset takapenkille.
...joka päivä Bella puhuu minulle toiselta puolelta (rajan takaa) ...sanoo "Isi, älä".
Kun me olimme ajomatkalla sinne (öljykentälle) Bella sanoi: "Isi, täällä haisee".
jatkuu...
Christopher W:
" He (lapset) olivat hiljaa.
Nojasivat toisiinsa.
Ehkä Bella myöhemmin nauroi ,kun Cece oli hänen sylissään.
He olivat hereillä mutta sitten vaipuivat uneen.
Cece oli herännyt aamulla kun yritin saada (Shanannia) häntä alakertaan. Siihen kun yritin liikuttaa häntä (Shanannia) portaalta portaalle (alaspäin).
Kun pääsin tontille otin Shanannin ulos (autosta).
Parkkeerasin siihen.
Tytöt jäivät autoon ja kysyivät: mitä sinä teet äidille?
He eivät nähneet minun hautaavan Shanannia.
Cece oli ensimmäinen. Takapenkillä. Bellan vieressä.
Peitto pään yli.
.......pidin toista kättä pään yllä ja työnsin penkkiä vasten.
Bella istui hiljaa vieressä eikä tiennyt mitä tapahtuu.
Minulla ei ole mitään ajantajua noista tapahtumista.
Vedin Cecen ulos.
Menin ylös aukaisin luukun (öljysäiliön). Jalat edellä.
Minun ei tarvinnut talloa tai mitään (mahtui sinne) . Suljin luukun.
Cece meni tankkiin ja Bella oli vielä takapenkillä elossa.
jatkuu...
Kuka täällä on her monsa hajottanut jälleen kerran?
Käsittämätöntä s kitsoilua jokaiseen mielipiteeseen, ei hyvää päivää!
Keitäppä kahvit ja rauhoitu!
Älkää välittäkö. Täällä on taas se sama ”outo”, joka kertaalleen itki ja pyyteli anteeksi karua elämäänsä jne. Kannattaisi mitä pikimmiten varata aika ”lai tiedätte minne”, ennenkuin käy Watt:it !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näen ihan eri tavalla videon. Kyllähän sitä itsekin on alle kouluikäisen kanssa juteltu ja piirreltykin sitä mitä haluaisi isona tehdä sun muuta, ne on hauskoja muistoja jotka laitoin laatikkoon jonka lapsi saa aikuisena itselleen.
Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ja lyön vetoa, että jos joku palstamamma olisi täälltä esitellyt vastaavan "boardin", ois uhattu lasuilla ja vähintään haukuttu ap alimpaan helvettiin lasta säälien.
Joo, parempi istua avlla ja antaa niiden lasten touhuta omiaan kun askarrella ja pohtia heidän kanssaan, se on tätä taattua palstamammameininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti.
Jatka vain 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moikka!
Christopher W:
jatkuu...
Christopher W:
" He (lapset) olivat hiljaa.
Nojasivat toisiinsa.
Ehkä Bella myöhemmin nauroi ,kun Cece oli hänen sylissään.
He olivat hereillä mutta sitten vaipuivat uneen.
Cece oli herännyt aamulla kun yritin saada (Shanannia) häntä alakertaan. Siihen kun yritin liikuttaa häntä (Shanannia) portaalta portaalle (alaspäin).
Kun pääsin tontille otin Shanannin ulos (autosta).
Parkkeerasin siihen.
Tytöt jäivät autoon ja kysyivät: mitä sinä teet äidille?
He eivät nähneet minun hautaavan Shanannia.
Cece oli ensimmäinen. Takapenkillä. Bellan vieressä.
Peitto pään yli.
.......pidin toista kättä pään yllä ja työnsin penkkiä vasten.
Bella istui hiljaa vieressä eikä tiennyt mitä tapahtuu.
Minulla ei ole mitään ajantajua noista tapahtumista.
Vedin Cecen ulos.
Menin ylös aukaisin luukun (öljysäiliön). Jalat edellä.
Minun ei tarvinnut talloa tai mitään (mahtui sinne) . Suljin luukun.
Cece meni tankkiin ja Bella oli vielä takapenkillä elossa.
jatkuu...
Christopher W:
" Menin Bellan luo.
Hän kysyi: Mitä Cecelle tapahtui?
Tapahtuuko minulle sama kuin Cecelle? Hän sanoi sen pehmeällä äänellä kuten hän aina puhui.
En muista vastasinko hänelle:kyllä, niinkuin joku kammottava ihminen vai laitoinko vain peiton hänenkin ylle tehdäkseni saman asian.
Sama peitto, samalla tavalla.
Hän sanoi: "Ei ,isi".
Bella oli hieman vaikeampi saada (säiliön) sisään.
Palasin Shanannin luo. Minulla oli lapio ja harava. Harava oli hajonnut kun käänsin maata.
(Keskustelevat Bellan vammoista)
Ehkä ne tulivat kun hän kiemurteli edes takaisin peiton alla.
Tunsin hänen päänsä liikkuvan edestakaisin.Hän sanoi :Isi, ei. Ja jotain ähinää kuului... yritti hengittää..
Minun elämäni on täysin muuttunut, niinku, en tiedä mitä tapahtuu, niinku yritän kuvitella tuota 45 minuutin ajelua...(sinne paikan päälle) ...ajattelen olisinko voinut tehdä jotain pelastaakseni tyttöjen hengen, olisinko voinut tehdä jotain, miksi tein noin, niinku en minä tiedä..
Niinku siinä oli omaa lihaa ja vertani, olin koko ikäni halunnut olla isä...ja lapset jotka rakastavat minua...mikään,mikään ei käy järkeen.
Cece oli ensimmäinen.
Hänellä oli sininen peitto....
Laitoin peiton hänen päänsä yli.
He istuivat takapenkillä. Olivat hiljaa.
Bellalle sama.
Joka päivä kuulen kun Bella sanoo: Isi, ei.
Mutta anteeksipyyntö ei tuo heitä takaisin.
Christopher Watts itki koko haastattelun ajan + taustakohina ja tutkijoiden kysymykset toistuivat , joten muistakaa mahdolliset lukijat että tämä oli vapaa (ja henkisesti kamala) kääntää.
Oli Site Crime Scene I Bella & Celeste Final Moments I Chris Watts / Youtube
Cindy on itsekin puhunut myöhemmin tuosta pähkinäjuttuna, joten kertoili varmaan poikansa kaverille suklaasta, koska tiesi miten pahalta pähkinäallergia kuulostaa, jokainenhan tietää että se voi pahimmillaan viedä hengen.