Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä nainen pihtaa.

Vierailija
05.03.2026 |

Paljon helpompaa suhteessa jos ei pihtaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on paljon parempi antaa vaikka hampaat irvessä vaikka ei haluta. Saa ainakin kuulla olevansa lahna.

Vierailija
2/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasten tahtoaan seksin harrastaminen on raiskaus. 

Älä mies vonkaa. Paljon helpompaa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kontrolloida vain omaa seksielämääsi apsukka

Vierailija
4/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa kun 2 inceliä menee kimppaan niin saavat sitä reikää ja a*aalia vaikka joka päivä toisiltaan. Loppuu ulina. 

Vierailija
5/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon helpompaa kun 2 inceliä menee kimppaan niin saavat sitä reikää ja a*aalia vaikka joka päivä toisiltaan. Loppuu ulina. 

😂😂😂 tää oli hyvä!

Vierailija
6/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pihtaa. Mä olen laittanut lapun luukulle PYSYVÄSTI SULJETTU.

Vierailija
7/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi tervettä ja halukasta ihmistä menee yhteen, ja toinen muuttuu haluttomaksi, niin miksi HÄNEN sanotaan pihtaavan?

Mitä se ei-haluttu laiminlyö ja pihtaa, kun häntä ei enää toinen halua? Pihtaako hellyyttä, kunnioitusta, osallistumista kodin asioihin?

Vierailija
8/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu pillu pillu annna sitä piiiiiilllllluuuuu pillu pillu peenistä pimpalla pimpaa peeniksella snakari kiitää pannaanko kaikilla mausteilla kaikkiin reikiin peenis pimppa🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😅😅😅

Vierailija
9/9 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pihdannut. Mutta en myöskään ole harrastanut huonoa seksiä ja eipä ole tullut lahnailtuakaan kun en ole suostunut "antamaan" jos ei haluta 🤷

On jonkinlainen tunnesokeuden huippu, että on miehiä jotka valittaa pihtaajista ja lahnoista. Hyh, runkkaa itse äläkä haluttoman keholla.