Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8526)
Käyttäydyttekö nyt itse mielestänne fiksusti kun jatkatte edelleen asiasta nillittämistä? Alapeukuttaa ja ohittaa sellaiset viestit jotka tuntuvat ärsyttävän, ettei koko ketju käyty tästä väittelystä.
Moikka!
Sain vinkin että jossain netin kätköissä olisi CW:n joku haastattelu missä hän selkeästi myöntää ettei oikeasti puhunut mistään avioerosta Shanannille ja vain luulotteli ja valehteli Nichole Kessingerille moista.
Eli jos löydän se niin suomennan (vapaalla suomennoksella) sen seuraavaksi.
Jos joku tietää mistä on kysymys niin linkatkoon ihmeessä sen minulle tähän kommenttini perään, sitä olisi kiinnostavaa tutkiskella yhdessä teidän kanssa lähemmin.
Terkuin,
(palstariitelystä riippuen joskus pikkasen säikky, mutta aina uskollinen) suomentajanne.
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Sain vinkin että jossain netin kätköissä olisi CW:n joku haastattelu missä hän selkeästi myöntää ettei oikeasti puhunut mistään avioerosta Shanannille ja vain luulotteli ja valehteli Nichole Kessingerille moista.
Näin kyllä aina kuvittelin asian olevankin, Chris ennemmin mur hasi, kuin myönsi haluavansa avioeron ja että on jo uusi rakas katsottuna. Suurin myöntäminen, minkä Shanann sai puserrettua Chrisistä ulos tekstiviestitse oli, että we are not compatible = emme ole yhteen sopivia"
Ja kun Shanann kyseli mahdollisesta avioerohalukkuudesta tekstiviestitse, Chris vastasi "well not like tomorrow = eli ei nyt ihan huomenna"
Noi tekstarithan on siellä youtubessa
Mun mielipide : Jos ja kun tämä MIELIPIDE taas kerran poistetaan ja sensueoidaan ilman mitään syytä, vien oikeasti asian eteenpäin.
Minusta Shanann oli kauhea jyrä, kaikkeen materiaaliin perehtyneenä olen sitä mieltä, että hän vaati liikaa sekä mieheltään että pieniltä lapsiltaan. Ainoastaan oman somekuvansa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti.
Kiittämätön ihminen! Kenenkään ei ole täällä pakko suomentaa yhtään mitään. Ole kiitollinen siitä mitä saat tai meiltä kaikilta loppuu kohta nämä upeat suomennokset. Minä ainakin haluan niitä lukea. Tuollaiset ihmiset on vaan niin sieltä ja syvältä jotka olettavat että kaikki kuuluu heille ja vielä lisää pyytämässä. Paljonko luulet että nämä suomentajat saa korvausta sinunkin palvelemisesta? Suksi kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti.
Jatka vain 👍🏻
En oikeasti pahalla tarkoittanut, vaan aika olennaisia minusta tutkijoiden kysymykset ovat tuossa kokonaisuudessa, vaikuttavat huomattavasti C:n vastauksiin.
Ymmärrätkö että tuo vankila haastatteli kestää 4tuntia(vai oliko nyt kaksi) Luuletko että kukaan jaksaa suomentaa ihan kaikkea. Mieti joskus aivoillasi ennenkuin toimit. (Sama ohje Chrisille muuten)
Onko pakko vääntää tuota asiaa, kommentoija pyysi anteeksi ja muut ovat valmiita jo keskustelun jatkumiseen.
Saanko kysyä, miksi suomennoksia alapeukutetaan? Syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr.Phil sanoi, että tämä Chriss Watts-tapaus on hänen koko 40-vuotisen uransa karmivin tapaus. Eli sekin kertoo jo jotain, hän on sentään varmasti nähnyt kaiken mahdollisen ihmisen pimeästä puolesta.
Kyllä, niin hän todella sanoi, ja myös tuomari ilmoitti, ettei ole vastaavaa ennen kokenut. Oikeuden tuomarilla tosin oli työvuosia vähempi, mutta se kai ei tässä pointti ollut. Tuomioita varmaan määrännyt laidasta laitaan. Se miten itse koen tämän 7 kk sitten tapahtuneen tragedian on se, että minusta tuntuu, että olen ollut kuin sumussa ihan viimeiseen kuukauteen, ja tavallaan nyt vasta tämä kau heus is kee silmille toden teolla. Onkohan se jokin suojautumismekanismi, kun jokaisella sekin erilainen on?
Nyt on jo jollain palstalaisella PTSD!!! Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää välittäkö. Täällä on taas se sama ”outo”, joka kertaalleen itki ja pyyteli anteeksi karua elämäänsä jne. Kannattaisi mitä pikimmiten varata aika ”lai tiedätte minne”, ennenkuin käy Watt:it !
Voi apua. Jos viittaat ,minuun, joka parin viime sivun aikana on esittänyt krititikkiä Shanannia kohtaan - Ei, mulla ei ole ollut yhtään karu elämä , mutta tätä ketjua pitkään seuranneena ja aikoinaan poliisin profiloijana työskennelleenä tunnistan liiankin hyvin sinut YHDEN ihmisen täältä. Suosittelen hankkimaan jotain ammattiapua.
Sinänsä ketjusta on hyvin mielivaltaisesti kautta linjan poistettu kommentteja pelkkien ilmoitusten johdosta, ja siitä haluan muistuttaa ylläpitoa.
Yhdellä PTSD ja nythän se myrkyn lykkäs ku on jo FBI profiloijakin tullut keskuuteemme!
No minä olen sitten Turun vankimielisairaalaan yliylilääkäri moikka vaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko vääntää tuota asiaa, kommentoija pyysi anteeksi ja muut ovat valmiita jo keskustelun jatkumiseen.
No minä vastailen niihin sitä mukaa kun ehdin lukea. En kerennyt vielä anteeksipyyntöön asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä vastailen niihin sitä mukaa kun ehdin lukea. En kerennyt vielä anteeksipyyntöön asti.
No ennenkuin itse kehottaa jotain toista käyttämään aivoja olisi se suotavaa itselleenkin, edes katsoa onko asiaa jo käsitelty ettei tule jatkuvaa turhaa toistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää välittäkö. Täällä on taas se sama ”outo”, joka kertaalleen itki ja pyyteli anteeksi karua elämäänsä jne. Kannattaisi mitä pikimmiten varata aika ”lai tiedätte minne”, ennenkuin käy Watt:it !
Täysin asiaton kommentti. Mikä on "Watt:it"? Kyseinen sukunimi on Watts ja taipuu ilman kaksoispisteitä kuten sukunimet yleensäkin.
Jospa hän tarkoitti Wattsien talon sähköjä. Kenties oikosulku tai joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Näin kyllä aina kuvittelin asian olevankin, Chris ennemmin mur hasi, kuin myönsi haluavansa avioeron ja että on jo uusi rakas katsottuna. Suurin myöntäminen, minkä Shanann sai puserrettua Chrisistä ulos tekstiviestitse oli, että we are not compatible = emme ole yhteen sopivia"
Ja kun Shanann kyseli mahdollisesta avioerohalukkuudesta tekstiviestitse, Chris vastasi "well not like tomorrow = eli ei nyt ihan huomenna"
Noi tekstarithan on siellä youtubessa
Kyseessä ihan äänitallenne kuulemma (tutkijoiden haastattelu, ymv.) en siis tekstiviestiliikennettä takoittanut. Ihan audiotallenne tämä mikä hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ennenkuin itse kehottaa jotain toista käyttämään aivoja olisi se suotavaa itselleenkin, edes katsoa onko asiaa jo käsitelty ettei tule jatkuvaa turhaa toistoa.
Minä käsittelen asiat omaan tahtiin ja omalla ajallani. Kiitos vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin asiaton kommentti. Mikä on "Watt:it"? Kyseinen sukunimi on Watts ja taipuu ilman kaksoispisteitä kuten sukunimet yleensäkin.
Jospa hän tarkoitti Wattsien talon sähköjä. Kenties oikosulku tai joku?
Montako wattia tarvitaan ihmisen päähän että kykenee surmaamaan kokonaisen perheen?
Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"
Vierailija kirjoitti:
Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"[/quote
Korjaan. Minulla oli, ei on
Vierailija kirjoitti:
Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"
Siihen muuten haastattelijatkin puuttuivat että ”wait, we? Johon C sitten sopersi jotain että niin työpaikalla oli lapio.
Nooh, ehkä jokapaikassa vain pitää olla se pakollinen kiintiö-nillittäjä.
Ettei mene liian fiksuksi.