Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
6081/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, pyydän anteeksi kommenttiani. En arvannut että se aiheuttaisi näin suurta mielipahaa, sillä en tosiaan tarkoittanut pahalla.

Jatketaan aiheesta.

Nooh, ehkä  jokapaikassa vain pitää olla se pakollinen kiintiö-nillittäjä.

Ettei mene liian fiksuksi.

Vierailija
6082/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyttekö nyt itse mielestänne fiksusti kun jatkatte edelleen asiasta nillittämistä? Alapeukuttaa ja ohittaa sellaiset viestit jotka tuntuvat ärsyttävän, ettei koko ketju käyty tästä väittelystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Sain vinkin että jossain netin kätköissä olisi CW:n joku haastattelu missä hän selkeästi myöntää ettei oikeasti puhunut mistään avioerosta Shanannille ja vain luulotteli ja valehteli Nichole Kessingerille moista.

Eli jos löydän se niin suomennan (vapaalla suomennoksella) sen seuraavaksi.

Jos joku tietää mistä on kysymys niin linkatkoon ihmeessä sen minulle tähän kommenttini perään, sitä olisi kiinnostavaa tutkiskella yhdessä teidän kanssa lähemmin.

Terkuin,

(palstariitelystä riippuen joskus pikkasen säikky,  mutta aina uskollinen) suomentajanne.

Vierailija
6084/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Sain vinkin että jossain netin kätköissä olisi CW:n joku haastattelu missä hän selkeästi myöntää ettei oikeasti puhunut mistään avioerosta Shanannille ja vain luulotteli ja valehteli Nichole Kessingerille moista.

Näin kyllä aina kuvittelin asian olevankin, Chris ennemmin mur hasi, kuin myönsi haluavansa avioeron ja että on jo uusi rakas katsottuna. Suurin myöntäminen, minkä Shanann sai puserrettua Chrisistä ulos tekstiviestitse oli, että we are not compatible = emme ole yhteen sopivia"

Ja kun Shanann kyseli mahdollisesta avioerohalukkuudesta tekstiviestitse, Chris vastasi "well not like tomorrow = eli ei nyt ihan huomenna"

Noi tekstarithan on siellä youtubessa

Vierailija
6085/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide : Jos ja kun tämä MIELIPIDE taas kerran poistetaan ja sensueoidaan ilman mitään syytä, vien oikeasti asian eteenpäin.

Minusta Shanann oli kauhea jyrä, kaikkeen materiaaliin perehtyneenä olen sitä mieltä, että hän vaati liikaa sekä mieheltään että pieniltä lapsiltaan. Ainoastaan oman somekuvansa vuoksi.

Vierailija
6086/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti. 

Kiittämätön ihminen! Kenenkään ei ole täällä pakko suomentaa yhtään mitään. Ole kiitollinen siitä mitä saat tai meiltä kaikilta loppuu kohta nämä upeat suomennokset. Minä ainakin haluan niitä lukea. Tuollaiset ihmiset on vaan niin sieltä ja syvältä jotka olettavat että kaikki kuuluu heille ja vielä lisää pyytämässä. Paljonko luulet että nämä suomentajat saa korvausta sinunkin palvelemisesta? Suksi kuuseen

Vierailija
6087/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei anteeksi, mutta tuosta suomennoksesta jää nyt tosi iso aiheesta pois kun tutkijoiden kysymyksiä ei kirjoiteta... Saa aivan erilaisen kuvan haastattelusta kuin oikeasti. 

Jatka vain 👍🏻

En oikeasti pahalla tarkoittanut, vaan aika olennaisia minusta tutkijoiden kysymykset ovat tuossa kokonaisuudessa, vaikuttavat huomattavasti C:n vastauksiin.

Ymmärrätkö että tuo vankila haastatteli kestää 4tuntia(vai oliko nyt kaksi) Luuletko että kukaan jaksaa suomentaa ihan kaikkea. Mieti joskus aivoillasi ennenkuin toimit. (Sama ohje Chrisille muuten)

Vierailija
6088/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vääntää tuota asiaa, kommentoija pyysi anteeksi ja muut ovat valmiita jo keskustelun jatkumiseen.

Vierailija
6089/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, miksi suomennoksia alapeukutetaan? Syy?

Vierailija
6090/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dr.Phil sanoi, että tämä Chriss Watts-tapaus on hänen koko 40-vuotisen uransa karmivin tapaus. Eli sekin kertoo jo jotain, hän on sentään varmasti nähnyt kaiken mahdollisen ihmisen pimeästä puolesta.

Kyllä, niin hän todella sanoi, ja myös tuomari ilmoitti, ettei ole vastaavaa ennen kokenut. Oikeuden tuomarilla tosin oli työvuosia vähempi, mutta se kai ei tässä pointti ollut. Tuomioita varmaan määrännyt laidasta laitaan. Se miten itse koen tämän 7 kk sitten tapahtuneen tragedian on se, että minusta tuntuu, että olen ollut kuin sumussa ihan viimeiseen kuukauteen, ja tavallaan nyt vasta tämä kau heus is kee silmille toden teolla. Onkohan se jokin suojautumismekanismi, kun jokaisella sekin erilainen on?

Nyt on jo jollain palstalaisella PTSD!!! Voi hyvänen aika.

Vierailija
6091/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää välittäkö. Täällä on taas se sama ”outo”, joka kertaalleen itki ja pyyteli anteeksi karua elämäänsä jne. Kannattaisi mitä pikimmiten varata aika ”lai tiedätte minne”, ennenkuin käy Watt:it !

Voi apua. Jos viittaat ,minuun, joka parin viime sivun aikana on esittänyt krititikkiä Shanannia kohtaan - Ei, mulla ei ole ollut yhtään karu elämä , mutta tätä ketjua pitkään seuranneena ja aikoinaan poliisin profiloijana työskennelleenä tunnistan liiankin hyvin sinut YHDEN ihmisen täältä. Suosittelen hankkimaan jotain ammattiapua.

Sinänsä ketjusta on hyvin mielivaltaisesti kautta linjan poistettu kommentteja pelkkien ilmoitusten johdosta, ja siitä haluan muistuttaa ylläpitoa.

Yhdellä PTSD ja nythän se myrkyn lykkäs ku on jo FBI profiloijakin tullut keskuuteemme!

No minä olen sitten Turun vankimielisairaalaan yliylilääkäri moikka vaan kaikille.

Vierailija
6092/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vääntää tuota asiaa, kommentoija pyysi anteeksi ja muut ovat valmiita jo keskustelun jatkumiseen.

No minä vastailen niihin sitä mukaa kun ehdin lukea. En kerennyt vielä anteeksipyyntöön asti.

Vierailija
6093/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä vastailen niihin sitä mukaa kun ehdin lukea. En kerennyt vielä anteeksipyyntöön asti.

No ennenkuin itse kehottaa jotain toista käyttämään aivoja olisi se suotavaa itselleenkin, edes katsoa onko asiaa jo käsitelty ettei tule jatkuvaa turhaa toistoa.

Vierailija
6094/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää välittäkö. Täällä on taas se sama ”outo”, joka kertaalleen itki ja pyyteli anteeksi karua elämäänsä jne. Kannattaisi mitä pikimmiten varata aika ”lai tiedätte minne”, ennenkuin käy Watt:it !

Täysin asiaton kommentti. Mikä on "Watt:it"? Kyseinen sukunimi on Watts ja taipuu ilman kaksoispisteitä kuten sukunimet yleensäkin.

Jospa hän tarkoitti Wattsien talon sähköjä. Kenties oikosulku tai joku?

Vierailija
6095/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Näin kyllä aina kuvittelin asian olevankin, Chris ennemmin mur hasi, kuin myönsi haluavansa avioeron ja että on jo uusi rakas katsottuna. Suurin myöntäminen, minkä Shanann sai puserrettua Chrisistä ulos tekstiviestitse oli, että we are not compatible = emme ole yhteen sopivia"

Ja kun Shanann kyseli mahdollisesta avioerohalukkuudesta tekstiviestitse, Chris vastasi "well not like tomorrow = eli ei nyt ihan huomenna"

Noi tekstarithan on siellä youtubessa

Kyseessä ihan äänitallenne kuulemma (tutkijoiden haastattelu, ymv.) en siis tekstiviestiliikennettä takoittanut. Ihan audiotallenne tämä mikä hakusessa.

Vierailija
6096/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ennenkuin itse kehottaa jotain toista käyttämään aivoja olisi se suotavaa itselleenkin, edes katsoa onko asiaa jo käsitelty ettei tule jatkuvaa turhaa toistoa.

Minä käsittelen asiat omaan tahtiin ja omalla ajallani. Kiitos vaan

Vierailija
6097/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin asiaton kommentti. Mikä on "Watt:it"? Kyseinen sukunimi on Watts ja taipuu ilman kaksoispisteitä kuten sukunimet yleensäkin.

Jospa hän tarkoitti Wattsien talon sähköjä. Kenties oikosulku tai joku?

Montako wattia tarvitaan ihmisen päähän että kykenee surmaamaan kokonaisen perheen?

Vierailija
6098/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"

Vierailija
6099/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"[/quote

Korjaan. Minulla oli, ei on

Vierailija
6100/8526 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei pakko kysyä suomentajalta huomasitko että Chris olisi sanonut tuossa kohtaa missä kertoo että hänellä oli mukanaan lapio, että hän olisi siinä tehnyt pikku mokan ja sanoikin "meillä...minulla on mukanani lapio"

Siihen muuten haastattelijatkin puuttuivat että ”wait, we? Johon C sitten sopersi jotain että niin työpaikalla oli lapio.