Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö kiusaamisesta koskaan yli?

Vierailija
02.12.2018 |

Eivätpä nuo muistot näytä mihinkään katoavan ja henkisesti yhtä paskana kuin ennenkin. Samoja asioita tulee vatvottua jatkuvasti. Kiusaamisesta on jo aikaa, mutta edelleenkin minulla on pelkotiloja, huonoja muistoja, rikkinäinen psyyke ja jonkinlainen viha jota en onnistu karistamaan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusatut: Haluaisitteko että kiusaaja pyytäisi anteeksi? Jos kiusaamisesta esimerkiksi jo 10-20 vuotta?

Ei tarvitse vaivautua, sillä antaisin mahdollisuuden kiusaamiseen. Joten parempi että pysyttelevät kaukana minusta.

Lisään vielä että en minäkään uskoisi, jos kiusaajat kertoisivat, että nyt kaduttaa. Toivon vain että heidän lapsilleen tehdään sama kuin minulle on tehty. Siinä saa sitten pohtia, että toipuuko koskaan.

No tässä kommentissa oli sairasta vihaa tämä koston halu lapsille.

Valitettavasti uskon että tuo asia on ainoa, joka jotenkin koskettaisi näitä kyseisiä ihmisiä. Sen verran kalliiksi, sekä psyykkisesti, sosiaalisesti että taloudellisesti, on minulle heidän "ystävyytensä" tullut.

Ok, eli millä tavalla olet parempi kuin kiusaajasi, kun haluat, että viattomia kiusataan?

Ei tässä kisata paremmuudesta. Niinkö kuvittelit? Taidat olla kiusaaja kun noin ahdistaa - oletko? Pelottaa?

Ei, minua ei pelota, enkä ole kiusaaja.

Mutta miksi pidät oikeutettuna kiusata viattomia lapsia? Koska olet itsekin ollut viaton lapsi, jota on kiusattu?

Ei kiusaajan lapsille kertominen ole kiusaamista sen enempää kuin kostamistakaan. Se jos jokin on tervehdyttävää ja rakentavaa.

Joo mutta kun kysymys ei ollut alunperin kertomisesta, vaan että heidät laitettaisiin kärsimään. Kukaan ei täällä ole ollut sitä vastaan että lapsille kerrottaisiin millainen heidän vanhempi on ollut, vaan sitä että heille kostettaisiin heidän vanhempiensa töppäilyt. T: kiusattu

Vierailija
62/63 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusatut: Haluaisitteko että kiusaaja pyytäisi anteeksi? Jos kiusaamisesta esimerkiksi jo 10-20 vuotta?

Ei tarvitse vaivautua, sillä antaisin mahdollisuuden kiusaamiseen. Joten parempi että pysyttelevät kaukana minusta.

Lisään vielä että en minäkään uskoisi, jos kiusaajat kertoisivat, että nyt kaduttaa. Toivon vain että heidän lapsilleen tehdään sama kuin minulle on tehty. Siinä saa sitten pohtia, että toipuuko koskaan.

Valitettavasti uskon että tuo asia on ainoa, joka jotenkin koskettaisi näitä kyseisiä ihmisiä. Sen verran kalliiksi, sekä psyykkisesti, sosiaalisesti että taloudellisesti, on minulle heidän "ystävyytensä" tullut.

Ok, eli millä tavalla olet parempi kuin kiusaajasi, kun haluat, että viattomia kiusataan?

Sillä tavalla että en ole tehnyt kenellekän mitään. On eri asia toivoa jotain kuin tehdä jotain. Niitä tekoja joita kiusaajat ovat tietoisesti päätäneet tehdä, ei voi enää perua. Se kaikki on tapahtunut, enkä aio näytellä että se ei olisi minuun sattunut/vaikuttanut. Joten siitä tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö?

Viha ei ole koskaan sairasta vaan luonnollinen tunne, joka syntyy siitä että sinua kohdellaan tai on kohdeltu väärin.

Se on sairasta etteikö pahantekijöitä saisi rankaista antamalla heille takaisin eli kostamalla heille heidän pahat teot. Yhteiskuntahan sitä rangaistusta ei tietenkään tee.

Kenen idea on se, että esimerkiksi koulukiusaajia ei rangaista mitenkään? Kenen idea? 

Mutta tää aikaisempi kommenttihan viittasi että kostaisi kiusaajan LAPSILLE. Eiväthän he ole syypäitä siihen mitä vanhempansa tekivät.

Viha ja kostaminen kiusaajien lapsia kohtaan on täysin luonnollista, vaikka lapset eivät olisikaan syyllisiä vanhempiensa tekemisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan