Game of Thronesin kuumimmat miehet?
1. Khal Drogo
2. Dario Naharis, se 1. näyttelijä, ei 2!!
3. Petyr Baelish
Kommentit (76)
Kahl Drogo
Renly Baratheon
Jon Snow
Eddard Stark. Joka eli vain yhden tuotantokauden :(
Khal Drogo todellakin on ihan ykkönen. Hyvänä kakkosena tulee pikkusormi, eli Petyr Baelish.
Jon Snowlle ääni söpöydestä, olisi mukava toyboy. Ja heräsi kuolleista, pisteet siitä. Mutta kyllä se kuumin on Khal Drogo. Semmonen mies kun ottaisi ja veisi olkapäällään telttaansa ja heittäisi taljalle...
Jaime Lannister, varsinkin nyt lyhyillä hiuksilla. Rob Stark on myös yllätävän kuuma Bodyguardissa skottiaksentilla;).
Ihmetteleikö kukaan muu muutosta Jaime Lannisterissä tuotantokausien vaihtuessa? Aluksi oli täysi kusipää ja sitten ihan normaali ja jopa mukava heppu, ihan kuin näyttelijä olisi ollut täysin hukassa hahmonsa kanssa
Jaime mun suosikkini myös. Toivottavasti on vikakaudella vielä hengissä.
Tämä ensimmäinen...
https://www.bustle.com/articles/19185-what-happened-to-game-of-thrones-…
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteleikö kukaan muu muutosta Jaime Lannisterissä tuotantokausien vaihtuessa? Aluksi oli täysi kusipää ja sitten ihan normaali ja jopa mukava heppu, ihan kuin näyttelijä olisi ollut täysin hukassa hahmonsa kanssa
Ihan tietoinen juonenkehitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uskottava minun mielestäni
Jaime Lannister sen jälkeen kun asensi kultaiset sormet...
Tylsän yksimielisesti mäkin vastaan että Khal Drogo! Huh...
Myös Jaime on hot, ja Jon söpöllä poikamaisella tavalla.
Luulin että mulla on joku outo perversio ja oon nolon mieltymykseni kanssa yksin, kun Petyr saa polvet tutisemaan, mutta on näköjään muitakin!
Tykkään enempi tytöistä mutta Drogon taljalle lähtisin koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut uskottava minun mielestäni
Kannattaa lukea kirjat, niissä ainakin on ihan uskottavaa.
Pelkän ulkonäön perusteella lähtisin Khal Drogon kelkkaan minäkin mutta kyllä kokonaisuutena vetoavin hahmo on Jon Snow. Kirjoissa myös koska olin niin nuori kun luin kirjat ekan kerran ja sittemmin vaikka olen vanhempi ja Jon on ihan poika niin en pääse tunteista yli.
Daario on ihan jees myös mutta nimenomaan se toinen Daario, ei se ensimmäinen Faabio-tukka.
Vierailija kirjoitti:
Jaime on ollut elämässään pitkälti roolinsa orja. Lannisterin vanhin poika, perijä ja suvunjatkaja. Suuri soturi ja sitten myös kuninkaantappaja, halveksuttava selkäänpuukottaja. Paitsi että tappoikin kuninkaansa pelastaakseen miljoonia kaupungin asukkaita. Rakastaa vain siskoaan. Ei tunne ikinä pystyvänsä täyttämään isänsä odotuksia. Ei edes tämän kuoleman jälkeen koska ei pysty luopumaan Tyrionista. Jaimella on itse asiassa yksi sarjan ainoita kehityskaaria, muut junnaa aika lailla paikallaan.
Jaime Lannister.