Leevin, 25, vaimo on indonesialainen malli: ”Tarjolla oli hunkseja ja massia, mutta hän valitsi minut: rahattoman duunarin”
Miksi tästä puhutaan jotenkin positiivisena asiana?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0840cc36-d52b-413a-…
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Esim. itselläni on ollut lähes täydellisen kaunis tyttöystävä vaikken itse mikään kummoinen ole. Ja ihan suomalainen oli. Ehkä jopa kauniimpi kuin tuo Leevin vaimo... tai ainakin eri tyylinen (naamasta enemmän kaunis kuin söpö).
Miehet haluaa aina itse määrittää mistä naiset voi tykätä tai olla tykkäämättä.
Ihmeellistä tai ei, niin lienemme melko yksimielisiä siitä, että tuo nainen on kaunis miesten enemmistön mielestä.
Toivon aina , että kaukorakkaudet onnistuuu, mutta jutussa oli niin paljon hälytyskelloja, jotka laskivat onnistumisen lähes loton tasolle. Esim. kyllähän tuon naisen kannattaisi hakea jotain malliviisumia eurooppaan jne. vokki antaa hylyn noilla tuloilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Syksyn aikana on säästetty jo 5000e lisää jotain paperia varten.
Paljonkohan se ehtii upottamaan rahaa tuohon se minikokoiseen malliin ennen kuin tajuaa mitään.
Auts nyt ei ihan kaikki natsaa Leevin stoorissa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Esim. itselläni on ollut lähes täydellisen kaunis tyttöystävä vaikken itse mikään kummoinen ole. Ja ihan suomalainen oli. Ehkä jopa kauniimpi kuin tuo Leevin vaimo... tai ainakin eri tyylinen (naamasta enemmän kaunis kuin söpö).
Ihmeellistä tai ei, niin lienemme melko yksimielisiä siitä, että tuo nainen on kaunis miesten enemmistön mielestä.
Tottakai.
Nainen matkustaa työkseen ympäri Indonesiaa koko ajan, mutta Jakartaan oli mahdoton päästä passia hakemaan? Miten voi olla noin ristiriitainen tarina?
Semi on lopettanut mallintyöt toistaiseksi, sillä työ edellyttäisi matkustamista ympäri Indonesiaa useamman kuukauden ajan.
– Ehkä aviomieheni ei myöskään pitäisi siitä, Semi kirjoittaa Messengerissä.
Mallintöiden sijaan hän hoitaa kasveja kotikylällään ja odottaa, että tapaa taas Leevin. Se tapahtuu joulukuun ensimmäisellä viikolla.
HuhHuh. Ei voi odottaa menestystä suhteelle näillä spekseillä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minäkin. Aniharva mies on naisensa tasoinen ainakaan ulkonäöllisesti. Voiko mies ikinä periaatteessa ollakaan.
Itse olen kyllä nähnyt monta paria jossa mies on ihan peruskomea ja normaalipainoinen ja hänellä on joku hirveä siideripissis naisena jolle tekisi laihdutus terää.
Nämä parit ovat usein niitä joissa miehet ovat hiljaisia hissukoita ja nainen määrää.
Mua jotenkin surettaa, kun tasoista puhutaan nykyään näköjään aivan itsestään selvänä faktana. Olen itse 10-vuotiaan pitkäaikaissairas (fyysinen sairaus) äiti ja tuntuu, että nyt olen itsestä riippumattomien asioiden takia jotain alinta kastia ja naimakelvoton. Olen kuitenkin ihan sivistynyt ja kunnon ihminen, enkä päihde-wt.
Vierailija kirjoitti:
Nainen matkustaa työkseen ympäri Indonesiaa koko ajan, mutta Jakartaan oli mahdoton päästä passia hakemaan? Miten voi olla noin ristiriitainen tarina?
Siis viisumia tarkoitin. Ja nyt malli kastelee kotikylällä kasveja kun lopetti työt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minäkin. Aniharva mies on naisensa tasoinen ainakaan ulkonäöllisesti. Voiko mies ikinä periaatteessa ollakaan.
Itse olen kyllä nähnyt monta paria jossa mies on ihan peruskomea ja normaalipainoinen ja hänellä on joku hirveä siideripissis naisena jolle tekisi laihdutus terää.
Nämä parit ovat usein niitä joissa miehet ovat hiljaisia hissukoita ja nainen määrää.
Toki näinkin voi olla.
Mutta silti halutessaan se siideripissis saisi vähintään kymmenkertaisesti enemmän seuraa kuin se peruskomea normaalipainoinen mies.
Eli nämä on vähän sellaisiakin asioita, että miten se taso määritetään. Kysyntähän sen arvon periaatteessa määrää lopulta.
Tässä on aasialainen malli sun fei fei, pituus 180 cm.....
Kaikkea hölmöä miehet uskookin, joku paksu lyhyt tyttö muka aasialainen malli.
http://mylusciouslife.com/wp-content/uploads/2013/01/Fei-Fei-Sun-by-Ste…
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin surettaa, kun tasoista puhutaan nykyään näköjään aivan itsestään selvänä faktana. Olen itse 10-vuotiaan pitkäaikaissairas (fyysinen sairaus) äiti ja tuntuu, että nyt olen itsestä riippumattomien asioiden takia jotain alinta kastia ja naimakelvoton. Olen kuitenkin ihan sivistynyt ja kunnon ihminen, enkä päihde-wt.
Olisi hienoa, jos aikuiset yhä tutustuisivat toisiinsa ja ottaisivat huomioon henkilön elämäntarinan, eikä pelkkää ilmeisesti nähtävää, tämän hetkistä statusta. Välitetään siitä, miltä suhde näyttää ulkopuolisille eikä siitä, miltä toinen saa oman olon tuntumaan. Se kertoo tästä yhteiskunnallisella tasolla lisääntyvästä narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Semi on lopettanut mallintyöt toistaiseksi, sillä työ edellyttäisi matkustamista ympäri Indonesiaa useamman kuukauden ajan.
Mallintöiden sijaan hän hoitaa kasveja kotikylällään ja odottaa, että tapaa taas Leevin. Se tapahtuu joulukuun ensimmäisellä viikolla.
Rakastuneena ei aina ajattele selkeästi. Toivottavasti tässä on kuitenkin kyse oikeasta rakastumisesta myös naisen puolelta koska tuollaisen petoksen jälkeen jota täällä ollaan maalailut lähtee matto kyllä kovaa jalkojen alta.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta.
Lakkaa jo ruikuttamasta, paitsi jos haluat esittää martyyria. (Se on muuten vastenmielisimpiä piirteitä ihmisessä.)
Mulla 2/3 miehistä on olleet alle 175, toinen alle 170. Olen itse 160, kuten tuon jutun nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki näinkin voi olla.
Mutta silti halutessaan se siideripissis saisi vähintään kymmenkertaisesti enemmän seuraa kuin se peruskomea normaalipainoinen mies.
Eli nämä on vähän sellaisiakin asioita, että miten se taso määritetään. Kysyntähän sen arvon periaatteessa määrää lopulta.
Siideripissis saa aina seuraa, mutta millaista? Kyllä sitä varmasti moni karju viitsii painaa useammankin kerran, mutta siinä kai kaikki? Onko siideripissikselle hyviä puolisoehdokkaita ihan jonoksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneena ei aina ajattele selkeästi. Toivottavasti tässä on kuitenkin kyse oikeasta rakastumisesta myös naisen puolelta koska tuollaisen petoksen jälkeen jota täällä ollaan maalailut lähtee matto kyllä kovaa jalkojen alta.
Miehelläni lapsuuden kaverin kaveri tuollainen.
Sillä on "tyttöystäviä" thaimaassa, ja venäjällä, se lähettää niille rahaa koko ajan ja puhuu niistä tosiaan tyttöystävinä.
Jotkut vaan haluaa uskoa ja ei kai se muille kuuluu mihin ne laittaa rahansa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä siinä on että joku on malli? :D Pöhkö mies.
Saimi ja Ninja ovat miesten unelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä siinä on että joku on malli? :D Pöhkö mies.
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
No sitäpä juuri. Ei pitäisi ihmetellä ulkonäköä.
Ootte vaan kateellisia.