Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen alhainen syntyvyys - miesnäkökulmaa kaivataan!

Vierailija
21.11.2018 |

Tuntuu, että nyt kun mediassa puhutaan paljon alhaisesta syntyvyydestä ja pelotellaan sillä, niin naisia syyllistetään joka paikassa ihan kohtuuttomasti. Artikkeleista jää helposti kuva, etteivät koulutetut naiset kaipaa elämäänsä lapsia ja lykkäävät niiden hankintaa kunnes on monen kohdalla jo myöhäistä.

Musta kuitenkin tuntuu, että monissa parisuhteissa mies on se, joka sitä lapsenhankintaa haluaa lykätä. Ainakin omalla kohdalla ja monien kavereidenkin kanssa on näin: katsotaan vähän myöhemmin, ei vielä, työ täytyy olla ensin pisteessä X, pitää olla X määrä rahaa, tai auto, tai talo...tuntuu, että noita syitä olla hankkimatta lapsia löytyy loputtomiin! Haluisinkin siis kuulla, mistä se lapsettomuus parisuhteessa olevien miesten kohdalla johtuu? Halutaanko että kaikki olisi ns. valmista ennen vauvaa, ollaanko suhteessa väärään ihmiseen, onko omat harrastukset ja kaverit vielä tärkeämpiä, pelottaako oman elämän menetys, oma isyys tai onko huonoja lapsuusmuistoja? Painaako taloudelliset vai tunnesyyt enemmän? Eikö vaan haluta lapsia muttei kehdata sitä vauvakuumeilevalle kumppanille sanoa? Keskustelua, kiitos!

Kommentit (6577)

Vierailija
421/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan sanottu ketjussa jo sata kertaa, mutta miehet tietävät varsin hyvin että jos ja kun ero tulee, niin heille jää siinä tilanteessa vain paskaa käteen myös lasten suhteen. Perheen perustaminen on miehelle aina helvetinmoinen riski joka suhteessa. Kun vielä tiedetään, että 80% eroista lähtee naisen aloitteesta, niin..

Vierailija
422/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää luota miehiin. Feministisessä ajattelussa miehet sortavat naisia ja ovat toksisia ahdistelijoita. Hirvittävä määrä epäluuloja miehiä kohtaan on kylvetty meihin naisiin. Kuka haluaa lapsia sortajan kanssa, johon ei voi luottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no aina löytyy niitä naisia joilla ÄO on jotain 15. Sopivat prinsessoiksi. Ja sit löytyy niitä joilla ÄO on 150, sopivat johtajiksi ja ovat toiminnan naisia.

En kyllä johtajaksi sovi, vaikka osaan olla jämäkkä. Toiminnan ihminen kyllä osaan olla ja sitä olen ollut pienestä asti. Koulussakin sain lähinnä kutosia, seiskoja ja kaseja. Ei sillä, etteikö seiskan keskiarvolla oleva voisi olla esim. sosiaalisempi kuin vaikkapa se kympin oppilas.

Onhan tuolla lääkkiksessäkin C:n kirjoittaneita. Kyllä itse menen ennemmin C:n paperit saaneen vastaanotolle, jos kyseinen lääkäri osaa kommunikoida potilaan kanssa kuin L:n paperit saaneen lääkärin, joka ei osaa kommunikoida potilaan kanssa, vastaanotolle.

Jos joku nainen haaveilee johtajan asemasta, hänellä pitää olla samat ehdot. Mikään erityiskohtelu ei tule kuuloonkaan. Tämän asenteen huomaa feministeistä, ei tarvita miehen paapomista, mutta sitten kuitenkin tarvitaan. Päättäisivät nyt, haluavatko vai ei. Ei-feministinainen ei tarvitse erityiskohtelua.

Tässä naisjohtaja, mun ei tarvi ”haaveilla johtajan asemasta” vaan kovalla työllä ja vahvuudella sen saavutin. Jos olisin ”prinsessa” töissä niin naurettaisiin ulos samantien. Olen kaikilla mittareilla(tulos, tavoite, tyytyväisyys) mieskollegoita korkeammslla. Älä vittu tuu selittään mitään ”samantasoisista vaatimuksista”, ootko edes työelämässä itse?

Vierailija
424/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hemmetin harvoin kaikki menee tasan.

Jos entiset naisten työt jaetaan 50-50, oikeasti käy niin että miehelle jää yhä isompi osa miesten roolista. Joko nainen vaatii sitä, tai ei yksinkertaisesti pariudu miehen kanssa joka nillittää 50-50 jaosta samalla tavalla kuin naiset.

Jokainen mies tietää että kun on aika nostaa se vmäisen muotoinen ja selän rikkova kaappi yläkertaan, tai puolustaa perhettä raivostunutta kännistä naapurin setää vastaan, se feministikin odottaa että mies hyppää toimintaan samalla kun nainen lohduttelee Minna-Petteriä ja Jussi-Tuuliaa.

Ja pedissähän sitten feministikin haluaa että mies ottaa ohjat. Koska juuri minä satun tykkäämään alistumisesta.

Ne menee silloin tasan kun molemmat haluavat niiden menevän tasan. Renkaita voi vaihtaa yhdessä, sen kaapin voi kantaa yhdessä ja toivottavasti puolustautumisenkin teette yhdessä. Sinä pitelet ja vaimosi lyö tunkeutujaa kattilalla päähän ja sitten soitatte poliisit.

Osaan koota huonekaluja, avata ja putsata viemärit jne. ja n iin osaa moni muukin nainen. Osa on käynyt intin, osa on maaseudun työt taitavia jne. Se puolet tosiaan tarkoittaa sitä jakamista ja tarpeenmukaan yhdessätekemistä ja jos kumpikaan tai toinen ei osaa tai pysty niin sitten hankitaan ammattilainen tai kaveri tekemään/auttamaan.

Ja muuten kaikki feministit (jos alistuvaa voi ikinä feministiksi kutsuakaan) eivät todellakaan halua miehen ottavan ohjia.

Sitten feminismi taitaa olla harvinaista.

Asiaa kun on tutkittu ihan yliopistojen toimesta. Lopputulos oli että 99% naisista oli ensisijaisesti seksuaalisestia alistuvia. Moni näistä saattaa väittää että "vuoroin viedään", mutta tutkimukset paljastivat sen mikä eniten sytyttää.

Vierailija
425/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hemmetin harvoin kaikki menee tasan.

Jos entiset naisten työt jaetaan 50-50, oikeasti käy niin että miehelle jää yhä isompi osa miesten roolista. Joko nainen vaatii sitä, tai ei yksinkertaisesti pariudu miehen kanssa joka nillittää 50-50 jaosta samalla tavalla kuin naiset.

Jokainen mies tietää että kun on aika nostaa se vmäisen muotoinen ja selän rikkova kaappi yläkertaan, tai puolustaa perhettä raivostunutta kännistä naapurin setää vastaan, se feministikin odottaa että mies hyppää toimintaan samalla kun nainen lohduttelee Minna-Petteriä ja Jussi-Tuuliaa.

Ja pedissähän sitten feministikin haluaa että mies ottaa ohjat. Koska juuri minä satun tykkäämään alistumisesta.

Ne menee silloin tasan kun molemmat haluavat niiden menevän tasan. Renkaita voi vaihtaa yhdessä, sen kaapin voi kantaa yhdessä ja toivottavasti puolustautumisenkin teette yhdessä. Sinä pitelet ja vaimosi lyö tunkeutujaa kattilalla päähän ja sitten soitatte poliisit.

Osaan koota huonekaluja, avata ja putsata viemärit jne. ja n iin osaa moni muukin nainen. Osa on käynyt intin, osa on maaseudun työt taitavia jne. Se puolet tosiaan tarkoittaa sitä jakamista ja tarpeenmukaan yhdessätekemistä ja jos kumpikaan tai toinen ei osaa tai pysty niin sitten hankitaan ammattilainen tai kaveri tekemään/auttamaan.

Ja muuten kaikki feministit (jos alistuvaa voi ikinä feministiksi kutsuakaan) eivät todellakaan halua miehen ottavan ohjia.

Sitten feminismi taitaa olla harvinaista.

Asiaa kun on tutkittu ihan yliopistojen toimesta. Lopputulos oli että 99% naisista oli ensisijaisesti seksuaalisestia alistuvia. Moni näistä saattaa väittää että "vuoroin viedään", mutta tutkimukset paljastivat sen mikä eniten sytyttää.

En usko tähän. Minä kuulun sitten tuohon 1%:iin kun ”vien” niin makkarissa kuin tanssilattialla. Moni muukin mun tuttu on dominoiva (mikä ei tarkoita dominaa kuitenkaan) joten eiköhän oikeammat prosentit ole jotain 60/40 tai 70/30.

Vierailija
426/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta miehekkyydestä.

Pitäisin itse tasa-arvosta, eikä haittaisi ollenkaan vaikka roolit olisivat toisin päin. Naiset eivät siitä pidä. Siitä pidetään kyllä että mies puhuu kuin feministi, mutta ei siitä jos mies alkaa käyttäytyä kuin feministi. Miehen kuuluu sanoa että olemme tasa-arvoisia, mutta tarttua toimeen kun miehen työ kutsuu.

Ja tosiaan, miehekkyys ja naisellisuus - sillä perinteisellä tavalla - ovat kuin magneetit. Naiset tuntuvat kuvittelevan niiden olevan kilpailu. Mitä maskuliinisempi nainen on, sitä maskuliinisempi miehen tulisi olla jotta nainen tuntisi olevan feminiininen mieheen verrattuna. Se ei todellakaan toimi näin. Se menee niin että mitä feminiinisempi nainen on, sitä enemmän miehen maskuliinisuus herää.

Kun vartalo on kuin ylipainoisella miehellä, puhetyyli kova ja kiroileva, ja naisellinen flirttikin puuttuu...ei kannata ihmetellä missä ne maskuliiniset miehet ovat.

Vierailija
427/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEET ja vela-naisena komppaan täysin miehiä tässä asiassa. Mikä on outoa, koska iskä kasvatti yksin ja puoliso tahtoi (tahtoo?) lapsia. Olen monet räkäitkut itkenyt sen takia että ero on jossain kohtaa edessä, en ole varma. Välillä mies sanoo että on sittenkin ihan ok ajatuksen kanssa ettei muksuja hanki, mutta tuntuu syylliseltä viedä yksi potentiaalinen isä ”pois markkinoilta”.

En halua sitä vastuuta, en pystyisi muksun tarha/koulu/paperihelvettiä pyörittämään, en sitten mitenkään. Saati ajatus siitä että pitäisi olla ihokontaktissa jonkin elävän nuken kanssa joka kuolee ilman valvontaa, ehhei ei. Kuulostaa painajaismaiselta keksinnöltä. Olen tarhaikäisestä asti välttänyt perheleikkejä, vauvanukkeja ja tarhassa kaverin kanssa potkittiin toisiamme alapäähän vuorotellen samalla kun loitsittiin jotain lapsettomuus-runoa tarhan keittiössä. Ainakin itsellä on sama fiilis edelleen, siitä toisesta en tiedä. : D

Vierailija
428/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta miehekkyydestä.

Pitäisin itse tasa-arvosta, eikä haittaisi ollenkaan vaikka roolit olisivat toisin päin. Naiset eivät siitä pidä. Siitä pidetään kyllä että mies puhuu kuin feministi, mutta ei siitä jos mies alkaa käyttäytyä kuin feministi. Miehen kuuluu sanoa että olemme tasa-arvoisia, mutta tarttua toimeen kun miehen työ kutsuu.

Ja tosiaan, miehekkyys ja naisellisuus - sillä perinteisellä tavalla - ovat kuin magneetit. Naiset tuntuvat kuvittelevan niiden olevan kilpailu. Mitä maskuliinisempi nainen on, sitä maskuliinisempi miehen tulisi olla jotta nainen tuntisi olevan feminiininen mieheen verrattuna. Se ei todellakaan toimi näin. Se menee niin että mitä feminiinisempi nainen on, sitä enemmän miehen maskuliinisuus herää.

Kun vartalo on kuin ylipainoisella miehellä, puhetyyli kova ja kiroileva, ja naisellinen flirttikin puuttuu...ei kannata ihmetellä missä ne maskuliiniset miehet ovat.

Olet väärässä. Olen mieheläs nainen. Olen johtotehtävissä (en ylintä johtoa kuitenkaan vielä), harrastan sotahistoriaa ja kamppailulajeja, osaan käyttää työkaluja, rakentaa, korjata laitteita. Mulle käy loistavasti että mieheni on feminiinisempi! En halua missään nimessä että hän alkaisi kisaamaan maskuliinisuuskisassa. Mulla ei ole myöskään alistumisfetissiä eli mull käy hyvin että johdan ksikissa tilanteissa.

Olen ulkoisesti melko naisellinen (sievä, hoikka, pitkät hiukset) ja tän takia tulee aika vaivaannuttavia tilanteita kun miehet sitten kuulevatkin mitä teen/osaan. Menevät selkeästi hämilleen.

Mutta ”oon mikä oon” ja hyvin menee! Avioliitto kestänyt töllä ”nurinpäin-sukupuolirooleilla” jo yli 15 vuotta. Eli ei tää välttis ole katastrofi näinkään päin.

Vierailija
429/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko naisen pakko olla hauras miehen edessä ja pyytää aina apua?

Ei se venäläisille naisille ole pakko. Se on rooli, joka valitaan vapaaehtoisesti. Venäläinen nainen tietää, että mies tietää, ettei nainen ole heikko.

Suomalaisen ja venäläisen feministin erottaa se, että venäläinen ei ole feministi ja silti on toimissaan ja ajatuksissaan paljon itsenäisempi ja kyselemättömämpi kuin suomalainen nainen. Ja silti hän tahtoo naisen roolin.

Minusta suomalainen nainen on sairastunut vahvuuteen. Hän todistaa koko ajan jotain, mutta ei enää itsekään oikein tiedä, kenelle todistaa ja mitä.

Minä en kysele yhdeltäkään mieheltä tai naiselta lupaa. Osaan tiedostaa asiat, joissa olen huono ja silloin aidosti pyydän apua, mutta mitään avutonta tai tyhmää en esitä sellaisen asian kohdalla, minkä sitten todellisuudessa osaankin. Minulla ei ole mitään salattavaa. 

Yhdistän itsessäni naisen roolin ja vahvuuden. Teen mielelläni ruokaa ja siivoan, mutta olen itsepuolustusta krav magan ansiosta, joten osaan puolustaa itseäni, enkä odota avuttomana miestäni. Osaan itse tarttua aseisiin tilanteen vaatiessa ja jos yksin ollessani autosta puhkeaa rengas, en jää odottamaan miestä, vaan toimin itse. 

No, tuota, niin me ihan tavallisetkin naiset tehdään, jos ollaan yksin, ihan ilman aseita ja itsepuolustustakin. Aika vähän niistä on hyötyä renkaanvaihdossa.

Nyt on tämäkin nähty; nainen voi olla pahempi sovinisti kuin mies

Säälin teidän tyttäriä jos teillä on lapsia. Mulla on arabimies ja muslimiperheissä tytöt oppii kunnioittamaan miehen apua eivätkä revi raskaita kauppakasseja miehen käsistä koska osaavat itsekin tai raivoa ovea avaavalle miehelle "Avaan itsekin sen v****n oven". Arabimies pitää mua ja tyttäriäni prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia miehillemme.

Se on vaan että jos se arabimies ei ole mukana, niin sun on joko vaihdettava se rengas itse, prinsessuuden menettämisen uhallakin, tai jäätävä odottamaan apua. Monella ei ole hinkua jäädä sinne metsään kökkimään.

Miehen pitää aina olla mukana! Arabimiehen kuuluu suojella naista ja olla naiselle turvana. Onneksi meidän tyttäret ymmärtää tämän eivätkä ole supernaisina alkamassa vaihtamaan auton renkaita koska ne painaa. Siksi on miesten ja naisten työt. Miehillä on enemmän voimaa joten mies pystyy kantamaan raskaat kauppakassit ja ottamaan vasaran käteen. En ymmärrä suomalaisia naisia mikä tarve heillä on näyttää että heillä on voimaa siirtää huonekaluja ja kantaa kauppakassit. Se että annamme miesten tehdä nuo hommat ei tarkoita sitä että nainenkin osaisi vaan se antaa miesten olla miehiä ja vahvoja. Tällöin naisella on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

Ei helv... NAIS-SOVINISTI löytyi. Minä en jukolauta ikinä tekis sitä virhettä että kasvattaisin lapset prinsessoiksi. Mun tytöt osaa rskentaa ja rempata (olen naisena ITSE rakentanut ok-talon, hyvin onnistui), osaavat vaihtaa autonrenkaat, osaavat puolustautua ja potkunyrkkeillä, ottavat paikkansa ja tilansa. Kaiken tän oon itse naisena opettanut. Raksaan, remppaan, potkunyrkkeilen, luon uraa, oon perheen pääelättäjä, olen erittäin vahva ja hyväkuntoinen. En v*ttu ikinä alistuisi prinsessaksi ja tyttäretkään ei tee niin. Siinähän prinsessa kärsii jos mies hakkaa, raiskaa ja juopottelee... kun on niin tärkee olla avuton prinsessa. Todellakin halveksin prinsessailua, hyi hitto!

Voisit olla edes kiroilematta. Paljon oon saanut todistaa kuinka nainen raivoaa "Avaan itsekin sen v****n oven" kun mies avaa oven. Musliminainen ei tuolla tavalla raivoaisi. Ei-muslimit voisi hieman opettaa tyttärille tapoja. Tuota se vahvan naisen malli teettää kun tytöt ei anna miehen auttaa vaan "osaan itsekin" ja pidetään sitten niin alistavana kun mies kantaa naisen puolesta kauppakassit.

Vierailija
430/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se venäläisille naisille ole pakko. Se on rooli, joka valitaan vapaaehtoisesti. Venäläinen nainen tietää, että mies tietää, ettei nainen ole heikko.

Suomalaisen ja venäläisen feministin erottaa se, että venäläinen ei ole feministi ja silti on toimissaan ja ajatuksissaan paljon itsenäisempi ja kyselemättömämpi kuin suomalainen nainen. Ja silti hän tahtoo naisen roolin.

Minusta suomalainen nainen on sairastunut vahvuuteen. Hän todistaa koko ajan jotain, mutta ei enää itsekään oikein tiedä, kenelle todistaa ja mitä.

Minä en kysele yhdeltäkään mieheltä tai naiselta lupaa. Osaan tiedostaa asiat, joissa olen huono ja silloin aidosti pyydän apua, mutta mitään avutonta tai tyhmää en esitä sellaisen asian kohdalla, minkä sitten todellisuudessa osaankin. Minulla ei ole mitään salattavaa. 

Yhdistän itsessäni naisen roolin ja vahvuuden. Teen mielelläni ruokaa ja siivoan, mutta olen itsepuolustusta krav magan ansiosta, joten osaan puolustaa itseäni, enkä odota avuttomana miestäni. Osaan itse tarttua aseisiin tilanteen vaatiessa ja jos yksin ollessani autosta puhkeaa rengas, en jää odottamaan miestä, vaan toimin itse. 

No, tuota, niin me ihan tavallisetkin naiset tehdään, jos ollaan yksin, ihan ilman aseita ja itsepuolustustakin. Aika vähän niistä on hyötyä renkaanvaihdossa.

Säälin teidän tyttäriä jos teillä on lapsia. Mulla on arabimies ja muslimiperheissä tytöt oppii kunnioittamaan miehen apua eivätkä revi raskaita kauppakasseja miehen käsistä koska osaavat itsekin tai raivoa ovea avaavalle miehelle "Avaan itsekin sen v****n oven". Arabimies pitää mua ja tyttäriäni prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ollaan me naiset niitä prinsessoja ja heikompia miehillemme.

Se on vaan että jos se arabimies ei ole mukana, niin sun on joko vaihdettava se rengas itse, prinsessuuden menettämisen uhallakin, tai jäätävä odottamaan apua. Monella ei ole hinkua jäädä sinne metsään kökkimään.

Miehen pitää aina olla mukana! Arabimiehen kuuluu suojella naista ja olla naiselle turvana. Onneksi meidän tyttäret ymmärtää tämän eivätkä ole supernaisina alkamassa vaihtamaan auton renkaita koska ne painaa. Siksi on miesten ja naisten työt. Miehillä on enemmän voimaa joten mies pystyy kantamaan raskaat kauppakassit ja ottamaan vasaran käteen. En ymmärrä suomalaisia naisia mikä tarve heillä on näyttää että heillä on voimaa siirtää huonekaluja ja kantaa kauppakassit. Se että annamme miesten tehdä nuo hommat ei tarkoita sitä että nainenkin osaisi vaan se antaa miesten olla miehiä ja vahvoja. Tällöin naisella on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa.

Ei helv... NAIS-SOVINISTI löytyi. Minä en jukolauta ikinä tekis sitä virhettä että kasvattaisin lapset prinsessoiksi. Mun tytöt osaa rskentaa ja rempata (olen naisena ITSE rakentanut ok-talon, hyvin onnistui), osaavat vaihtaa autonrenkaat, osaavat puolustautua ja potkunyrkkeillä, ottavat paikkansa ja tilansa. Kaiken tän oon itse naisena opettanut. Raksaan, remppaan, potkunyrkkeilen, luon uraa, oon perheen pääelättäjä, olen erittäin vahva ja hyväkuntoinen. En v*ttu ikinä alistuisi prinsessaksi ja tyttäretkään ei tee niin. Siinähän prinsessa kärsii jos mies hakkaa, raiskaa ja juopottelee... kun on niin tärkee olla avuton prinsessa. Todellakin halveksin prinsessailua, hyi hitto!

Voisit olla edes kiroilematta. Paljon oon saanut todistaa kuinka nainen raivoaa "Avaan itsekin sen v****n oven" kun mies avaa oven. Musliminainen ei tuolla tavalla raivoaisi. Ei-muslimit voisi hieman opettaa tyttärille tapoja. Tuota se vahvan naisen malli teettää kun tytöt ei anna miehen auttaa vaan "osaan itsekin" ja pidetään sitten niin alistavana kun mies kantaa naisen puolesta kauppakassit.

Tämä muslimiprinsessa on aivan selvästi muslimiyhteisön palkattu viestintävastaava. Tehtävänä palkkaa vastaan todistella mussekulttuurin ihanuutta ja naisen ”tasa-arvoista asemaa”. Vähän kuin putin-trollit. Älkääpä langetko tähän ansaan.

Vierailija
431/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta miehekkyydestä.

Olet väärässä. Olen mieheläs nainen. Olen johtotehtävissä (en ylintä johtoa kuitenkaan vielä), harrastan sotahistoriaa ja kamppailulajeja, osaan käyttää työkaluja, rakentaa, korjata laitteita. Mulle käy loistavasti että mieheni on feminiinisempi! En halua missään nimessä että hän alkaisi kisaamaan maskuliinisuuskisassa. Mulla ei ole myöskään alistumisfetissiä eli mull käy hyvin että johdan ksikissa tilanteissa.

Olen ulkoisesti melko naisellinen (sievä, hoikka, pitkät hiukset) ja tän takia tulee aika vaivaannuttavia tilanteita kun miehet sitten kuulevatkin mitä teen/osaan. Menevät selkeästi hämilleen.

Mutta ”oon mikä oon” ja hyvin menee! Avioliitto kestänyt töllä ”nurinpäin-sukupuolirooleilla” jo yli 15 vuotta. Eli ei tää välttis ole katastrofi näinkään päin.

Minulle ei käy femiininen mies, tarkoitan lähinnä meikkaavaa ja mekkoihin pukeutuvaa miestä. Pitkähiuksinen mies käy, mikä on sitten kiinni hiusten kunnosta. Olen ulkonäöltäni naisellinen hiusten ollessa pitkät, meikkaan ja pukeuduin mekkoihin (kesällä).

Ei se ulkonäkö estä minua harrastamasta kamppailulajeja ja kiinnostumasta politiikasta. Se on nyt vain naisenakin otettava aktiivinen rooli tässä monikulttuurisuushelvetissä vai pitäisikö olla vain kiltti? Sellainen liian kiltiksi kasvattaminen vain aiheuttaa sen, miksei tytöt osaa kritisoida erilaisia kulttuureja ja sitten ollaan niin monikulttuurisuusintoilijoita.

Vierailija
432/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessan negatiivinen arkkityyppi on edustettuna omassa diivailussasikin.

Säälittää näiden naisten tyttäret. Kiellätte tyttäriltänne prinsessana olemiset ja kasvatatte heistä supernaisia. Onneksi meidän tytöt ovat aina halunneet olla niin prinsessoina eika teidänlaisia supernaisia. No onhan he sentään muslimeja. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja ja jopa suvun miehetkin paasaa meitä naisia ja tyttöjä. Tämä on musta paljon vapauttavampaa ja ihanempaa kun mulle ei aseteta paineita. Islamissa olen vapaa ulkonäköpaineilta joille länsimainen media altistaa naiset ja tytöt kun julkkikset menee plastiikkakirurgialle ja pukeudutaan paljastavasti. Ei ole ihme miksi länsimaissa tytöillä on syömishäiriötä ja pidetään itseään rumina. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti ja esine.

Meillä on kristitty perhe. Tärkeää on, että jokainen tyttö saa olla sellainen kuin on. Jos tykkää prinsessa-leikeistä niin siitä vain, tai jos tykkää rajummista leikeistä, niin saavat haluta.

On tuokin ahdistavaa, jos tytöt painostetaan olemaan prinsessoja. Miksi on pakko jos ei halua?

Jumala on luonut erilaisia ihmisiä, älköön muut lähimmäiset puuttuko liikaa siihen. Tietenkin käytöstavat pitää olla, eli niihin puututaan. Mutta persoonaan, ei ole yhtä oikeaa tapaa olla mies tai nainen, tyttö tai poika.

Vierailija
433/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää näiden naisten tyttäret. Kiellätte tyttäriltänne prinsessana olemiset ja kasvatatte heistä supernaisia. Onneksi meidän tytöt ovat aina halunneet olla niin prinsessoina eika teidänlaisia supernaisia. No onhan he sentään muslimeja. Muslimiperheissä tytöt on niitä prinsessoja ja jopa suvun miehetkin paasaa meitä naisia ja tyttöjä. Tämä on musta paljon vapauttavampaa ja ihanempaa kun mulle ei aseteta paineita. Islamissa olen vapaa ulkonäköpaineilta joille länsimainen media altistaa naiset ja tytöt kun julkkikset menee plastiikkakirurgialle ja pukeudutaan paljastavasti. Ei ole ihme miksi länsimaissa tytöillä on syömishäiriötä ja pidetään itseään rumina. Länsimaissa nainen on aina ollut objekti ja esine.

Meillä on kristitty perhe. Tärkeää on, että jokainen tyttö saa olla sellainen kuin on. Jos tykkää prinsessa-leikeistä niin siitä vain, tai jos tykkää rajummista leikeistä, niin saavat haluta.

On tuokin ahdistavaa, jos tytöt painostetaan olemaan prinsessoja. Miksi on pakko jos ei halua?

Jumala on luonut erilaisia ihmisiä, älköön muut lähimmäiset puuttuko liikaa siihen. Tietenkin käytöstavat pitää olla, eli niihin puututaan. Mutta persoonaan, ei ole yhtä oikeaa tapaa olla mies tai nainen, tyttö tai poika.

Hyvin kirjoitettu, just näin’

Lisäksi muistakaa että saman sukupuolen sisällä yksilöiden väliset erot on suuria. Siksi ei voi koskaan yleistää ”nauset on sellaisia” tai ”miehet aina tekee näin”. Se että tilastollisesti on olemassa keskimääräisiä eroja sukupuolissa ei YKSILÖTASOLLA tarkoita mitään.

T. Miesmäinen nainen ja kaukana keskivertonais-sterotypiasta - ja silti ihan nainen

Vierailija
434/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes kysyä miehiltä jos ei hyväksy vastauksia? :D

Ihan selkeästihän tästä hahmottuu syyt

- sinkkuelämä on antoisempaa nykyään (koskee naisiakin, naisille seksin saanti helpompaa, mutta ehkä lisääntymisvietti kuitenkin voimakkaampi?)

- taloudellinen epävarmuus (koskee naisiakin)

- diili ei ole reilu, koska vaatimuksia miehille lisätty ja vaatimuksia naisille vähennetty

- nainen haluaa miehen parhaassa iässä (28-35) muttei anna miehelle omaa parasta ikäänsä (18-25)

- ei turvaa vanhuudessa, miehet nakataan usein pihalle kun lapset on kasvatettu ja talous turvattu

- naiset vähemmän naisellisia kuin ennen. Erityisesti lihavuus merkittävä turn-off. Miehen kuitenkin oltava miehekäs. Ja päälle hallittava tunnejutut

Olisiko siinä tärkeimmät?

Tähän haluan vastauksen edelleen: kuinka moni mies haluaa olla etäsuhteessa tai muuttaa naisen mukana tämän opintojen ja kesä- sekä pätkätöiden vuoksi kerran, pari vuodessa aina uudelle paikkakunnalle tai toiseen maahan? Jos nyt joku vihdoin vastaisi tuohon.

Miehillä on kyllä ihan luontainen halu palvella naista, jos nainen vain kykenee olemaan sen arvoinen ja osoittamaan täydellistä sitoutumista puolisoonsa. Eli vausta on; todennäköisesti kaikki tilanteen niin salliessa, mutta nykyilmapiirissä ei sellaiseen tilanteeseen päästä juuri edellämainituista syistä. Jos sinä haluat lapsia, niin se on sinun valinta mukautua tai hyväksyä se, että myös omat valintasi vaikuttavat haluttavuuteesi äitiehdokkaana. 

eri

En nyt saanut selvää, mitä tuossa yritettiin sanoa, mutta yritetään uudestaan.

Tutustun 18-vuotiaana lukiolaisena kivaan nuoreen mieheen ja rakastun. Haluan olla poikaystävän kanssa enkä halua etäsuhdetta. Haluan myös hyvä koulutuksen ja työpaikan. Tämä tarkoittaa sitä, että joudun muuttamaan ensin opiskelujen vuoksi monen sadan kilometrin päähän ja sitten kesäisin sinne, missä saan alan työkokemusta. Haluan tietenkin vaihtoon ulkomaille, koska haluan hyvän kielitaidon. Olen hyvin perhekeskeinen ja haluan hyvän työn hyvällä palkalla. Kun olen saanut opiskelut loppuun ja saanut vakituisen työpaikan, haluan panostaa uran alkuun ja hankkia omistusasunnon ennen lasten (kolme lasta on minun suunnitelmissa) hankkimista.

Vieläkö minulla on se 18-vuotiaana löydetty poikaystävä siinä rinnalla? Onko hän halunnut olla minun kanssa kaikki nuo vuodet siellä, missä minäkin? Minähän olen halunnut antaa miehelle "parhaat vuoteni" 18-25-ikäisenä, joten mielestäni miehen on pitänyt järjestää elämänsä niin, että olemme pystyneet asumaan koko ajan samalla paikkakunnalla. Kuinka moni mies tekisi noin?

Vierailija
435/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Highway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Highway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pähkinänkuoressa.

Kun isäni oli nuori tavallinen mies, hänelle oli tarjolla 19v hoikka ja kiva naapurin tyttö joka halusi olla uskollinen ja kunnioittaa miestään, joka rakasti ja kunnioitti vastavuoroisesti häntä. Vanhemmillani oli aikaa seurustella kauan ennen lasten hankkimista.

Kun minä olin 29v nuorehko tavallinen mies, minulle oli tarjolla ylipainoinen ja seksuaaliseen valtaan tottunut nainen, jonka mielestä velvollisuuteni miehenä ei ollut kunnioitettavaa vaan sellaista mistä ei kiitellä koska muuten on luuseri ellei siihen pysty. Ja lapsia olisi tehtävä justnytheti, ei kuherruskuukausi voi kauaa jatkua.

Kiitos feministeille jotka ovat kunniakkaasti opettaneet naisille että ennen oli epäreilua, tarjotkaa vähemmän ja vaatikaa enemmän. Näyttäisi siltä etteivät miehet enää niele ko. marxistista paskaa.

Isäsi ja äitisi ovat siis asuneet koko elämänsä samalla paikkakunnalla, eikä niin? Sinun lapsuuden naapurintyttö on taas lähtenyt muualle opintojen perään. Mikset lähtenyt hänen mukaansa vaan jäit kotipaikkakunnalle?

Oletko koskaan ajatellut, ketkä nämä feministit ovat kasvattaneet? Aivan oikein, tyttöjen äidit. Ne samat naiset, jotka joutuivat luopumaan unelmistaan ja jotka ovat kyllästyneet passamaan vuosi vuodelta laiskistuvaa miestään. He haluavat tyttärilleen parempaa ja rohkaisevat heitä toteuttamaan unelmiaan.

Oma äitisikin, joka pitää sinua kultapoikanaan ja on passannut sinut piloille, on kasvattanut sisaresi ihan eri tavalla. Äidillesi on kauhistus, jos tytär joutuu elämään samanlaista elämää kuin hän, mutta sinulle hän haluaa vaimoksi samanlaisen naisen kuin itsekin on. Tuo on noita elämän pikku kummallisuuksia.

Täyttä tuubaa alusta loppuun.

Tässä on vastaus siihen miksi syntyvyys laskee. Ja ehkä siihenkin miksi tutkimusten mukaan naisten onnellisuus laskee myös, ja mt-lääkkeiden popsiminen yleistyy. Naisilla tuputetaan paskaa jonka mukaan ennen oli huonosti, patriarkaatti alisti, ja onnellisuuden avain on turboahdettu kokemuksien hankkiminen, matkustelu tuhanteen paikkaan ja seksisuhteet.

Ihan tasa-arvoista se oli minunkin vanhempieni aikana. Opiskellessa tapasivat ja yhdessä päättivät minne muuttivat. Olivat onnellisia yhdessä silloin ja ovat sitä yhä.

Ero oli siinä ettei yksikään läski feministi ollut paasaamassa äitille kuinka älä sisko nyt anna nuoruuttasi millekään betamiehelle vaan matkustele ja paneskele ympäriinsä minkä ehdit kun vielä voit.

Ei ole mitään tuubaa vaan asiaa alusta loppuun. Se, mitä miehet eivät ymmärrä, on se juttu, mitä nuorena itselle eläminen tarkoittaa. Se on sitä että voi tehdä sitä mikä kiinnostaa, vaihtaa paikkakuntaa tai maanosaa, opiskella ja tehdä töitä, harrastaa ja tosiaan tehdä omia juttuja. Näköjään miehet kuvittelevat, että se tarkoittaa vain hillitöntä paneskelua kenen kanssa tahansa. Kun teidän päähän ei mahdu muuta kuin seksi, ette osaa kuvitella, että naisille se teidän lihanpala ei ole ollenkaan niin tärkeä mitä teille. Te ette osaa ajatella yhtään mitään ilman seksiviittauksia. Me perusnaiset saamme palvella lapsia ja miehiä vuosikymmeniä, joten on ihan kohtuullista, että elämässä on muutama vuosi jolloin ei tarvitse ottaa huomioon ketään muuta.

"Muutama vuosi" = n. 10 vuotta. Siis esim. vuodet 18-28.

Sama pätee sitten miehiinkin.

Suotakoon naisille vapaus elää itselleen tuon kymmenen vuotta, ja tietysti miehille seuraavat kymmenen vuotta. Lasten teon aika on sitten joskus 38v tienoilla.

Ja kyllä, se menee näin. Naiset ovat suosionsa huipulla parikymppisinä, miehet kolmikymppisinä. Jos naiset käyttävät kukkeimmat vuotensa hurvitteluun, pian miehet seuraavat perässä. Ja juuri niinhän tässä on käynytkin :D

Tää oli kyllä hyvä, nosti pienen hymyn huulille. Tosin jos miehellä ulkonäköä on, niin kyllä niitä huippuvuosia sinne pariinkymppiinkin aika hyvin mahtuu. Kolmenkympin jälkeen voin omastakin kokemuksesta sanoa, että samanikäiset naiset ei kiinnosta, poikkeuksia lukuunottamatta yli 30v naisten energiatasot alkavat olemaan jo alemmalla, kun itsellä on vielä mittari täynnä. Tästä syystä suurinpiirtein kaikki deitit, fyysiset tai sitä enemmän, ovat järjestäen 10-15v nuorempia. Itsellä ikää 35v. 

Mutta kyllä se lapsentekovaisto sieltä alkaa kolkuttelemaan jo ennen sitä 38v. :)

Tässäpä se onkin kiteytettynä: jumiudutaan ajatukseen nuoruudesta, vaikka ollaan jo vanhoja setiä. Seurustelusta kiinnostuneet naiset ja miehet ovat pääosin olleet vakisuhteissa jo siitä parikymppisestä lähtien tai jo ennen sitä keskenään. Pelurit ovat ihan oma ihmistyyppinsä eivätkä he välttämättä vakiinnu koskaan.

Tähän kyllä yhdyn, että ne tosissaan seurustelusta kiinnostuneet ihmiset ovat tosiaan seurustelleet sieltä parikymppisistä asti, kaveripiirissä on myös näitä tyyppejä. Kaikki tavallaan, näinhän se menee.

Pelaaminen ei ikinä oikein kannata ihmissuhteissa, jos jotain vakavampaa on haussa, silloin ei ikinä pysty olemaan oma itsensä. Kuka sitten kenenkin kanssa haluaa jotain vakavampaa, on sitten toinen asia.

Jos setä tarkoitti mua, niin ei välttämättä tavatessa setä tulisi mieleen. :)

Kyllä kuule kolmevitonen on parikymppisen mielestä setä, kuvittelipa tuo hopeakettu itsestään mitä hyvänsä. :D

Mutta 35 nainen taas kerran juuri oikean ikäinen seksin jumalatar? Tätä tarkoitan keski-ikäisen miehen asennejahdilla...

Kovin moni 35-vuotias nainen tuskin kuvittelee olevansa sopivan ikäinen kaksikymppiselle poikaselle. Aikuinen mies aikuiselle naiselle...

Vierailija
436/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu, just näin’

Lisäksi muistakaa että saman sukupuolen sisällä yksilöiden väliset erot on suuria. Siksi ei voi koskaan yleistää ”nauset on sellaisia” tai ”miehet aina tekee näin”. Se että tilastollisesti on olemassa keskimääräisiä eroja sukupuolissa ei YKSILÖTASOLLA tarkoita mitään.

T. Miesmäinen nainen ja kaukana keskivertonais-sterotypiasta - ja silti ihan nainen

Mutta tarvitseeko esimerkiksi kamppailulajeja harrastavan naisen olla miesmäisen näköinen? Ei.

Onhan näissä vahvoissa naisissa kauniitakin. Kun katsoin videota, jos jossa nainen pysäytti varkaat, niin oli todella kaunis nainen ottamassa kiinni. Monet oikeistolaiset naispoliitkot, joita ihailen, ovat kauniita ja vahvoja, jotka puhuvat kovia. Kauneuteni ei tarkoita sitä, että olen aina pulaan joutuva neitokainen. Itselleni on tärkeintä pysyä hyvässä kunnossa ja on se tietysti kiva lisä, jos joku kehuu ulkonäköäni.

Esimerkiksi tunnen yhden nuoren naisen, jota moni varmaan pitäisi pissiksenä, mutta ei hän ole sitä. Hän on oikeasti ystävällinen ja välittävä, ei ylimielinen. Hän oli myös hyvä koulussakin ja kertonut haaveilevansa korkeakoulutuksesta. Tämä on opettanut minulle, että ulkonäkö voi pettää.

Voin kertoa omasta lapsuudestani sen, että olin pienenä hevoshullu ja leikin Barbeilla. Halusin aina olla se, joka hoiti eläimiä. Pidin kuitenkin pikku Myystä ja Peppi Pitkätossusta, luin tosin paljonkin pienenä Astrid Lindgrenin kirjoja. Baby Bornit ja prinsessaleikit eivät innostaneet, vaikka joskus saatoin katsoa jonkun seurassa prinsessaelokuvaa ja oli jotkut niistä elokuvista ihan hyvää katsottavaa, jos hahmo vain oli kiinnostava. Ei minulla ollut mitään hyvää tai huonoa sanottavaa niistä ja vanhat sadut ovat tulleet tutuiksi. Hieman vanhempana sitten aloin kiinnostua videopeleistä ja sitä kautta minulle tuli tutuiksi Lara Croftin kaltaiset naishahmot, joita pidin esikuvina.

Ei se, että näytän kauniilta, tarkoita, että keskittyisin vain passiivisena lakkaamaan kynsiäni. Minä toimin, jos minua uhkaillaan, uskallan ottaa riskin näissä tilanteissa. Minun on ollut pakko selviytyä, koska olen itse ollut monen naisen vihan kohde. Kotona isän uusi naisystävä vihasi minua ja koulussa tytöt sulki minut porukan ulkopuolelle, vaikken ole ikinä kiusannut ketään ja olen aina koittanut tulla toisten kanssa edes toimeen. Nyt aikuisena olen saanut joiltain naisilta paskaa niskaan eriävien mielipiteiden takia politiikkaan liittyen.

Olen kuitenkin vielä elossa, eikä minua yksikään isku kaada, vaikka joskus saatoin ajatella luovuttavan, mutta sitten olenkin noussut nopeasti suosta. Minua ei vain ole jotkut sietäneet, koska olen nätti, reipas ja rohkea - samassa paketissa. Miespuolisten kavereiden keskuudessa olen ollut pidetty, eikä ole paineita olla sosiaalinen. Itse kun en osaa olla hyvin puhelias, mutta en kuitenkaan sulkeudu nurkkaan lukemaan tai tekemään jotain muuta. Ujo olen ollut ala-asteesta lähtien, mihin on vaikuttanut kiusaaminen. Töissä teen mielelläni hommat kuin jään jonkun kanssa juttelemaan.

Vierailija
437/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on mennyt ihan sivuraiteille koko ketju, muslimiprinsessoista kamppailulajeja taitaviin oikeistonaisiin. Ei mitään uutta vauvapalstalla, sanoisin. Jos nyt vastaan tuohon alkuperäiseen kysymykseen, niin kyllä ne miehet ne lapset tekee jos vain sen naisen kanssa haluavat yhdessä jatkaa. Ei miehet tyhmiä ole vaan tajuavat, että nainen tekee ne jonkun muun kanssa ellei itseä nappaa. Meillä on nyt eka lapsi tulossa, miehen kanta oli asiaan että okei, hänellä ei olisi asian kanssa kiirettä mutta koska minulla on (olen 32-v), hän joustaa aikataulussa kun kerran joka tapauksessa lapsia juuri minun kanssani haluaa. Jos mies jatkuvasti lykkää lasten tekoa, kannattaa tosiaan laittaa touhulle joku aikaraja niinkun joku sanoikin. Sen jälkeen voi alkaa etsimään uutta miestä, jos arvot tai kemiat ei sen vertaa kohtaa. Perheen perustaminen on muutenkin luonnollinen asia, mitä ei ennen mietitty niin monelta kannalta kuin nykyään. Ei aina tarvitsisi stressata niin kauheasti, kyllä elämä kantaa!

Vierailija
438/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitetään että miehillä oisi kauhea riski tehdä lapsia kun sitten joutuu maksamaan elatusmaksuja ja tulee ero ja mitä kaikkea...eikö NAISET kuitenkin aina sen isomman riskin kuitenkin ota, kun uutta elämää ruumiissaan kantavat? Synnytys ja raskaus ei ole riskittömiä ja niiden jäljiltä kroppa ei ole enää sama, ja jos ero tulee niin nainen on yleensä se joka jää pienten lasten kanssa yksin ja selviää, miten selviää. Ei yh-äitys ole mikään valtti parisuhdemarkkinoilla, miehet joilla on lapsia on taas ihan samalla viivalla kun lapsettomatkin. 

Vierailija
439/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä väitetään että miehillä oisi kauhea riski tehdä lapsia kun sitten joutuu maksamaan elatusmaksuja ja tulee ero ja mitä kaikkea...eikö NAISET kuitenkin aina sen isomman riskin kuitenkin ota, kun uutta elämää ruumiissaan kantavat? Synnytys ja raskaus ei ole riskittömiä ja niiden jäljiltä kroppa ei ole enää sama, ja jos ero tulee niin nainen on yleensä se joka jää pienten lasten kanssa yksin ja selviää, miten selviää. Ei yh-äitys ole mikään valtti parisuhdemarkkinoilla, miehet joilla on lapsia on taas ihan samalla viivalla kun lapsettomatkin. 

TÄMÄ. Niin totta! Ja miehet vielä valittaa kuinka heille jää kaikki p*ska käteen jos ero tulee. Nainenhan siinä yksin jää, mies voi aloittaa taas ihan puhtaalta pöydältä ja on yleensä vielä sen ikäinen että vähän nuorempi lapseton nainen poimii sen sitten kyytiinsä ja voi taas tehdä uusia lapsia. 

Vierailija
440/6577 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt tänä päivänä on aivan naurettava väite, että raskaus olisi naiselle joku riski. Luonto on tarkoittanut naiset synnyttämään, kiistaton tosiasia. Jos miehiä yritettäsi väenvängällä saada synnyttämään, SE olisi oikeasti riski. Jos ero tulee ja tuleehan se, koska naiset todistettavasti aiheuttavat / laittavat alulle eroista n.80 %, niin kenelläköhän ne riskit OIKEASTI on kannettavanaan. Koska suomalaisista naisista voi odottaa ~95 % varmuudella että se ero tulee ja lasku eli riskit laukeaa miehille päin näköä, hetkohta kun se kakara on saatu.

Ei ole valtti ei, mutta jonkun asteinen tavoitetila se tuntuu olevan, kun ottaa huomioon Yh-tapausten käsiin räjähtäneen määrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä