Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puheet synnytystalkoista ovat oikeasti hirveän vastenmielisiä. Kukaan nainen ei lähde uhraamaan kehoaan jonkun yhteiskunnallisen syyn vuoksi...

Vierailija
21.11.2018 |

Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.

Kommentit (715)

Vierailija
361/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Sitten voitaisiin vertailla työpaikkakuolemia (97% miehiä) ja siviiliurotöitä (90% miehiä) ja esim.viihdealojen sukupuolijakaumaa riskien suhteen näyttää myös samanlaiselta; viihdetaiteilijoiden (näytöspainijat, duudsonit, amerikkalaisen jalkapallon pelaajat jne.) elinikäennuste ei ole hirveän korkea. Molemmat sukupuolet nauttivat näiden katsomisesta, mutta esiintyjät ovat lähinnä miehiä. 

Ryhdy lähihoitajaksi!

https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyo-ja-raha/lahihoitajat-anni-ja-kati…

Vierailija
362/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat heränneet tasa-arvoon eli saavat päättää omasta kehostaan eivätkä koe enää yhteiskunnallista painetta perheen perustamisesta samalla tavalla kuin pari vuosikymmentä takaperin. Nykymaailmassa on niin paljon muita virikkeitä, että jokainen voi räätälöitä itselleen mieluisen elämäntyylin. Kyllä modernit naiset ovat jo pidemmän aikaa vähentäneet lisääntymistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoaan? Sekö, kehon uhraaminen sinusta on lisääntymisessä se suurin este???

No tietysti siinä on tukku muitakin uhrauksia mutta tuo on se ensimmäinen josta lähdetään liikkeelle.

Mulla on kaksi lasta, enkä koe kyllä uhranneeni mitään, varsinkaan kehoani. Millä tavalla ajattelet, että lasten hankkiminen on kehon uhraamista?

On se uhraamista sellaiselle, joka lapsia ei itse halua, mutta joka jonkinlaisesta painostuksesta joutuu niitä hankkimaan. Vähän kuin itse joutuisit laittamaan itseesi peruuttamattomia lävistyksiä, tatuointeja ja halkaisemaan kielesi ja silvotuttamaan alapääsi jne, vaikka ajatus tuntuisi sinusta pahalta. Ja sen lisäksi vielä sitoutuisit huolehtimaan jostakin elollisesta lopun elämääsi, vaikka mieluummin tekisit jotakin ihan muuta.

Jos lapsen haluaa, niin on tietysti ihanaa saada vielä yhteiskunnan tuki omalle päätökselleen ja tuntea tekevänsä oikein.

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ei kyllä ihme että Suomessa niin moni joutuu syömään mömmöjä mielenterveysongelmiin kun suhtautuminen elämän suurimpaan rakkauteen, minkä vanhemmuus tuo mukanaan, koetaan näin vastenmieliseksi.

Taidat itse olla lapsen vanhempi tai ainakin lapsia haluava ihminen. Moni kokee samanlaista rakkautta ja omistautumista sellaisia asioita kohtaan, jotka saisivat sinut voimaan pahoin. Meitä on moneksi.

Aamen, siunailu ja kätten päälleasettelu!

Itselläni on lapsia, en ole ikinä mitään uhrannut tai menettänyt mitään sen vuoksi, päinvastoin. MUTTA. Minä en oikeasti käsitä, että vaikka minulla on ihan ihanat kokemukset äitiydestä, miksi pitäisi vaatia, että kaikki naiset haluaisivat tai saisivat lapsia - varsinkaan, jos he eivät halua. Kyllä pakotettu vanhemmuus on todellakin pakotettua ja uhrautumista, jossa vielä uhrataan se viaton lapsi, joka ei varmasti haluaisi syntyä vanhemmille, jotka eivät häntä halua. Mitähän, jos me kaikki eläisimme omaa elämäämme, emmekä lähtisi tohtoroimaan toisten elämiä, kun ne eivät meille kuulu.

Mä ihmettelin tätä kehon uhraamista siksi, että se oli jotenkin yleistävä. En ole kellekään suosittelemassa lasten hankkimista väkisin, mutta ihmettelen tätä uhraamisretoriikkaa, joka lasten hankkimiseen liittyy. Minusta se tuntuu vanhempana epäkunnioittavalta ja uhriuttavalta.

Kun se raskaanaoleminen ja synnytys vaan on usein varsin brutaalia. Turha sitä parfymoida. Mutta mitä epäkunnioittavaa siinä on? Se on elämää ja oma valinta. 

Kun saat lapsen, samalla sekunnilla kehosi ulkonäkö ja ulkonäkö ja minäitse ylipäätään lakkaavat olemasta maailman tärkeimpiä asioita. Ulkonäöllä ei loppupeleissä ole juuri mitään tekrmistä onnellisuuden kanssa.

Täh? Miten ulkonäkö tähän liittyy? Mites se kohdunlaskeuma, aikuisvaipat, häntäluun hermovika, tyrä, peräsuolen repeämä ja kakkaviirut housuissa, stressi, selkävaivat....?

No miten nuo sitten lastentekoon liittyvät?

Kun pungerrat sen penskan sisuksista niin ne sisukset repeävät.

Olen pungertanut useamman eikä minussa ole mikään mennyt pilalle. On todella ylimielistä nimitellä synnyttäneitä naisia pilalle menneiksi.

Vierailija
364/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietysti siinä on tukku muitakin uhrauksia mutta tuo on se ensimmäinen josta lähdetään liikkeelle.

Mulla on kaksi lasta, enkä koe kyllä uhranneeni mitään, varsinkaan kehoani. Millä tavalla ajattelet, että lasten hankkiminen on kehon uhraamista?

On se uhraamista sellaiselle, joka lapsia ei itse halua, mutta joka jonkinlaisesta painostuksesta joutuu niitä hankkimaan. Vähän kuin itse joutuisit laittamaan itseesi peruuttamattomia lävistyksiä, tatuointeja ja halkaisemaan kielesi ja silvotuttamaan alapääsi jne, vaikka ajatus tuntuisi sinusta pahalta. Ja sen lisäksi vielä sitoutuisit huolehtimaan jostakin elollisesta lopun elämääsi, vaikka mieluummin tekisit jotakin ihan muuta.

Jos lapsen haluaa, niin on tietysti ihanaa saada vielä yhteiskunnan tuki omalle päätökselleen ja tuntea tekevänsä oikein.

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ei kyllä ihme että Suomessa niin moni joutuu syömään mömmöjä mielenterveysongelmiin kun suhtautuminen elämän suurimpaan rakkauteen, minkä vanhemmuus tuo mukanaan, koetaan näin vastenmieliseksi.

Taidat itse olla lapsen vanhempi tai ainakin lapsia haluava ihminen. Moni kokee samanlaista rakkautta ja omistautumista sellaisia asioita kohtaan, jotka saisivat sinut voimaan pahoin. Meitä on moneksi.

Itselläni on lapsia, en ole ikinä mitään uhrannut tai menettänyt mitään sen vuoksi, päinvastoin. MUTTA. Minä en oikeasti käsitä, että vaikka minulla on ihan ihanat kokemukset äitiydestä, miksi pitäisi vaatia, että kaikki naiset haluaisivat tai saisivat lapsia - varsinkaan, jos he eivät halua. Kyllä pakotettu vanhemmuus on todellakin pakotettua ja uhrautumista, jossa vielä uhrataan se viaton lapsi, joka ei varmasti haluaisi syntyä vanhemmille, jotka eivät häntä halua. Mitähän, jos me kaikki eläisimme omaa elämäämme, emmekä lähtisi tohtoroimaan toisten elämiä, kun ne eivät meille kuulu.

Mä ihmettelin tätä kehon uhraamista siksi, että se oli jotenkin yleistävä. En ole kellekään suosittelemassa lasten hankkimista väkisin, mutta ihmettelen tätä uhraamisretoriikkaa, joka lasten hankkimiseen liittyy. Minusta se tuntuu vanhempana epäkunnioittavalta ja uhriuttavalta.

Kun se raskaanaoleminen ja synnytys vaan on usein varsin brutaalia. Turha sitä parfymoida. Mutta mitä epäkunnioittavaa siinä on? Se on elämää ja oma valinta. 

Kun saat lapsen, samalla sekunnilla kehosi ulkonäkö ja ulkonäkö ja minäitse ylipäätään lakkaavat olemasta maailman tärkeimpiä asioita. Ulkonäöllä ei loppupeleissä ole juuri mitään tekrmistä onnellisuuden kanssa.

Täh? Miten ulkonäkö tähän liittyy? Mites se kohdunlaskeuma, aikuisvaipat, häntäluun hermovika, tyrä, peräsuolen repeämä ja kakkaviirut housuissa, stressi, selkävaivat....?

Olen pungertanut useamman eikä minussa ole mikään mennyt pilalle. On todella ylimielistä nimitellä synnyttäneitä naisia pilalle menneiksi.

Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita...

Vierailija
365/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkoissa on se huonopuoli että töitä palkatta ei oikein 18 vuotta tehdä, se ei ole mikään pikku talkoo urakka.

Voin tehdä yhden lapsen lisää jos joku korvaa minulle työelämästä menetetyn ajan, saan eläkekertymää vastaavasti kuin olisin töissä. Ja silti on mutta mitä aikani riittää kasvatamaan ja huomioimaan lapsia tarpeeksi, ja vielä 8h työpäivään. Minulla on kaksi, en tiedä miten sosiaalisessa mielessä riittäisin kolmelle. Olen perisuomalainen, eli aika yksineläjäluonne, on tarpeeksi haastetta että pidän kaksi lasta läheisenä ja tuen, opetan, autan heitä, olen läsnä, vietän aikaa heidän kanssa, nyt vauva veisi heiltä luultavasti lähes kaiken sen. Minusta ei vain pienen vauvan huomioisen lisäksi riittäisi kahdelle pikkulapselle.

Vauva ajan jälkeen, yhteiskunta varmaan maksaisi minulle 6h työpäivään, 2h palkan lisäksi. Mutta kuka palkkaisi ketään kuudeksi tunniksi kun joku mies voi helposti tehdä vaikka 10tuntista päivää.

Siis vaikka yhteiskunta alkaisi tukemaan lapsiluvun lisäämistä, en taida uskaltaa ottaa riskiä. Mielummin kasvatan kaksi lasta hyvin, kuin kolme vähällä huolenpidolla.

Vierailija
366/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu meni näin:

1.Täh? Miten ulkonäkö tähän liittyy? Mites se kohdunlaskeuma, aikuisvaipat, häntäluun hermovika, tyrä, peräsuolen repeämä ja kakkaviirut housuissa, stressi, selkävaivat....?

2.No miten nuo sitten lastentekoon liittyvät?

3. Kun pungerrat sen penskan sisuksista niin ne sisukset repeävät.

Siinä siis selitettiin tyhmälle, joka ei tajunnut, miksi ja mistä noita vaurioita tulee. Pilalle menneeksi kolmonen ei väittänyt, mutta keksi toki omiasi. Ehkä sinulta repesi synnytyksessä pää pyllyn sijaan kun keksit tuolla lailla omiasi. Ymmärrän kyllä.

Vierailija
367/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä huolta syntyvyyden tilapäisestä alenemisesta Suomessa. Esim. Ruotsissa syntyvyys on viime vuosina jo kääntynyt erittäin rajuun kasvuun hedelmällisemmän aineksen maahantulon ansiosta, ja sama ilmiö tulee näkymään myös Suomessa viimeistään 10 vuoden kuluessa, kun ns. kriittinen massa väestön koostumuksessa ylittyy.

Vierailija
368/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin lapsia mieheni isän sukuun? En todellakaan. Olisi kannattanut varmaan kohdella naisia paremmin ja antaa enemmän oikeuksia. Sen siitä saa. Katson mielelläni kun suomi hajoaa eläkepommeihinsa..siinä vaiheessa saattaa kaduttaa,ettette kiittäneet naisia heidän tekemästään työstä.

Vierailija
369/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä pitää kimpaantua? Itseäni lähinnä naurattaa. Miehillä on hätä kädessä kun naiset ei suostukaan enää kodinhoitajiksi, äideiksi, uratykeiksi ja patjoiksi samaan aikaan. Sitten isoin ase on taas kiukutella, kuinka nainen ei ole nainen jos ei synnytä ja kyllä nyt itsekkäiden naisten pitää taipua :D

Niin kauan kun yhteiskunnassa ei puhuta miesten itsekkyydestä ja nuoruuden pitkittämisestä, niin mun elämä kulkee nautinnosta toiseen kuten miehilläkin.

Ikävä juttu, paitsi että vähän naurattaa :)

Trollaatko vai etkö ihan oikeasti tajua mitä haittaa siitä on eläkeläisiä on suhteettoman paljon verrattuna työikäisiin veronmakaajiin?

Muutenkin tässä ketjussa näkee syyn miksi naiset nysväävät merkityksettömien asioiden parissa samalla kun miehet muuttavat maailmaa. Ja sehän on se, ettei naiset kykene ajattelemaan omaa napaa pidemmälle, kun taas miehet ajattelevat asioita laajemmin, jopa koko kansakunnan kannalta.

Nämä lajasti asioita ajattelevat miehet voivatkin siis ensin tarttua adoptiolainsäädäntöön ja sitten sankoin joukoin hankkia itselleen adoptiolapsia ulkomailta. Niitä kyllä riittää. Ja koko kansakunta kiittää.

Vierailija
370/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni niin pahaan kuntoon koko värkki että jokaisella miehellä on halut lähteny. Ihon palasia roikkuu sisältä ja ulkoata...ei kuulemma kirurgin mielestä mitään vikaa.

Ottaakaa keisarinleikkaus jos mahdollista, muuten voi olla että seksielämä päättyy synnytyksen jälkeen.

Vierailija
371/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi sitten reilua, ettei miestenkään tarvitsisi ”uhrata kehojaan” ns. kriisiaikoina - esim. sodassa.

Mutta tasa-arvohan on kaiken kaikkiaan vähän epämääräinen ajatus muutenkin ja ap:n asenne & ajatuksenjuoksu kuvastaa hyvin feminismin tuplastandardeja...

Oli miten oli - kriisin sattuessa naiset hoitakoon ”kehonsa puolustuksen” - minäkin sitten keskityn lähinnä oman nahkani pelastamiseen...

Deal...?

Tällaisiksi kunniattomiksi vätyksiksi on Suomen miehetkin menneet. Eihän tällainen jaksaisi lastakaan hoitaa, lähtisi heti lätkimään ja jättäisi elarit maksamatta. Lapsi jäisi äidin hoidettavaksi, niinkuin kaikki muukin hommat.

Vierailija
372/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.

Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.

Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.

Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.

Vierailija
373/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä "kehon uhraaminen" on?

Minäkin ihmettelen, mitä se tarkoittaa. Katsokaa vaikka kuninkaallisia. Maddella on kolme lasta, samoin Katella, Marylla ja Belgian kuningattarella on neljä lasta ja kaikki ovat hyvävartaloisia. Raskaus ja synnytys tekevät naisista entistä kauniinpia.

Ei tehnyt mun eukosta.

Hassua, miten joillekin raskaus ja synnytys on se suurin ongelma ja joillekin taas se 20 vuoden tuomio noiden jälkeen. Olen samaa mieltä, että lapsia ei yhteiskunnan päätöksellä tule lisää enää koskaan.

Vierailija
374/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinohedelmöitetään kaikki syvästi kehitysva.maiset.terveillä munasoluilla tietty:)

Sit vaan leikataan lapsi ulos 9:llä kuulla ja adoptioon.

Toistetaan kolme kertaa per /v.ammainen

Jos samalla hyväksyt sen, että sinun kaltaisesi henkisesti sairaat ja lisääntymisen kannalta kelvottomat miehet lopetetaan ennen teini-ikää.

Hyvin pieni älykkäiden ja tasapainoisten miesten joukko riittää spermantuotantoon, muita ei tarvita.

Vierailija
375/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä tätä huolta syntyvyyden tilapäisestä alenemisesta Suomessa. Esim. Ruotsissa syntyvyys on viime vuosina jo kääntynyt erittäin rajuun kasvuun hedelmällisemmän aineksen maahantulon ansiosta, ja sama ilmiö tulee näkymään myös Suomessa viimeistään 10 vuoden kuluessa, kun ns. kriittinen massa väestön koostumuksessa ylittyy.

Ei auta, on laskettu, että 2050 alkaa taas laskemaan. Sitä paitsi suomalaiset on vähän eri asia kansana jos niin kuin kansansa haluaa säilyttää. Väestöä voi olla vaikka kuinka, mutta se ei pelasta kantasuomalaisia sukupuutolta jos sattuu siitä olemaan huolissaan.

Kantasuomalaiset miehet valitsivat jo sukupuuton kohtelemalla naisia inhottavasti, joten siihen on myöhäistä vaikuttaa. Kannattaa siihen peiliin tuijotella jos oman kansan katoaminen harmittaa. Olisi voinut valita toisin: rakastamisen vihan ja halveksunnan sijaan.

Vierailija
376/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Lasten hankkiminen (tai sen yrittäminen) on syvällisesti henkilökohtainen valinta, johon ryhtymisen motiivit täytyy aina lähteä itsestä ja omasta perheestä käsin. Kuka muka oikeasti alkaisi tehdä lapsia yhteiskunnallisista syistä? Ajatuskin on täysin naurettava ja absurdi. Ja ajatelkaa sellaisesta syystä syntyvää lasta!

Lasten hankintaa tai nuoria perheitä voi toki tukea jollakin porkkanalla, jos näin demokraattisessa prosessissa päätetään. Monelle esteet lasteen hankintaan ovat taloudellisia. Mutta käytettäviä sanavalintoja voisi kyllä miettiä. Keski-iän ylittänyt mies puhumassa "lastentekotalkoista", oksettaa ja ärsyttää.

Totta. Ja mikään ei takaa, että syntyvä lapsi jää pitämään pystyssä juuri Suomea. Saattaa muuttaa ulkomaille esim. paremman toimeentulon tai inhimillisemmän yhteiskunnan perässä.

Ohis, samaa mieltä muuten, mutta kannattaa miettiä, mitkä maat todella ovat niitä ns inhimillisiä yhteiskuntia tällä maapallolla, jos Suomi ei sellainen ole... Ihmisoikeudet, mahdollisuudet valita...

Suomi ei tosiaan ole. En jaksa oikeustapauksia kaivaa, mutta Euroopan ihmistuomioistuin on antanut Suomelle huomautuksia ja Suomi nauraa partaansa.. Suomea on myös arvosteltu naisiin kohdistuvasta väkivallasta, mutta jälleen kerran Suomi nauraa partaansa. Ei tällaiseen maahan lapsia, ei.

Siltikin. Mitkäpä maat ovat...

Vierailija
377/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.

Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.

Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.

Ahaa. Kyllä iso ja näkyvä hätäsektioarpi on aika pysyvä muutos kropassa. - toinen kommentoija

Vierailija
378/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle on tärkeää vähätellä toisten kokemia komplikaatioita ja pysyviä muutoksia? Eihän sinua tietenkään haittaa kun itselläsi ei ole pidätyskyky mennyt tms. , mutta voisit yrittää sitä sivistynyttä empatiaa ja olla vähättelemättä niiden vaikeuksia, joilla vaikeuksia on. Kyllä se on ko ihmiselle raskasta, jolle ne komplikaatiot tulevat.

"Vain 4 kuoli isk ussa", joten ei väliä, koska useimmat ovat edelleen elossa?

-eri

Vierailija
379/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle paskalle yhteiskunnalle ei kannata lapsia tehdä. Omani olen aikanani tehnyt ja olen heistä tietysti todella onnellinen ja kiitollinen. Enää en tähän maahan lapsia tekisi. Tällainen ahdasmielinen takapajula. Jos jotain kannattaa tehdä, se on lähteminen tästä maasta. Sen mekin teemme ensi keväänä. Niitäkään hyviä puolia, mitä tässä maassa ennen oli, ei enää ole. Ei ole mitään syytä jäädä tänne maksamaan porhojen luksuselämää ja itse kituuttamaan hulluna töitä tehden. 

Vierailija
380/715 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näistä pitää kimpaantua? Itseäni lähinnä naurattaa. Miehillä on hätä kädessä kun naiset ei suostukaan enää kodinhoitajiksi, äideiksi, uratykeiksi ja patjoiksi samaan aikaan. Sitten isoin ase on taas kiukutella, kuinka nainen ei ole nainen jos ei synnytä ja kyllä nyt itsekkäiden naisten pitää taipua :D

Niin kauan kun yhteiskunnassa ei puhuta miesten itsekkyydestä ja nuoruuden pitkittämisestä, niin mun elämä kulkee nautinnosta toiseen kuten miehilläkin.

Ikävä juttu, paitsi että vähän naurattaa :)

Trollaatko vai etkö ihan oikeasti tajua mitä haittaa siitä on eläkeläisiä on suhteettoman paljon verrattuna työikäisiin veronmakaajiin?

Muutenkin tässä ketjussa näkee syyn miksi naiset nysväävät merkityksettömien asioiden parissa samalla kun miehet muuttavat maailmaa. Ja sehän on se, ettei naiset kykene ajattelemaan omaa napaa pidemmälle, kun taas miehet ajattelevat asioita laajemmin, jopa koko kansakunnan kannalta.

Nämä lajasti asioita ajattelevat miehet voivatkin siis ensin tarttua adoptiolainsäädäntöön ja sitten sankoin joukoin hankkia itselleen adoptiolapsia ulkomailta. Niitä kyllä riittää. Ja koko kansakunta kiittää.

Kyllä. Nämä keski-ikäiset poliitikot, jotka ovat asiasta niin huolissaan, voisivat itse näyttää esimerkkiä ja tarttua miehekkäästi toimeen. Ehkä sitten tavallisetkin miehet taas muistaisivat miten ajateltiin omaa napaa pidemmälle ja muutettiin maailmaa. Kun he kuulemma sen puolen niin hyvin handlaavat. Kyky urotekoihin ja keksintöihin ja oikeista töistä ne isommat palkat joilla kustantaa lapsen elämä - niin paljon naisia paremmat paremmat edellytykset heillä hoitaa nämä talkoot, joten miksi sälyttää heikon ja tyhmän naisen harteille näinkin tärkeä tehtävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän