Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri joku mamma täällä ylpeili pitäneensä seuraa tuollaiselle miehelle koko yön.

Mun naapuriämmä täällä Kouvolassa.

En pystynyt nukkumaan. Ääniä.

Vierailija
202/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille kävi kerran köpelösti. Oli lähtenyt baarista jonkun muun matkaan ja valehdellut puolisolleen olevansa minun luona yötä ja "akku puhelimesta loppu".  Tunsin tuon kaverin puolisonkin ihan hyvin.

No sellainen pikku moka kaverille sattui, ettei kertonut minulle tästä valheesta. Kaverin puolisolla tuli sitten seuraavana aamuna jotain akuuttia asiaa kaverilleni ja soitti siis minulle. Minä unenpöpperössä vastasin puhelimeen "Ei X ole täällä, ei ole missään vaiheessa ollutkaan". 

Kyseinen pariskunta on edelleen yhdessä myrskyisästä suhteesta huolimatta. Kaveri otti hetkeksi nokkiinsa kun en valehdellut hänen puolestaan. Toisaalta annoin palautetta kaverille, etten jatkossa(kaan) halua olla osana hänen valheitaan.

Minä sain kuulla tämmöisestä,että on ollut minun luona yötä yks nainen.

Ja vitut valehteli. Kerron totuuden kun ja joskus tulee se mies vastaan.

Mutta ne on eronneet jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varmaankin on mahdollista, toivon parasta kuitenkin ap:lle. Olen mies ja juhlin muutaman kerran vuodessa. En sovi mitään vaimoni kanssa, vaan tulen kotiin sitten kun tulen. Siis ei mitään päivien putkia, vaan tulen joko samana iltana tai seuraavana aamuna/aamupäivänä. Hän tietää etten petä. Ja jonkun kerran olen ollut kovassa humalassa ja suunnannut juurikin kaverin sohvalle nukkumaan, se kun on yleensä paljon lähempänä kuin koti. On akku latingissa tai ei, en siinä kunnossa muista mitään ilmoitella. Kertaakaan en ole pettänyt ja vaikka olisin millaisessa humalassa niin sitä en tee.

Vierailija
204/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kerran niin kännissä että akku oli loppunut ja tuli aamulla vasta ekalla metrolla tai itseasiassa kaks kertaa käynyt nöin. Ekalla kerralla olin aika kauhuissani kun pelkösi ettö on tyyliin kuollut ok oon aika draama ihmine , mutta ei mul tullu mieleenkään edes epäillä pettämistä XD mutta se onkin sellanen ressukka että joo. Jos ois edes onnistunut sen toisen naisen kanssa, niin olisin ollut vaan onnelline sen puolesta haha :D vaihtelu virkistää kunhan ei tuo ns. Tulijaisia!

Vierailija
205/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?

Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.

Tätä on varmasti joku jo kommannut, mutten jaksanut kaikkia 14 sivua kahlata.

Mä en osaa mieheni numeroa ulkoa, eikä kavereillani ole mieheni numeroa, suurinosa niistä ei ole edes nähnyt miestäni.

Kaverin puhelimesta tietty voisi facen tai instan kautta ilmoitella, jos muistais salasanat.

Aaah, nyt keksin! Sähköpostin. Miehen sähköpostin mä muistan ja osaan mailinatorista väsätä itelle tilin kädenkäänteessä.

Vierailija
206/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Miehenä minun on vaikea kuvitella, että joku äijä vaan lähtee viihteelle ja sitten menee kaverille yöksi ja kotiutuu aamulla. Eikä koko aikana ilmoita puolisolle asiasta mitään. Jos sitä viinaa on pakko kipata kaksin käsin, niin ettei yhtä viestiä saa laitettua,  niinjossain on pahasti vikaa. Miten hemmetissä te naiset kestätte olla moisten räkänokkien kanssa? Ei ole kymmenien vuosien aikana tullut mieleenkään, että kavereiden kanssa iltaa viettäessä "venähtäisi vaan niin pitkäksi ja olin niin kännissäkin", ettei saa viestiä laitettua. Huh.

Tiedätkö, kun olen kavereiden kanssa, niin en mä miestäni siellä mieti koko aikaa. Mä vietän niiden kavereiden kanssa aikaa silloin ja saatetaan istua aamukuuteenkin ja ihan ilman viinaksia. On vaan niin pirun hauskaa ja maailma parantuu.

24 vuoden ajan olen sanonut, että tuun kotiin, kun ovi kolahtaa. Tää on toiminut hyvin. Enkä kertaakaan ole miestäni pettänyt, ei edes mielessä käynyt.

Toisinpäin olisi myös ihan ok, jos tuo nyt vaan oikein suostuis käymään missään. Pikkujouluissa sentään käy ja tulee heti ruuan jälkeen kotiin, kun ei viihdy.

Ei kaikki ole toimi stereotyyppisesti, kuten palstalla aina asiat siten nähdään.

Vierailija
207/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun broidi lähettelee välillä viestejä, että jos joku kysyy, niin olen yöpynyt teillä.

Olen vastannut, että jos joku kysyy, vastaan kysymykseen, mutten valehtele.

Kukaan ei ole vielä kysynyt mitään.

Vierailija
208/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyhmä saapas.Äijä vedättää 6-0.Huutonaurua noin niinkuin äijän puolesta kun pajunköyttä syöttää ihan kympillä blondille.

Vierailija
209/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istutaan iltaa, tai baarista jatkoille kaveri luokse, hän kaivaa loppuillasta jostain saamaansa pirtua tohkeissaan sitä mainostaa, tarjoaa ja en kehtaa olla maistamatta, parin pikkuryypyn jälkeen sammahdan heti hänen sohvalleen eikä mitään tajua mistään ennen klo 10 aamulla. Sen verran tujua tavaraa, reilusti lantrattunakin, vaikka alkoholi ei siinä maistu ollenkaan.

Aloittajan tasoinen mustasukkaisuus edellyttää kyllä pakosta jonkinlaista psykologista hoitamista, sen verran vakava tapaus selvästi. 

Sinänsä kumma juttu, että nainen saa olla sairaalloisen mustasukkainen,ja se on aina miehen syy, mutta jos mies on mustasukkainen niin se on paha juttu.

Se on sitä tas-arvoa tämäkin!

Vierailija
210/213 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luona oli kerran humalainen, lähes tuntematon nainen. Se oli tahollaan naimisissa kuten olin minäkin. Sillä ei ole tässä tapauksessa merkitystä mitä meillä tapahtui - vai tapahtuiko mitään - mutta mä puoliväkisin pakotin sen laittamaan äijälleen viestin, että se on turvassa/kunnossa. Ihan vain siksi että tiedän, miten paljon epätietoisuus toisen olinpaikasta ahdistaa.

Se nainen oli niin kännissä, että mä oikeasti pelastin sen, kun en kykene jättämään ketään heitteille. Laitoin sen nukkumaan ja aamulla se lähti himaansa.

Vierailija
211/213 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 5 aamulla vaihtuu lukot.

Mitkä lukot?

Vierailija
212/213 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Niin tulee vanhan suhteen ajat mieleen. Onneksi on ex ja nykyisen kanssa ei tarvitse kuunnella tuollaista schaibaa. Terkkuja exälle, yksinkin on parempi kuin tuollaisen kanssa. Silloin kun on mokattu ei aleta selittelemään vaan pyydetään miehekkäästi anteeksi ja kestetään seuraukset.

"Yksinkin on parempi". No shit Sherlock! Kummallista, kuinka sinkkuna olo on joillekin ihmisille niin pohjattoman vastenmielistä, että umpipaskasta suhteesta ei mielellään luovuttaisi. Ihan uskomatonta.

Olisiko ettei ole ihan normaali itsetunto?

Vierailija
213/213 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeeneuskookin kirjoitti:

AP on tyhmä saapas.Äijä vedättää 6-0.Huutonaurua noin niinkuin äijän puolesta kun pajunköyttä syöttää ihan kympillä blondille.

Eihän tuo uskonut. Mutta jotkut "uskoo" kun ei haittaa että puoliso pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme