Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää tekoälyllä tehtyjä mainoksia, heti menee fiilis koko paikasta

Vierailija
19.07.2026 |

Esim ravintoloiden mainokset joissa on tekoälyllä tehtyjä ruokakuvia annoksista. Välittömästi menee mielenkiinto. Tai jäätelökioskin tekoälymainokset, baarien mainokset, vaatekauppojen mainokset. Kaikki on yhtä sieluttoman ja teennäisen näköisiä, vailla mitään omaa. Tehty sillä samalla tekoälypohjalla ja yleensä vielä julkaistaan edes tarkistamatta, niissä kuvissa on usein myös outoja sanamuotoja tai kirjoitusvirheitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä, sillä minä tykkään tekoälyllä tehdyistä mainoksista.

Vierailija
2/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika spooky. Kuvat hotelleista oli kun tekoälyllä luotuja kun otin itte  kännyllä, sain saman näköisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus S-kaupalla oli TV:ssä se tekoälyllä tehty koira vai karhu mainoksessa. Aivan järkyttävää paskaa, onneksi sitä mainosta ei montaa kertas näkynyt, tai saada niin paljon negaa. 

Vierailija
4/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi mainos jostain hiustuotteesta, tuuheuttaa yms.

Järkyttävä, näen punaista.

Netissä jutut, missä lukee, että käytetty tekoälyä, menee ohitukseen heti oitis.

Tosi paljon iltapäivälehtien jutuissa on nykyään kirjoitusvirheitä. Reittikartta: määrinpää! Arrrgggghhhhh.

Vierailija
5/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa puskaradiossa joku nainen joskus mainosti kuinka auttaa olemaan somen ammattilainen, hinta kurssille vain sen ja sen verran, tekoälymainos jossa kirjoitusvirheitä. Varmaan neuvoisi asiakkaitaan tukeutumaan tekoälyyn, kertoo paljon että omat ideat on nollissa jos ei osaa itse mainostakaan tehdä

Vierailija
6/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa oli joskus tekoälymainos, artisti X päivänä Y. Kuva oli tekoälyllä tehty artistin alkuperäisestä promokuvasta, ja artisti näytti siinä tekoälyhirvityksessä täysin erilaiselta kuin aidossa kuvassa. 

Vierailija
7/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne avataan kohta uusi pizzeria, tekoälytekstit ja pizzakuvat on jo Facessa. Ei kiinnosta kyseinen paikka pätkääkään. Nuo on asiakkaan harhaan johtamista.

Vierailija
8/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ne mukahauskat tekoälyvideot joita ihmiset jakaa. Hahahahaaa mummo lentää tynnyristä tehdyllä lentokoneella. Kuka tuollaista paskaa jaksaa tehdä ja katsoa?

Vierailija
9/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä vuoden 2010 someen. FB lapsen kengissä, ei instagramia, ei snapchat, ei tiktok, ei tekoälyä ym

Vierailija
10/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumme pyykinpesuainetta en aio ostaa ikinä kun inhoan sitä tekoälyllä tehtyä karhua mainoksessa, "enkö minä muka tule luonnosta?" 

Vierailija
11/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumme pyykinpesuainetta en aio ostaa ikinä kun inhoan sitä tekoälyllä tehtyä karhua mainoksessa, "enkö minä muka tule luonnosta?" 

Halutaan mennä sieltä missä aita on matalin, eikä maksaa oikeille ammattilaisille mainoksen tekemisestä. 

Vierailija
12/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää sen mainoksen aggressiivinen tyyli

Vierailija
13/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyllä tehdyt mainostekstit on myös helppo tunnistaa nykyään kun kaikissa se on sama tyyli. 

Vierailija
14/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graafiset suunnittelijat menettää työnsä kun mainoksista ei haluta maksaa enää mitään, kun käytetään ai ilmaiseksi

Vierailija
15/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten paljon tekoälyä on 10v tai 20v päästä. Mikään ei oo enää silloin aitoa

Vierailija
16/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet on pilalla

Vierailija
17/17 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku käsienkuivausmainos tv:ssä tekoälyn puhuma? Lauseet töksäytetään nopeasti ja välissä pitkiä taukoja. Rytmitys on myös omituinen. Sitten yht'äkkiä valmistajan nimi ja mainos on siinä. Kömpelö kuin mikä.