Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut nuorta ja tiukkaa tarjolla, niin kyllähän se akku tuppaa siinä vaiheessa loppumaan itse kultakin. 😉

Vierailija
142/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parka :/ Saanut nuorta ja kiimaista... Nautittu on mitä humalalta on pystytty, sitten luikittu kotiin morkiksessa ja vielä päälle emäntä v***lee. Sääliksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi niin, että sammuin kaverin sohvalle JA kännystä loppui akku. Aamulla sitten kun sain sen virtoihin näin, että vaimo oli soittanut yön aikana puolen kymmentä kertaa :/

Oli siinä kyllä aikamoinen anteeksi pyytely edessä, muttei se vaikealta tuntunut kun olin oikeasti pahoillani. Toinen luuli, että mulle oli sattunut jotain.

Mutta siis en mä ollut pettänyt vaan mokannut ja aiheuttanut huolta. Ei me kaikki miehet olla sikoja vaikka typeriä ollaankin.

Olisipa mun mies kuten sä. Sä olet pahoillasi. Vähintään puolella kerroista kun mun mies lähtee baariin, se ei tule yöksi kotiin. Ei siinä mitään mutta kun se ei koskaan ilmoita. On kuulemma multa liikaa vaadittu että hän promilleissaan muistaisi ilmoittaa kun kaverin sohva kutsuu. Olen sanonut etten epäile että vieraissa käy (ei oikeasti käy, tästä olen varma) mutta se valtava huoli mikä mut aamulla tyhjästä sängystä herätessä valtaa on valtava. Saa jäädä kaverille mutta sen yhden hemmetin viestin mä vaadin. Ja tämä on liikaa. Viimeksi perjantaina lähti "kaverin kanssa kaljalle" ja kotiutui aamupäivällä. "Mentiin sen ja sen kanssa sinne ja tänne iltaa istuu" oli selitys jonka sain viestillä töihin iltapäivällä lauantaina. Nyt on kuin mitään ei olisi tapahtunut. :( 

Mua loukkaa valtavasti se ettei mies viitsi nähdä tuota muutaman sekunnin viestin vaivaa vaikka tietää että asia on mulle valtavan tärkeä. Mulla on tietyt lapsuusjutut mitkä saa mut oikeasti huolesta sekaisin jos aamulla ei näy ketään kotona vaikka pitäisi näkyä. Tätä tapahtuu meillä siis useita kertoja vuodessa. Mä alan olla kyllästynyt, mies on muuten helmi mutta viina vie siltä järjen ja kyvyn huomioida mun fiiliksiä. "Sä vaadit kädetöntäkin morjestaa" ja "miten sä luulet et mä voin kännissä ilmottaa sulle" on selityksiä ja syytöksiä.

Mä olen vitun kyllästynyt. Ei voi mitään mutta huomaan jokaisen tälläisen tapahtuman tekevän musta välinpitämättömämmän koko miestä kohtaan...

Vierailija
144/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kas, mun miehellä aivan sama kuvio. Sammunut kuulemma kaverin sohvalle. Puhelin kyllä päällä, eli akku loppu-tarina ei ollut mahdollinen. Olen aika ihmeissäni siitä miten tästä eteenpäin.

Nämä "kaverin luo sammuneet" tulisi myös suhteuttaa siinä mielessä, onko kyseessä miten iso kaupunki jossa sammutaan?

Esimerkki: asua 20km päässä keskustasta, kaveri asuu baarin vieressä - ajatus lähteä jatkoille todennäköinen

Mutta esim helsingissä tai tampereella tai muissa isoimmissa kaupungeissa harva asuu keskustassa missä baarit on. Minusta olisi todella outoa jos kumppani päättäisi lähteä baariin jälkeen kaverin luo jonnekin 6-12km päähän, kun voisi ottaa myös taksin kotiin.

Ja mun mielestä tässä on myös ikäraja. Eli harva yli kolmekymppinen oikeesti rakastaa ryyppäämistä niin paljon että jaksaisi olla sekä baarissa että jatkoilla.

Näitä asioita kannattaa pohtia spekuloidessa valehteleeko mies. Jos on joku 25v ja pienellä paikkakunnalla jossa kaikki on lähellä, baarit ja kaverien asunnot, ei välttämättä valehtele.

Tsekkaisin myös millä mies sitten aamulla kotiin tuli? Taksikuitin hinta, kaverille soitto ja mahd kaverin tyttöystävälle ensin jolloin selviää mitä kaveri on tehnyt. Tsekkaa kaverin face ja IG, voi paljastaa että yöpyminen ei ole ollut mahdollista.

Missä latasi puhelimen sitten, ja miksei heti aamulla soittanut missä on kun sai puhelimen ladattua?

Jos näistä ei mitään selviä, on vain uskottava miestä, tämän kerran.

Vierailija
145/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi, kun keskustelitte puhelimen lataamisesta? Siis jos sen oli kuitenkin kaverin luona saanut ladattua, niin miksi ei ladannut heti sen muutaman prossan verran, että olisi saanut vaikka viestin lähetettyä?

Vierailija
146/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, hyvä kun muillekkin kelpaa.

Vierailija
147/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?

Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.

Oli oikeasti tietenkin monimutkaisempaa, kuten huonoilla valehtelijoilla aina on.

Loukkaa vaan kun kuvittelee että uskoisin jotain tuollaista, ja että on valmis ilmeisesti heittämään kaiken yhteisen menemään. Jos rehellisesti olisi vain myöntänyt, ja sanonut että menee maanantaina testattavaksi ja on valmis nukkumaan olkkarin sohvalla, niin kuka tietää miten olisin reagoinut. Mutta kun tulee tuollaisella luuserimeiningilla rilluttelemasta niin on jotenkin niin säälittävää.

Ei maanantaina testattavaksi, turhaa! Suurin osa taudeista näkyy testeissä vasta noin 2vk tattunnasta, hiv vasta 3-4kk. Siinä on odottelemista.

Vierailija
148/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Niin tulee vanhan suhteen ajat mieleen. Onneksi on ex ja nykyisen kanssa ei tarvitse kuunnella tuollaista schaibaa. Terkkuja exälle, yksinkin on parempi kuin tuollaisen kanssa. Silloin kun on mokattu ei aleta selittelemään vaan pyydetään miehekkäästi anteeksi ja kestetään seuraukset.

Mitä se anteeksipyyntö pyhittää?

Ja mitkä seuraukset, tukkapöllyä, huutoa vai mökötystä? Ja ei kun jatkamaan hulivilielämää, pahoittelulla siitä selviää.

Parempi on kumppani, joka toimii niin ettei tartte selitellä eikä pyydellä törttöilyä anteeksi.

Vierailija
149/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mun miehelle vuosia sitten. Toki käytiin hyvin pitkät keskustelut, mutta lopulta päätin uskoa häntä. Töitä jouduttiin tekemään luottamuksen palautumiseksi, mutta se oli sen arvoista. Ollaan oikein onnellisesti yhdessä eikä samaa ole päässyt tapahtumaan uudelleen. Nyt tuntuu oikeastaan jo ihan yhdentekevältä pettikö edes tuolloin vai ei, jos jäi yhteen kertaan kauan sitten niin en enää edes haluaisi tietää.

Vierailija
150/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt mammat, jos mies aikoisi pettää niin sehän nimenomaan laittaisi sen viestin että "jään penan sohvalle yöksi". Miksi valehdella akun loppumisesta?

Joku sen aiemmin jo mainitsikin. On helpompaa antaa asioiden "hups" tapahtua vaan. Etukäteen harjoitettu jälkien peittely vaatii sen tasoista suunnitelmallisuutta, että vaatii jo aivan uuden levelin ku*ipään. On toki noitakin, ja he harvemmin jää edes kiinni.

Totta, että helpompi antaa vaan tapahtua. Sitten jälkeenpäin voi olla ikäänkuin syyntakeeton, ja pahoitella, ettei itsekään ymmärrä miksi niin tapahtui. Ei ollut tarkoitus.

Ei tosin ollut takoitus estää asiaa tapahtumastakaan eli kiertoon vaan.

Ja kun känniin asti juomista syyttää, ja sillä varjolla anteeksi saa, on helpomip pettää uudestaan, kun aina voi vedota känniin.

Vierailija
151/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aikuinen mies kotiinsa löytää jos haluaa.

itse olen kävellyt monta kertaa 5-15 km kotiin aamuyöstä.

ihan paskapuhetta toi akku loppu juttu yms.

"kaverilla" ois voinnu ladata tai soittaa kaverin puhelimella.

Vierailija
152/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kiva kuula miten ap tämän ongelmansa selvitti ukko kultansa kanssa?

Ap, kun on lukenut tämän ketjun läpi, niin saattaa ukko olla ahtaalla. Onneksi en ole sen äijän housuissa antamassa avuttomia jatkoselityksiä.

Vierailija
153/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soila kirjoitti:

Jos on ollut nuorta ja tiukkaa tarjolla, niin kyllähän se akku tuppaa siinä vaiheessa loppumaan itse kultakin. 😉

Se todellinen akku kestääkin sit koko yön ja vähän aamunkin.

Vierailija
154/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voi soittaa kaverin puhelimesta??????

Kuka enää nykypäivänä muistaa muita puhelinnumeroita kuin omansa?

Vierailija
155/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämiehet pitää kyllä naisiaan aivan täysinä uunoina. Myöntäisi edes rehellisesti, kun paskat on jo  housuissa. Jos eteiseen asti haisee, niin turha vängätä vastaan.

Oma helmi eksäni harrasti juurikin tuota. Oltiin sovittu, että tulee baarin jälkeen luokseni yöksi. No, aamulla ysin pintaan tuli yleensä viesti, että olikin mennyt kaverinsa luokse nukkumaan kun sinne on niin näppärä matka (noin kaksi kertaa pidempi kuin minun luokseni). Aina oli sitten akku loppunut tai mies oli sammunut heti sohvalle päästyään, siksi ei voinut ilmoittaa.

Pistin miehen pihalle. Myöhemmin kun törmättiin ja vaihdettiin kuulumisia, niin myönsi oma-aloitteisesti että vieraissahan se oli joka kerta käynyt.

Älkää naiset olko sinisilmäisiä.

Vierailija
156/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää selitykset on se kaiken huippu. Mulle näitä vastaavia selityksiä aikanaan tarjoiltiin myös. Akku loppui aina kesken baari-illan, puhelin oli myös sitä spesiaalimallia johon ei käynyt mikään laturikaan, taksia ei saanut millään, pankkikorttikaan ei toiminut ikinä valomerkin jälkeen, kotiavaimet jäi takin taskuun ja takki unohtui baarin narikkaan..jne. Ainoa vaihtoehto oli aina jäädä kaverin sohvalle nukkumaan ja seuraavana päivänä sitten alkoi mystisesti pankkikortti toimia, puhelimeen tuli virtaa ja takkikin löytyi narikasta.

Vierailija
157/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain ukon saunaillasta kesällä AAMULLA kun en saanu sitä millään kiinni. Akku tosiaan oli loppu. Ja ukko nukkui munasillaan takkahuoneen sohvalla. Oli kuulemma kaatunut ja mahdollisesti lyönyt päänsäkin paljusta noustessaa , eli saanut jonkin sortin aivotärähdyksen kun oli oksentanutkin ja ukko ei helposti kännissä oksentele. Eniten vitutti äijän työkaverit kun olivat vain jättäneet äijän yksin sinne nukkumaan.

Ja minä olen pirttihirmun maineessa. Ihan sama se mulle on.

Vierailija
158/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on saanut persettä.

Niin varmaan. Se ei edes tässä päällimäisenä haittaa vaan tuo aivan typerä selittely.

Voitko tilittää tuon äijällesi, muita tuskin kiinnostaa.

Lähde itse baanalle tänään ja jää yöksi.

Vierailija
159/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.laki24.fi/pepe-avioero-aivoerohakemus/

Naurettava linkki vakavaan asiaan. Älä jatka tollaisen mölön kanssa, pliiiis.

Vierailija
160/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ryypätty tuntikausia, kiskottu viina litroittain ja pääsette snägärin kautta kaverille, mitkä ovat ajatuksesi.? A) Nyt laitan kännykän lataukseen ja laitan viestiä puolisolle. B) Nyt lisää juomaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi