Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan
kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.
Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?
Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.
Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.
Kommentit (213)
Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?
Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.
Mä en jaksaisi tuollaista selittelyä. Ja joo, olen ollut ihan vastaavan tuuban kohteena aikoinani. Jostain kumman syystä se akku ei koskaan loppunut muuten kuin näiden kosteiden iltojen seurauksena, kun kotiin tultiin joskus vasta aamukymmeneltä tai kahdeltatoista. Enää en suostuisi.
Juuri vähän aikaa sitten täällä mies ylpeänä esitti että tällaisessa tilanteessa miehen kaverit valehtelee silmät kirkkaina että juu nukkui tuossa sohvalla yön ja keksii ihan oma-aloitteisesti pari valhetta lisää. Miehet ovat sillä lailla hienoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?
Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.
Oli oikeasti tietenkin monimutkaisempaa, kuten huonoilla valehtelijoilla aina on.
Loukkaa vaan kun kuvittelee että uskoisin jotain tuollaista, ja että on valmis ilmeisesti heittämään kaiken yhteisen menemään. Jos rehellisesti olisi vain myöntänyt, ja sanonut että menee maanantaina testattavaksi ja on valmis nukkumaan olkkarin sohvalla, niin kuka tietää miten olisin reagoinut. Mutta kun tulee tuollaisella luuserimeiningilla rilluttelemasta niin on jotenkin niin säälittävää.
Ja kaverillakin oli puhelimesta akku loppunut ja laturi hukassa...
Sitä sattuu. Sales manageri Pohjanmaalta? ”Aasian kaupan jutut” vieneet niin menneessään että aika hävisi - ei hätiä mitiä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksaisi tuollaista selittelyä. Ja joo, olen ollut ihan vastaavan tuuban kohteena aikoinani. Jostain kumman syystä se akku ei koskaan loppunut muuten kuin näiden kosteiden iltojen seurauksena, kun kotiin tultiin joskus vasta aamukymmeneltä tai kahdeltatoista. Enää en suostuisi.
En olisi ikinä uskonut että oikeasti tätä sattuu kohdalle. Pettämistä? Kyllä kai. Tuollaista selitystä? En ikinä.
Ai että. Niin tulee vanhan suhteen ajat mieleen. Onneksi on ex ja nykyisen kanssa ei tarvitse kuunnella tuollaista schaibaa. Terkkuja exälle, yksinkin on parempi kuin tuollaisen kanssa. Silloin kun on mokattu ei aleta selittelemään vaan pyydetään miehekkäästi anteeksi ja kestetään seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Mies on saanut persettä.
Niin varmaan. Se ei edes tässä päällimäisenä haittaa vaan tuo aivan typerä selittely.
Ei kannata ottaa selvää mitä tapahtui. Kannattaa olettaa pahinta mahdollista.
Mihin täältä katosi se kommentti, missä todettiin että vanha ketju? :D Itsekin muistan aivan identtisen otsikon.
Jos tositapahtuma tällä kertaa, niin olen hirveän pahoillani, mutta rohkenen silti epäillä.
Itsekin muistan kuulleeni tuon eksältä. Kun erosin, otin hiukan asioista selvää ja kaveruksilla oli sopimus että vaimoille kerrotaan puolin ja toisin tarpeen mukaan että mennään pelaamaan biljardia ja nukahdetaan sohvalle jne. Sanottakoon että kaveri oli vielä innokkaampi käyttämään eksää alibina, mutta kyllä se eksäkin kerkisi.
Juuri joku mamma täällä ylpeili pitäneensä seuraa tuollaiselle miehelle koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa sinä olet kyllä se idiootti.
Kuinka niin - voisitko vähän avata tätä?
YT Utelias sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Sitä sattuu. Sales manageri Pohjanmaalta? ”Aasian kaupan jutut” vieneet niin menneessään että aika hävisi - ei hätiä mitiä!
”Se mikä Aasian työmatkoilla (pikkutyttöjen kanssa) tapahtuu - se Aasiaan jää!”
Toimii, koska kollegiaalinen huoripukki-ammatinvalinta!
Vierailija kirjoitti:
Mihin täältä katosi se kommentti, missä todettiin että vanha ketju? :D Itsekin muistan aivan identtisen otsikon.
Jos tositapahtuma tällä kertaa, niin olen hirveän pahoillani, mutta rohkenen silti epäillä.
Joo, ei voi olla mahdollista, että tällaista tapahtuu enemmän kuin kerran vuosisadassa. Niin outo ja selittämätön ilmiö on kyseessä.
Tässä tapauksessa sinä olet kyllä se idiootti.