Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin vasta aamulla, "akku loppunut" niin ei voinut millään viestittää silloin yöllä että jää "kaverin sohvalle" nukkumaan

Vierailija
18.11.2018 |

kun viimeinen bussi oli mennyt ja taksia ei saanut.

Niin, että mitä helvettiä?! Näitäkö tapahtuu ihan oikeasti?

Luulin että on urbaanilegendaa ja vitsi tuollainen selitys. Minkä sanoinkin päin naamaa. Johon vastasi ojentamalla puhelintaan (jonka ilmeisesti oli kuitenkin ladannut kaverillaan, vai?) että no soita sille jos et usko.

Onneksi mulla on omakin elämä niin ei ole kaikki tuossa kiinni. En tiedä haluanko edes koskaan kuulla totuutta. Meni maku, ei edes pettämisen takia, vaan kun on noin... tyhmä.

Kommentit (213)

Vierailija
121/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaverin puhelimella ei voinut sulle ilmoittaa syystä, että..?

Mies taitaa pitää sua tyhmänä ja vedätettävänä. Vaihtoon.

Mulla ex gimmakaveri teki just noin. Akku loppu. Oikeasti sammuttanut puhelimen. Aamulla himaan selittelee akkuaan, niin sanoin että kyllähän frendilläs on luuri, niin miks et soittanu siitä. Ei tullu mieleen kovassa kännissä.. Sanoin, että sano se kaveri kenellä olit yötä, niin soitan nyt heti sille... Josatin kumman syystä ei tullu nimeä, niin sanoin et olisit yrittäny edes vähän enemmän koska mua sä et vaan pysty vedättää ja lähdi kiitää siitä suhteesta.

Muistatteko puhelinnumerot ulkoa. Entä maistissa, muistuuko mieleen numero?

Jos oman kumppanin numeroa ei muista, niin se on kyllä jokseekin kumma juttu. Oman kumppanin numeron sanoo vaikka koomassa. Ja kotiin kun palaa ja ilmottaa, että oli kaverilla, niin sen kaverin numeron saa, kun kumppani laittaa virtaa luuriin ja avaa luurin. Jos ei ole salattavaa niin se numerohan tulee tikkana näytölle.

En todellakaan muista mieheni numeroa enkä kyllä tunne ketään, joka muistaa. Ainostaan äitini numero on muistissa, koska se on ollut sama nuoruudestani asti, kun minulla ei vielä ollut omaa kännykkää. Jotenkin kummallista ajatella, että ihmiset opettelisi ulkoa jotain numeroita kun kerran on paljon muitakin vaihtoehtoja ottaa yhtyettä.

Sama! Ei mitää hajua mitä tulee 040 jälkeen. SIlloin kun on oma puhelin ollut hukassa, niin soittanut numerotiedustelun kautta.

Vierailija
122/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän saikin kaverilta jotain parempaa. Eikä yöpynyt sohvalla vaan kaverin sängyssä kaverusten karvaiset sääret ristikkäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän se on viestitellä, missä menee, mutta jos yhden kerran elämässä ei niin tee ja toinen on heti olettamassa ja syyttämässä jostain, niin ei taida olla kovin säilyttämisen arvoinen suhde ylipäätään.

Vierailija
124/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin viimeksi nyt perjantaina ja jäin kaverille nukkumaan. En käynyt vieraissa vaan nukuin kaverin sohvalla ja aamulla tulin kotiin.

Onneksi ei meillä tarvitse katsella tuollaista hel vetin sekoilua yhdestä kaverin sohvalla nukkumisesta.

Vierailija
125/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi noin viimeksi nyt perjantaina ja jäin kaverille nukkumaan. En käynyt vieraissa vaan nukuin kaverin sohvalla ja aamulla tulin kotiin.

Onneksi ei meillä tarvitse katsella tuollaista hel vetin sekoilua yhdestä kaverin sohvalla nukkumisesta.

Asiaa. Eukko voi aina haistaa ja maistaa vehjettä, siitä saa varmuuden onko sitä käytetty.

Vierailija
126/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Kai aikuinen mies voi touhuta mitä haluaa.

Vierailija
127/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akku loppui.

Hirveä draaaaaaaaamako tästä piti järjestää???

Akut loppuvat. Virta loppuu niin puhelimesta kuin ihmisestäkin.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
128/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kävi vieraissa akun loppuminen on yks keinoista valehdella ettei jää kiinni vieraissa käymisestä. Ei tullut kotiin, koska sillä oli parempaa seuraa ja ei ollu pokkaa. Tiedän, koska olen itsekkin ollut pettävä paskiainen ja tehnyt noin😔

Vierailija
129/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisimpa että kymmenestä kahdeksan pettää, niin jos vaihdat niin mieti sitä.

Vierailija
130/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se valehtelu, selittely ja tyhmänä pitäminen on oikeasti ainakin mulle pahempaa, kuin jos mies vaan tunnustaisi mokansa, pyytäisi anteeksi ja yrittäisi hyvittää asiaa. Sitten voitaisiin keskustella niin kuin aikuiset, että mikä mättää, oliko kyseessä vaan arvostelukyvyn pettäminen kännin seurauksena vai jotain muuta, ja mitä asialle voisi tehdä. Sen sijaan valehdellaan epäuskottavasti ja syyllistetään sitä puolisoa, joka kehtaa kyseenalaistaa selittelyn.

En ole ap, vaan yksi aiemmista vastanneista.

Näkisin, että on kahdenlaista pettämis-valehtelu -yhdistelmää. Suunnitelmallinen pettäminen ja huolella sävelletty peitetarina, jossa on todisteita ja looginen juoni harkitun pettämisen salaamiseksi. Sitten on tätä kännisähellystä ja hätiköiden peittely, jossa siis valheet on keksitty lennossa ja siksi typeriä ja ristiriitaisia. Ensimmäisestä versiosta kannattaa aina vakavissaan olla. Jälkimmäisessä on mahdollista että pettäjä on itsekin hädissään ja järkyttynyt toilailuistaan eikä känni-/krapulapäissään muuta keksi kuin yrittää jotenkin välttää akuutti kärähtäminen. Kaikille ei tule heti mieleen pohtia pitkäjänteisemmin rehellisyyden merkitystä parisuhteessa ja ylipäänsä, vaan pelottaa ehkä ensimmäisenä se, mitä tapahtuu jos mokailu tulee ilmi. Hätäinen valehtelu voi siis olla toisen tyhmänä pitämisen tai muun arvostuksen puutteen sijaan ihan vain selkärangasta vedetty suojautumisreaktio ilman suurempia hankintoja tai merkityksiä, kun häpeä ja katumus on suurimmillaan.

Niin harkittu kuitenkin, että kaveri on juonessa mukana ja siltä voi "varmistaa" asian? Oksettavaa.

Vierailija
131/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se valehtelu, selittely ja tyhmänä pitäminen on oikeasti ainakin mulle pahempaa, kuin jos mies vaan tunnustaisi mokansa, pyytäisi anteeksi ja yrittäisi hyvittää asiaa. Sitten voitaisiin keskustella niin kuin aikuiset, että mikä mättää, oliko kyseessä vaan arvostelukyvyn pettäminen kännin seurauksena vai jotain muuta, ja mitä asialle voisi tehdä. Sen sijaan valehdellaan epäuskottavasti ja syyllistetään sitä puolisoa, joka kehtaa kyseenalaistaa selittelyn.

En ole ap, vaan yksi aiemmista vastanneista.

Näkisin, että on kahdenlaista pettämis-valehtelu -yhdistelmää. Suunnitelmallinen pettäminen ja huolella sävelletty peitetarina, jossa on todisteita ja looginen juoni harkitun pettämisen salaamiseksi. Sitten on tätä kännisähellystä ja hätiköiden peittely, jossa siis valheet on keksitty lennossa ja siksi typeriä ja ristiriitaisia. Ensimmäisestä versiosta kannattaa aina vakavissaan olla. Jälkimmäisessä on mahdollista että pettäjä on itsekin hädissään ja järkyttynyt toilailuistaan eikä känni-/krapulapäissään muuta keksi kuin yrittää jotenkin välttää akuutti kärähtäminen. Kaikille ei tule heti mieleen pohtia pitkäjänteisemmin rehellisyyden merkitystä parisuhteessa ja ylipäänsä, vaan pelottaa ehkä ensimmäisenä se, mitä tapahtuu jos mokailu tulee ilmi. Hätäinen valehtelu voi siis olla toisen tyhmänä pitämisen tai muun arvostuksen puutteen sijaan ihan vain selkärangasta vedetty suojautumisreaktio ilman suurempia hankintoja tai merkityksiä, kun häpeä ja katumus on suurimmillaan.

Niin harkittu kuitenkin, että kaveri on juonessa mukana ja siltä voi "varmistaa" asian? Oksettavaa.

Ei siinä kai sen kummempaa juonta tarvita kuin että tyyppi on pyytänyt kaveriltaan palvelusta. Jos on hyvä kaveri, siis todella hyvä, niin tekee kaverille palveluksen kyselemättä. Ei sillä "varmistajalla" liene mitään kiinni toisen parisuhdeasioissa. Voisin kuvitella, että hyvä ystäväni tukisi minua, jos hädissäni soittaisin pyytäen tukemaan sepittämääni hätävalhetta, kun tuskissani katuisin elämäni suurinta kännisekoiluvirhettä ja olisin ehtinyt jo puolisollekin lasketella luikurit - peläten esimerkiksi puolison menettämistä välittömästi. Niin, tyhmäähän se on ollut alkujaankin lähteä rötöksen poluille, mutta joskus ihminen tekee tyhmyyksiä, jotka kaduttavat. Ja ehkä yrittää peitellä niitä toisilla tyhmyyksillä. Kyse ei nyt ole pettämisen hyväksymisestä, vaan tuon valehteluselittelyn ymmärtämisestä inhimillisenä reaktiona.

Vierailija
132/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tapana useiden kavereiden kesken vuorovetoisestikin yöpyä toisten sohville säännöllisesti jos käydään jossain rilluttelemassa tai vaikka vaan saunotaan kaverin kämpillä äijäporukalla kaljan voimin. En minä niistä yleensä ilmoittele erikseen, koska puoliso on kuitenkin nukkumassa ja tietää missä olen, ja siitä on jo selvyys, että aamulla ei ole kotona mitään akuutteja velvoitteita, koska on krapulapäivän aamu. Sama pätee toisinkin päin. Saatetaan tuulikaapista hihkaista lähtiessä, että "en välttämättä tule kotiin yöksi" ja sillä sipuli. Ei aihetta draamaan. Tätä tapahtuu ainakin, kun asuu vähän kauempana ydinkeskustoista, jolloin yleensä liikutaan omalla autolla tai selväpäisen kuskin kyydillä, mutta jos sitä kuskia ei ole, niin vaihtoehdot ovat vähissä. Ei ole julkisia ja taksitkin ovat harvassa, sekä pitkillä välimatkoilla kallista puuhaa. 

Vierailija
133/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kiva kuula miten ap tämän ongelmansa selvitti ukko kultansa kanssa?

Vierailija
134/213 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa. Kai aikuinen mies voi touhuta mitä haluaa.

Tässäkin taisi olla kahden aikuisen välinen ihmissuhde kyseessä niin kyllä se vaan on seksikkäämpää että mies on lojaali kuin että se "touhuaa mitä haluaa"

Vierailija
135/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voi soittaa kaverin puhelimesta??????

Itse en ainakaan muista mieheni numeroa ulkoa ei kellään kaverillani ole mieheni numeroa kun eivät ole kavereita.

Vierailija
136/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viimeistään tuo "Soita sille jos et usko" paljastaa pettäjän. Lapsellista.

Vierailija
137/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ei voi soittaa kaverin puhelimesta??????

Itse en ainakaan muista mieheni numeroa ulkoa ei kellään kaverillani ole mieheni numeroa kun eivät ole kavereita.

Mulla sama. En muista mieheni puhelinnumeroa alkuunkaan. Eikä hänen kavereillaan ole numeroani.

Vierailija
138/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta viimeistään tuo "Soita sille jos et usko" paljastaa pettäjän. Lapsellista.

Lapsellista tai ei, sanoisin varmaan saman!

Vierailija
139/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin muistan puolisoni numeron ulkoa. Etenkin, jos jonkun puolisolla on salainen numero, olisi syytä muistaa jo ihan oikeiden hätätapausten varalta. Tai kirjoittaa vaikka lapulle lompakkoon.

Vierailija
140/213 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies24 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin sohvallani on joskus nukkunut kavereita joilta on akku loppunut. Pitää vaan muistaa käydä ostamassa sohva jos tulevat joskus kylään naisystäviensä kanssa.

Sulla ei ole sitten ollut laturia, jolla olisi saanut puhelimen käyntiin ja laitettua viestiä

Itse asiassa kaikki puhelimet eivät sovi kaikkiin latureihin, esim. Samsungilla on erilainen usb kuin vaikka Honorilla. Yhdeltä kaveriltani on useinkin akku loppunut täällä ryyppyiltana koska ei ole ollut oma laturi mukana. Ei sillä ettei AP:n juttu voisi olla totta.

Jännä kun juuri tuo Honor tuossa vieressä latautuu ja piti ihan tarkistaa, että laturissa lukee Samsung (edellisen luurin laturi). iPhonen laturi onkin sitten ihan erilainen, se myönnettäköön. Lisäksi nykyään kaikissa itseään kunnioittavissa kuppiloissa on kattava laturiarsenaali, että asiakkaat voi jättää luuria latinkiin tarvittaessa T:baarimikko

Voi rakas, onhan Samsungeissakin ollut micro-usb, nykyisissä malleissa on uudempi usb-c. Ja itseasiassa kaikissa uudemmissa malleissa taitaa olla jo tuo uusi.

Eikä sillä ole väliä mitä siinä töpselipalikassa lukee, piuhan voi vaihtaa millaiseksi hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi